Yleiskaukosäädin Harmonyn tilalle?

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
190
Prkl, hermo menee.

Harmony(t) alkaa oleen tiensä päässä (näppäimiä kuolee). Oon tossa kokeillu jotain One4Allia - teoriassa menettelevä mut käytännössä ihan sysipaska.
Hallittavana on oikeasti vain töllö ja vahvistin - joskus satunnaisesti boksi ja Bluray. Kiva olis saada yhden napin takaa kuitenkin vaikka Chromecastikin päälle. Tuo One4All mikä mullon ei nyt vaan taivu siihen. Saati että se ees osaisi säännöllisesti ees käynnistää TV:n ja vahvistimen samalla kertaa.

Apua. Mikä teen ratkasu on? Ihan television hintaa en viittis kaukosäätimestä maksaa, ja vierastan kaukkareissa kosketusnäyttöä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 177
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
190
Juusori - enpä osannut tuota löytää. Anyway, oli se sitten tää tai tuo toinen ketju, nii ongelma on edelleen ratkaisematta.
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
34
Olen vähän jo vaihtoehtoja tutkinut vaikka oma Harmony vielä pelittää ja aion sitä käyttää sen kuolemaan saakka.

Sofabaton vaikuttaa ainoalta varteen otettavalta vaihtoehdolta eikä hintakaan ole paha tuolla halvemmalla U1-mallilla (Saksan Amazon 80e), joka myös tukee Activityjä joilla saa kaikki halutut laitteet kerralla päälle.

Unfolded Circle Remote Two on myös mielenkiintoinen, mutta sitä ei ole vielä julkaistu ja hinta todella suolainen 449e. Saa nähdä tuleeko tuosta ikinä mitään ja tuleeko hinta miten tippumaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12
Itellä on Harmony elite muutamalla IR-blasterilla, saa kätevästi kaikki purkit piiloon ja toimii nätisti. Kaupan päälle Home Assistantin kautta ohjauksia ja statuksia jne. Ollut kyllä hämmästyttävän kestävä tuo eliten kake, kaikki "vain toimii".

Tuo Unfolded Circlen Remote Two on tulollaan, osallistuin kickstartteriin muinoin, onhan tuota odotettu mutta käsittääkseni voisi kesällä olla käsissä. Saa nähdä kuinka se vertautuu Harmonyyn varsinkin kun Harmonyn laitekanta on lyömätön.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Olen vähän jo vaihtoehtoja tutkinut vaikka oma Harmony vielä pelittää ja aion sitä käyttää sen kuolemaan saakka.
Sama täällä. Vähän on akku alkanut osoittamaan hiipumisen merkkejä ja pari kertaa on sydän jättänyt muutaman lyönnin väliin, kun Harmony on lipsahtanut kädestä lattialle, mutta onneksi se on kestänyt.

Unfolded Circle Remote Two on myös mielenkiintoinen, mutta sitä ei ole vielä julkaistu ja hinta todella suolainen 449e. Saa nähdä tuleeko tuosta ikinä mitään ja tuleeko hinta miten tippumaan.
Tätä olen sivusta seurannut minäkin. Vaikuttaa lupaavalta, mutta tuo hinta on ihan naurettava.

Täällä on lyhyt video siitä muutaman kuukauden takaa:

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 729
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom