Näköjään heinäkuu oli ihan mahdoton ostaa uutta sähköautoa. Ei vastata kaikkiin viesteihin, puheluihin ja ei soiteta takaisin vaikka luvataan. Kaikista itseä kiinnostavista autoista en ole saanut edes koeajoa sovittua. Lisäksi kahdesta mallista olen webbisivulta klikannut ”pyydä tarjous” mutta kumpaankaan ei ole vastattu. Nämä siis jo pari viikkoa sitten eikä ole roskapostissakaan.
Sitten yksi myyjä liikkeessä jätti meidät pitkäksi ajaksi odottamaan kun hän hakee lounasta

Kerrankin kun sain puolison mukaan koeajolle..
Ilmeisesti autokaupalla menee niin hyvin ettei yksittäisellä asiakkaalla ole väliä. /s
Suurin osa myyjistä selvästi alle kolmekymppisiä (myös Vehossa) mutta ei se todellakaan ole mikään tekosyy. Ennen myyjä toi vaikka auton kotiin koeajolle perjantaina ja sanoi että tulee maanantaina hakemaan pois.
Se kans ärsyttää kun kysyy jotain perusjuttua autosta eikä myyjä osaa vastata. Usein tietää itse autosta enemmän kuin myyjä, eihän se nyt voi olla noin? Jos itse olisin automyyjä opettelisin tuotteista kaiken ulkoa ja myös kilpailijoiden tuotteet jotta voisin perustella miksi kyseinen auto on hyvä ostos.
Varmaan toi Teslan tapa jossa vaan klikataan ostos netissä on enemmän nykypäivää ja muutkin saisi mennä samaan kun ”vanhan ajan” palvelua lasipalatsissa ei ainakaan kesällä saa. En tiedä saisko jos menis ostamaan Porschen Rolex kädessä?