- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 368
No esimerkiksi tälläinen 1.4tsi perusgolffi menee 8.0sek ja ohjelmalla 7.0sek http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8302885
No tsi on vähän uudempi kuin tuo vapari 2l "gti"...No esimerkiksi tälläinen 1.4tsi perusgolffi menee 8.0sek ja ohjelmalla 7.0sek http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8302885
Kamala korisarja ja väriero vakiopaneeleihin on jo kuvista huomattavissa. Hidashan toi on ns. urheiluautoksi. Noissa vaparikoneissa on vielä se, ettei tota oikein millään edes viritä kulkemaan nopeammin. Helpoimmalla kiirhtyvyyttä saisi lisää kun heivaisi kaikki tuningit, takapenkit ja läskin muijan mäkeen.Aikamoiset koriviritelmät GTI:ssä http://www.nettiauto.com/peugeot/206/8474454
Kiihtyvyys (0-100): 9,0 s
Tuon päihittämiseen ei kummoista perheautoa tarvita
No tuskin kannattaa mitään kasari-Corollaakaan verrata johonkin uuteen vastaavaan. Onhan noita "urheilullisia" autoja myyty maailman sivu jotka ei enää nykyään pärjää millekään turbotetulle perhevankkurille. Tai no, todennäköisesti se ysäri Golf on vielä pitkään ajossa sen jälkeenkin kun jostain -10 Golfista on aika jättänyt ja tekniikka pettänyt.No on on mutta ei muuta sitä, että 9sek GTI ei ole nykystandardeilla mikään rivakka kärry. Ja tuo pösö on GTI, ei sitä sulkuihin tarvitse laittaa
Taas näitä missä on tuninkikorisarja muistettu ostaa mutta alustasarja ja vanteet jääneet kauppaan... Näitä on yllättävän paljon.Aikamoiset koriviritelmät GTI:ssä http://www.nettiauto.com/peugeot/206/8474454
Kiihtyvyys (0-100): 9,0 s
Tuon päihittämiseen ei kummoista perheautoa tarvita
Aika törkeen näköinen imho.. Hassua et tuo kuluttaa osapuilleen saman verran ku oma Golf IV 2.8 4Motion DTaas näitä missä on tuninkikorisarja muistettu ostaa mutta alustasarja ja vanteet jääneet kauppaan... Näitä on yllättävän paljon.
No tää on varmaan sitten sinun mieleen? http://www.nettiauto.com/peugeot/206/8270935Ite tykkään tuosta WRC korisarjasta, mutta toki tyhmän näköinen kun muu auto vakiota, pitäisi se alusta ja vanteet olla myös kohdillaan.
Paljon siistimpi tuo ois Ladan omalla koneella tai vaihtoehtoisesti Fiatin Twincamilla. Hieno laite pilattu täysin väärällä moottorilla.http://www.nettiauto.com/lada/1200/8483561
Lada jossa bemarin kone eli jokaisen nuoren sällin unelma auto.
Hyi STNA. Pitäs olla kunnolla kumia sen vanteen ympärillä tämmösessä autossa:http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/s/8492809?vifAdCount=2
Miksi amisten täytyy pilata jo museoautotkin kamalilla vanteilla
Komia Mersu - vanteet on kyllä Onneksi vanteet saa helposti vaihdettua, eli mitään pysyvää vahinkoa tuskin on tapahtunut.http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/s/8492809?vifAdCount=2
Miksi amisten täytyy pilata jo museoautotkin kamalilla vanteilla
Ilmoituksessa kuuluisa "vanteet ei kuulu hintaan" tms sepustus, mikä on tässä tapauksessa ihan hyvä.http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/8494129
Hauska sliipperi. Vielä kun sisusta olisi täysin vakio ja tuo välijäähdytin ei pilkottaisi keulalta sinisine putkineen
Komia Mersu - vanteet on kyllä Onneksi vanteet saa helposti vaihdettua, eli mitään pysyvää vahinkoa tuskin on tapahtunut.
Kuvan vanteiden kanssa hinta tulisi olla ~15 vähemmän, kuin niiden kanssa...Ilmoituksessa kuuluisa "vanteet ei kuulu hintaan" tms sepustus, mikä on tässä tapauksessa ihan hyvä.
Just hyvät valssit. Korostaa sleeper-henkeä.Ilmoituksessa kuuluisa "vanteet ei kuulu hintaan" tms sepustus, mikä on tässä tapauksessa ihan hyvä.
Hienot vanteet nuo on, mutta ei tuohon autoon.Just hyvät valssit. Korostaa sleeper-henkeä.
Hei, ilmeisesti tuo lainauksen lainaus ei toimi (tai sitten sekoilin itse jotain). Viittasin tähän mersuun tuolla vanne kommentilla:http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/s/8492809?vifAdCount=2 tuossa toisessa tuoreemmassa on aivan sopivat vanteet.Onkohan kuvat vaihtuneet kun en ymmärrä, että mikä noissa vanteissa on huonoa? Just sopivat sleeperin vanteet mielestäni, muutenkin erittäin siisti mersu. Ei tosin kauhean halpa mutta siisti on kyllä ja ihan noilla katusäädöilläkin on voimaa jo ihan passelisti.
Tässä keskustelussa on pyörinyt nyt kaksi eri mersua joitten kommentit on varmaan mennyt vähän sekasin.Onkohan kuvat vaihtuneet kun en ymmärrä, että mikä noissa vanteissa on huonoa? Just sopivat sleeperin vanteet mielestäni, muutenkin erittäin siisti mersu. Ei tosin kauhean halpa mutta siisti on kyllä ja ihan noilla katusäädöilläkin on voimaa jo ihan passelisti.
Hyvä Lada pilattu paskalla koneellahttp://www.nettiauto.com/lada/1200/8483561
Lada jossa bemarin kone eli jokaisen nuoren sällin unelma auto.
Noilla kilsoilla hinta pitäisi olla jo lähempänä kymppiä kuin viittätoista Moottorikin voi poksahtaa kuten tässä http://www.nettiauto.com/bmw/325/8340955Tämä se vaan näyttää edelleen olevan myynnissä: http://www.nettiauto.com/bmw/325/7489518
Ilmeisesti ei ole "pakkomyynnissä" kun reilu vuosi sitten laitoin kyselyä eikä tullut mitään vastausta
Onkohan tuo uudempi FSI samanlainen öljysyöppö kuin vanhempi?http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/8376050
Ajattelin tuota käydä katsomassa kun naapurissa olisi. Soittaako kenelläkään hälytyskelloja? Ilmoituksesta poiketen on FSI koneella.
Tässä lista autoista, joissa kannattaa pitää yli 15tkm öljynvaihtoväliä:Ei tuossa pitäisi olla vielä öljynsyöntiä. Ne mallit alkaa 2010- Sit alkaa löytyä kaikkea kivaa huonolla tuurilla. Öljynvaihtoväli noissa kannattaa pitää max 15tkm.
Ostaa itse suodattimen ja öljyt sekä käppäilee paikalliselle Peran korjaamolle, niin ei siinä paljoa yli 80 euroa köyhdy. Sitten jos haluaa huoltokirjaan merkkiliikkeen leiman, niin "pää"öljynvaihdon tekee liikkeessä.Jos käy vaihdattamassa öljyt liikkeessä, niin tulee siitä jonkinlainen kuluerä. Muistan erään uuden auton kohdalla, kun autoliike tarjosi oman näkymyksensä mukaan ensimmäistä öljynvaihtoa 500 km kohdalla lähes lahjana. Siitä piti maksaa 80e. Seuraavat huollot eivät enää lähdekään kyseiseen lahjahintaan. Eli siinä mielessä longlife-huolto-ohjelma saattaa jotakuta kiinnostaa.
Toisaalta lahjahintaisen öljynvaihdon hinnalla saa tankillisen polttoainetta..
Itse vaihtelen 10tkm välein pari kertaa vuodessa kun kuluerä on 40€ luokkaa ja aikaa menee se 15min. Öljynä kumminkin auton alkuperäinen öljy ja merkkikohtainen suodatin.Tässä lista autoista, joissa kannattaa pitää yli 15tkm öljynvaihtoväliä:
-
-
-
En oo koskaan ymmärtänyt näitä longlife- öljynvaihtovälejä. Vaikka öljyt on kehittyneet, niin silti 30tkm samoilla moskilla ei kuulosta kovin kiihottavalle. Jokaisessa omassa autossa oon pitäny max 15tkm vaihtoväliä. Jopa longlife-autoissa.
Ei oo kuitenkaan niin isosta kuluerästä kyse.
Mulla taitaa pelkät öljyt maksaa sen 80€ kun joutuu käyttämään samaa tavaraa oli vaihtoväli sitten 15 tai 30tkm. Tuohon suodatin ja vaihto päälle. Viimeksi tilasin saksasta, nyt näyttää olevan nousseet ainakin Castrolit (Edge Ti LL 3 -öljy) melkein samoihin ~40e/4L kuin Motonetissä...Ostaa itse suodattimen ja öljyt sekä käppäilee paikalliselle Peran korjaamolle, niin ei siinä paljoa yli 80 euroa köyhdy. Sitten jos haluaa huoltokirjaan merkkiliikkeen leiman, niin "pää"öljynvaihdon tekee liikkeessä.
Tai vaikka paikallisella ammattikoululla. Öljynvaihtoa ne tuskin osaa mokata.
Eikö samalla luokituksella löydy halvempia öljyjä?Mulla taitaa pelkät öljyt maksaa sen 80€ kun joutuu käyttämään samaa tavaraa oli vaihtoväli sitten 15 tai 30tkm. Tuohon suodatin ja vaihto päälle. Viimeksi tilasin saksasta, nyt näyttää olevan nousseet ainakin Castrolit (Edge Ti LL 3 -öljy) melkein samoihin ~40e/4L kuin Motonetissä...
Tosin tällä about 7 litran tilavuudella ei nyt ole niin väliä ajaako sen 2v vai 1v (kilsoja ehkä 25tkm), toisin kuin jossain 3-4L tilavuuden pienessä bensaturbossa...
Edit: Amazon.de:ssä näyttäisi olevan 2x5L kannua 83€ toimitettuna. Ehkä sieltä seuraavaksi...
Kaikki "merkkiöljyt" taitaa olla tuota hintaluokkaa.Eikö samalla luokituksella löydy halvempia öljyjä?
Sisäkkö käytti aikanaan beNarissaan jotain Castrolin öljyjä, niin muutamaankin kertaan ehdotin vaihtamaan halvempaan merkkiin. Kyseessä oli kuitenkin joku -00 400tkm rullattu diisseli, niin ei paljoa kuulostanut fiksulle laittaa yli satasta vaan öljyihin ja suodattimeen.
Alkaa mennä jo aika reippaasti ohi topikin, mutta eikös tuo 2v vaihtoväli ole jo aika pitkä? Vai voiko longlife-öljyillä venyttää tuosta vuodesta kahteen?En ole kokenut että 2v/~25tkm vaihtovälillä kannattaa alkaa säästämään, autolla nyt kuitekin vielä reilusti alle 200tkm ajettu.
Audin virallinen väli on Longlifellä tuo 2v, kilometrit riippuu ajotavasta. Omalla yleensä se n. 25tkm. Öljyä on tuossa omassa koneessa tosiaan aika reippaanlaisesti.Alkaa mennä jo aika reippaasti ohi topikin, mutta eikös tuo 2v vaihtoväli ole jo aika pitkä? Vai voiko longlife-öljyillä venyttää tuosta vuodesta kahteen?
Eiköö? Amikselle vuodeksi niin ensvuonna hinta pari tonnia.Tätä lähemmäs aikakonetta ei pääse. Tämän auton arvo ei enää laske.
Niin hyvä että myyty jo. Paljonko oli hintaa?http://www.nettiauto.com/bmw/325/8509110
Bemmi ajettu vain 6tkm
Eiköö? Amikselle vuodeksi niin ensvuonna hinta pari tonnia.
10k kuulemma, mäkään en kerennyt sitä katsomaa mutta kommenteissa oli 10k.Niin hyvä että myyty jo. Paljonko oli hintaa?
Ihanan kallista. Onhan noita latolöytöjä aina joskus, tai tuo nyt missään ladossa ollut, mutta...10k kuulemma, mäkään en kerennyt sitä katsomaa mutta kommenteissa oli 10k.
Tietty arvokas vehe jos vielä sen 20-30v säilyttäis nykykunnossa.
Edit: Syitä ei tiedä miksi seissyt 20v.