Onko kokemusta lähteekö metallipinnoilta lentoruostetäplät?Ja jos ei välttämättä halua leikkiä puistokemistiä, niin vaikka Prismasta valmista oksaalihappoa sisältävää ainetta sumutinpullossa:
Alfakem vannepuhdistusaine
Ei ole kokemusta, itse olen käyttänyt kyseistä valmista sekoitusta vain kevytmetallivanteiden puhdistukseen.Onko kokemusta lähteekö metallipinnoilta lentoruostetäplät?
Maalipinnalle tarkoitetut raudanpoistoaineet toimivat hyvin. Esim Gyeon Iron ja Bilt hamberin KorrosolOnko kokemusta lähteekö metallipinnoilta lentoruostetäplät?
Väärä tuote tuohon käyttöön. Parempia ne mitkä vaihtavat väriä reagoidessaan rautapartikkelien kanssa tuohon käyttöön.Onko kokemusta lähteekö metallipinnoilta lentoruostetäplät?
Ihan toimivaa tavaraa se korrekin hydrox ainakin on. Ei siellä korrekin pro sarjassa taida oikein huonoja tuotteita edes olla.Tämmöisen bongasin Bilteman hyllyltä. Vielä ei uskalla ottaa testiin. Ainakaan ei ole hinnalla pilattu. Eikös Korrekilla ollut joku vastaavaa? Jos puhutaan nyt markettivalikoimista.
Vannehapolla varmasti lähtee.Millä sellainen rusehtava töhkä lähtee alumiinivanteista oikeasti ilman puhkihankaamista?
Itse käytän ValetPRO Citrus Tar Removeria. Antaa vaan vaikuttaa ennen pyyhkimistä. Iteltä ainakin lähtee afaltti ja muu taukka pois.Millä sellainen rusehtava töhkä lähtee alumiinivanteista oikeasti ilman puhkihankaamista?
Soft99 Ultra Glacon on kyllä hyvää ollut.Olen ajatellut laittaa tuulilasiin pinnoitteen. Mikä on tämän päivän paras tekniikka?
Olen miettinyt Korrek Pro TFC glass coat ja Soft99 Ultra Glacon välillä. Duden arvosteluissa Korrek oli saanut paljon kehuja
Edit: myös Gyeon Q² Repel EVO lasipinnoite on kiinnostava. Gyeonia on paljon kehuttu merkkinä.
Ei käy esimerkiksi niin, että vuoden päästä tulee kalvoa kun pyyhkii?Soft99 Ultra Glacon on kyllä hyvää ollut.
Ei tuo vuotta kestä, puolen vuoden välein laitan ainetta uudestaan.Ei käy esimerkiksi niin, että vuoden päästä tulee kalvoa kun pyyhkii?
Mikrokuituliinalla levittyy tasaisemmin ja ainetta säästyy.Kyllä se Wetcoatti levittyy painepesurilla ihan yhtälailla, tuossa nuukailussa ei montaa senttiä säästä (päinvastoin, saa mikrokuituliinan wetcoattiseksi ja saa pestä monta kertaa tai nakata mäkeen).
Mä laitoin samalla tavalla samaa tavaraa ja hyvin hylkii kylläTuli kinnasteltua auto eilen oikein kunnolla. Siirryin ensimmäistä kertaa kahden ämpärin taktiikkaan ja siinä kyllä pysytään.
Laitoin lopuksi pintaan Gyeon Q²M WetCoat. Suihkautin muutaman kerran paneeliin ja levitin lisäksi mikrokuituliinalla, niin saa tasaisemman pinnan ja säästää ainetta. Sitten huuhtelu. Kyllä tuli hyvä. Hylkii hyvin vettä ja kiiltää hienosti. Tosi helppo tuote käyttää. Auton kuivaus onnistui maantiellä ajamalla.
Täytyy jossain kohtaa laittaa pintaan jotain oikeaa vahaa. Nyt siellä on vain viimevuotista autoglymiä, joka tosin tuntui vielä vettä hylkivän jonkin verran monissa paikoissa.
Ilman pinnoitetta et pärjää talvea harjattomalla pesulla. Auton peseminen on muutakin kuin ajaa se pesulaan, liian usein näkee että autoa pesty vain päältä ja kaikki konehuoneet, pyöränkotelot ja ovien välit paskaa täynnä.Tuli hankittua uudehko auto ja kiinnostaisi pitää maalipinnasta parempaa huolta kuin vanhoista romuista.
Millähän tavalla tätä kannattaisi pesettää jos ei etsitä sitä parasta kiiltoa vaan helppoa puhtaana pysymistä?
Jos käyttäisi kerran-pari vuoteen käsinpesussa, raudan ja pienpoistossa ja kovavahauksessa niin pärjäisikö muuten harjattomalla pesulla? Keulassa ja helmoissa kalvot, joten harjapesut saa muutenkin unohtaa.