Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Kokeillaas välillä vähän hintaluokan toista päätä. Mulla on joku vanha alle 40-tuumainen Philips, joka pitäisi päivittää, mielellään 55" kokoluokkaan. Uskon, että melkein mikä vain näyttää nykyiseen nähden hyvältä, mutta tällainen osui verkkiksestä silmään:

Onko täällä kokemuksia tai hyviä kommentteja aiheesta? Hintaluokka voisi olla varmaan jotain 300–600 euron välillä. Iso plussa tulee kestävyydestä, josta kyllä on varmasti vaikea sanoa etukäteen mitään. Onko tässä hintaluokassa telkkareita, joiden kanssa olisi esimerkiksi päivitysten kanssa jotenkin paremmin turvassa kuin toisten? En päivitä telkkaria usein ja muutenkin kertakäyttötouhu menee vastakarvaan. Olin pitkään ostamassa Samsungin Framea, mutta on alkanut tuntua, että en halua maksaa taulumaisuudesta sellaista preemiumia, mitä se näyttää käytännössä olevan.

Mikäli tulee (muitakin?) hyviä vaihtoehtoja mieleen, saa linkkailla ja perustella. Kiitti!

Verkkiksessä vielä 1799€ LG C5 ilmaisella kotiinkuljetuksella. Eikö näitä muka ole myyty kolmea kun "kuljetuskampajan erä koko 3" ja itse tilasin yhden. Vai mahtaako olla vaan perus kusetus.

Tyytyväinen ollut kyllä tuohon vs vanha 55". Postin kantomiehiltä pääsi muutama ärräpää kun piti kantaa 6. kerrokseen, mutta yllättävän kevyt tuo omasta mielestä oli.

.Eikö näitä muka ole myyty kolmea kun "kuljetuskampajan erä koko 3" ja itse tilasin yhden.
Paljon mahdollista koska tuo 51 on itäeuroopan malleja. Paljolti sama mutta takuu on myyjän kautta varsinkin toisen vuoden jälkeen virallinen LG:n maahantuoja ei näille anna armoa toisin kuin 4-päätteisille malleille, ellei ole viimeisen parin vuoden aikana linja muuttunut. Mahdollisesti 3Dlut kalibroinnin tuki puuttuu myös. https://www.avsforum.com/threads/lg...se.3330101/page-2?nested_view=1#post-64317040

Kiitos vinkistä. Töllö ollut Wiim Ultrassa samalla hdmi-kaapelilla kohta kaksi vuotta, molemmissa takuu. Äänen katkominen on alkanut vasty nyt. Täytyy aloittaa vianetsintä.
Katselin HDMI-piuhoja. Yksi oli nähtävästi aavistuksen noussut ylös. Painoin pohjaan ja nyt ei pätki enää ääni.

Onko MM-kisojen aikaan yleensä mitään hyviä tarjouksia telkkareista?

Tekisi mieli ostaa vähän isompi, nykyinen Q60 sarjan 65" samppa noin 5v vanha. Muuten olen tyytyväinen ollut mutta Tizen on semi paskaa. Jos tonnin budjetti, löytyykö 70-75" koosta mitään varteenotettavaa vaihtoehtoa?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Jäsenet
83 348
Uusin jäsen
pakkomielle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom