Ostetaan AM4-emolevy (tuki 3000-sarjan Ryzenille)

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
966
Tuote: AM4 emolevy (Tuki 3000-sarjan suorittimille)
Hinta: Perusmallinen max 40-50€ / plussaa ja vähän lisähintaa jos ITX-kokoinen tai integroitu WLAN tms. Aivan maksimihinta 70€
Muuta huomioitavaa: Voidaan noutaa pääkaupunkiseudulla. Hyvillä palautteilla käy myös postikaupat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.03.2021
Viestejä
183
Minulla ei ole emoa, mutta halusin vain kommentoida että eikös kaupastakin saa jo hyvin lähelle tuota sinun budjettia uuden emon. (Poislukie itx)
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
966
En ole viimeaikoina nähnyt. Joskus saattaa tarjouksesta löytyä kai, joten laita vaikka minulle yksityisviestillä linkkiä jos olet tuollaisen tarjouksen nähnyt.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
966
Olen saanut nyt pari yksityisviestiä joissa kerrotaan kaupoista joista saa 60-70€ hintaan uuden perusmallisen emolevyn.

Mainitsen tässä että olen tietoinen että tuohon hintaan saa uuden emolevyn kaupasta.

Pääasiassa etsin siis käytettyä käytetyn hinnalla. En ole kiinnostunut ostamaan kaupasta kaikkein perusmallisinta 60-70€ hintaan, mutta jos alle 50€ hintaan löytyy esim. tarjouksesta niin saa toki vinkata sellaistakin. Muistan että olen sellaisia joskus itsekin nähnyt, tosin en ihan viimeaikoina.

Tosiaan käytetystäkin voin maksaa jopa 70€, mutta hinta riippuu mallista ja ominaisuuksista (lähinnä lisäarvoa tuovat ominaisuudet minulle ovat ITX-koko, integroitu langaton verkkokortti, M.2-paikka, ARGB-liittimet ja hieno ulkonäkö). En siis tarkoita että 70€ hinta on se jolla kiinnostaa kaikkein perusmallisin emolevy mitä löytyy ilman mitään noita lisäominaisuuksia. Perusmallinenkin siis kelpaa kyllä mutta siitä maksan tuon max 40€ (tai ehkä 50€ jos esim. jossain kaupassa on tarjouksessa uusi tms).

Edelleen siis emolevy haussa mutta en siis etsi minimivaatimuksia maksimihinnalla jos tämä vähän selventäisi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 463
Viestejä
4 265 205
Jäsenet
71 511
Uusin jäsen
Jepp3z

Hinta.fi

Ylös Bottom