z690 apex prossukannan pinnit vääntyneet

Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
385
Onks kukaan koskaan noita intel kantasii emon pinnei suoristellut tai pystyykö niitä ylipäätään itse/vaikka liikkees suoristuttaa. Nyt on jostain syystä ko. Emosta taittunut pinnit [3kpl] yhdestä kulmasta. Ei ne kuitenkaan katkenneet ole..

E:Tosin tän kuvan perusteella näyttäs vissii vaan, että toi yks pinni on painunut tonne ihan alas, en sit tiiä onko noi pari reunimmaista kans hitusen vääntyneet. Noin ulkoisesti silmäille tos kulmas kyl näkyy verraten muihin kulmiin kuin siin ois painaumaa
20220619_094636.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 823
Onhan näitä pinnejä oikaistu niin kauan kuin LGA kantoja on ollut. Onnistumista helpottaa kovasti oikeat työkalut ja stereomikroskooppi. Jos ei itse halua yrittää niin koru/kultasepällä noita on korjautettu onnistuneesti. Aivan kuin olisivat tottuneet manipuloimaan pieniä metalliesineitä mikroskoopin alla :)
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 896
Onks kukaan koskaan noita intel kantasii emon pinnei suoristellut tai pystyykö niitä ylipäätään itse/vaikka liikkees suoristuttaa. Nyt on jostain syystä ko. Emosta taittunut pinnit [3kpl] yhdestä kulmasta. Ei ne kuitenkaan katkenneet ole..

E:Tosin tän kuvan perusteella näyttäs vissii vaan, että toi yks pinni on painunut tonne ihan alas, en sit tiiä onko noi pari reunimmaista kans hitusen vääntyneet. Noin ulkoisesti silmäille tos kulmas kyl näkyy verraten muihin kulmiin kuin siin ois painaumaa
Sullaki näyttäis riittävän hyvä kamera olevan käytössä nii virität sen vaan siihen ja teräväkärkisillä pinseteillä rukkaat ite ja katot kameran läpi. Ei ole kovin vaikeaa varovasti suoristaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 012
Viestejä
4 210 131
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom