• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Yleistä keskustelua hyvistä tarjouksista

Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 232
Amazonin prime day tuli ihan puskista ainakin itselle, ja siellä on tällä kertaa aika hyviä tarjouksia, ei vain jaksaisi niitä erikseen alkaa erittelemään kaavamaisesti ja tätä kautta jää sitten monta hyvää tarjousta jakamatta. Yleisesti annan vinkin että amazon.de kanattaa kyllä tänään ja huomenna tarkastaa.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
749
Amazonin prime day tuli ihan puskista ainakin itselle, ja siellä on tällä kertaa aika hyviä tarjouksia, ei vain jaksaisi niitä erikseen alkaa erittelemään kaavamaisesti ja tätä kautta jää sitten monta hyvää tarjousta jakamatta. Yleisesti annan vinkin että amazon.de kanattaa kyllä tänään ja huomenna tarkastaa.
Mitä nyt itse katsoin, niin aika pettymys oli. Ei ollut yhtään sikamaisen halpaa tarjousta, vaan yleensä parhaimmillaankin jotain -30 %.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 232
Mitä nyt itse katsoin, niin aika pettymys oli. Ei ollut yhtään sikamaisen halpaa tarjousta, vaan yleensä parhaimmillaankin jotain -30 %.
Ei välttämättä juuri elektroniikasta, mutta kautta linjan hinnat kohtuullisia ja monet ns "perushinnat" selvästi alle suomen nykypäivän hyllyhintojen, jolloin pelkkä alennusprosentti ei kerro kaikkea.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 073
mistä löysit 14tb levyjä tohon hintaan näyttäisi vain 12tb wd levyjä 194€?
Ne 14tb kiintolevyt loppui jo.

Alla tarjousketju. Otsikkossa koko väärin.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Ei taida tulla enää uusia huipputarjouksia Amazoniin (de)?
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Amazon.de :sstä taas toinen vuosittainen isompia alerytäkkä. Mutta miten hakea kun discountprosentin mukaan ei kyllä löydy noita elektroniikkatuotteita ja aleja on ties millä perustein. Eli onko vain haettava esim tuoteryhmiä? Meinaan kun hyvä tarjoukset ketjuun koottu useitakin Amazonin tarjouksia.
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Prime Dayt tuli ja meni jos niihin viittaat. Amazonista on myös oma ketju jonne sinun kysymyksesi sopii paremmin: Amazon tilaaminen
Tarkoitan tarjouksia, Todays´s deals ja
Deals
Watched deals
Outlet
Warehouse Deals
Refurbished Deals
Vouchers
Fashion-Sale
sekä sorttaus alennusprossan mukaan esim. muitakin tapoja on. Ei liity tilaamiseen.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Gigantissa ei ole ilmeisesti enää hintatakuuta. Viime viikolla ostatun luurin hinta tippui enkä ole avannut pakettia. Onko muuta mahdollisuutta saada hyvitys kuin käydä palauttamassa ja ostaa toinen?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Gigantissa ei ole ilmeisesti enää hintatakuuta. Viime viikolla ostatun luurin hinta tippui enkä ole avannut pakettia. Onko muuta mahdollisuutta saada hyvitys kuin käydä palauttamassa ja ostaa toinen?
No miksi et käy kysymässä siellä myymälässä, että hei saanko tuon hyvityksenä? Tai soita tai chattaa? Joka tapauksessa joudut sinne olemaan yhteydessä, joko palautuksen tai varmistuksen osalta.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
No miksi et käy kysymässä siellä myymälässä, että hei saanko tuon hyvityksenä? Tai soita tai chattaa? Joka tapauksessa joudut sinne olemaan yhteydessä, joko palautuksen tai varmistuksen osalta.
Itse mielellään kysyn ennakkoon miten kauppa suhtautunut esimerkiksi tällaiseen kysymykseen. En löytänyt suoraan tuoretta postausta nopeasti foorumilta. Itse asiassa chattibotti osasi jo kertoa, että tapauskohtaisen harkinnan mukaan hyvittävät. Eikä tarvinnut käydä itsekään liikkeessä palautusrumbaa.

E: hyvä että muistutit chatista. En tuollaisen perään soittelisi, vaan olisin mennyt suoraan liikkeeseen jos ei chattia olisi.
 
Viimeksi muokattu:

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Gigantissa in nyt klubitarjous samsung s22 puhelimesta ja lisäksi saa 200€ extrahyvityksen kaupassa vanhasta puhelimesta mutta hieman epäilyttää tuo tarjous kun eivät ilmoita mitkä vaatimukset on.
Onko kukaan koittanut tarjousta?
Itse katsoin että paikallinen gigantti myy normitapaan eioota eikä kahta muuuta lähellä ole yhtään sen parempia.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 140
Gigantissa in nyt klubitarjous samsung s22 puhelimesta ja lisäksi saa 200€ extrahyvityksen kaupassa vanhasta puhelimesta mutta hieman epäilyttää tuo tarjous kun eivät ilmoita mitkä vaatimukset on.
Onko kukaan koittanut tarjousta?
Itse katsoin että paikallinen gigantti myy normitapaan eioota eikä kahta muuuta lähellä ole yhtään sen parempia.
Ei ole tuolle tarjoukselle ollut tarvetta mutta olen käynyt vastaavasta tarjouksesta hommaamassa Gigantista läppärin ja kellon. Kummassakin tapauksessa vaihtolaite oli niin vanha etteivät sitä järjestelmästään löytäneet, jolloin hyvityshinta on tuo 200€. Eli se oli tosiaan extrahyvitys olemassaolevan hyvityshinnan päälle. Mutta ainahan sitä voi chatista kysäistä jos mietityttää?
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Gigantissa in nyt klubitarjous samsung s22 puhelimesta ja lisäksi saa 200€ extrahyvityksen kaupassa vanhasta puhelimesta mutta hieman epäilyttää tuo tarjous kun eivät ilmoita mitkä vaatimukset on.
Onko kukaan koittanut tarjousta?
Itse katsoin että paikallinen gigantti myy normitapaan eioota eikä kahta muuuta lähellä ole yhtään sen parempia.
Kun vaimolle ostimme S22:n oli vaatimuksena, että puhelin on älypuhelin. Vein sinne ensin 5 euron puhelimen mutta se hylättiin ja seuraavaksi tarjosin G3:sta, joka ei käynnistynyt mutta lataa( sen tulee siis olla toimiva) ja sain siitä sen minimihyvityksen.
Mutta, mielestäni jopa Nokialaiset vuodelta käpy ja vasara ovat älypuhelimia Symbioineen( vaikka eivät järjestelmästä löydykään, kuten ei G3:kaan löytynyt).
 

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Ei ole tuolle tarjoukselle ollut tarvetta mutta olen käynyt vastaavasta tarjouksesta hommaamassa Gigantista läppärin ja kellon. Kummassakin tapauksessa vaihtolaite oli niin vanha etteivät sitä järjestelmästään löytäneet, jolloin hyvityshinta on tuo 200€. Eli se oli tosiaan extrahyvitys olemassaolevan hyvityshinnan päälle. Mutta ainahan sitä voi chatista kysäistä jos mietityttää?
Olen luullut että läppäreistä vain tietyt ja uusimmat käy siis listalla olevat, ei kaikki toimivat. Ainakin puhelimista hyvitykset on aivan surkeita.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 140
Olen luullut että läppäreistä vain tietyt ja uusimmat käy siis listalla olevat, ei kaikki toimivat. Ainakin puhelimista hyvitykset on aivan surkeita.
Joo, siis tässä Gigantin Tradeinissä on kaksi asiaa:
1. Hyvitys vaihtoon tuotavasta laitteesta. Tämä on toistaiseksi voimassa, kelpaa käsittääkseni mihin tahansa ostokseen ja tulee heidän tietokannastaan laitekohtaisesti. Luulisin että käyttävät jotain brokeria, jolta saavat tuon hintatiedon. Nämä ovat hyvin riippuvaisia laitteen mallista ja tyypistä. Töissä on jonkun verran tullut noiden kierrätysfirmojen kanssa toimittua ja esim Applesta ja Lenovosta maksetaan enemmän
2. Lisähyvitys kampanjan puitteissa (esim 200 tai 300€). Tämä tulee siis tuon normihyvityksen päälle ja sinne voi viedä kuinka vanhan laitteen vaan mutta hyvitys on yleensä vastaavan tyyppiseen laitteeseen ja @larionof mainitsi että S22 osalta on vaadittu esim älypuhelin vaihdossa

EDIT: Esimerkiksi itse ostin MSI GF63 Thin läppärin 399€ hintaan viemällä sinne vaihdossa Toshiba A100 Satelliten vuodelta 2007 ja sain siitä 0€ hyvitystä ja 200€ lisähyvitystä (yli 500€ läppäreihin sai 200€ ja tuo oli 599€)
 
Viimeksi muokattu:

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Päivitys tuohon gigantin 200 tarjoukseen kävin tilaamassa S22 puhelimen ja vaihdossa annoin lumia 720 puhelimen ja sain sen gigantin klassikko 1€ hyvityksen+200€ sekä oli mukana 100€ lahjakortti mitä voi käyttää seuraavan oston yhteydessä.
Ainoa mitä vaadittiin vanhasta puhelimesta että käynnistyy.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 521
Tuote: Surface Pro 8 i7 16Gt 256 Gt
Tarjoushinta: 1311 €
Normaalihinta: 1749 €
Kauppa: Microsoft store
Voimassa: Varmaankin vain muutaman viikon
Linkki: Määritä Surface Pro 8

Kommentti tarjouksesta: Mielestäni hyvä hinta Surface Pro 8:sta, jossa i7 prossu ja 16Gt muistia. Laitoin tilaukseen. Näppäimistön ja kynän saa muualta halvemmalla. Tarjolla myös i5 ja 8Gt versio tonnilla.
itse olisin tuolla rahalla kyllä ostanut ipad pron. :hmm:
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
59
Mielenkiintoinen episodi tänään Lidlin sovelluksen alennuskuponkien kanssa. Olin menossa aamulla hakemaan retkeilyhousuja ja huomasin ennen kauppaan lähtöä, että sovelluksessa oli yli 35€ ostoksista 20% alennuskuponki. Sovellus toimi jotenkin oudosti aamulla klo 9-10 välillä ja kupongin aktivoiminen kesti aikansa. No olin jo ostamassa yli tuon minimirajan ja ajattelin täydentää vielä säilyviä tuotteita, joita ostan säännöllisesti. Kassalla ostosten summa oli yli 80€ ja ihmeteltiin kassatytön kanssa, että miksi ei alennusta tullutkaan. Kuponki kuitenkin oli aktivoitu ja kassaesimiehen sen takastettuaan korjasi kokonaissummaan 20% alennuksen, joka palautettiin minulle. No nyt illalla huomasin sovelluksesta, että kuponki oli virheellisesti päässyt sovellukseen ja monet ihmiset olivat jääneet ilman alennusta. Monet olivat jättäneet ostoksensa siihen, koska eivät olleet saaneet alennusta ja lähteneet vaan pois ostamatta mitään. Kuponki oli jo poistettu iltapäivän puolella. Aamulla ne vielä hyväksyttiin mutta itse taisin olla juuri niitä viimeisiä, jotka edun vielä saivat ennen puoltapäivää. Kerrankin kävi hyvä tuuri itsellä...
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Mielenkiintoinen episodi tänään Lidlin sovelluksen alennuskuponkien kanssa. Olin menossa aamulla hakemaan retkeilyhousuja ja huomasin ennen kauppaan lähtöä, että sovelluksessa oli yli 35€ ostoksista 20% alennuskuponki. Sovellus toimi jotenkin oudosti aamulla klo 9-10 välillä ja kupongin aktivoiminen kesti aikansa. No olin jo ostamassa yli tuon minimirajan ja ajattelin täydentää vielä säilyviä tuotteita, joita ostan säännöllisesti. Kassalla ostosten summa oli yli 80€ ja ihmeteltiin kassatytön kanssa, että miksi ei alennusta tullutkaan. Kuponki kuitenkin oli aktivoitu ja kassaesimiehen sen takastettuaan korjasi kokonaissummaan 20% alennuksen, joka palautettiin minulle. No nyt illalla huomasin sovelluksesta, että kuponki oli virheellisesti päässyt sovellukseen ja monet ihmiset olivat jääneet ilman alennusta. Monet olivat jättäneet ostoksensa siihen, koska eivät olleet saaneet alennusta ja lähteneet vaan pois ostamatta mitään. Kuponki oli jo poistettu iltapäivän puolella. Aamulla ne vielä hyväksyttiin mutta itse taisin olla juuri niitä viimeisiä, jotka edun vielä saivat ennen puoltapäivää. Kerrankin kävi hyvä tuuri itsellä...
Olin yksi niistä epäonnekkaista jotka jäi ilman. Osuin kassalle juuri ennen kuin poistivat kupongin. QR-koodin luku, ja kun ei mitään tapahtunut, esittelin kuponkia kassaneidille, joka vielä soitteli ja yritti selvittää asiaa. Tässä kului useampi minuutti ja sitten kuponki yhtäkkiä katosi appista. Sanoin, että siinä tapauksessa jätetään ostokset tähän (ostin vain alennuksessa olleet eineslasagnet).

