PayPal, kysymyksiä ja keskustelua.

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Varmastikin riippuu vastaanottajan tilin sijainnista ja tyypistä paljon velottavat kuluja.
Nuo lisämaksut on ihan listattuna PayPalin sivuilla, mikäli ylitetään rajoja ostajan/maksajan välillä (taikka jos valuuttaa pitää muuttaa):

Mutta tässä tapauksessa ei pitäisi tulla mitään kuluja, koska ostajakin kuulemma Suomalainen. Ellei sitten ole jonkin syyn takia muun maan tili käytössä...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 776
Mä kyllä kyseenalaistaisin lähtökohtaisesti jokaisen suomalaisen joka haluaa maksaa/ottaa vastaan maksun käyttäen paypalia. Ei sillä että paypal olisi mitenkään huono, mutta mikä ihmeen tarve kellään olisi Suomessa-Suomeen käyttää tuollaista, normaalin tilisiirron tai mobilepay maksun sijaan.

Sen sijaan kusettajilla on tarve käyttää paypalia, koska paypal mahdollistaa useamman eri tavan sen yritykseen. Jos ottaa rahaa vastaan Paypalista niin täytyy ehdottomasti pitää huolen siitä että se maksu tulee tuollaisena friends&family maksuna jolloin potentiaalisella kusettajalla ei ole mahdollista tehdä reklamaatiota ja saada Paypal peruuttamaan maksu.

Toinen asia on että kun saat maksun, et klikkaa mitään linkkiä mistään sähköpostista vaan menet itse sinne paypaliin katsomaan että onko maksu oikeasti tullut. Koska se on se toinen tapa kusettaa jos on "ostaja". Lähetetään feikki sähköposti jossa väitetään että maksu on tullut ja kaikki on kunnossa, jolloin ostaja erehtyy lähettämään tavaran ja sitä ei sen jälkeen näe kuten rahojakaan jota ei koskaan ollut.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 910
Tässä kävi niin, että ostaja maksoi lopulta Pivolla (maksun vastaanotto kuittaantui sovellukseen), joten tuli tehtyä kaupat. Suoritus pitäisi kait näkyä huomenna tilillä. Olihan tuo Paypal ehdotus kieltämättä aika epätavallinen, mutta ehkä siihen on omat syynsä, joista en itse tiedä.
 

xia

Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
73
Sen sijaan kusettajilla on tarve käyttää paypalia, koska paypal mahdollistaa useamman eri tavan sen yritykseen. Jos ottaa rahaa vastaan Paypalista niin täytyy ehdottomasti pitää huolen siitä että se maksu tulee tuollaisena friends&family maksuna jolloin potentiaalisella kusettajalla ei ole mahdollista tehdä reklamaatiota ja saada Paypal peruuttamaan maksu.
Olisi juuri tarkoitus myydä tavaraa netin välityksellä mutta tilisiirto ei käy ihmisille. Sen sijaan paypal on käyvä maksuvaihto tuolla "frends and family" tilisiirrolla.
Nyt pitää kysyä mistä tiedän että kyseinen ostaja on lähettänyt rahat "frends and family" siirtoa käyttäen?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 317
Onkoha vaihtoehtoja paypalille?
Tai eikö muilla ole ollut ongelmia tänä vuonna n. 4kk ajan?
Eli kaikki automaattimaksut mitkä menee paypalin kautta hylätään. Selvittelin pankista (nordea) ja selvisi lopulta että paypal maksut on merkitty maksupäätemaksuina.
Ja noinhan se on, kokeilin sallia alueeksi Suomen tilalle ensin Eurooppa ja koko maailma jolloin vasta maksu meni läpi. Internet maksut on sallittu pankissa.
Vaihtoivat kortinkin alkuun kun ei pelannut.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Onkoha vaihtoehtoja paypalille?
Tai eikö muilla ole ollut ongelmia tänä vuonna n. 4kk ajan?
Eli kaikki automaattimaksut mitkä menee paypalin kautta hylätään. Selvittelin pankista (nordea) ja selvisi lopulta että paypal maksut on merkitty maksupäätemaksuina.
Ja noinhan se on, kokeilin sallia alueeksi Suomen tilalle ensin Eurooppa ja koko maailma jolloin vasta maksu meni läpi. Internet maksut on sallittu pankissa.
Vaihtoivat kortinkin alkuun kun ei pelannut.
Eipä ole ollut ongelmia PayPalin kanssa kyllä ikinä (*koputtaa puuta*) ja käyttänyt yli 10 vuoden ajan (pankkina Danske). Edelleen menee automaattimaksut nätisti läpi, juuri muutama päivä sitten esimerkiksi Netflix...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
56
Tai eikö muilla ole ollut ongelmia tänä vuonna n. 4kk ajan?
Eli kaikki automaattimaksut mitkä menee paypalin kautta hylätään
Mulla on samaa ongelmaa ja pankkikin on sama. Ajattelin että liittyy uuteen korttiin kun vaihtui toukokuussa. Itsekin juuri laajensin käyttöalueen Euroopaksi jos vaikka auttaisi. Tosiaan tulee tekstiviestiä maarajauksesta ilmeisesti silloin kun veloitus epäonnistuu.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 317
Ei se eurooppakaan auta. Vaihdoin nyt kokomaailman ja tiputin rajat 20 ja 50e ensiyönä kun tuo youtube premium maksu menee laitan taas rajaksi Suomi.
Paypaliin laitoin viestiä(englanniksi) niin tuli joku random googletranslatettu (suoemksi) höpinä. Johon vastasin että laittakaa vaan englanniksi kun ei tuota ymmärrä :)
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 317
Postia vaihdettu paypalin kanssa, jankkaavat vain samaa että kortin myöntäjä estää maksut.
Näinhän se on koska heiltä tulee virheellinen tieto. Eli ei mene jakeluun heille. Plokaan edelleen ulkomaan maksut ja salli sitten tapauskohtaisesti, hanuristahan tuo on vaan minkäs teet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
879
Miten vahvistan puhelinnumeron paypalissa?

1600348414484.png


Tarjoaa tuollaista, mutta kun tuosta painaa se vie vain sivulle paypal..../settings/account ja tuossa sivulla ei ole mitään vaihtoehtoa mistä voisi puhelinnumeron vahvistaa. Voi luoda uuden tai poistaa vanhan, mutta vahvistusvaihtoehtoa ei ole :confused:

Saisiko step-by-step ohjeet kun google ei auttanut.

Vai tarkoittaako tämä, että minun pitää vahvistaa se itselleni, että olen varma että se on oikein ja paypal ei vaadi mitään :confused:
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
708
Miten vahvistan puhelinnumeron paypalissa?



Tarjoaa tuollaista, mutta kun tuosta painaa se vie vain sivulle paypal..../settings/account ja tuossa sivulla ei ole mitään vaihtoehtoa mistä voisi puhelinnumeron vahvistaa. Voi luoda uuden tai poistaa vanhan, mutta vahvistusvaihtoehtoa ei ole :confused:

Saisiko step-by-step ohjeet kun google ei auttanut.

Vai tarkoittaako tämä, että minun pitää vahvistaa se itselleni, että olen varma että se on oikein ja paypal ei vaadi mitään :confused:
Sama ilmoitus näkyy itselläkin, kaipa ne haluavat ihmisten itse tarkistavan onko numero oikein profiilissa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Kyllähän tuo tarkottaisi sitä, että käyttäjä itse käy tarkistamassa, että siellä on puhelinnumero laitettu tietoihin, eikä mitään vahvistuksia tarvitse tehdä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
698
Debit/credit kortti uusiutui ja sain päivitettyä uuden kortin Paypaliin. Tässä kortissa oli kuitenkin yhdistetyssä Plussa-ominaisuudessa vikaa joten sain vielä toisen uuden kortin. Tämän kortin päivitys ei enää onnistunutkaan, vaan Paypalin mielestä cvc-koodi oli virheellinen. Poistin koko kortin ja viikon ajan olen yrittänyt lisätä sitä uudestaan, Nyt Paypalin mielestä kortin numero on virheellinen. Kävi kyllä kaikkiin muihin palveluihin ja numerohan on sama kuin ennenkin, vain voimassaoloaika ja cvc-koodi muuttuu.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
262
Mulla on samaa ongelmaa ja pankkikin on sama. Ajattelin että liittyy uuteen korttiin kun vaihtui toukokuussa. Itsekin juuri laajensin käyttöalueen Euroopaksi jos vaikka auttaisi. Tosiaan tulee tekstiviestiä maarajauksesta ilmeisesti silloin kun veloitus epäonnistuu.
Ongelma alkanut ilmestymään myös minulla, tosin myös kännykän kautta maksettaessa ei aina mene maksut läpi. jos maksaa normaalisti selaimessa niin toimii ok. Korttina Nordea, joten ehkä kuitenkin vika on PayPalin päässä?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 776
Paypal tietoja vähän ihmettelin. Kävin päivittämässä tuonne muuttuneen osoitteen, vähän häiritsee kun se näyttää vain kaupungin, mutta oletettavasti silti Paypal on vakuuttunut että asun Suomessa.

Mutta siihen nähden ihmetyttää kun se näyttää aikavyöhykkeeksi jonkun -8 GMT Tyynen Valtameren aikavyöhykkeen. Jota ei voi muuttaa. Onko muilla samaa vai missähän ihmeessä vika on? Olen vuosia kyllä käyttänyt Paypalia Ebayssa ettei tuossa pitäisi ongelmaa olla. Mä löysin tuota -8 mainintaa ympäriinsä ihan muissa yhteyksissäkin.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
639
Miten paypal tilille pääsee kirjautumaan jos on unohtanut päivittää uuden puhelinnumeron asetuksiin? Tuo numero mitä nyt tyrkytetään, ei tosiaan ole enää käytössä.

ScreenShot144.jpg

Tuo soittokaan ei onnistu kun se soitetaan tuohon samaan numeroon. Pitääkö tässä nyt avata uusi tili, vai?
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
125
Ostin luottokorttiin liitetyllä pay-palilla ostoksen ja maksu tapahtui siis pankkitililtä ja nyt olisi tarkoitus palauttaa ostos. Siirtyykö palautettava raha pay-pal tilille vai suoraan pankkitilille?

Olen ymmärtäny että menee suoraan pankkitilille? Jos nyt irrotan luottokortin pay-pal tilistä niin meneekö palautettava summa pay-pal tilille?
Mites, kun minulla on juuri vaihtumassa luottokortti, jolle palautuksen pitäisi tapahtua. Jos laitan paypaliin uuden kortin, palautuuko rahat uuden kortin kautta tililleni? Uusi kortti ei ole vielä saapunut, mutta vähän epäilen , että vanha lopettaa toimintansa ennenkuin palautus on käsitelty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 613
Mitähän helvettiä.. Olin tekemässä ostosta niin Paypal herjasi että pitää vaihtaa kortti, toimin näin sillä Master oli vaihtunut. No suorilta ei tuossa ostovaiheessa antanut lisätä Masteria tilille, vaihtoehtoina oli vain joku Amercan Express, Visa ja joku kolmas.

Loggauduin erikseen tilille ja sitä kautta löytyi kohta mistä Masterinkin saa lisättyä. Vaihdettu ja laitettu ensisijaiseksi. Vanha kortti poistettu. ELi tiedot kunnossa ja uusiksi ostoksille. Kun verkkokaupasta loggaa sisään Paypaliin niin ilmoittaa vain että Mastercard xxxx ei ole kelvollinen tms. Soitto pankkiin ja siellä kaikki on ja nettimaksut ok, korttia on aiemminkin käytetty maksaessa.

Onko niin että Paypalilta olisi voinut poistua koko Mastercard valikoimasta? Ei kai nyt hitossa sentään? Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

PS. @leffo, samaa Tyynenmeren aikavyöhykettä näyttää eikä sitä voi muuttaa.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Onko niin että Paypalilta olisi voinut poistua koko Mastercard valikoimasta? Ei kai nyt hitossa sentään? Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Kyllä mulla ainakin Mastercard toimii. Nordean kortilla ruvennut vaan herjaamaan maarajauksesta esim. Epic games storen kanssa. Pitää vaihtaa koko maailma käyttöön, että menee maksu läpi. Ilmeisesti pankille näyttää, ,että ois maksupäätemaksu eikä nettiostos jolloin maksu hylätään jos ei ole rajaus kunnossa.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
476
Mikähän vois olla, yli viikko sitten siirsin rahaa tilisiirrolla PayPal tililleni muttei rahoja näy vieläkään? Pankkitililtäno rahat kyllä hävisivät heti, ja eräpäiväksikin valitsin sillä hetkellä kuluneen päivän.

Tilinro mulla oli kyllä vaihtunut ja korjasin tämän vasta maksun jälkeen PayPal tilille. Tästäköhän tämä nyt johtuu ja mitäs nyt? Onneksi kyseessä ei sen suurempi summa kuin 30€ mutta silti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Mikähän vois olla, yli viikko sitten siirsin rahaa tilisiirrolla PayPal tililleni muttei rahoja näy vieläkään? Pankkitililtäno rahat kyllä hävisivät heti, ja eräpäiväksikin valitsin sillä hetkellä kuluneen päivän.

Tilinro mulla oli kyllä vaihtunut ja korjasin tämän vasta maksun jälkeen PayPal tilille. Tästäköhän tämä nyt johtuu ja mitäs nyt? Onneksi kyseessä ei sen suurempi summa kuin 30€ mutta silti.
Eiköhän ne sieltä PayPal osaa vastata paremmin tähän kysymykseen, eli sinne kyselyä vaan samantein...
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
476
Eiköhän ne sieltä PayPal osaa vastata paremmin tähän kysymykseen, eli sinne kyselyä vaan samantein...
Täytyy vielä kokeilla. Kerran jo yritin kysyä mutta vastauksena vaan joku "automaattivastaus" joka sisälsi rahansiirto-ohjeet :D
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
281
Mites, kun minulla on juuri vaihtumassa luottokortti, jolle palautuksen pitäisi tapahtua. Jos laitan paypaliin uuden kortin, palautuuko rahat uuden kortin kautta tililleni? Uusi kortti ei ole vielä saapunut, mutta vähän epäilen , että vanha lopettaa toimintansa ennenkuin palautus on käsitelty.
Mulla kävi niin, että olin tilannut jonkun romppeen ja tavaran tullessa jouduin tekemään siitä rekkulan. Ennen kun rekkula oli käsitelty jouduin muista syistä kuolettamaan kortin jolla olin sen tilannut ja poistamaan sen PayPalista.

Refund löysi kyllä aikanaan tiensä uudelle kortille palautuksen tullessa PayPaliin.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
476
Täytyy vielä kokeilla. Kerran jo yritin kysyä mutta vastauksena vaan joku "automaattivastaus" joka sisälsi rahansiirto-ohjeet :D
Uudelleen kun kyselin niin palauttivat epäonnistuneen Paypal-siirron rahat pankkitililleni. Uutta yritystä sitten vaan.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 748
Nyt ilmeisesti juuri tänään muuttui tuo tunnistautuminen paypal / visa kanssa, Ebay ostos ei mene läpi kun jumittaa maksuvaiheessa, pääsin tunnistusvaiheeseen OP sovelluksessa kävin tunnistautumassa, mutta sitten kun menen sivulle jotta maksu hyväksyttäisiin, niin näkyy vain paypal sivu jossa ei tapahdu mitään, onko jäänyt vähän keskeneräiseksi vai (ilmeisesti kuitenkin tarkoituksena olisi palata ebay kauppaan kun maksu vahvistettu?)

Ja siinä vielä näkyi että tunnistautuminen onnistui, eli ongelma on jossakin muualla ilmeisesti?
 
Viimeksi muokattu:

Jny

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
250
Älkää maksako kenellekään joka ei oikeasti ole kaveri tai perheenjäsen tuolla paypal friends&family vaihtoehdolla. Nyt on lyhyenajansisään tullu muutama myyjä jotka tuota haluavat käyttää. Mikään muu ei käy. Selityksiä tulee.

SIIS älä käytä friends&family vaihtoehtoa kun maksat ostosta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Älkää maksako kenellekään joka ei oikeasti ole kaveri tai perheenjäsen tuolla paypal friends&family vaihtoehdolla. Nyt on lyhyenajansisään tullu muutama myyjä jotka tuota haluavat käyttää. Mikään muu ei käy. Selityksiä tulee.

SIIS älä käytä friends&family vaihtoehtoa kun maksat ostosta.
Tästä olen aikaisemmin kirjoittanutkin tänne:
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Älkää maksako kenellekään joka ei oikeasti ole kaveri tai perheenjäsen tuolla paypal friends&family vaihtoehdolla. Nyt on lyhyenajansisään tullu muutama myyjä jotka tuota haluavat käyttää. Mikään muu ei käy. Selityksiä tulee.

SIIS älä käytä friends&family vaihtoehtoa kun maksat ostosta.
Kannattaa myös kertoa miksi. Eli syy on se, että jos maksaa f&f ei ole paypal ostoturvaa. Tavallisella pay for goods and services paypal takaa ostoksen, jos lähettäjä lähettääkin skeidaa tai ei lähetä ollenkaan.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
614
Tuun tänne nyt avautumaan kun vittu kun vituttaa niin vitusti tää Paypalin toiminta. Miksi tonne ei saa mitenkään yhteyttä? Ei ole puhelinnumeroa ilmeisesti. Googlaan, sellainen sivukin on joskus ollut mutta ei. Heittää sut tohon uuteen contact juttuun missä näkyy vaan jotain artikkeleita. Ei voi soittaa. Ei ole myöskään chattia. Tiketin voi lähettää, mutta oikeata vaihtoehtoa ei ole.

Tapaus: Tilattu tavaraa 1.2.2021 ja katevaraus tehty silloin tililtä = Rahat tietenkin menneet tililtä. 11.2.2021 = Paypal yrittää useaan kertaan veloittaa tuota samaa summaa uudelleen, mutta tilillä ei ole katetta. 12.2.2021 = Tilillä on hieman rahaa .. hetkellisesti. Hups, ei olekaan, kun Paypal vie nekin hilut. Lopputulos : Tili nollilla ja rahaa ei ole. Mitä vittua? Soitto pankkiin, ja käytännössä eivät voi muka tehdä asialle mitään. Ennen vanhaan ainakin ovat voineet poistaa katevarauksia tililtä, mutta nyt eivät siihen suostu. Minun on PAKKO odottaa 21.2.2021 asti jolloin tuo katevaraus ehkä poistuu tililtäni. Ja jos ei, niin sitten voin tehdä reklamaation asiasta. Joka ei välttämättä auta. Ja autto tai ei niin eipä kuule auta just tähän hätään kun tilillä nolla euroa.

Eli tiliotteella on nyt 1.2.2021 ja 12.2.2021 katevaraukset täsmälleen samalla summalla Paypalin toimesta. Paypalin resolution centerissä jos valitsee tiketin syyksi "Report issues with transaction amount, duplicate charges, refunds or canceled subscriptions.", niin seuraavalla sivulla ei edes ole valintaa "Duplicate Charge" eli tikettiä voi lähettää.

Oon aina mieltänyt Paypalin turvalliseksi, enkä yleensä jaa luottokorttia mihinkään sivuille. Mutta jos Paypalikin voi mielivaltaisesti uudelleen lähetellä katevarauksia ja viedä tililtä rahaa niin vittuako Paypalilla sitten tekee? Eihän tässä voi kohta käyttää helvetti mitään maksutapaa ulkomailla ostaessa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Kannattaisi mainita aina pankki, joka käytössä, tuntuu nyt olevan paljon ihmisillä ongelmia rahaliikenteen kanssa, oletettavasti kiitos PSD2 -direktiivin, koska palvelut/pankit ei osaa kommunikoida keskenään, ku ei ole asioita hoidettu kunnolla (yleensä palvelun osalta).
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
614
Yllä pankki on Nordea. Kommunikoinnista en tiedä mutta hienosti osasi PayPal ottaa maksun kahteen kertaan kortilta. Ja lisäksi PayPal tilin tiedoissa ei näy koko extra maksua ja nordeaa ei kiinnosta.

JJoo rahat saan ehkä takaisin sit kun katevaraus raukeaa mutta minusta outoa että asiakasta rangaistaan pankin ongelmista. Mulla nyt onneks palkka tulee maanantaina mutta jos ei tulis niin mitäs sitten? Oopa siinä kaks viikkoa ilman rahaa koska pankkia ei kiinnosta
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Yllä pankki on Nordea. Kommunikoinnista en tiedä mutta hienosti osasi PayPal ottaa maksun kahteen kertaan kortilta. Ja lisäksi PayPal tilin tiedoissa ei näy koko extra maksua ja nordeaa ei kiinnosta.
Kommunikoinnilla tarkoitin tosiaan pankin ja palvelun välistä rajapintaa, jossa rahaliikennettä hoidetaan ja näihin tuli muutoksia nyt vuodenvaihteessa ja tuntuu olevan paljon ongelmia ihmisillä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
40
Miksi en saa valittua Xoomissa maksutavaksi PayPalia? Se haluaisi ottaa rahat debit-kortilta, ja Lisää maksutapa -valikosta voi valita vain credit tai debit -kortin. FAQn mukaan prosessin pitäisi onnistua PayPal-tilin Wallet-osiosta, mutta siellä ei lue mitään Xoomista. Olen kirjautunut Xoomiin suoraan PayPalista, joten kaiken pitäisi toimia. FAQssa sanotaan:

Your PayPal balance will appear as a payment option if you have enough available balance to pay for your Xoom transaction in full, including fees.

The available balance must be in the same currency you’re sending, and your currency options are based on where you live.
PayPal-tilillä riittää varat oikein hyvin siihen maksuun, jota yritän suorittaa. Oletusvaluutaksi on myös valittu euro ja euroilla yritän maksaa.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 182
Sain maksun PayPayl tilille. Nyt yritän siirtää varoja pankkitililleni, niin saan vain ilmoituksen "Ilmeni ongelma. Yritä myöhemmin uudelleen".
Mikä tuossa voi taustalla olla syynä, muilla ollut vastaavaa? Yritän siirtää rahoja OP:n tililleni.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 303
Sain maksun PayPayl tilille. Nyt yritän siirtää varoja pankkitililleni, niin saan vain ilmoituksen "Ilmeni ongelma. Yritä myöhemmin uudelleen".
Mikä tuossa voi taustalla olla syynä, muilla ollut vastaavaa? Yritän siirtää rahoja OP:n tililleni.
Eihän täällä oikeen kukaan voi tuohon vastata, kyl se kannattaa ottaa pankkiin yhteys, että näkyykö siellä päässä jokin virhe ja myöskin PayPal kysellä tarkennusta.
Tuollainen yleinen virheilmoitus ei paljoo kerro...

Varsinkin, kun vuoden alusta tuli tarkemmat tarkistukset sun muut rahaliikenteeseen, niin voipi siitäkin johtua nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 182
Eihän täällä oikeen kukaan voi tuohon vastata, kyl se kannattaa ottaa pankkiin yhteys, että näkyykö siellä päässä jokin virhe ja myöskin PayPal kysellä tarkennusta.
Tuollainen yleinen virheilmoitus ei paljoo kerro...

Varsinkin, kun vuoden alusta tuli tarkemmat tarkistukset sun muut rahaliikenteeseen, niin voipi siitäkin johtua nyt.

Jokin ohimenevä häiriö taisi olla, sillä hetki sitten siirto lopulta onnistui.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
6
Ongelma: puh. num vaihtunut ja nyt Paypal pyytää vahvistusta vanhaan numeroon aina kirjautumisen yhteydessä.

Tehdyt toimenpiteet:
Soitettu aspaan jossa sanottu että paras on sulkea tili ja luoda uusi. Jenkkikaveri sanoi että yhdistää minut toiselle henkilölle jonka jälkeen parin sekunnin odotusmusiikki ja automaatista: " We cannot help you via phone, please go to our website... "

Koko toiminta vaikuttaa täydeltä vittuilulta, niin sivun ohjeitten (Kirjaudu sisään ja vaihda sieltä jne.. En pysty tekemään tätä vahvistuksien vuoksi) mukaisesti, kuin pitkän aspajonottelun vastauksenkin perusteella. Mikä on seuraava etappi? Uutta soittoa vaan ja parhaan toivomista?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
614
Ongelma: puh. num vaihtunut ja nyt Paypal pyytää vahvistusta vanhaan numeroon aina kirjautumisen yhteydessä.

Tehdyt toimenpiteet:
Soitettu aspaan jossa sanottu että paras on sulkea tili ja luoda uusi. Jenkkikaveri sanoi että yhdistää minut toiselle henkilölle jonka jälkeen parin sekunnin odotusmusiikki ja automaatista: " We cannot help you via phone, please go to our website... "

Koko toiminta vaikuttaa täydeltä vittuilulta, niin sivun ohjeitten (Kirjaudu sisään ja vaihda sieltä jne.. En pysty tekemään tätä vahvistuksien vuoksi) mukaisesti, kuin pitkän aspajonottelun vastauksenkin perusteella. Mikä on seuraava etappi? Uutta soittoa vaan ja parhaan toivomista?
Ihan samanlaista vittuilua on Skrillin toiminta. Mulla on siellä tili semmoisen sähköpostiosoitteen alla jota ei enää ole olemassakaan. Ja en pääse kirjautumaan ko en muista salasanaa. Ja mikään ei tunnu auttavan. Aina sama vastaus, että mun pitää lähettää spostia siitä osoitteesta, johon tili on rekisteröity. Muuten eivät voi auttaa. Ei vittu kun eivät tajua ettei se ole fyysisesti mahdollista ja kyllähän mä voisin sen todistaa muullakin tavalla että oon tilin oikea omistaja. Ja puhelimen kautta toki sanotaan, että pitäis kirjautua tililleni, niin voivat sitten auttaa minua. Kun ei mee jakeluun ettei se oo mahdollista.

Skrilliä sentään voi olla käyttämättä, niin annoin koko paskan olla, kun alkoi vituttamaan tuo touhu.

Sä voisit toki soittaa sinne uudelleen ja pyytää suoraan että siirtävät sut jonnekin "ylemmäs" jos kerran perus aspa ei osaa sinua auttaa?

Tai sitten vaan avaat uuden tilin uudelle spostille ja jätät vanhan tilin unholaan? Haittaako tuo nyt jos tilejä on kaksi, jos kerran Paypal ei suostu sen ensimmäisen kanssa sinua auttamaan.
 
Liittynyt
02.02.2020
Viestejä
27
Ihan samanlaista vittuilua on Skrillin toiminta. Mulla on siellä tili semmoisen sähköpostiosoitteen alla jota ei enää ole olemassakaan. Ja en pääse kirjautumaan ko en muista salasanaa. Ja mikään ei tunnu auttavan. Aina sama vastaus, että mun pitää lähettää spostia siitä osoitteesta, johon tili on rekisteröity. Muuten eivät voi auttaa. Ei vittu kun eivät tajua ettei se ole fyysisesti mahdollista ja kyllähän mä voisin sen todistaa muullakin tavalla että oon tilin oikea omistaja. Ja puhelimen kautta toki sanotaan, että pitäis kirjautua tililleni, niin voivat sitten auttaa minua. Kun ei mee jakeluun ettei se oo mahdollista.

Skrilliä sentään voi olla käyttämättä, niin annoin koko paskan olla, kun alkoi vituttamaan tuo touhu.

Sä voisit toki soittaa sinne uudelleen ja pyytää suoraan että siirtävät sut jonnekin "ylemmäs" jos kerran perus aspa ei osaa sinua auttaa?

Tai sitten vaan avaat uuden tilin uudelle spostille ja jätät vanhan tilin unholaan? Haittaako tuo nyt jos tilejä on kaksi, jos kerran Paypal ei suostu sen ensimmäisen kanssa sinua auttamaan.
Jep jep. Mulla tuli probleema ton vahvistustouhun kanssa vuodenvaihteen jälkeen, tosin sillä viisiin että ne ei vaan lähettänyt mitään tekstaria tai soitelleet. Tää ei ole niin yleinen kuin toi numeron vaihtuminen, mutta sen verran usein siihen törmää että jotain kumma outoa jossain on. Saunalahden prepaid ja koitettu kolmessa phonessa.

Mul ei ollu eikä oo ollu eikä tuu olemaan rahaa sisällä, mutta ei voinu maksaa ja oli pakko selvitellä.

No. Tää ei oo niin helppoo nyt. Niihin ei saa käytännössä yhteyttä mitenkään. Parhaat vinkit (no ainoot) tulee communityforumilta ja tässä viimeisin painos:

Try:
1. Downloading the app to see if it will let you in to change / update it in the settings.
2. Log on via developer.paypal.com, go to paypal.com and change it in settings.
3. Use the forgotten password option several times.
4. Trying another browser that may let you in without phone verification (then change it when you have logged in).
5. Trying again another day when sometimes you can get in without doing the verification and then change the number.
6. Changing the password a few times sometimes works as it can bypass the phone verification.
7. Try clicking on P top of the forum page and see if you can log in via the forum.

Eli tää on jotain samaan tyyliin kuin vaikka Sins of the Fathersissa missä pääsi taas jatkamaan seikkailua kun tajusi tehdä kissankarvoista itselleen viikset jotta ei joku vihu tunnistaisi. Toi ylläolevakin lista sit elää.

Sen päälle välillä säkällä toimii esim. sellainen, että kauppapaikan kautta hyväksyykin yhden topupin, mutta ei sit enää taas vähään aikaan.

Tää on niin käsittämättömän häkellyttävän perseestä että ei tähän kykene edes Redmontin jampat ja mä luulin et ne on tän lajin jedejä.

Eli: jotta voit päivittää numeron tarttee kirjautua profiiliin, johon kirjautumiseen tarvitaan se vanha numero koodin johdosta. Paitsi siis mulla ja niillä joille ei tuu mitään koodei.

En nyt itse asiassa edes viitti tehä tälle mitään kun huomasin, että niillä on joku gestihomma jonka kautta voi käyttää korttii ilman tiliä.

Tässä vielä kuvanakin niiden perusohjeistusta tilanteessa, jossa ei voi loggautuu.

payfukinpal.jpg
 
Liittynyt
02.02.2020
Viestejä
27
Tuun tänne nyt avautumaan kun vittu kun vituttaa niin vitusti tää Paypalin toiminta. Miksi tonne ei saa mitenkään yhteyttä? Ei ole puhelinnumeroa ilmeisesti. Googlaan, sellainen sivukin on joskus ollut mutta ei. Heittää sut tohon uuteen contact juttuun missä näkyy vaan jotain artikkeleita. Ei voi soittaa. Ei ole myöskään chattia. Tiketin voi lähettää, mutta oikeata vaihtoehtoa ei ole.

Tapaus: Tilattu tavaraa 1.2.2021 ja katevaraus tehty silloin tililtä = Rahat tietenkin menneet tililtä. 11.2.2021 = Paypal yrittää useaan kertaan veloittaa tuota samaa summaa uudelleen, mutta tilillä ei ole katetta. 12.2.2021 = Tilillä on hieman rahaa .. hetkellisesti. Hups, ei olekaan, kun Paypal vie nekin hilut. Lopputulos : Tili nollilla ja rahaa ei ole. Mitä vittua? Soitto pankkiin, ja käytännössä eivät voi muka tehdä asialle mitään. Ennen vanhaan ainakin ovat voineet poistaa katevarauksia tililtä, mutta nyt eivät siihen suostu. Minun on PAKKO odottaa 21.2.2021 asti jolloin tuo katevaraus ehkä poistuu tililtäni. Ja jos ei, niin sitten voin tehdä reklamaation asiasta. Joka ei välttämättä auta. Ja autto tai ei niin eipä kuule auta just tähän hätään kun tilillä nolla euroa.

Eli tiliotteella on nyt 1.2.2021 ja 12.2.2021 katevaraukset täsmälleen samalla summalla Paypalin toimesta. Paypalin resolution centerissä jos valitsee tiketin syyksi "Report issues with transaction amount, duplicate charges, refunds or canceled subscriptions.", niin seuraavalla sivulla ei edes ole valintaa "Duplicate Charge" eli tikettiä voi lähettää.

Oon aina mieltänyt Paypalin turvalliseksi, enkä yleensä jaa luottokorttia mihinkään sivuille. Mutta jos Paypalikin voi mielivaltaisesti uudelleen lähetellä katevarauksia ja viedä tililtä rahaa niin vittuako Paypalilla sitten tekee? Eihän tässä voi kohta käyttää helvetti mitään maksutapaa ulkomailla ostaessa.on

Moi

Tässä on viesti, joka toivottavasti auttaa ongelmassasi!
Hyvin on itsellä toiminut palvelu. Ei mitään ongelmia. S.r.l you are into it !
Mutta sellainen asia tuli mieleen, että nyt kun ei pääse paypaliin eikä niillä ole mitään toimivaa kontaktimenetelmää, niin eihän tota fukin' paypalia voi edes lopettaa? Se on himpun verran turvalisuusriski.

Mitenköhän tää käytännössä menee, eli osaakohan mun vasuripankki Aktia katkaista paypal - yhteyden? Sen verran siinä puljussa pyörii Arkadiankadun toisella puolella opiskelleita, että en mielelläni niille antaisi oikein muita vastuuhommia kuin laulunjohtajuuden sitseillä (muovimiekka luonnollisesti)
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
614
Mutta sellainen asia tuli mieleen, että nyt kun ei pääse paypaliin eikä niillä ole mitään toimivaa kontaktimenetelmää, niin eihän tota fukin' paypalia voi edes lopettaa? Se on himpun verran turvalisuusriski.

Mitenköhän tää käytännössä menee, eli osaakohan mun vasuripankki Aktia katkaista paypal - yhteyden? Sen verran siinä puljussa pyörii Arkadiankadun toisella puolella opiskelleita, että en mielelläni niille antaisi oikein muita vastuuhommia kuin laulunjohtajuuden sitseillä (muovimiekka luonnollisesti)
Mikäs turvallisuusriski siinä on jos et pääse kirjautumaan? eihän kukaan muukaan pääse?

Sitä linkkiä tuskin voi Aktiasta poistaa kun se on paypalin päässä. En nyt satavarmaksi tietenkään sano. Ainahan voi kuolettaa kortin jos huolestuttaa.
 
Liittynyt
02.02.2020
Viestejä
27
Mikäs turvallisuusriski siinä on jos et pääse kirjautumaan? eihän kukaan muukaan pääse?

Sitä linkkiä tuskin voi Aktiasta poistaa kun se on paypalin päässä. En nyt satavarmaksi tietenkään sano. Ainahan voi kuolettaa kortin jos huolestuttaa.
Semmoinen riski siinä on, että jospa joku muu pääseekin? Ja jos pääsee, se voi vaihtaa mailit ja numerot. Meikäläinen voi toki seurata tilannetta "kotikatsomosta" käsin tarkkailemalla tiliotetta.

Semmoinen riski. Tiesitkös muuten, että Karpaasit on kovia hiihtään?
 

Liitteet

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
326
Mutta sellainen asia tuli mieleen, että nyt kun ei pääse paypaliin eikä niillä ole mitään toimivaa kontaktimenetelmää, niin eihän tota fukin' paypalia voi edes lopettaa? Se on himpun verran turvalisuusriski.

Mitenköhän tää käytännössä menee, eli osaakohan mun vasuripankki Aktia katkaista paypal - yhteyden? Sen verran siinä puljussa pyörii Arkadiankadun toisella puolella opiskelleita, että en mielelläni niille antaisi oikein muita vastuuhommia kuin laulunjohtajuuden sitseillä (muovimiekka luonnollisesti)
En ole lopettanut mutta epäilisin, että sinulla pitää olla kaikki tiedot sisällä kun lopetat. Tili tai kortti. Lopuksi homma viimeistellään puhelin soitolla. Tosin en tiedä kauanko näitä tietoja vielä säilytetään. Senkin kyllä saa selville. Näin on ainakin muutamassa palvelussa ollut joita olen käyttänyt.
 
Liittynyt
02.02.2020
Viestejä
27
En ole lopettanut mutta epäilisin, että sinulla pitää olla kaikki tiedot sisällä kun lopetat. Tili tai kortti. Lopuksi homma viimeistellään puhelin soitolla. Tosin en tiedä kauanko näitä tietoja vielä säilytetään. Senkin kyllä saa selville. Näin on ainakin muutamassa palvelussa ollut joita olen käyttänyt.
Näinhän se menee. Silloin kun eletään järkimaailmassa jossa on puhelinnumerot.

Mutta kun tää on pulma se, että:

1, Ei oo numeroita niillä
2, Jos löytyy niin arvaa kuinka sut tunnistetaan? Aivan oikein.

Mutta tässä tuli mieleen lisäjuttu. Voiko olla, että vika on tossa mun liittymässä? Saunalahti prepaid, money in. Meinaan esim. Kela ilmoittaa, että ne ei voi soittaa koska alkaa tuuttaamaan vaan varattua jos koittaa. Mutta niiden tekstarit tulee läpi.

En uskonut, kaveri yritti soittaa ja hyvin tuli, en vastannu kun kaikki ok. Sit se ehdotti, et koitas vastata. Mun phonessa ei näkyny mitään, mut sillä piippas varattua.

Kokeiltu 3:ssa eri phonessa. Jotkut tulee läpi no prob. Toiset taas ei ollenkaan. Phonesta ei oo kii.
 
Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
326
Näinhän se menee. Silloin kun eletään järkimaailmassa jossa on puhelinnumerot.

Mutta kun tää on pulma se, että:

1, Ei oo numeroita niillä
2, Jos löytyy niin arvaa kuinka sut tunnistetaan? Aivan oikein.

Mutta tässä tuli mieleen lisäjuttu. Voiko olla, että vika on tossa mun liittymässä? Saunalahti prepaid, money in. Meinaan esim. Kela ilmoittaa, että ne ei voi soittaa koska alkaa tuuttaamaan vaan varattua jos koittaa. Mutta niiden tekstarit tulee läpi.

En uskonut, kaveri yritti soittaa ja hyvin tuli, en vastannu kun kaikki ok. Sit se ehdotti, et koitas vastata. Mun phonessa ei näkyny mitään, mut sillä piippas varattua.

Kokeiltu 3:ssa eri phonessa. Jotkut tulee läpi no prob. Toiset taas ei ollenkaan. Phonesta ei oo kii.

Meikä kyllä maksaa tietyissä paikoissa tuolla ns. PS2D palveluilla. Ylipäätänsä taka-alalla on yritys ajattelu. Ja siihen he yrittävät juuri ajaa sinua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 958
Viestejä
4 259 428
Jäsenet
71 426
Uusin jäsen
Tonixon

Hinta.fi

Ylös Bottom