Tervehdys!
Olen noin 2 kk sitten ostanut kiiinasta vesijäähdytykseen suunnitellun ZGC-07 open-frame kotelon ja sunnittelin siihen vielä distro-paneelin. Näköjään barrow taas ottanut tästä mallia. Tänään (03.07) barrowin nettisivulle ilmestyi kyseiseen koteloon yhteensopiva distro-paneeli myyntiin ja minun piirrokseni kanssa (99% identtinen) . Näin valitettavasti menee kiinassa. Annat ideoita ja kuukaudessa tuotteistavat ja laittavat heti (kysymättä) "massatuotantoon".
Kotelosta ei ole englannin kielellä mitään tietoa. Voisin ehkä lähitulevaisuudessa tehdä youtube video-esittelyn? Anyways, kotelo on täysimodulaarinen, eli voidaan purkaa melkein kaikki osat paloiksi.
Barrowin linkki kyseiseen koteloon/distro-paneeliin.
LRC 2.0 water channel integrated board for ZIDLI 07 open type case
Tässä olisi kyseisen kotelon ominaisuudet: (Voi olla, että joitain tietoja puuttuu). Lisään jatkossa puuttuneet tiedot.
Ominaisuudet:
Malli: Ziagonal ZGC-07
Väri: Musta/punainen
Kotelon tyyppi: ATX
Materiaali: Alumiini, karkaistu lasi
Yhteensopivuus: ATX / Micro-ATX / Mini-ITX ja E-ATX
Etupaneelin liitännät:
Laitepaikat:
Virtalähde: PSII: ATX12V ja EPS 12V
Mitat (KxLxS): 550 x 225 x 590mm
Paino: 4,5kg ilman sivu-ikkunoita ja ikkunoitten kanssa noin 9kg.
Näytönohjain: pituus 350mm / korkeus 164mm
Prosessorijäähdyttimen korkeus: 166mm
Virtalähteen pituus: Kokeilin ainakin Evgan 750/1000w ja TT:n 850w virtalähteillä. Mahtuvat moitteettomasti.
Itse otettu kuvat kotelosta.
Etu-sivu
Taka-sivu
Etupuoli
Katto
Takapuoli
Olen noin 2 kk sitten ostanut kiiinasta vesijäähdytykseen suunnitellun ZGC-07 open-frame kotelon ja sunnittelin siihen vielä distro-paneelin. Näköjään barrow taas ottanut tästä mallia. Tänään (03.07) barrowin nettisivulle ilmestyi kyseiseen koteloon yhteensopiva distro-paneeli myyntiin ja minun piirrokseni kanssa (99% identtinen) . Näin valitettavasti menee kiinassa. Annat ideoita ja kuukaudessa tuotteistavat ja laittavat heti (kysymättä) "massatuotantoon".
Kotelosta ei ole englannin kielellä mitään tietoa. Voisin ehkä lähitulevaisuudessa tehdä youtube video-esittelyn? Anyways, kotelo on täysimodulaarinen, eli voidaan purkaa melkein kaikki osat paloiksi.
Barrowin linkki kyseiseen koteloon/distro-paneeliin.
LRC 2.0 water channel integrated board for ZIDLI 07 open type case
Tässä olisi kyseisen kotelon ominaisuudet: (Voi olla, että joitain tietoja puuttuu). Lisään jatkossa puuttuneet tiedot.
Ominaisuudet:
Malli: Ziagonal ZGC-07
Väri: Musta/punainen
Kotelon tyyppi: ATX
Materiaali: Alumiini, karkaistu lasi
Yhteensopivuus: ATX / Micro-ATX / Mini-ITX ja E-ATX
Etupaneelin liitännät:
- 1 x USB 3.0
- HD Audio
- Mikrofoni
Laitepaikat:
- 3 x 2.5"/3.5"
- 3 x 120mm tuuletinpaikat katossa
- 3 x 120mm tuuletinpaikat keski-paneelissa.
- Tukee 3 x 120mm , 2 x 240mm ja 2 x 360mm jäähydtintä.
Virtalähde: PSII: ATX12V ja EPS 12V
Mitat (KxLxS): 550 x 225 x 590mm
Paino: 4,5kg ilman sivu-ikkunoita ja ikkunoitten kanssa noin 9kg.
Näytönohjain: pituus 350mm / korkeus 164mm
Prosessorijäähdyttimen korkeus: 166mm
Virtalähteen pituus: Kokeilin ainakin Evgan 750/1000w ja TT:n 850w virtalähteillä. Mahtuvat moitteettomasti.
Itse otettu kuvat kotelosta.
Etu-sivu
Taka-sivu
Etupuoli
Katto
Takapuoli