Kirjoitin asiasta myös viestin Lidlin aspaan, joten katsotaan jaksavatko antaa jonkun lohdutuslipareen.

Huomioiden että nyt on juurikin Suomen Lidlin 20-v-synttärit, niin veikkaan että kyseinen –20 % -kampanja on joskus kauan sitten tarkoituksella suunniteltu ja pantu systeemiin tyyliin jopa vuosi sitten. Sitten jossain vaiheessa hoksattiin, ettei tällaiseen olekaan syöksyvässä inflaatiossa varaa, ja prosenttikampanja peruttiin mutta ajastettu kuponki unohdettiin perua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 144
Tilasin Amazon.de tavaran jota toimittaa DEPOST. Amazonin sivuilla on toimitukseksi kokoajan ennustettu lauantaita. Nytkin sivuilla lukee: "Arriving tomorrow by 8 PM" Onko mahdollista että depost todella toimittaa paketin lauantaina?

Ainoa tracking ID mikä sivuilta löytyy on kummallinen: 9999/17/XXXXXXX. (XXXXXXX = 7 numeroa) Ainakaan DEPOST ei tätä ymmärrä. Saakohan tuolla jostain jotain tietoa? En ole ikinä tuon muotoista tracking ID:tä nähnyt.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Olin yksi niistä epäonnekkaista jotka jäi ilman. Osuin kassalle juuri ennen kuin poistivat kupongin. QR-koodin luku, ja kun ei mitään tapahtunut, esittelin kuponkia kassaneidille, joka vielä soitteli ja yritti selvittää asiaa. Tässä kului useampi minuutti ja sitten kuponki yhtäkkiä katosi appista. Sanoin, että siinä tapauksessa jätetään ostokset tähän (ostin vain alennuksessa olleet eineslasagnet).

Kirjoitin asiasta myös viestin Lidlin aspaan, joten katsotaan jaksavatko antaa jonkun lohdutuslipareen.

Huomioiden että nyt on juurikin Suomen Lidlin 20-v-synttärit, niin veikkaan että kyseinen –20 % -kampanja on joskus kauan sitten tarkoituksella suunniteltu ja pantu systeemiin tyyliin jopa vuosi sitten. Sitten jossain vaiheessa hoksattiin, ettei tällaiseen olekaan syöksyvässä inflaatiossa varaa, ja prosenttikampanja peruttiin mutta ajastettu kuponki unohdettiin perua.
Joo oli kyllä huonoa toimintaa. Ei tullut edes mieleen epäillä virhettä. Olisi saanut appi mainostaa myös kupongin poistoa, kun mainostivat sen tuloakin. Ei muuta kuin palautetta kirjoittelemaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Tilasin Amazon.de tavaran jota toimittaa DEPOST. Amazonin sivuilla on toimitukseksi kokoajan ennustettu lauantaita. Nytkin sivuilla lukee: "Arriving tomorrow by 8 PM" Onko mahdollista että depost todella toimittaa paketin lauantaina?

Ainoa tracking ID mikä sivuilta löytyy on kummallinen: 9999/17/XXXXXXX. (XXXXXXX = 7 numeroa) Ainakaan DEPOST ei tätä ymmärrä. Saakohan tuolla jostain jotain tietoa? En ole ikinä tuon muotoista tracking ID:tä nähnyt.
Noilla DEPOST (deutsche post) ei o seurantaa, ovat yleensä pieniä kirjeitä jotka tulee postissa, ja varmaankin vähän nopeammin siten.
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
438
Tilasin Amazon.de tavaran jota toimittaa DEPOST. Amazonin sivuilla on toimitukseksi kokoajan ennustettu lauantaita. Nytkin sivuilla lukee: "Arriving tomorrow by 8 PM" Onko mahdollista että depost todella toimittaa paketin lauantaina?

Ainoa tracking ID mikä sivuilta löytyy on kummallinen: 9999/17/XXXXXXX. (XXXXXXX = 7 numeroa) Ainakaan DEPOST ei tätä ymmärrä. Saakohan tuolla jostain jotain tietoa? En ole ikinä tuon muotoista tracking ID:tä nähnyt.
Tulee tai ei tule. Omalla kohdalla ei tullut. Aiheesta keskustelua Amazon tilaus -ketjussa: Amazon tilaaminen
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 234
Mielenkiintoinen episodi tänään Lidlin sovelluksen alennuskuponkien kanssa. Olin menossa aamulla hakemaan retkeilyhousuja ja huomasin ennen kauppaan lähtöä, että sovelluksessa oli yli 35€ ostoksista 20% alennuskuponki. Sovellus toimi jotenkin oudosti aamulla klo 9-10 välillä ja kupongin aktivoiminen kesti aikansa. No olin jo ostamassa yli tuon minimirajan ja ajattelin täydentää vielä säilyviä tuotteita, joita ostan säännöllisesti. Kassalla ostosten summa oli yli 80€ ja ihmeteltiin kassatytön kanssa, että miksi ei alennusta tullutkaan. Kuponki kuitenkin oli aktivoitu ja kassaesimiehen sen takastettuaan korjasi kokonaissummaan 20% alennuksen, joka palautettiin minulle. No nyt illalla huomasin sovelluksesta, että kuponki oli virheellisesti päässyt sovellukseen ja monet ihmiset olivat jääneet ilman alennusta. Monet olivat jättäneet ostoksensa siihen, koska eivät olleet saaneet alennusta ja lähteneet vaan pois ostamatta mitään. Kuponki oli jo poistettu iltapäivän puolella. Aamulla ne vielä hyväksyttiin mutta itse taisin olla juuri niitä viimeisiä, jotka edun vielä saivat ennen puoltapäivää. Kerrankin kävi hyvä tuuri itsellä...
Jäi kanssa ostokset liukuhihnalle.

Tilasin kuivaruoka yms. tarjoustilauksen Tokmanniin 50 eurolla ja sain uutiskirjeellä 10 euroa pois. 40 euroa maksoin.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 144
Tulee tai ei tule. Omalla kohdalla ei tullut. Aiheesta keskustelua Amazon tilaus -ketjussa: Amazon tilaaminen
Nyt on oma DEPOST paketti reilun viikon myöhässä ja Amazon alkoi sanomaan että nyt voit tehdä refundin jos paketti ei ole tullut. Tein refundin ja rahojen pitäisi tulal muutamassa päivässä takaisin. Saa nähdä tuleeko paketti ikinä.
 

mka

Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
76
Powerin paperisessa mainoskirjeessä tarjouksena Samsung S22 Ultra (tuotekoodin perusteella vihreänä) hintaan 899e plus tabletti kaupan päälle, mutta powerin nettisivuilla ei tämmöisestä hinta-alesta ole mitään tietoa, pelkkää tablettia tarjoavat kylkeen.

Itsellä on jo ko. luuri, joten ei tarvetta, mutta jos tämmöistä etsii, niin voihan sitä tuohon hintaan koittaa ostaa vedoten kotiin jaettuun mainokseen. Tuota ei kuitenkaan voine ihan selkeänä hinnoitteluvirheenäkään kaiketi pitää..?
 

Liitteet

lelfonso

Tukijäsen
Liittynyt
27.07.2018
Viestejä
732
Powerin paperisessa mainoskirjeessä tarjouksena Samsung S22 Ultra (tuotekoodin perusteella vihreänä) hintaan 899e plus tabletti kaupan päälle, mutta powerin nettisivuilla ei tämmöisestä hinta-alesta ole mitään tietoa, pelkkää tablettia tarjoavat kylkeen.

Itsellä on jo ko. luuri, joten ei tarvetta, mutta jos tämmöistä etsii, niin voihan sitä tuohon hintaan koittaa ostaa vedoten kotiin jaettuun mainokseen. Tuota ei kuitenkaan voine ihan selkeänä hinnoitteluvirheenäkään kaiketi pitää..?
Netissä näyttäisi olevan 1299.

1662480780176.png
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
Nyt ois halpaa vessa ja talouspaperia ja myös pieni poreallas... Tokmannissa niitten uutiskirjeen mukaan....

1662706707977.png
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
47
Miksihän en saa sähköposti-ilmotuksia uusista postauksista vaikka oon seurannu ketjua, jossa botti julkaisee uudet tarjoukset?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Miksihän en saa sähköposti-ilmotuksia uusista postauksista vaikka oon seurannu ketjua, jossa botti julkaisee uudet tarjoukset?
Ootko avannut aina uuden viestin ketjusta sähköpostin jälkeen? Ei ilmoita uusista viesteistä ennen kuin on käynyt lukemassa ketjua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 550
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom