Enemmänkin kuulostaa olevan pihamaan valaistuksen puute kuin auton

Offtopic: yleisesti ottaen ihmisten kokemat ongelmat tuntuvat muuttuvan koko ajan pienemmiksi ja pienemmiksi. Jos ongelmaa ei ole, se luodaan, jotta voidaan valittaa.
Välillä se tosiaan tuntuu siltä kuin ongelmia keksittäisiin tyhjästä ihan vaan ettei olis asiat liian hyvin. Välillä taas ihan arkinen huomio tulkitaan ongelmaksi, vaikkei se olisi sitä. Ja ainahan jokin asia on huonosti odotuksiin nähden. Yhtä vituttaa kun sen etäyhteys jääkaappiin ei toimi (jokainen kuitenkin haluaa, että ostamansa tuote toimii niin kuin on luvattu) ja toista vituttaa kun sillä on hädin tuskin varaa ostaa uusi jääkaappi edes kierrätyskeskuksesta. Saa siitä viasta valittaa, mutta jos siitä tekee ison numeron, niin kyllä siinä tulee itsekin pyöriteltyä silmiä, että voi sua raukkaa, ootkohan ollut poikkeuksellisen julma kissanpentuja kohtaan edellisessä elämässä, kun sua näin rangaistaan.
Tässä vaikuttaa kuitenkin siltä, että jos ongelma olis merkittävä, niin jokin valaisuratkaisu olisi jo toteutettu. Tallin kylkeen joku valaisin tai avaimenperään minitaskulamppu tai mitä ikinä. Oli se puute pihassa tai autossa, niin ratkaisuja on useita ja tää vaikutti nyt vaan olevan yks esimerkki missä siitä latausluukun valosta olis iloa.
Mitä tulee ketjun aiheeseen, niin tässä yltäkylläisyyden ajassa meillä on niin paljon valinnanvaraa, että sitä on varaa rajata vaihtoehtoja pieniltäkin tuntuvilla asioilla. Ehkä jopa kokonaisuudella pikkuasioita, alkaen vaikka siitä latausluukun valosta tai kauppakassikoukusta tai tilanjakoratkaisusta takakontissa. Kun sä tiedät, että jokin asia olisi voitu ratkaista sinun kannaltasi fiksummin, niin se ärsyttää kyseisen auton kohdalla. Tässäkin ketjussa on ollut esimerkkejä, kuinka se seuraavan liisarin hankinta on venynyt, koska kaikissa vaihtoehdoissa on ollut jotain, mikä ei ole miellyttänyt. Ja jos siihen on varaa (voi jatkaa liisaria) ja odotella sopivaa, niin mikäpä siinä. Niin minäkin varmaan tekisin, jos sen hetkinen menopeli miellyttää. Joskus sitä joutuu sitten vaan tyytymään siihen mitä on tarjolla ja kattoo parhaan mahdollisen niistä tarjolla olevista. Vähän se harmittaa, kun ei saanut ihan haluamaansa, mutta ainakin mulle mukavuudenhaluisena ihmisenä työsuhdeauto on ihan huippu homma, vaikka joutuiskin lopulta tekemään kompromisseja. Mä ajan uudella autolla mihin mulla ei olis itselläni varaa ilman huolta huomisesta. Vaikka mä kuinka jollekin (työ)kaverille marisisinkin kuinka olis ollu kiva saada se ja se auto, niin lopulta mä oon erittäin tyytyväinen ollessani työssä, joka mahdollistaa tän. Asiat saa harmittaa, mutta on hyvä myös osata nähdä niiden mittasuhde.
Jos sä joka kerta auton ovia avatessa mietit, että onpa surkea ratkaisu, niin kyllä se on jo aika iso vaikutus käyttömukavuuteen. Ajatus siitä, että joku sähköinen ratkaisu voisi olla sellainen talvikeleillä, voi hyvinkin vaikuttaa mielikuvaan. Ja kuten mainittu, niin autojen myynti on paljon fiilistä ja mielikuvia.