Kannabis

Liittynyt
08.05.2024
Viestejä
14
lttaa. Jos googlettaa, niin löytyy paremmin tietoa. En siis ymmärrä mikä etuoikeus heillä on tuohon, toki saa niihin kahviloihin Suomessa mennä kaikki, mutta täällä kun tapana on paasata terveyssyistä ym. niiin ei tuota sen perusteella saisi hyväksyä.
Ei kukaan kiellä sua polttamasta hookahia. Siihen mitään etuoikeutta tarvita.

Se on suomessa vaan niin harvinaista, et päiviräsäset ei oo kerenneet kieltää sitä. Siihen sen suurempaa salaliittoa liity
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 515
Kyllähän ne siihen laittaa sitä tummaa mötikkää mitä löytyy erimakuisia, eikä ne voi olla kovin terveellisiä.
Juu siinä olet oikeassa, että se terveellisyys on suoraa verrannollinen siihen mitä siinä poltetaan.

Hedelmäsiirappi nyt on kuiten yksi miedompia mitä tuolla voi höyrystää. Pointti nyt tässä kuiten oli, että siinä ei höyrysty, mitään suomen lakien vastaista.

Että, ei se pelkkää "vesihöyryä" ole, sakeaa savua hookahista irtoaa ja se tuoksuu sille minkä makuista polttaa.
Mitään sakeaa savua sieltä ei ole tarkoitus saada, hiilet liian lähellä tai suoraan päällä jos noin käy. Ideana siinä on, että se tuoksuu ja maistuu sille mitä makua polttaa. Oma suosikki oli semmoinen appelsiinisiirappi.

googlettaa, niin löytyy paremmin tietoa.
Miksi pitäisi googlettaa? Viimeviestissä kirjoitin että nuorempana useasti tuli tupruteltua. Aihe ei vaikuta sinulle kovin tutulta, vaikka olet kerran turkissa kokeillut.


En siis ymmärrä mikä etuoikeus heillä on tuohon
Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä sinulla ja minulla on ihan samat oikeudet hookahin suhteen?
 
Liittynyt
11.03.2024
Viestejä
58
Viimeviestissä kirjoitin että nuorempana useasti tuli tupruteltua. Aihe ei vaikuta sinulle kovin tutulta, vaikka olet kerran turkissa kokeillut.
Siitä on yli 10-vuotta, kun Turkissa kävin ja kyllä ne siellä asiansa osasi ja maku oli ihan hyvä, mutta ei se sinällään mitään "vesihöyryä" ollut mitä keuhkooni vedin. Ei ne siihen mitään siirappia tuolla laittanut.

Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä sinulla ja minulla on ihan samat oikeudet hookahin suhteen?
Tarkoitan sitä, että kun makutupakat on kielletty, kuin myös sähkötupakan maut, vain sen takia, että maut eivät houkuttele nuoria käyttämään niitä. Niin kyllähän se tavallaan on etuoikeus, että muslimi kulttuurin perusteella nämä saavat käryttää, kuin myös minä saisin käryttää sitä niissä kahviloissa mitä Suomesta löytyy, vaikka tuote on laillista, niin tosiaan ei se siltikään täysin mene mun järkeen, että moinen käryttely on sallittua.
 
Liittynyt
11.03.2024
Viestejä
58
Viimeviestissä kirjoitin että nuorempana useasti tuli tupruteltua. Aihe ei vaikuta sinulle kovin tutulta, vaikka olet kerran turkissa kokeillut.
Siitä on yli 10-vuotta, kun Turkissa kävin ja kyllä ne siellä asiansa osasi ja maku oli ihan hyvä, mutta ei se sinällään mitään "vesihöyryä" ollut mitä keuhkooni vedin. Ei ne siihen mitään siirappia tuolla laittanut.

Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä sinulla ja minulla on ihan samat oikeudet hookahin suhteen?
Tarkoitan sitä, että kun makutupakat on kielletty, kuin myös sähkötupakan maut, vain sen takia, että maut eivät houkuttele nuoria käyttämään niitä. Niin kyllähän se tavallaan on etuoikeus, että muslimi kulttuurin perusteella nämä saavat käryttää, kuin myös minä saisin käryttää sitä niissä kahviloissa mitä Suomesta löytyy, vaikka tuote on laillista, niin tosiaan ei se siltikään täysin mene mun järkeen, että moinen käryttely on sallittua.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 515
Tarkoitan sitä, että kun makutupakat on kielletty, kuin myös sähkötupakan maut, vain sen takia, että maut eivät houkuttele nuoria käyttämään niitä. Niin kyllähän se tavallaan on etuoikeus, että muslimi kulttuurin perusteella nämä saavat käryttä
Öö?
Siis eu:n tupakkatuotedirektiivillä kiellettiin makutupakat, joista erityisesti mentoli oli nuorten keskuudessa suosittu. En usko hookahin oleva nykynuorison keskuudessa mikään kovin iso juttu, jos nyt vaikka vapetukseen vertaa.

Toiseksi islamin uskossa tupakointiin suhtaudutaan kriittisemmin, kuin meidä pohjoisen jessejengissä.

Kolmanneksi jos sillä hookahilla polttaa tupakkakasvia sisältävää tuotetta niin sitä koskee ihan täsmälleen samat lait ja säädökset kuin tupakkaa Suomessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 590
Viestejä
4 247 987
Jäsenet
71 367
Uusin jäsen
Jmein

Hinta.fi

Ylös Bottom