Hei tohon koneeseen mitä oot myymässä. Toi on se mun kone, ja jos joku kysyy niin tolla nvme-levylläkään ei ole mainattu tms. roskaa. ollut vain os ja pelien asennus-asema. Kevyellä käytöllä siis.
Moro, kelpaisko normi 3070 vaihdossa tohon 3070ti korttiin? Olis Tämmönen HP Omen pakettikoneen sisäl tullu kortti jossa ei LHR ja takuuta 2v jälellä, vaa viikon käytetty.
Terve, jos olet 5G ulko purkkia ostamassa, niin täältä löytyy 14kk käytetty N5368X Huawei N5368X 5G, Kouvola
Ilmoittele jos kiinnostaa tai tiedät kiinnostuneen.
Moro, kyselit tota thrustmaster tss sparco mod käsijarrua, paljonko olet valmis maksamaan? Tosiaan ostettu perjantaina ja koitettu noin 10min että toimii, ostettu jimssiltä
Hei. Emolevyn tietojen mukaan siinä on yksi hdmi, jonka versio on 1.4, eli se ei tue 4K/60Hz. Sori, miten tässä edes laitetaan yv? Paljon on muuttunut sitten Murobbs:n aikojen (Siellä olin jo 2003.)
Tätä mä tarkotin, tällänen saapuu mulle kun ehdin vaan käydä hakemassa, tällä hetkellä olen karanteenissa, pahoittelut..
Ja itse asun kivistössä.
Mietin kans jonkun aikaa et kumman mä haluisin amd tai nnivida niin päädyin sit tuttuun ja turvalliseen 30sarjaa, mutta pystytkö odottamaan siihen asti että karanteeni loppuu?
Voitko laittaa wasuppia? Sain frendillä tänne linkin tuosta sinun ilmoituksesta. Muuten ei tuttu alusta ole. 0401207771 on mun numero. Sovitaan siellä järjestelyt.
Vasta rekisteröidyin tänne ja en löydä mistä lähettää yv:tä.. niin mites sait ton augmentin kulkemaan noin? Kiinnostaisi tietää.. tuo 25km/h alkaa tuntumaan työmatkoilla vähän turhan hitaalta..