youtube ja koko internet pilattu

Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
350
Youtube:
- Kirjaudu sisään
- Hyväksy hyväksy
- Osta play
- Video is paused, continue ?

Mitä v*ttua oikeasti

Kaikki loput sivustot täynnä mainoksia ja cookie-ilmoituksia.

Osaan auttaa disconnect ja adblock mutta millä p*rkeleellä tuon youtuben saa kunnolliseksi.
Tai onko windowsille soitinta jolla saa toistettua youtubesta musiikkia ? Macbookille on VOX ja se on ihan hyvä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 149
Youtube:
- Kirjaudu sisään
- Hyväksy hyväksy
- Osta play
- Video is paused, continue ?

Mitä v*ttua oikeasti

Kaikki loput sivustot täynnä mainoksia ja cookie-ilmoituksia.

Osaan auttaa disconnect ja adblock mutta millä p*rkeleellä tuon youtuben saa kunnolliseksi.
Tai onko windowsille soitinta jolla saa toistettua youtubesta musiikkia ? Macbookille on VOX ja se on ihan hyvä.
Kirjautumisilmoituksia tulee tosiaan nykyään ahkerasti, mutta loppuihin on auttanut kivasti yhdistelmä: Firefox + Adblock Origin + Enhancer for Youtube. Sama setti toiminee myös Chromella, mutta en ole testannut. Luurin/tabletin kanssa onkin sitten hankalampaa.

Foorumilla taitaa muuten olla jo entuudestaankin ketju Youtube-keskusteluille.
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
525
tulikettu: Adblock Origin, Privacy Badger, Noscript ja https everywhere. Älä käytä Disconnectia, myyvät dataa eteenpäin ja perus adblock on jonkun venäläisfirman omistuksissa
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 339
Kannattaa lueskella:

Ainakaan itsellä ei ongelmia Firefox (uBlock Origin (itse lisättyjä filttereitä), uMatrix (en suosittele peruskäyttäjille ja kehitys loppunut ikävä kyllä mutta toimii vielä), clearURLs) kanssa ollut sen ihmeemmin, ikävä kyllä nykyään joutuu näkemään itse vaivaa ja lisäilemään estoja tarvittaessa joihinkin sivustoille. Helppoa ratkaisua ei ole enää näihin asioihin...

Ja itse käyttelen Windows puolella musiikin toistoon Foobar2000 softaa, ja siihen näyttäisi saavan pluggarin, jolla voi esim. Youtubesta striimata (ei itsellä kokemusta toimivuudesta, kun ei tarvetta ominaisuudelle).
 
Viimeksi muokattu:

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
525
Kannattaa lueskella:
...
musiikin toistoon Foobar2000 softaa, ja siihen näyttäisi saavan pluggarin, jolla voi esim. Youtubesta striimata ...
tuli ladattua tuo foobarin youtube plugari ja piti nyt tulla ihan erikseen kiittämään, tuo oli just "se mitä en tiennyt tarvitsevani" keissi
Nyt pystyy striimaamaan musiikit suoraan ilman tuliketun välikättä kun se tuppaa satunnaisesti kaatuilemaan
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
92
AsusWRT merlin reitittimeen diversion. DNS tason adblock, saattaa rikkoa sivustoja mutta jos osaa konfiguroida niin toimii todella hyvin.
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
872
On vieläkin parempi ratkaisu ja helppo kaivaa joku vanha läppäri kaapista, asentaa linux mint & pihole. Voi käyttää mitä dns:ssää haluaa ja erilaisia blokkilistoja kiva laitella vaikka miten paljon jos tykkää. On kyllä niin vaivaton ja helppo projekti kun jopa minä osasin. Toki Firefox+Ublock origin on ihan paras ja helpoin kaikkialla.

Minä en vain pidä siitä kun firefoxista yksityisyysasetuksista ruksittaa kaikki ruksit pois tietojen keräys kohdasta niin silti piholen mukaan firefox ottaa vaikka miten yhteyksiä mozillan osoitteisiin.Jos ne blokkaa tulee vaan uusia tilalle.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 339
Minä en vain pidä siitä kun firefoxista yksityisyysasetuksista ruksittaa kaikki ruksit pois tietojen keräys kohdasta niin silti piholen mukaan firefox ottaa vaikka miten yhteyksiä mozillan osoitteisiin.Jos ne blokkaa tulee vaan uusia tilalle.
Siihen on monta syytä, miksi niitä yhteyksiä näkyy, kaikki eivät aina liity yksityisyyteen vaan saattaa olla ominaisuuksia, joilla pyritään parantamaan surffaus kokemusta. Mutta kyllä niitäkin voi kiristää, mutta sitten saa varautua odottelemaan sivujen aukeamista jne... Ja kyllähän siellä on sitten noita anti-phishing, malware listoja ja sertifikaatteja sun muita , joita päivitellään taustalla.
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
872
Tiedän että on monia syitä, 1 on varmasti myös että lisäosat päivittyvät niinkuin kuuluu eivätkä jäisi päivittämättä eli kyllä niille osalle ainakin on ihan järkevä syy, mutta aivan hemmetin paljon se ottaa kyllä yhteyksiä mozillan palvelimiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 732
Viestejä
4 320 675
Jäsenet
72 099
Uusin jäsen
Antart

Hinta.fi

Ylös Bottom