Yleistä keskustelua IPTV-palveluista (Ei Telia TV, DNA hub tai Elisa Viihde)

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
288
Internet on täynnä IPTV-palveluita, joita voi tilata hyvinkin monilta jälleenmyyjiltä ympäri Internetiä. Täältä en vielä löytänyt aiheesta keskustelua, joten ajattelin laittaa itse keskustelun pystyyn. Näitä pystyy käyttämään siis joko tietokoneella m3u-listoina, NVidia Shieldillä tai SmartTV:n iptv-ohjelmistoilla.

Itselläni on käytössä IPTV724 ja GenIPTV, jotka tosin taitavat käyttää samoja lähteitä lähetyksiinsä. Tässä vaiheessa lienee hyvä mainita, että katsominen ei ole laitonta vaan laittomuus on siellä lähettävässä päässä.

Onko muilla kokemuksia näistä?
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Itse en ainakaan halua tukea laittomia tahoja. Ilmaiseksi jos ilman p2p:tä näkyy niin voin toki tarvittaessa katsella, mutta maksamaan en piratismista ala.

Esim Trumpin virkaanastujaisia halusin katsella CNN kanavalta kännykästä liikkeellä ollessa, niin tämä ei onnistunut virallisesta lähteestä, vaan piti katsoa epämääräistä streamia.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
huoltovalikossa ja redditin iptv subeissa kannattaa vierailla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Katsominenhan ei liene laitonta, mutta jos maksat palvelusta, niin sitten mennäänkin harmaalle alueelle pahasti, koska tuet laitonta toimintaa.
Miten lie luetaan lakipykäliä tässäkin asiassa...
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Katsominenhan ei liene laitonta, mutta jos maksat palvelusta, niin sitten mennäänkin harmaalle alueelle pahasti, koska tuet laitonta toimintaa.
Miten lie luetaan lakipykäliä tässäkin asiassa...
Ethän sinä torilta ostaessakaan voi olla varma ettei kukaan ole varastettuja perunoita siellä myymässä. Rangaistukset menee tekomaan lakien mukaan ei Suomen lain.
 
Liittynyt
04.07.2020
Viestejä
1
Tervehdys jokaiselle. Laitan iptv kysymykseni tähän. Tuli keskiviikkoillan huumassa ostettua iptv-paketti "kaikilla herkuilla" . Ostopaikka on näemmä Aliexpress ja ihan omalla luottokortilla. Jos tuota 3kk jaksoa en käytä ollenkaan, kuinka syvällä kellertävässä nesteessä saatan olla jos palvelu ratsataan tms.? Pyysin myyjää sulkemaan tilin ilman kolikoiden palauttamista ja vastaus oli että "have a happy moments, dont worry"
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Tuolla on kanssa juttua

IPTV tv keskustelu

En usko että ratsaaminen on ongelma, vaan se, että palvelut ovat välillä toimivia ja välillä ei.
usein itse katson omasta paketistani että data ei kulje ollenkaan, välillä sitten tunnin-vrk:n päästä kanava näkyy taas.
itse otin tuon 10 000:n kanavat paketin, juuri siitä syystä että esim. kiinnostavat ruotsin svt1-7 kanavat eivät kaikkia ole saatavilla esim. meidän elisan kaapelissa, sitten myöskin korean ja japanin kanavat ja musiikki-video (retro) kanavat ovat poissa.

Nopeutin omaa nettiäni 50Mt:sta 100:een niin iptv sai aivan uuden elämän :o
eikä maksa kuin 10e/kk lisää, 20Mt:n on vuokrakämpässäni ilmainen.

Jos tahtoo ettei automaattisesti uudelleen veloiteta mitään maksuja niin pankista uutta korttia uudella turvanumerolla niin eivät voi veloittaa enään mitään.
jotkut mummut ja paapat aikoinaan tilasivat netflixin omalla pankkikortillaan ja mietti että miten sen saa poies, kerroin että helpoin tapa on uusia pankkikortti, niin ei tule veloituksia, kun että alkaa epostia laittamaan supportille englanniksi että tahdon irtisanoa palvelun jne.

Itse en ikinä laittaisi pankkikortin juttuja nettiin, paypal:lla hoidan kaikki ostokset.

Iptv-paketissa on vaan sellainen juttu että koskaan ei tiedä milloin se maksullinen sovellus lakkaa toimimasta, eli et näe kanavia, mutta kuten mulla laitteessa on netv:n lisäksi paljon paljon muuta, otin tuon alunperin Areenan ja katsomon vuoksi, kun ei niin kovinkaan vanha samsung-smart telkan päivitykset lopetettiin niin ihan turhaan siinä perässä roikkui rj45:n :(

Oli jo lähellä etten ostanut 700e:n uutta smarttia, mutta onneksi kaveri sanoi että hommaa iptv ja se on nopealla netillä parrain.
ja sovelluksia saat play-kaupasta miten tahdot.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 809
Viestejä
4 192 712
Jäsenet
70 791
Uusin jäsen
NuuttiS

Hinta.fi

Ylös Bottom