Keskustelua hybridiautoista

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 975
Itse törmäsin ensimmäisen kerran tähän ominaisuuteen jo 90-luvulla, hassua että joku ei vieläkään tiedä tuollaisen olemassa olemisesta vaikka käytännössä tuo löytyy nykyään jokaisesta autosta.
EIi löydy läheskään kaikista autoista tuota ominaisuutta. Käsittääkseni tuo on pääasiassa saksalaisten autojen ominaisuus.

Mutta sellainen mikä plugareissa on kiva, niin tuo etänä käynnistettävä jäähdytys/lämmitys. Enää ei tarvitsekaan tunkea lapsiansa tulikuumaan autoon, samalla kun yrittää muistaa onko kaikki tarvittava tavara mukana. Auto ennakkoon jäähdytettynämenee matkaan lähtö paljon viileämmissä tunnelmissa. Harmittaa vaan, ettei tuota ole tullut käytettyä jo vuosi sitten :D Etälämmitystä on tullut kyllä käyteltyä, mutta on tuo jäähdytyskin vaan kova -eikä se tunnu vievän niin paljon akkuakaan kuin lämmitys
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
164
EIi löydy läheskään kaikista autoista tuota ominaisuutta. Käsittääkseni tuo on pääasiassa saksalaisten autojen ominaisuus.

Mutta sellainen mikä plugareissa on kiva, niin tuo etänä käynnistettävä jäähdytys/lämmitys. Enää ei tarvitsekaan tunkea lapsiansa tulikuumaan autoon, samalla kun yrittää muistaa onko kaikki tarvittava tavara mukana. Auto ennakkoon jäähdytettynämenee matkaan lähtö paljon viileämmissä tunnelmissa. Harmittaa vaan, ettei tuota ole tullut käytettyä jo vuosi sitten :D Etälämmitystä on tullut kyllä käyteltyä, mutta on tuo jäähdytyskin vaan kova -eikä se tunnu vievän niin paljon akkuakaan kuin lämmitys
Itse olen törmännyt tuohon lähes kaikissa autoissa, en pelkästään saksalaisissa. Ainaki nykyisistä omista autoista Toyotassa ja Rellussa tuo on ollut.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 584
Itse olen törmännyt tuohon lähes kaikissa autoissa, en pelkästään saksalaisissa. Ainaki nykyisistä omista autoista Toyotassa ja Rellussa tuo on ollut.
Samaten on ollut jo pitkään Italian ihmeissä, kun 159:ssä vuodelta 2005 oli sama. Taisipa olla ehkä 156:ssa, en ihan varmaksi tosin mene kun bussoilusta on sen vertaa kauan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
813
EIi löydy läheskään kaikista autoista tuota ominaisuutta. Käsittääkseni tuo on pääasiassa saksalaisten autojen ominaisuus.

Mutta sellainen mikä plugareissa on kiva, niin tuo etänä käynnistettävä jäähdytys/lämmitys. Enää ei tarvitsekaan tunkea lapsiansa tulikuumaan autoon, samalla kun yrittää muistaa onko kaikki tarvittava tavara mukana. Auto ennakkoon jäähdytettynämenee matkaan lähtö paljon viileämmissä tunnelmissa. Harmittaa vaan, ettei tuota ole tullut käytettyä jo vuosi sitten :D Etälämmitystä on tullut kyllä käyteltyä, mutta on tuo jäähdytyskin vaan kova -eikä se tunnu vievän niin paljon akkuakaan kuin lämmitys
Tuo olisi kyllä kätevä. 2018 mini phev tosin toimii 3G tekniikalla ja ne verkot on jo ositn purettu pois niin tätä ominaisuutta ei enää ole käytössä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 437
EIi löydy läheskään kaikista autoista tuota ominaisuutta. Käsittääkseni tuo on pääasiassa saksalaisten autojen ominaisuus.

Mutta sellainen mikä plugareissa on kiva, niin tuo etänä käynnistettävä jäähdytys/lämmitys. Enää ei tarvitsekaan tunkea lapsiansa tulikuumaan autoon, samalla kun yrittää muistaa onko kaikki tarvittava tavara mukana. Auto ennakkoon jäähdytettynämenee matkaan lähtö paljon viileämmissä tunnelmissa. Harmittaa vaan, ettei tuota ole tullut käytettyä jo vuosi sitten :D Etälämmitystä on tullut kyllä käyteltyä, mutta on tuo jäähdytyskin vaan kova -eikä se tunnu vievän niin paljon akkuakaan kuin lämmitys
Täällä Pohjois-Suomessa jos menee vähänkään enemmän korpeen, esim mökille. Tommonen räppänöiden avaus on itsemurha kun auto on mustana sääskiä sen jälkeen. :D
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
753
Accelev 6 kW latausasema pimeni ja alkuperäinen ostopaikka, joka oli siis ”Turbotukku” ja esitteli itsensä viralliseksi maahantuojaksi, pesi kätensä, kun kysyin korjausta vehkeellä. No ilmoittivat kuitenkin, että EVasema on nykyään myyjä noille 6 kW ja 8 kW vaiheet yhdistäville, että kysy sieltä. Kerrankin oli hyvää asiakaspalvelua, vaikka ostopaikka oli muualta. Paketti Puolaan, kun toimitti Niko mulle lähetystarran ja korjaus 80 € + postit ja vaivat. Voi helposti suositella kyllä tuon Evaseman palveluita, jos asiaa ilmaantuu. Vajaa 11/2 kuukautta kyllä joutui kituuttamaan matkalaturilla, mutta yllättävän hyvin sujui 1,8 kW tehoisellakin pysyminen sähköllä ajamisessa. Piirikortteja on latausasemassa 4 erilaista ja hinnat luokkaa 30-60 € /kpl, joten korjaus sen mukaan sitten kustantaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 617
Viestejä
4 248 933
Jäsenet
71 370
Uusin jäsen
janiselin

Hinta.fi

Ylös Bottom