• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Hytec Hydraulik: -5% alennus (mm. Kränzle-painepesurit)

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
239
Tuote: Ostoskorista -5%
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Hydraulik-Shop - Hydraulikschlauch | Hydraulikzylinder | Hochdruckreiniger
Voimassa: 6.1.2024
Linkki:
Promokoodi: XMAS23

Kommentti tarjouksesta:
Itse olen ostanut täältä Kränzlen osia ja muistaakseni aika moni täälläkin ostanut pesurin tuolta.

HUOM: Ilmeisesti verkkokauppa päivityksen alla ja englannin kieliset sivut ei oikein pelannu. Eli käyttäkää tuota saksankielistä puolta!

Esimerkiksi Kränzle HD 10/122 TS -painepesurille jää koodilla hintaa 615,60 €. Yli 400e tilaukset ilmaisella postikuluilla.

1701955610970.png
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 113
Autodudella sama pömpeli noin 650 euroa, en ehkä lähtisi säätämään epämääräisen Saksalaisen sivuston kanssa noin pienen säästön vuoksi:
Henkilökohtaisesti en myös miellä 5% tarjousta hyväksi tarjoukseksi, voihan se jollekin olla?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
239
No joo. Oisin ehkä voinut laittaa tämän vaan painepesurikeskusteluun. Omasta mielestä vaan tuntu hyvältä diililtä kun on io-techiläiset täältä tilannu aiemminkin.
 
Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
10
Autodudella sama pömpeli noin 650 euroa, en ehkä lähtisi säätämään epämääräisen Saksalaisen sivuston kanssa noin pienen säästön vuoksi:
Henkilökohtaisesti en myös miellä 5% tarjousta hyväksi tarjoukseksi, voihan se jollekin olla?
Niin no, mikä tekee Autodudesta vähemmän epämääräisen kuin isohkosta saksalaisesta myyjästä?

Lisäksi tuolta on ilmainen toimitus, Autodudelta Postnord varastaa näemmä 49eur. Lisäksi tarvikkeet ovat halvempia jos letkuja, adaptereita jne kaipaa. Letkuissa näyttää olevan mallia 30% hintaeroa.
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
231
Ilmaiset postit ei ainakaan ole painavammille pesureille, olin tilaamassa kränzlen k2160tst mallia niin sille tuli rahtikulut 139€ (en sitten tilannut)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 728
Viestejä
4 239 423
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom