Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Tämä oli hauska. Kertoo paljon, niin paljon. No, kun naama väkisin rupsahtaa, keikat loppuu, kieli palautuu.
(Aa, tämä oli vain editoitu nuo kohdat, eli koko haastattelu ei ollut tuollaista sekasoppaa)
Ei kerro mitään. Ihan vittuillessaan tehty taas tuollainen klikkiotsikko ja editoitu videosta mukaan vain kaikki jenkkitermit. Chafak vaikuttaa yleisesti ottaen fiksummalta kuin 90% kansasta.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Ei kerro mitään. Ihan vittuillessaan tehty taas tuollainen klikkiotsikko ja editoitu videosta mukaan vain kaikki jenkkitermit. Chafak vaikuttaa yleisesti ottaen fiksummalta kuin 90% kansasta.
Kieltämättä kertoi miten menin juurikin klikkiotsikon ja editoidun videon ansaan. :facepalm: Hätkähdin sentään, että googletin jälkeenpäin asiaa, että eihän tämä voi olla totta. Eikä ollutkaan.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 690
Ei kerro mitään. Ihan vittuillessaan tehty taas tuollainen klikkiotsikko ja editoitu videosta mukaan vain kaikki jenkkitermit. Chafak vaikuttaa yleisesti ottaen fiksummalta kuin 90% kansasta.
Yläasteen käynyttä kokiksi opiskellutta en nostaisi noin korkealle pallille, toki riippuu siitä mitä kansaa edustat.
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
307
Ei kerro mitään. Ihan vittuillessaan tehty taas tuollainen klikkiotsikko ja editoitu videosta mukaan vain kaikki jenkkitermit. Chafak vaikuttaa yleisesti ottaen fiksummalta kuin 90% kansasta.
Alkuperäinen versio joka ei ole paljon pitempi löytyy kait vielä jostakin. Kokonaisuutena siitä paistaa leuhkuus ja tyhmyys vielä paremmin.
Minulla on alkuperäinen, mutta sitä en saanut tänne laitettua.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Yläasteen käynyttä kokiksi opiskellutta en nostaisi noin korkealle pallille, toki riippuu siitä mitä kansaa edustat.
Ei tässä ollut kyse minusta, vaan Chafakista. Koulutustausta ei kerro muutenkaan kaikkea. Suurin osa kansasta tuntuu olevan aikamoisia saappaanvarsia. Se että Chafak on missi 10v takaa, ei tarkoita että tämä olisi automaattisesti myös jotenkin erityisen yksinkertainen. Ei varmasti ole mikään nerokaan, mutta ei sellaista ole kukaan väittänytkään.

Tästä yksi haastattelu, jossa on vähän vähemmän sitä häiritsevää englismia:


Alkuperäinen versio joka ei ole paljon pitempi löytyy kait vielä jostakin. Kokonaisuutena siitä paistaa leuhkuus ja tyhmyys vielä paremmin.
Minulla on alkuperäinen, mutta sitä en saanut tänne laitettua.
Keräiletkö tosiaan jotain Suomipopin haastatteluita koneellesi?

20min on tämän mukaan ollut alkuperäinen haastattelu:

– Hahah ja ylläri että eräillä keltanokilla mennyt artikkelin otsikko taas täysin väärään kurkkuun, Sara kirjoittaa nauruhymiön kera.

- Itse siis en ole missään vaiheessa sanonut, että olisin suomen kielen unohtanut vaan joku vitsikäs toimittaja näin päätti aiheeseen kirjoittaa ja tehdä parodiavideon 20-minuuttisesta haastattelusta. Mikä minun mielestäni oli aika hauska! Näin se puskaradio ja idiotismi toimii ja ollaankin taas jo avautumassa ennen kuin on faktat edes reilassa, Sara jatkaa.

– Tsemppiä kutakullekin ja paljon karkkeja!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
620
Paras hissivideo jonka muistan. Hissin katolla matkustamista ei kuitenkaan ehkä varauksetta voi suositella.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Paras hissivideo jonka muistan. Hissin katolla matkustamista ei kuitenkaan ehkä varauksetta voi suositella.
Pystyin puoliväliin kattomaan, kun maha alkoi vellomaan tosissaan. Jos mun olis pakko mennä tuolla, niin ainoastaan tiukasti ovea tuijottaen. Ihan hirveä kampe.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 139
Pystyin puoliväliin kattomaan, kun maha alkoi vellomaan tosissaan. Jos mun olis pakko mennä tuolla, niin ainoastaan tiukasti ovea tuijottaen. Ihan hirveä kampe.
Mikä pointti tossa oli edes mennä koko hissin katolle kun kerran seinät oli lasia ja sieltä näkee muutenkin läpi?!
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Tää oli itelle mielenkiintoinen video (tosin lyhyt, n.12min/kuski) Markku Alenin - ja Ari Vatasen ralliurista. Etenkin Vatasen osio kiehtoi itseä (alkaa noin 14:39 kohdilta):

 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Koitappas itte.
Normi päivä:


Kysyn uudestaan... Mikä siinä videossa teki siittä helmen?

Jää uinti (tai miksi sitä kukin kutsuukaan) ei oo mitään helmen arvoista...

Ja juu, kyllä olen dipannut itteni jäiseen veteen, alkoholilla oli osuutensa asiassa ja myös sen vaarallisuudessa (alkoholi laajentaa pintaverisuonet, jolloin lämmintä verta virtaa pintaan ja vie sitä tärkeää lämpöä pois sydämeltä, keuhkoilta ja avoilta).
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Ei taida enään nykyisin tehdä ylimääräistä uutislähetystä, kun suomalainen on voittamassa EHKÄ maailmanmestaruuden Formula 1:ssä:



Tulee mieleen lapsuusajat kun setä oli saamassa oman alueen kettukuningas titteliä toiseen kertaan.

Se oli aikoja ennen langattomia puhelimia (tai oli niitä muttei meillä käytössä) ja silti me saatiin kotiin asti sedän soittamia tilannetietoja lankapuhelimeen. Sen alueen ihmiset olivat tottuneet metsästäjiin ja myös tietoisia että heidän alueella on ketun metsästys kilpailu menossa, niin puhelinta todellakin annettiin käyttöön jos oli tarvetta.

Jumaleissön kun se oli jännittävää aina kun puhelin soi illalla kello 17-20 ja isä vastas ja sai kuulla, että sedän koira oli saanu haukun (= koira oli saanut vainun ja oli aloittanu ketun jahtaamisen, sekä parhaimmillaan, ehkä jopa ketun ohjaamisen kohti ampujia).

Ai saatn ku tuli ikävä noita aikoja... Tää vanheneminen on perseestä... :confused2::(:itku::thumbsdown:
 
Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Haistakaa säännöt Jaska/päästöt paskat :



Ja nyt kun ei mitään 16/32 bit steamia tulilla, niin Dirt rally 2.0 suomi-erikoiskokeita tappiin asti. :)
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Komedia on aika hit&miss. Mua kuitenkin naurattaa kill tonyn episodit. Joskus pitää päästä katsomaan livenä

 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
PC: personal computer (PC)
Ensimmäistä kertaa elämässäni joku miettii mitä kenenkin kone pitää sisällään.
Minun mielestä sillä ei ole merkitystä millään tavalla vaikka lataisi koneen täyteen metrisiä halkoja.

En mieti mitä sinun kone pitää sisällään. Ihmettelin vaan, että pitikö väitteesi tosiaan paikkaansa.
Komedia on aika hit&miss. Mua kuitenkin naurattaa kill tonyn episodit. Joskus pitää päästä katsomaan livenä

Oli niin mahdottoman pitkä video, että en jaksanut katsoa kuin pätkän alusta ja satunnaisia pätkiä sieltä täältä. Tuon tyylin videot jakavat tosiaan mielipiteitä. Henkilökohtaisesti tuli lähinnä vaivautunut olo koko esityksestä.

Standup-genressä Bill Burr uppoaa tänne parhaiten.

 
Viimeksi muokattu:

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Oli niin mahdottoman pitkä video, että en jaksanut katsoa kuin pätkän alusta ja satunnaisia pätkiä sieltä täältä. Tuon tyylin videot jakavat tosiaan mielipiteitä. Henkilökohtaisesti tuli lähinnä vaivautunut olo koko esityksestä.
Ainakin mulle toimii paremmin alusta loppuun katsottuna. Show:ssa on tietynlainen flow missä on huonoja, vakiota ja vieraat esiintymässä sopivalla rytmillä. Homma alkaa naurattamaan kun saa ideasta kiinni. Huonoimmat saa osakseen sen verran piruilua, että yleisönä saa oman huvinsa oli esiintyjä hyvä tai huono.

Esim. toi "takes 2 people to suck my dick" heppu, joka ei oikeen onnistunut. Tony roastas sen, "it took only one of you to suck on stage tonight". repeilen. Mut tosiaan eihän noi kaikille tai varmaan edes enemmistölle toimi. Random koomikot on ihan laidasta laitaan huonoja ja harvoin edes ok. Vieraat ja vakiot sit on a-ok.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Esim. toi "takes 2 people to suck my dick" heppu, joka ei oikeen onnistunut. Tony roastas sen, "it took only one of you to suck on stage tonight". repeilen. Mut tosiaan eihän noi kaikille tai varmaan edes enemmistölle toimi. Random koomikot on ihan laidasta laitaan huonoja ja harvoin edes ok. Vieraat ja vakiot sit on a-ok.
Tuo siinä varmaan just on osittain syynä miksi mielipiteet jakautuvat. Minulle ei esimerkiksi avaudu pätkääkään nämä "roastaukset", jotka ovat lähinnä huumorin varjolla tuotettua vittuilua päin naamaa.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Tuo siinä varmaan just on osittain syynä miksi mielipiteet jakautuvat. Minulle ei esimerkiksi avaudu pätkääkään nämä "roastaukset", jotka ovat lähinnä huumorin varjolla tuotettua vittuilua päin naamaa.
Jep. Ymmärrän tuon hyvin. Tosin ton kill tony podcastin ideana on pitkälti tuo roastaaminen. Parhaita pätkiä on allaoleva missä molemmat tyypit tietää pelinhengen ja heittää parasta improvisaatiotaan(ei valmisteltua läppää). Linkki aikaleimalla(ekana mikin puhdistus, vakionaaman minuutin esiitys ja roastaamiset). Ne kasuaalit, jotka menee tonne yrittämään tietää kyllä pelinhengen. Jos onnistuu niin saa hemmetisti näkyvyyttä, jos ei niin saattaa ego kärsiä, jos ei osaa ottaa oikein.

 

jad

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 210
99,978% youtube videoista, joissa otsikossa esiintyy numero jonkun superlatiivin kera, ovat ihan jotain muuta kuin helmiä. Eikä tämä näyttänyt olevan poikkeus sääntöön.

Ehkä tämäkään ei mikään helmi ole, mutta ainakin omalla kohdalla pisti miettimään millaista helvettiä sota on ja miten se on veteraaneihin vaikuttanut koko loppuelämän.



Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Nyrkkeily on hieno laji. Varsinkin raskassarja. Tuubista nähny mm Mike Tyson matseja joskus. Muutenhan nyrkkeily lienee kauan ollut kalliiden maksukanavien takana.

Tässä Robert Heleniuksen otteita
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Välillä jää miettimään mihin mä juuri käytin vartin elämästäni...

Sivuleikkureiden mm kisat:

 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Pasteetko tähän kaiken mitä youtube heittää etusivun ehdotuksiin...? Kokee melkosen inflaation tää ketju kun on jatkuvasti jotain "check this out wow" tason top10 compilationeja.
En. Vaikka ei siltä ehkä näytä, koitan valikoida videot siten mitkä esim naurattaa itseä ja siten toivoa, että ainakin osaa muitakin..

Huumorimies kun olen, niin videot on huumoripainotteisia. Esim näissä compilationeissa on kaikissa musta ollu jotain helmiä kohtauksia joukossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 305
Viestejä
4 156 879
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom