Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä

Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 949
Nämä jäätikkövideot ovat välillä tosi magista katsottavaa. Full screen päälle.

Tässä aika tuore pätkä. Jäätikön reuna on noin 70 m korkea.Siitä voi päätellä millaisesta jääpalasta on kyse.



Tässä tälläinen kooste:



Ja iso myllerrystä tässäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.04.2017
Viestejä
89
Antiteatterilta näköjään tullut uusi video. Jäänyt itseltä aikaisemmin huomaamatta. Kyseessä siis paremmalla ja välillä paskemmalla huumorilla tehty splatter-elokuva.

 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 365
Teki mieli laittaa tuonne tyhmät ihmiset letkuun mut jos yleistieto on heikkoa, niin ei kai se tyhmyyttä ole vai?

Pojat puhuu milloin elokuvat on tehty, Ville tuossa kokeilee Jukan yleistietoa.

 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898


En tiedä onko helmi, mutta kyseisessä videossa on skenejä aivan odottamattomasti toteutettu sekä musiikintyylejä yhteen biisiin on ujutettu kymmentä eriä.

Varoituksena että video on erittäin raakaa sisältöä, eikä sitä pidä katsoa jos on herkkä verelle.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541


En tiedä onko helmi, mutta kyseisessä videossa on skenejä aivan odottamattomasti toteutettu sekä musiikintyylejä yhteen biisiin on ujutettu kymmentä eriä.

Varoituksena että video on erittäin raakaa sisältöä, eikä sitä pidä katsoa jos on herkkä verelle.
Siinähän oli.. ehkä erikoisin musiikkivideo mitä on vastaan tullut.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Siinähän oli.. ehkä erikoisin musiikkivideo mitä on vastaan tullut.
Onko tuossa mitään eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa tms. (siis näyteltyä joo, mutta silti)? Kiinnostaisi katsoa, mutta en sattuneesta syystä (eläinsuojelu on jo riittävän rankkaa) enää jaksa/halua nähdä eläimiin kohdistuvia juttuja.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Onko tuossa mitään eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa tms. (siis näyteltyä joo, mutta silti)? Kiinnostaisi katsoa, mutta en sattuneesta syystä (eläinsuojelu on jo riittävän rankkaa) enää jaksa/halua nähdä eläimiin kohdistuvia juttuja.
Käytännössä tuossa ammutaan ihmisiä lähteltä sekä kaukaa kuvattuna.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Kuvaus videon sisällöstä:
Tuli muutama päivä sitten katsottua tämä aivan loistava video joka alkaa robloxin "OOF" ääniefektin alkuperän selvittämisellä, mutta muuttuu ekan 30 minuutin jälkeen videoksi jossa käydään kaikki Tommy Tallaricon valheet läpi.

No miten nämä liittyy toisiinsa ja kuka on Tommy Tallarico?
No kävi ilmi, että tuo robloxin käyttämä alle 0.5s pitkä ääniefekti on varastettu suoraan aikoinaan pc:lle julkaistusta messiah pelistä ja kukas sen ääniefekteistä vastasi? Tommy Tallarico studios joten kun Tommy sai tietää tästä niin sillä oli dollarin kuvat silmissä.
Sillähän ei ole mitään väliä, että herra itse ei ole edes kyseistä ääniefektiä tehnyt kuten ei montaa muutakaan asiaa joita se nykyään väittää tehneensä, mutta se kuitenkin omistaa oikeudet siihen ja tietenkin halusi korvauksen. Koskaan se ei ole kertonut mitä se tuon efektin käytöstä halusi, mutta kuulemma sille tarjottiin 100 kertaa liian vähän.

Nykyään Tommy tietenkin sanoo itse tehneensä tuon ääniefektin kuten monet muutkin asiat vaikka oikeasti täysin eri tyyppi on tehnyt kaiken ja nyt Tommy vaan varastaa kunnian kaikesta.

Tästä päästään kaikkeen muuhun paskaan mitä herra on suustaan päästänyt.
Esim useassa haastattelussa se on sanonut työskennelleensä metroid primen parissa läheisesti Miyamoton kanssa viisi vuotta vaikka sopimus Tallarico studion kanssa vedettiin poikki jo pelin alkumetreillä ja kaikkihan tietää, että pelin teki texasissa oleva retro studios joten miyamoto ei ollut mitenkään aktiivisesti pelin tekemisessä edes mukana.

Tommy on omien sanojensa mukaan myös eka amerikkalainen joka on työskennellyt sonic pelien parissa ja myöhemmin mainitsee kyseessä olevan wiille julkaistu black knight joka julkaistiin vuonna 2009.
Oikeastihan jo sonic 2 tehtiin californiassa ja tiimiin kuului esim nykyään sonylla työskentelevä Mark Cerny.
Tommy valehtelee jopa niin pienistä asioista kuin sen asunnon mukana olosta mtv cribs sarjassa ja se on itse ladannut youtube kanavalleen tuolla otsikolla olevan vidonkin vaikka se on oikeasti jonkun pleikkari sivuston kuvaama video eikä äijän kämppä ole koskaan ollut cribs sarjassa mukana.

Miksi tämä kaikki on iso juttu?
Koska Tommy osti oikeudet intellivision brandiin ja oli tuomassa sitä uutta amico konsolia markkinoille.
Tämänkin kohdalla äijä on valehdellut minkä ehtii sillä jopa niissä videoissa joilla yritetään saada sijoittajia mukaan, Tommy mainitsee henkilöitä jotka ei videon julkaisu hetkellä enää työskennelleet sille.
Muutenkin koko amico on saanut joukkorahoituksena melkein 20 miljoonaa, mutta eihän sitä laitetta koskaan tulla näkemään.

Aivan loistava kaks tuntinen ja ei voi kuin hattua nostaa kuinka paljon tekijä on nähnyt vaivaa kaivaessaan kaiken tämän esille.
Toki otsikon olisi voinut valita toisin sillä mä olin kyllä nähnyt tän tuben feedissä jo aiemmin, mutta vasta kun Nat the nespunk teki tästä videon ja sanoi tämän oikeasti kertovan Tommy Tallaricosta niin kiinnostus heräsi.

 
Liittynyt
26.06.2021
Viestejä
675
Ken Block ja hänen tytär pääsevät viimeinkin ajamaan tyttären "omilla" rahoilla hankittua ja rakennettua Audi Quatroa vm. -85 (auto on luokkaa :whistling::tup::nb::jd::drool:).




Tuli heti mieleen kun isä opetti mua ensimmäistä kertaa ajamaan traktorilla perhetutun pellolla (tää siis oli eka kerta kun pääsin ihan ite käyttelemään kaikkia kolmea pedaalia) ja btw pikkusiskolla oli tylsää ja päätti tulla mukaan :rofl: (= pikkusiskolla oli "pieni" päänsärky jälkeenpäin).

Isä: "Noniin, nyt paina kytkin pohjaan ja pistä vaide päälle ja nosta kytkin HITAASTI ylös"

Minä: Nostin kytkimen ylös. Noh... Se on aika uskomatonta kuinka nopeesti yli sata kilonen mies liikahtaa kun fysiikanlait alkaa puhumaan :rofl2:

Pikkusisko: (Hän siis istui Valtra 6300:sen vänkärin penkillä, joka on kuskista katottuna takavasemmalla = suoraan isän pers...n takana :lol:) "AUU!!!" ja ymmärsi jopa ilman kehoitusta siirtyä ulosotonvivun ja takaikkunan väliseen tilaan istumaan, vaikkei se mikään istuin olekaan (= oikean puoleisen kankun alla on lokero tavaroille, tai todella pahalle pers krampille).

Sama jatkui ainakin pari kertaa, ennenkuin opin missä kohtaa se kytkin ottaa kiinni ja uskalsin ajaa sen verran nopeasti, että vaihteen vaihto tuli eteen (ahhh... ne vaihteistosta irtoavat äänet kun ja sen jälkeiset isästä lähtevät äänet :love:).

Sen ajan ja aikaisemmissa traktoreissa oli pirun pitkä kytkimen liike ja ne oli varsin raskaita polkea.

Ainoon joo ja, uskokaa tai älkää, mut pikkusisko halus kans oppia ajamaan traktoria (minä olin siis 15v ja pikkusisko 11v). Kuka mää oon sitä häneltä kieltämään kun isäkin oli menny naapurieita jututtamaan sen jälkeen kun opin kytkimen, vaihteiden ja kaasun käytön.

Minä: "Noniin, nyt paina kytkin pohjaan ja pistä vaide päälle ja nosta kytkin HITAASTI ylös"

Pikkusisko: Nosti kytkimen ylös. Noh... Se on aika uskomatonta kuinka nopeesti yli 50-60 kilonen mies liikahtaa kun fysiikanlait alkaa puhumaan :rofl2:

Vitun ironia...
En jenkkien käytäntöä tiedä, mutta jos inssi ajetaan sähköautolla niin miten saa ajaa jatkossa omalla audilla, joka on manuaalilootalla?
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
En jenkkien käytäntöä tiedä, mutta jos inssi ajetaan sähköautolla niin miten saa ajaa jatkossa omalla audilla, joka on manuaalilootalla?
Vastaus on, että ei saa. Korttiin merkitään erikseen, jos on inssin suhannut automaatilla. Manuaalista käryttyään saa sakot.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Vastaus on, että ei saa. Korttiin merkitään erikseen, jos on inssin suhannut automaatilla. Manuaalista käryttyään saa sakot.
Varmaan 95% noiden autoista on manuaalilaatikolla ja tilannehan täysin päinvastainen. Kortin saa ajaa automaatilla ja manuaalivaihteistoa ei vaadita. Sen jälkeen saattavat ajaa vuosia ennenkuin vastaan tulee ensimmäinen manuaalivaihteisto, johon ei ole sekunttiakaan koulutusta.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Olipas jotenkin helvetin ärsyttävän kuuloinen juontaja.. Itse en pysty keskittymään aiheeseen jos puhutaan noin nopeasti ja asiaa tykitetään ilman taukoja..
Kyllä tuo nopeus vielä menisi, mutta en tiedä mikä tuossa lausumisessä ärsyttää suunnattomasti.

Ja on todella ärsyttävää tämä nykyinen tapa, ettei juuri taukoa (sellaista "normaalia") ei juurikaan puhessa ole, vaan ne leikataan pois. Ilmeisesti tämä johtuu siitä, että osa ihmisistä ei enää kykene katsomaan/kuuntelemaan pitkiä videoita. Kyllä itsekin miettii, että jos videon kesto on vaikka tunnin, että jaksaako. Vaan jos on hyvä, niin jaksaahan sitä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 396
Olipas jotenkin helvetin ärsyttävän kuuloinen juontaja.. Itse en pysty keskittymään aiheeseen jos puhutaan noin nopeasti ja asiaa tykitetään ilman taukoja..
Se otti aikansa etta pystyi katselemaan Project Farmin videoita. Se juonto meni kylla niin luihin ja ytimiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Tässä sympaattinen ja hyvänmielen dokkari, kun kehitysvammaiset pääsevät testaamaan/harjoittelemaan inttitaitoja.

Kiitos vielä kerran linkistä, tuli todella hyvä mieli ja jos joskus vielä menen kouluttamaan löysiä paskoja (normaaleja nykynuoria), voi näyttää tuon teoriaosuudella tyyliin, miten omasta mielestä meni harjoituksen asenne.

Töissä joskus joutunut tekemisiin heidän kanssa ja ei ole ongelmia esiintynyt, kun muistaa vain oman rauhallisuuden sekä ymmärtämisen varmistuksen heidän tasolla ajateltuna. Hieman enemmän käyttää sitä omaa aikaa ja asioiden yksinkertaistamista, ei mitään ongelmaa.

Ihmisiä hekin ovat, käyttäytyy ja ajattelee vain hieman eri tavalla.


Ai niin, pahoittelut OT:sta, mutta video oli todellinen helmi.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
voiko mopoja ajaa myös sormikaasulla samallatavalla ku kelkkaa :O tämä oli uutta minulle
Itellä on joku hämärä muistikuva, että olisin ajanut sellaisella, mutta en todellakaan ole varma nyt enään... Moottoroidut kaksi pyöräiset ei kuulu lähellekään oman osaamisen alueelle.

[edit] Koitin googletella ja oon nyt 100% varma, että mulla muisti pettää tuon osalta.
 
Viimeksi muokattu:

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Itellä on joku hämärä muistikuva, että olisin ajanut sellaisella, mutta en todellakaan ole varma nyt enään... Moottoroidut kaksi pyöräiset ei kuulu lähellekään oman osaamisen alueelle.

[edit] Koitin googletella ja oon nyt 100% varma, että mulla muisti pettää tuon osalta.
juu mieki olen vain pari kertaa ajanu mopoilla. En muista kyllä enään miten siinä toimi kaasu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Siis mitä, ei kai nyt missään moottoripyörissä ole mitään vipukaasuja, varsinkaan missään ratavehkeissä. Toihan on jarrukahva.

Edit: Siis olen aivan häkeltynyt, vähän sama juttu kun sanoisi että autoa kaasutetaan rattia kääntämällä.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 803
Siis mitä, ei kai nyt missään moottoripyörissä ole mitään vipukaasuja, varsinkaan missään ratavehkeissä. Toihan on jarrukahva.

Edit: Siis olen aivan häkeltynyt, vähän sama juttu kun sanoisi että autoa kaasutetaan rattia kääntämällä.
Ite oon speksaillut että ratin ja kääntyvät pyörät voisi korvata vaan kahdella kaasupolkimella, jolla kukin vaikuttaa ko. puolen pyörään.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Ite oon speksaillut että ratin ja kääntyvät pyörät voisi korvata vaan kahdella kaasupolkimella, jolla kukin vaikuttaa ko. puolen pyörään.
no juu ratti on kyllä harvinaisen huono keksintö. Mie tänää mietin sitä että pitäiskö seuraavaksi autoksi ostaa mersu, takavetosella saisi autonki kääntymään paremmin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Komppaan. Katselin kesällä äijän ne "täyspitkät" videot joissa se rakenteli jotain vastaavaa mökkiä.
 
Liittynyt
18.12.2019
Viestejä
120
Tässä nähdään polkupyöräilyn jaloa taitoa GTA:n hengessä. Aika hurjaa settiä, varsinkin fakie nose manual portaissa, joka löytyy kohdasta 3:44.


Tämä oli kyllä todella hienosti tehty pätkä. Kiitos postaamisesta.

Käsittämätön määrä taitoa, rahaa ja aikaa käytetty. Lopun make of -kooste myös hyvä, josta näkee, että kivulta ja säryltä ei ole säilytty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
567
Tarinaa Saturn 5 raketin rakenteesta ja toiminnasta sitä kehittämässä olleen Luke Talleyn kertomana.

 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 949
Tulipa katsottua Breathtaking: K2 - The World's Most Dangerous Mountain tuubista. Suositten jos tälläiset ohjelman yhtään kiinnostaa. Ja myös kaunist akatseltavaa.




ja tämäkin tuli katsottua



On kyllä upeeaa miten hienoja juttuja saa nykyään tehtyä droneilla !
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tästä sitten testaamaan "englanninkielen" ymmärtämistä. Miten pärjäät ?

Itsehän en ymmärtänyt välillä yhtään mitään mitä Birminghamissa paikalliset puhui ja tuosta en saa sitten mitään selvää:sori:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 210
Enpä aatellu, että Sheldonin lippu-videot onkin ihan oikea juttu youtubessa ja, että hitto kattoisin yhden sellaisen videon :D Kumpi tuli ensin (sheldon ja rillit huurussa vai esim tämä), en tiedä, mut asiaa Suomen lipusta:

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 657
Viestejä
4 187 640
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom