Yleinen Nintendo ketju (WiiU, Switch & 3DS)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 273
Mitäs eroa noilla VPD:n myymillä All Starseilla on oikein?
Kannet on eri, eli PEGI:n tilalla on tuo joku toinen merkintä etupuolella ja takakannessa ei haasteta hämettä, mutta itse peli on sama.
Itse olin aluksi Verkkiksestä varannut tuon, mutta kun Pirkanmaan Prismoissa näytti olevan omistajapäivät ja verkkosivujen mukaan olisi tavaraa pitänyt olla, niin pari Prismaa tuli käytyä katsomassa tuloksetta.
Lopulta sitten viereisestä Gigantista 55€:lla matkaan, kun ei jaksanut lähteä ajelemaan sinne Verkkikselle asti. Gigantilla hyvin tavaraa oli hyllyssä Super Mario 3D All-Stars (Switch) - Nintendo Switch -pelit

Edit:
Ne on fyysisiä versioita joita harvalla on enää vuonna 2020.
Pakko kommentoida, että uskoisin varmaan enemmistöllä Switch omistajista olevan suurempi pelikirjasto fyysisenä.
Switchin ja erityisesti Nintendon omat julkaisut kun tuntuvat pitävän hyvin jälleenmyyntihintansa, niin ei paljoa tappiolle jää, jos pelin pelattuaan myy eteenpäin.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Fyysiset on käteviä kun ei tiedä tykkääkö (tai lapset) jostain pelistä. Fyysisenä hommasin Paper Marion ja Animal Crossingin. Niin vähän peliaikaa kertynyt että voi kohta pistää vaihtoon. :hmm:
Itse olin aluksi Verkkiksestä varannut tuon, mutta kun Pirkanmaan Prismoissa näytti olevan omistajapäivät ja verkkosivujen mukaan olisi tavaraa pitänyt olla, niin pari Prismaa tuli käytyä katsomassa tuloksetta.
Lopulta sitten viereisestä Gigantista 55€:lla matkaan, kun ei jaksanut lähteä ajelemaan sinne Verkkikselle asti.
Jaaha, selkeesti ainakin Kalevan Prisma käyty kollaamassa... :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Ne on fyysisiä versioita joita harvalla on enää vuonna 2020.
Elä helvetissä, ai niitäkö ne on! :smoke
Mutta @AeshmA vastasi kysymykseeni.

Ja joo kyllä mää oon Switchille ostanu monta fyysistä peliä, kun ne voi tarvittaessa myydä eteenpäin ja käytettynä saa vähän halvemalla. Ainut peli jonka oisin halunu diginä on Ring Fit Adventure, kun sitä tulee säännöllisesti pelattua ja kehtais aina vaihtaa korttia jos samalla on muuta peluussa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Lopulta sitten viereisestä Gigantista 55€:lla matkaan, kun ei jaksanut lähteä ajelemaan sinne Verkkikselle asti. Gigantilla hyvin tavaraa oli hyllyssä Super Mario 3D All-Stars (Switch) - Nintendo Switch -pelit
Kiitti tästä. Gigantilla oli muistaakseni alunperin korkeampi hinta, mutta näköjään on laskenut Verkkiksen hintaakin alemmaksi. Shop.To:ssa ei tunnu saavan edes tilattua Suomeen (backorderina ottavat nyt vastaan tilauksia mutta lienevät rajoittaneen vaan UK:n alueelle) ja tuo 49eur (Shop.To) vs. 55eur (Gigantti) alkaa olemaan jo sen verran pieni ero, että pistin Gigantista varaukseen, peruin Verkkiksen pari euroa kalliimman kopion ja käyn huomenna hakemassa. Shop.To:sta sain kyllä ennakkotilattua 3D Worldin tuohon 49 euron hintaan, mikä onkin sitten tuntuvampi ale, kun Verkkiskin kauppaa tuota 65 eurolla.
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202
Itse olin tilannut VPD:stä ja lähettivät sen jo tiistaina, mutta eihän tuo perkeleen Posti sitä saanut perille asti, joten ostin sitten digin eshopista. Eiköhän tuon fyysisen joku osta, ettei tartte alkaa palauttamaan.
Jahas en ole siis ainoa kokemusteni kanssa. Omakin yksilö lähetettiin jo tiistaina, mutta eipäs ole täällä näkynyt vieläkään. Onpa tuota onneksi muutakin tekemistä, mutta turhauttaahan tuo, kun odotti, että viikonloppuna olisi ehtinyt nostalgianystyröitä hellimään. :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Jahas en ole siis ainoa kokemusteni kanssa. Omakin yksilö lähetettiin jo tiistaina, mutta eipäs ole täällä näkynyt vieläkään. Onpa tuota onneksi muutakin tekemistä, mutta turhauttaahan tuo kun odotti, että viikonloppuna olisi ehtinyt nostalianystyröitä hellimään. :hmm:
Posti works mysterious ways. Itsellä lähti tiistaina ja oli torstaina postilaatikossa.
 

tpu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
939
Itse olin tilannut VPD:stä ja lähettivät sen jo tiistaina, mutta eihän tuo perkeleen Posti sitä saanut perille asti, joten ostin sitten digin eshopista. Eiköhän tuon fyysisen joku osta, ettei tartte alkaa palauttamaan.
Meni kyllä nyt vihkoon tämä homma. 64 testattu ja todettu ettei tartte pelata enää koskaan. Sunshineä kolme varttia pelanneena totesin, ettei kiinnosta, turhan kömpelöt kontrollit. Galaxyä en vielä testannut, mutta isolla todennäköisyydellä peli olisi mennyt aika pian myyntiin. Nyt se ei tietenkään onnistu kun ostin tuo digin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Meni kyllä nyt vihkoon tämä homma. 64 testattu ja todettu ettei tartte pelata enää koskaan. Sunshineä kolme varttia pelanneena totesin, ettei kiinnosta, turhan kömpelöt kontrollit. Galaxyä en vielä testannut, mutta isolla todennäköisyydellä peli olisi mennyt aika pian myyntiin. Nyt se ei tietenkään onnistu kun ostin tuo digin.
Vähän sääli että Nintendo mennyt tässä sieltä missä aita on matalin(vai kiertänyt koko aidan). Nämä jos mitkä pelit olisivat ansainneet kunnon uusintakäsittelyt.
Tai edes tuoneet ohjauksen ja kameran nykypäivän tasolle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Kannet on eri, eli PEGI:n tilalla on tuo joku toinen merkintä etupuolella ja takakannessa ei haasteta hämettä, mutta itse peli on sama.
Hmm, oon aika varma et oma VPD:stä hakema kappale on PEGI-merkinnällä ja enkkuteksteillä. Enkkutekstit siinä ainakin oli, siitä oon satavarma. Pitää himassa vielä tarkistaa mikä on homman nimi.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Meni kyllä nyt vihkoon tämä homma. 64 testattu ja todettu ettei tartte pelata enää koskaan. Sunshineä kolme varttia pelanneena totesin, ettei kiinnosta, turhan kömpelöt kontrollit. Galaxyä en vielä testannut, mutta isolla todennäköisyydellä peli olisi mennyt aika pian myyntiin. Nyt se ei tietenkään onnistu kun ostin tuo digin.
Miksei 64 kiinnostanut? Itse olen tässä parin illan aikana jo saanut puolet tähdistä kokoon, ihan hyvää viihdettä ja jokunen tähti unohtunutkin muistista tässä reilun parinkymmenen vuoden aikana:D Kamera tuossa on toki ihan hirveä ja se nostaa vaikeustason jossain hyppykohtaukissa äärimmilleen. Niin se toki oli jo alkuperäisessä.
Sunshine itselle ollut se lemppari, vielä en ole testannut kun pelaan 64 ensin. Millä tavalla huonot kontrollit? en muistaisi niitä olleen gamecubella ja olivat kameraakin saaneet kehitettyä. Täytyypä katsoa kun pääsee tuonne asti. Tulee varmaan paketista kaikki pelattua ainakin läpi asti ja seuraavan kerran voi katsoa sitten jokusen vuoden päästä jälkikasvun kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 728
Miksei 64 kiinnostanut? Itse olen tässä parin illan aikana jo saanut puolet tähdistä kokoon, ihan hyvää viihdettä ja jokunen tähti unohtunutkin muistista tässä reilun parinkymmenen vuoden aikana:D Kamera tuossa on toki ihan hirveä ja se nostaa vaikeustason jossain hyppykohtaukissa äärimmilleen. Niin se toki oli jo alkuperäisessä.
Sunshine itselle ollut se lemppari, vielä en ole testannut kun pelaan 64 ensin. Millä tavalla huonot kontrollit? en muistaisi niitä olleen gamecubella ja olivat kameraakin saaneet kehitettyä. Täytyypä katsoa kun pääsee tuonne asti. Tulee varmaan paketista kaikki pelattua ainakin läpi asti ja seuraavan kerran voi katsoa sitten jokusen vuoden päästä jälkikasvun kanssa.
Ei ne 64 ja sunshine nyt niin huonoja tosiaan ole pelata :confused: Kameran kanssa tosiaan saa 64:ssä tapella välillä, mutta keskimäärin se kuitenkin toimii pelattavasti. GC:llä ainakin sunshine oli hyvä pelata, ja tuo alkuperänen kapula istui tuohon peliin kun nenä päähän. Emulaattorilla itse tuota 64:sta pelannut niin siitä vähän jäävi sanomaan... Hyviä pelejä noi on kuiteskin vielä nykypäivänä joiden pariin jaksaa palata aina uudestaan.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Meni kyllä nyt vihkoon tämä homma. 64 testattu ja todettu ettei tartte pelata enää koskaan. Sunshineä kolme varttia pelanneena totesin, ettei kiinnosta, turhan kömpelöt kontrollit. Galaxyä en vielä testannut, mutta isolla todennäköisyydellä peli olisi mennyt aika pian myyntiin. Nyt se ei tietenkään onnistu kun ostin tuo digin.
Referenssinä olisi kiva tietää, että miten maistui odyssey, vai onko se pelaamatta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 273
Sunshinestä tuli itse aloitettua ja kontrollit on ihan hyvät, mitä nyt kamera on muka vapaa, mutta kuitenkin varsin rajoittunut pelialueen geometrian muotojen mukaan.
Pro controllerilla hieman ehkä myös turhan herkkäkin ohjaus, mutta kait tuohon tottuu kun tunteja tulee enemmän mittariin. FLUDD:lla tähtäillessä kaipaisi inverted tähtäystä, kun siihen tottunut jostain Halo 1 alkaen, mutta hieman jo tuohonkin alkanut tottumaan.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Mä en nyt ymmärrä miten esim crashit saatiin remasteroitua alle 45e myyntihintaan, mutta nintendo sai puskettua mariot lähes orginaaleina 60e hintaan markkinoille o_O
 

tpu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
939
Miksei 64 kiinnostanut? Itse olen tässä parin illan aikana jo saanut puolet tähdistä kokoon, ihan hyvää viihdettä ja jokunen tähti unohtunutkin muistista tässä reilun parinkymmenen vuoden aikana:D Kamera tuossa on toki ihan hirveä ja se nostaa vaikeustason jossain hyppykohtaukissa äärimmilleen. Niin se toki oli jo alkuperäisessä.
Sunshine itselle ollut se lemppari, vielä en ole testannut kun pelaan 64 ensin. Millä tavalla huonot kontrollit? en muistaisi niitä olleen gamecubella ja olivat kameraakin saaneet kehitettyä. Täytyypä katsoa kun pääsee tuonne asti. Tulee varmaan paketista kaikki pelattua ainakin läpi asti ja seuraavan kerran voi katsoa sitten jokusen vuoden päästä jälkikasvun kanssa.
Tämä oli itseasiassa mun kolmas ostama Mario 64. Ekan ostin Wii U:lle, mutta jäi sitten pelaamatta kun grafiikka ei ollut nykypäivää. Toisen ostin 3DS:lle, mutta sitä oli jotenkin kömpelö pelata, joten sekin meni hyllyyn. Nyt ajattelin sitten antaa kolmannen mahdollisuuden ja turhan kömpelö pelattava mun makuun. Ainoat 3D Mariot, joita olen aiemmin pelannut on olleet Super Mario 3D World, Super Mario 3D Land ja Odyssey ja näistä tykkäsin kovasti. Niissä hahmon ohjaaminen on tehty jotenkin loogisesti ja kameran käyttö on ongelmatonta. Jotenkin nämä vanhat eivät yltäneet samalle tasolle. Tosin kokoelma on nyt diginä hankittuna, niin ehkä sille annan vielä joskus tulevaisuudessa mahdollisuuden. Ja tosiaan Galaxy on vielä kokeilematta kokonaan.

Noista 64 ja Sunshinestä tympääntyneenä innostuin torstaina julkaistusta uudesta Orista sen verran, että hommasin sen vanhemman Orin ja sitä on nyt viikonloppuna tullut hakattua toistakymmentä tuntia.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Super Mario 64 on alunperin julkaistu vuonna 1996. Vaikka peli onkin 3D-tasoloikkien uranuurtaja ja yksi aikakautensa parhaista peleistä, niin ei se kestä suoraa vertailua nykyaikaisiin tasoloikkapeleihin, saati uudempiin Mario-peleihin, joissa pelattavuus on täyttä timanttia.

Hyvin harva 25 vuotta vanha peli on nykypäivänä enää kovin miellyttävä pelata ihan sellaisenaan, mutta toki näitäkin poikkeuksia löytyy.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Tuli nopeasti kolme tähteä poimittua tuossa 64:ssa, enkä kyllä pelattavuudesta löytänyt mitään sanomista. Kamera toki voisi olla parempi, mutta siltikin joissain tämän päivän tuotoksissa se on jopa huonompi. Graafiselle puolelle olisi kyllä voinut tehdä jotain ja se ehkä eniten ärsyttää. Eiköhän tuo tule läpi juostua. Näistä kolmesta ainoastaan galaxy on jäänyt aikoinaan testaamatta, muut on läpäisty originaaleina täydellisesti, joten tulee ehkä katseltua nostalagia-lasien läpi näitä.
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 077
On vähän liian suolainen hinta tolle Mario paketille, joka ei loppujen lopuksi ole edes kunnollinen remaster vaan jollain emulaattorilla nostettu resoluutiota? Olisivat edes ruudunpäivitystä vaivautuneet nostamaan. Ja mikä järki on pitää pelipakettia myynnissä vain rajoitetun ajan?? Noh Sunshine ja Galaxy on tullut pelattua jo omilla konsoleillaan joten taitaa jäädä hankkimatta, ainakin tuolla hinnalla joten ilmeisesti kokonaan kun Nintendon pelien hintoja harvoin lasketaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Menipä vaikeaksi ostospäätöksen tekeminen. Gigantista voisi käydä hakemassa oman 3D All Stars -kappaleen, mutta tekisi mieli periaatteesta olla ostamatta. Sunshine ja Galaxy kyllä kiinnostaa, mutta pahoin pelkään, että minullekin Mario 64 olisi kaukana oikeasti mukaansatempaavasta pelattavuudesta.

Päätin hieman demota noita pelejä emulaattorin kautta (ei hätää ystävät, nämä kaikki pelit on tullut ostettua omaksi aikanaan alkuperäisille alustoilleen). Sunshinen sai toimimaan helposti Pro-ohjaimen kanssa, eikä analogisten liipaisimien puute vaikeuttanut ohjaamista. Reson nostaminen 1080p/30fps:ään teki pelistä hienon näköisen ja jopa pakotettu laajakuvatila ei ollut hassumman näköinen. Mario Galaxy pyöri myös hienonnäköisesti 1080p/60fps-tilassa (luonnollisestikin laajakuvana) ja pariutui suht. hyvin Joy-Conien kanssa. Liiketunnistus, ravistus ja tärinämoottori toimivat. Jostain syystä en saanut oikean Joy-Conin ohjainsauvaa (jolla ohjataan kameraa) toimimaan ollenkaan, mutta kyseessä lienee joku asetus, jota en vielä ymmärrä. Olen ymmärtänyt, että liiketunnistuksessa voi tulla ongelmia koskien kohtia, joissa Mariota ohjataan juuri liikkeellä (esim. pyörivän pallon päällä ollessa), ja jotkut ovat joutuneet määrittämään niille kohdille pelissä omat ohjainprofiinsa, joskin pystyihän Nintendokin siirtämään näiden kohtien ohjausken Joy-Coneille.

Taidan jäädä vielä toistaiseksi pohtimaan, mitä tehdä. Ei huvittaisi edes tuota Gigantin hintaa maksaa, kun kuitenkin on tullut selväksi, ettei Nintendo ole näihin peleihin kummemmin panostanut. Eri asia toki niille, jotka eivät ole näitä pelejä ennen pelanneet, mutta itse olen kyllä jo Nintendo-veroni maksanut näistä, eikä huvittaisi tehdä sitä toista kertaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Menipä vaikeaksi ostospäätöksen tekeminen. Gigantista voisi käydä hakemassa oman 3D All Stars -kappaleen, mutta tekisi mieli periaatteesta olla ostamatta. Sunshine ja Galaxy kyllä kiinnostaa, mutta pahoin pelkään, että minullekin Mario 64 olisi kaukana oikeasti mukaansatempaavasta pelattavuudesta.

Päätin hieman demota noita pelejä emulaattorin kautta (ei hätää ystävät, nämä kaikki pelit on tullut ostettua omaksi aikanaan alkuperäisille alustoilleen). Sunshinen sai toimimaan helposti Pro-ohjaimen kanssa, eikä analogisten liipaisimien puute vaikeuttanut ohjaamista. Reson nostaminen 1080p/30fps:ään teki pelistä hienon näköisen ja jopa pakotettu laajakuvatila ei ollut hassumman näköinen. Mario Galaxy pyöri myös hienonnäköisesti 1080p/60fps-tilassa (luonnollisestikin laajakuvana) ja pariutui suht. hyvin Joy-Conien kanssa. Liiketunnistus, ravistus ja tärinämoottori toimivat. Jostain syystä en saanut oikean Joy-Conin ohjainsauvaa (jolla ohjataan kameraa) toimimaan ollenkaan, mutta kyseessä lienee joku asetus, jota en vielä ymmärrä. Olen ymmärtänyt, että liiketunnistuksessa voi tulla ongelmia koskien kohtia, joissa Mariota ohjataan juuri liikkeellä (esim. pyörivän pallon päällä ollessa), ja jotkut ovat joutuneet määrittämään niille kohdille pelissä omat ohjainprofiinsa, joskin pystyihän Nintendokin siirtämään näiden kohtien ohjausken Joy-Coneille.

Taidan jäädä vielä toistaiseksi pohtimaan, mitä tehdä. Ei huvittaisi edes tuota Gigantin hintaa maksaa, kun kuitenkin on tullut selväksi, ettei Nintendo ole näihin peleihin kummemmin panostanut. Eri asia toki niille, jotka eivät ole näitä pelejä ennen pelanneet, mutta itse olen kyllä jo Nintendo-veroni maksanut näistä, eikä huvittaisi tehdä sitä toista kertaa.
Toisen tatin toimimattomuus Galaxyssa johtunee varmaan siitä, että Wiissä ei ollu kuin yksi tatti! :D
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Toisen tatin toimimattomuus Galaxyssa johtunee varmaan siitä, että Wiissä ei ollu kuin yksi tatti! :D
No niin olikin. :rofl::rofl: Kivasti tunnin käytin siihen, että miksen muka saa kameraa liikkumaan tatilla. Siitä on vissiin aikaa, kun on ollut Wii Remote kädessä. :x3: No hyvä että sekin selvisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
No niin olikin. :rofl::rofl: Kivasti tunnin käytin siihen, että miksen muka saa kameraa liikkumaan tatilla. Siitä on vissiin aikaa, kun on ollut Wii Remote kädessä. :x3: No hyvä että sekin selvisi.
Jos en ihan väärin muista niin C tai Z nappi pohjassa pysty sitä kameraa vapaasti käänteelee sillä tatilla Galaxyssa...
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
349
Hei.
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä ohjaimesta? Miten toimii langaton yhteys switchillä ja onko pelituntuma hyvä? Onko muita ehdotuksia samassa hintaluokassa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Jätinpä tuon 3D All Starsin kokonaan ostamatta. Ajattelin kerrankin olla menemättä hypeen mukaan, varsinkin kun arvosteluja lukiessakin huomasi tämän ilmiön: pitkiä vuodatustekstejä siitä, kuinka Nintendolla oltiin laiskoja, ja sitten viimeisen kappaleen suluissa todetaan, kuinka ostettiin siitä huolimatta varmuuden vuoksi pari kappaletta. Onneksi noita voi pelata muutakin kautta ja joka tapauksessa oma tyyli käyttää Switchiä on 95%:sti telakoituna eli kannettavuudesta en hyötyisi mitään. Tuonkin rahan voi laittaa vaikkapa Oculus Quest 2:een, kun tuntuu saavan vihdoinkin hyviä VR-laseja halvalla.
 
Viimeksi muokattu:

tpu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
939
Kärkkäisellä Game & Watch: Super Mario Brossia tuli tilattavaksi aamulla, 5e halvemmalla kuin muualla, lisäksi ilmaiset postit tänään.
Game & Watch: Super Mario Bros.
Puolenkuunpeleissä oli alle 60 euron.

Tuli mieleen, että ostaako tätä kukaan käyttöön, vai ostaako kaikki vain hyllyyn? Itse en tuota keräilyhommaa ymmärrä, joten ihmettelen, kuka tätä meinaa ostaa :) Nuo pelit kun löytyy jo varmaan jokaiselta, niin kuka tuota viitsii noin pieneltä näytöltä edes tihrustaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 202
Puolenkuunpeleissä oli alle 60 euron.
En millään usko että tuolta tulee tuota saamaan enää kun ollut niin kauan tilattavissa.
Kärkkäiselle tuli aamulla 100kpl tuota varastoon kun sain emaililla hälytyksen kun olin tilannut viestin kun niitä tulee :)

Itse ostan sen verran että kerran pelaan läpi ja sitten joko nappaan autoon mukaan tai pistän hyllyyn :D
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Tuli nopeasti kolme tähteä poimittua tuossa 64:ssa, enkä kyllä pelattavuudesta löytänyt mitään sanomista. Kamera toki voisi olla parempi, mutta siltikin joissain tämän päivän tuotoksissa se on jopa huonompi. Graafiselle puolelle olisi kyllä voinut tehdä jotain ja se ehkä eniten ärsyttää. Eiköhän tuo tule läpi juostua. Näistä kolmesta ainoastaan galaxy on jäänyt aikoinaan testaamatta, muut on läpäisty originaaleina täydellisesti, joten tulee ehkä katseltua nostalagia-lasien läpi näitä.
70 tähteä ja peli läpäisty. Huomaa, että pentuna totaalisen läpi koluttu, sillä melkeinpä kaiken muisti ulkoa. Eipä hirveästi valittamista, laiska tekelehän tuo Nintendon puolesta on, mutta eipä se lopulta paljoa häirinnyt. Lopputekstit kun pärähti ruutuun, niin muistin samat haikeat fiilikset, mitä silloin muksuna samassa tilanteessa tuli. Ei jaksa kaikkia tähtiä kerätä, liikaa pelejä jonossa. Sunshinen kimppuun seuraavaksi, tuota ei niin paljoa tullut aikoinaan hakattua, joten tällä lienee vähän enemmän annettavaa. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
234
Noita Super Nintendo ohjaimia, jotka Onlinen tilaajat voivat saada ei taida suomesta saada? En ainakaan nintendo.fi mitään löytänyt. Pitää varmaa Saksan maalta tilailla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Tullu tota All Starsin Galaxya pelattua jonkuin ajan ja tosi hyvä tätä on pelata tolla Pro Controllerilla. Aluks yritin irrallaan olevilla Joy-coneilla, mutta eihän siitä mitään tullu kun oikeanpuoleinen coni pätkii yhteyttä jatkuvasti tai muutoin lagaa...
 

tpu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
939
Tosin kokoelma on nyt diginä hankittuna, niin ehkä sille annan vielä joskus tulevaisuudessa mahdollisuuden. Ja tosiaan Galaxy on vielä kokeilematta kokonaan.
Galaxyn kimppuun viimein pääsin ja tämä kyllä kolahti. Tämä jotenkin tottelee kontrolleja itselleni mieluisalla tavalla. Joten lopputuloksena sain kuitenkin vähintään yhden mieluisan pelin, joten rahat eivät menneet hukkaan. Tosin muistin, että minullahan on tämän Galaxyn Wii-versiokin ostettuna, mutten ole sitä koskaan pelannut :x3:

Tuli muuten hamstraajista mieleen, että onkohan moni ymmärtänyt tämän rajoitetun erän jotenkin väärin? Kun monilla tuntuu olevan käsitys, että tästä nyt julkaistiin rajoitettu erä ja kun se loppuu niin enää ei saa. Eihän tuo nyt noin mene, vaan peliä painetaan lisää niin kauan kuin kauppa käy ja vasta 31.3.2021 laitetaan homma seis.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
114
Ring Fit Adventure siis viimeinkin hommattua joskus kuukausi sitten ja nyt olen alkanut pelaamaan. Oman kokemukseni mukaan todennäköisesti paras treenauspeli treenin puolesta ja yksi hauskimmista (hauskoin minusta on ollut Super Monkey Ball wii fit -laudalla mutta se ei mene varsinaisesti treenaamisesta) Wii-fit itsessään taas on huomattavasti tylsempi ja tanssipelit on itselläni kaatunut varmaankin myös huonoihin mattoihin.

Peli tuntuu sopivan todella hyvin kiireisille treenaajille. Niinä päivinä kun ei muuta saa tehtyä syystä tai toisesta, tuota kun vääntää sen puolisen tuntia niin tuntuu että on oiken hyvä treeni takana.

Vahva suositus kenellekään kotitreenaajalle muiden liikuntojen joukkoon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Ring Fit Adventure siis viimeinkin hommattua joskus kuukausi sitten ja nyt olen alkanut pelaamaan. Oman kokemukseni mukaan todennäköisesti paras treenauspeli treenin puolesta ja yksi hauskimmista (hauskoin minusta on ollut Super Monkey Ball wii fit -laudalla mutta se ei mene varsinaisesti treenaamisesta) Wii-fit itsessään taas on huomattavasti tylsempi ja tanssipelit on itselläni kaatunut varmaankin myös huonoihin mattoihin.

Peli tuntuu sopivan todella hyvin kiireisille treenaajille. Niinä päivinä kun ei muuta saa tehtyä syystä tai toisesta, tuota kun vääntää sen puolisen tuntia niin tuntuu että on oiken hyvä treeni takana.

Vahva suositus kenellekään kotitreenaajalle muiden liikuntojen joukkoon.
Joo tämä oli kyllä positiivinen yllätys. En kyllä tuosta tarinatilasta niin lämmennyt. Ihan hyvin toki sekin tehty, mutta tuolla on paljon ihan tuota pelkkää treenamista, minipelejä ja noita rytmipelejä joiden parissa olen itse viihtynyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
877
Siis jo on höh!

En ole koskaan ostanut New 2DS XL:lleni eshopista mitään, mutta nyt siellä olis Bloodstained 4,99e mutta sitä ei voi ostaa ellei ensin lisää tililleen minimissään 10e suuruista summaa tietokoneella nipan nettisivujen kautta, jolloin käytännössä maksaisin tuon 10e tuosta sillä en tule todennäköisesti koskaan käyttämään sitä ylijäävää 5 eurosta niin tuntuu jotenkin väärältä.

Eihän ne kaupassakaan ota sulta 50e seteliä kympin ostoksista ja sanovat että voit joskus sitten hakea jotain lopulla 40 eurolla jos vielä tarvit :darra:

Vammasta touhua. Ei sitten osteta :tdown:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Siis jo on höh!

En ole koskaan ostanut New 2DS XL:lleni eshopista mitään, mutta nyt siellä olis Bloodstained 4,99e mutta sitä ei voi ostaa ellei ensin lisää tililleen minimissään 10e suuruista summaa tietokoneella nipan nettisivujen kautta, jolloin käytännössä maksaisin tuon 10e tuosta sillä en tule todennäköisesti koskaan käyttämään sitä ylijäävää 5 eurosta niin tuntuu jotenkin väärältä.

Eihän ne kaupassakaan ota sulta 50e seteliä kympin ostoksista ja sanovat että voit joskus sitten hakea jotain lopulla 40 eurolla jos vielä tarvit :darra:

Vammasta touhua. Ei sitten osteta :tdown:
Selaimella voi ostaa korttimaksulla: Bloodstained: Curse of the Moon
(Jos hinta näkyy puntina, niin se korjautuu euroiksi kirjauduttuasi sisään)

Ne esti korttimaksut Euroopan eShopissa vanhoilla konsoleilla johtuen EU:n tiukennuksista online-korttimaksujen varmistuksen suhteen. Maksusysteemin uudistaminen puolikuolleilla konsoleilla olisi siinä vaiheessa tullut liian kalliiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
877
Selaimella voi ostaa korttimaksulla: Bloodstained: Curse of the Moon
(Jos hinta näkyy puntina, niin se korjautuu euroiksi kirjauduttuasi sisään)

Ne esti korttimaksut Euroopan eShopissa vanhoilla konsoleilla johtuen EU:n tiukennuksista online-korttimaksujen varmistuksen suhteen. Maksusysteemin uudistaminen puolikuolleilla konsoleilla olisi siinä vaiheessa tullut liian kalliiksi.
Oho, kiitos. Kokeillaampa kunhan pääsen koneen ääreen:tup:

E:
Pitihän se suoraan käydä kokeilemassa ja tuolta tosiaan toimi hyvin ja pelin lataaminen oli todella helppoa sillä aloitusnäyttöön tuli kuvake pelille ihan automaattisesti heti kun laitoin vehkeeseen virrat :tup:

Kiitokset vinkistä, ehkä tuota eshopia voi alkaa nyt tarkkailemaan enemmänkin tarjousten perässä :)

e2:
tuli myös ostettua tämmöinen lisälaite niin laite on käteen mukavasti parempi
16019147268464425163176442505204.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
877
Oliko @patteli sulla Switchiä? En muista ja en kovin montaa sivua taakse katellut viestien tutkien. Minäkin tässä alkuvuonna ostin Wii U:lle pelin ja äkkäilin kun ei saanutkaan kortilla. Kaivoin sitten netistä pari koodia eShoppiin ja siellä jäi joku 4-5€ ylimääräistä jotka ajattelin että jäävät sille tiellä. Mutta kun Switchin kauppaan menin niin oli onneksi samalla tilillä ne sain hyödynnettyä sitä kautta :tup:

Mutta hyvä tietää tuo toinen keino myös, toiminee varmaan Wii U:n kohdalla myös?
Ei oo, niin paljon liikaa pelattavaa nykyiselläänkin että katsellaan joskus 2025(2035) jos sille olisi tarvetta :lol:

Aiemmat nipan vehkeetkin löytyy niin eipä tuolle niin paljon excluherkkuja ole että senkään puolesta kiinnostaisi kun aika paljon (melkeen kaikki pelaamisen arvoiset psl Odyssey) tuolle lapioitu muilta alustoilta.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
Piti korvia ja silmiä hieraista päivällä telkkaa katsellessa. Super Mario 3D All-Starsista mainos ja vieläpä suomeksi selostettuna. En muista milloin viimeksi suomeksi noita tullut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Piti korvia ja silmiä hieraista päivällä telkkaa katsellessa. Super Mario 3D All-Starsista mainos ja vieläpä suomeksi selostettuna. En muista milloin viimeksi suomeksi noita tullut.
Ite huomasin kaa aaman tossa joku päivä sitten.
Jännä paikka kyllä mainostaa, kun kuinkahan moni Switchi pelaaja kahtoo telkkaria? Ite ei tuu kotona katottua ainakaan jos jollain kylässä käydessä on telkkari auki, siellä tulee sivusilmällä seurattua...
Onkohan myynti huonoa, kun joutuu mainostaan?!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Enemmän varmaan skideille ja erityisesti niitten vanhemmille suunnattu. Vanhemmat alkaa nyt jo miettii joululahjoja niin hyvä lyyä mainosta jo nyt sisään.
Niino joo kahtoohan joulupukki tietysti mainoksia...
:smoke:
Eikös noi +7v kersat kato ennemmin esim. Youtudea kuin telkkaria nykyään...!?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Niino joo kahtoohan joulupukki tietysti mainoksia...
:smoke:
Eikös noi +7v kersat kato ennemmin esim. Youtudea kuin telkkaria nykyään...!?
Kyllä se enemmän on juuri vanhemmille ja isovanhemmille suunnattua, kun joulunaluskampanjointi alkaa jo vähitellen starttailemaan.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Aika hyvä peli tuo Hades, jos rogueliket uppoaa. Kesti kyllä tunti-pari päästä siihen sisään.

Mietin ostanko PC:lle vai Switchille mutta päädyin jälkimmäiseen, ja onkin tullut otettua pitkästä aikaa Switch telakasta kouriin ja hakattua sohvalla loikoillen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Gigantissa taas -10% Switch-peleistä Gigantti-klubilaisille. Ei nyt mikään mahdoton tarjous, mutta esim. Animal Crossing nyt noin 45€.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom