Lisäksi:
Bookbeat 60pv/40h: BBSYAZJM
Voimassa 1.1.2024 saakka ja on voimassa vain uusille asiakkaille.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bookbeat 60pv/40h: BBSYAZJM
Voimassa 1.1.2024 saakka ja on voimassa vain uusille asiakkaille.
Suojakalvotukku piste fi
10% alennuskoodi, tuli kiitoksena tehdystä tilauksesta. En tiedä onko henkilökohtainen, vai voiko joku muukin sen hyödyntää.
Millainen virheilmoitus sinulle tuli?Ilmaistuote ketjussa oli sama koodi, ja jostain siihen oli kopioitu teksti, että olisi tähän päivään saakka voimassa, mutta ei toiminut ainakaan minulla.
Ilmaistuotteita
Saiko joku ton pesun vielä toimimaan ilman maksua? Ajoin pesulalle eikä auennut ainakaan rekkaria lukemalla. Äpin kautta koitin valita pesua mikä tilauksessa lukee niin vaatii maksua. Itse olen joka kerta joutunut peruuttelemaan kameran edessä jotta lukee kilven. Tänään piti kaksi kertaa...bbs.io-tech.fi
Millainen virheilmoitus sinulle tuli?
Tämä näytti edelleen toimivan, kiitos tästä ja tiedoksi niille jotka ilmaista viaplayta haluavat.
PystyiPystyikös tämän perumaan heti?
Onko silti 2kk voimassa ? Vai vain ekan kuukauden ?Pystyi
2 kuukautta.Onko silti 2kk voimassa ? Vai vain ekan kuukauden ?
Tämä näytti edelleen toimivan, kiitos tästä ja tiedoksi niille jotka ilmaista viaplayta haluavat.
-------Toisessa ketjussa oli myös uutta tietoa, että koodin pitäis nyt olla voimassa 31.3. asti, joten saattaa voida hyödyntää toistamiseenkin (eri tilillä jos ei muuten).
Kiitoksia vinkistä. Ilmaistuotteita-ketjun puolella mainittiin että tuo VGD9V7IG -koodi olisi tätä nykyä voimassa 31.3. asti.
-------
Matkapuhelinfoorumilta bongasin 1kk ilmaisjakson Viaplayn leffat & sarjat, postattu 10.12.23 ja ainakin vielä toimi. Tämä lähinnä heille, jotka odottavat Totaliin reipasta alennuskoodia (mahtaako tullakaan), mutteivät halua missata sitä, kun pidempi ilmaistilaus olisi sotkemassa kuviot.
Koodi: QZWAEXV1
-------Account
viaplay.fi
Sekä, muistelin että Jaajo heittää aina jonkun koodin vuoden alussa ku Diili alkaa. Noh, unohdin vallan seurata niitä päivityksiä, kunnes tässä kikkailin Ruudun sivulla koodeja ja sitten se löyty.
Voimassa ehkä 15.1. asti eli Diilin alkuun, en ole varma.
Koodi: JAAJO24
Sisältö: Ruutu+ Ei mainoksia 3kk 6,49/kk.
Ruutu+
Ruutu+ -tilauksella saa katsottavaksi sarjoja ja elokuvia ennen muita. Tarjolla on myös suoria urheilulähetyksiä.www.ruutu.fi
Tämä on näemmä mallia, kaikilla sama. Kun toisellakin Samsungin laitteella eri tilillä tsekkasin niin juuri sama url.Samsung tarjoaa Storytel Premiumin 100h/kk kuunteluajalla 1kk ilmaiseksi ja seuraavat 2kk -50%. Toimii uusille asiakkaille tai palaaville asiakkaille joka ei ole käyttänyt vastaavaa etua 6kk sisään.
Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
Storytel – äänikirjat ja e-kirjat edullisesti ja helposti mobiililaitteellasi. Kuuntele ja lue tuhansia kirjoja rajattomasti hintaan 16,99 € / kk. Kokeile ilmaiseksi 14 päivää!www.storytel.com
Onkohan tuo frankin koodi henkilökohtainen jollain tavalla… näyttää ainakin sellaiselta, mutta näyttää antavan useamman käyttökerranKatsomo+:aan ei kai ole nyt koodeja liikkeellä, mutta Frankista saa opiskelijat kuukauden.
MTV x Frank
www.mtv.fi
Katos koodi toimii edelleen vaikka jossain luki että 15.1. asti voimassa. Kiitos!Ruutu+ koodi : diili2024 50% 3kk ajan.
Sattuuko kukaan tietämään Apple TV+ asiakaspalvelun sähköpostia, mulla on 3kk ilmainen tarjous, joka pitäisi päättyä vasta 4.3.24, mutta jostain syystä se onkin nyt poikki? Vastaavia kohtalotovereita täällä?
Etkä lopettanut ilmaiskautta ennen aikojaan?Sattuuko kukaan tietämään Apple TV+ asiakaspalvelun sähköpostia, mulla on 3kk ilmainen tarjous, joka pitäisi päättyä vasta 4.3.24, mutta jostain syystä se onkin nyt poikki? Vastaavia kohtalotovereita täällä?
ja tosiaan pitää vaihtaa englannin kielelle. Suomeksi on vain puhelinmahdollisuus.
Tuolta apps and services, show More ja Apple TV+
Noissa on sit näemmä eroja. Itsellä sanoo, että tilaus päättyy heti, jos peruuttaa ja näin ollut ennenkin.
Kiitos!
Tuolta apps and services, show More ja Apple TV+
Hoh, aina oon noi katkonu samalla näppäilyllä kun oon Gigantin koodeilla tilallutkin, ei oo ikinä katkennut kesken..
On koskettanut itselläni myös tv+. Kuten jo mainittua, vaihtelee selkeesti. Kannattaa oikeesti lukea ketjua. Itse oon käyttäny laitteiden mukana tulleita tarjouksia ja aina on ollut sama, että päätyis sillä sekunnilla. Meinas kerran käydä vuoden tv+ ilmaisjaksossa kämmi, mut tajusin viime hetkellä. Ois menny yli puol vuotta hukkaan Game passistaki sai kokeiluaikaa, mut en muista sen osalta miten siinä oli.Jos perut Apple Onen, Arcaden tai musiikin tilaus päättyy poikkeuksetta heti.
On koskettanut itselläni myös tv+. Kuten jo mainittua, vaihtelee selkeesti. Kannattaa oikeesti lukea ketjua. Itse oon käyttäny laitteiden mukana tulleita tarjouksia ja aina on ollut sama, että päätyis sillä sekunnilla. Meinas kerran käydä vuoden tv+ ilmaisjaksossa kämmi, mut tajusin viime hetkellä.
Paitsi että mun kohdalla gigantin 3kk koodilla ei onnistunut enää katselu kun irtisanoin sen.Ei vaihtele. Jos saat Applelta TV+ ilmaiskauden, tilaus päättynee heti kun irtisanot sen. Gigantin koodissa ei ole niin.
Juuri niin kuin kirjoitinkin. Olisit omasta kämmistä tullut valittamaan, mutta ymmärsit lukemasi.
Tulikohan kaikille jäsenille?
Täältä löytyy ainakin kaurismäen uutuus kuolleet lehdetEi oo tuttu palvelu, mut tarjous on ihan etusivulla ilman referral(?)-höysteitä linkissä: MUBI: Watch and Discover Movies
Kiitos. Jos perun tilauksen nyt heti, näkyykö silti 3kk?Eurooppalaisia ja aasialaisia (toki myös amerikkalaisia, sekä etelästä että pohjoisesta) laatuelokuvia 1e/3kk Mubista: GET 3 MONTHS FOR €1
Tarjous päättyy "tänään", tarkoittanee 01:00 Suomen aikaa tiistaina.
Tuli tämä otettua, toimi ainakin vielä... mut mistä helvetistä tuolla saa elokuvan pyörimään? Traileria vaan tyrkyttää... Edit: just... Eli siellä pyörii jotain tiettyä leffoja muutama ja suurin osa ei ole edes katsottavissa vaikka tuolta löytyykin.Eurooppalaisia ja aasialaisia (toki myös amerikkalaisia, sekä etelästä että pohjoisesta) laatuelokuvia 1e/3kk Mubista: GET 3 MONTHS FOR €1
Tarjous päättyy "tänään", tarkoittanee 01:00 Suomen aikaa tiistaina.
Edit:
emagdnimille: Linkkini taitaa yhä toimia. Mubin etusivulta en näe mitään mainintaa tarjouksesta. En usko linkkini olevan ref-linkki, copypastetin sen saamastani sähköpostista, missään ei lukenut että saan ilmaisia kuukausia jokaisesta liittyjästä tms. Ja sitä paitsi ref-linkit taitavat olla "hiljaisesti hyväksyttyjä", vaikka yllä oleva sääntö ne kieltääkin. Huomautuksia, varoituksia, viestin poistamisia tms ei tapahdu ref-linkeille. Ylläpito (tai kukaan muukaan) ei ole kohta lähes vuoteen vastannut kysymykseeni ref-linkkien kieltoon liittyen, ketjussa Keskustelua foorumin linjauksista.
Osa alennuskoodeistakin saattaa olla affikoodeja (esim. Woltin liittymiskoodit). Osan noista affikoodeista voi ilmaista myös linkillä, eli affikoodi on osana linkkiä. Iso osa noista on julkkisten koodeja, esim. Ruudun JAAJO-koodit. Olisi ihmeellinen linjaus että julkkiksille sallittaisiin rahallinen hyöty, mutta TechBBS ei sallisi käyttäjiensä hyötyvän rahallisesti/muuten siitä että TechBBS:n käyttäjät säästävät muutamia tai kymmeniä euroja. Linjauksen syynä lienee se että muuten sadat spammisivat Wolt-koodiaan ja muita vastaavia jonka jokainen palvelun käyttäjä saa automaattisesti (monissa verkkokaupoissa yleisiä). Järkevämpi linjaus olisi esim. se, että ref-linkit on ok, mutta vain siltä joka ekana postaa koodin/linkin kyseiseen palveluun liittyen. Näin ei tapahtuisi spämmiä, ja "kaikki hyötyisivät".
Siivosin joka tapauksessa linkistä pois lopussa olevat puolen sataa randommerkkiä. Toimii ilman niitäkin. Yleensä ref-linkeissä on aina sama, suht lyhyt pääte, joskus sen saa jopa itse muotoilla. Tuollaiset tosi pitkät merkkijonot on lähes aina jotain muuta, ehkä esim. näkevät mistä maista oleville käyttäjille lähetetyt sähköpostit tuottavat eniten uusia käyttäjiä.
Täältä löytyy ainakin kaurismäen uutuus kuolleet lehdet