Yleinen Nintendo ketju (WiiU, Switch & 3DS)

Sinänsä kummallista koska on muuten eka kerta kun Nintendo käyttää numerointia konsolissa.
Moicca

x1xs0mokd3w71.jpg

Teknisesti kyllä löytyy numerointia nimessä, myös 2DS ja 3DS menisi tällöin kategoriaan, mutta juoksevaa numerointia Nintendo ei ole harrastanut.
2DS ja 3DS kertoivat konsolin kyvykkyydestä tuottaa 3D efekti tai olla riisuttu siitä, N64 kohdalla mainostettiin bittisyyttä.
Ehkä Nintendo olisi säästynyt yhdeltä isolta päänsäryltä, jos WiiU olisi nimetty juoksevasti Wii 2:ksi.

Ehkä Nintendo olisi säästynyt yhdeltä isolta päänsäryltä, jos WiiU olisi nimetty juoksevasti Wii 2:ksi.
Äläpä muuta mutise. Sehän ei edes ollut mikään paska konsoli (paitsi tehoiltaan vrt kilpailijat jaada jaada jaada) ja tuotti ainakin tässä taloudessa satoja tunteja iloa. Onneksi oma yhä toimii. Wiin sen sijaan myin turhana.

Saa nähdä. Sitä on nimenomaan odotettu ja huhuiltu jo niin moneen kertaan, että eipä tässä usko ennen kuin näkee. Siis kyllä se julkaisu on tulossa, mutta voi olla hyvinkin, että se venytetään sinne maaliskuulle.

No eikös tähän mennessä vuodetun perusteella nimenomaan oleteta, että ensimmäinen versio ei olisi OLED. Ainakaan mikään vuoto ei ole vahvistanut, että laitteessa olisi OLED-näyttö. Pahalta se kyllä minustakin kuulostaa.

No eikös tähän mennessä vuodetun perusteella nimenomaan oleteta, että ensimmäinen versio ei olisi OLED. Ainakaan mikään vuoto ei ole vahvistanut, että laitteessa olisi OLED-näyttö. Pahalta se kyllä minustakin kuulostaa.
Huhupajojen heitot tuntuu vaihtelevan miltei päivästä toiseen, ihan viimeisen viikonkin aikana taas tullut viittauksia OLED:iin:

Huhut myös kertovat, että torstaina olisi vihdoin julkistus (erinäiset vuodot sen verran vauhdissa, että lienee pakko), jolloin mahdollisesti olemme viisaampia.

LCD tuollaiseen laitteeseen vuonna 2025 olisi lähinnä vittuilua asiakkaita kohtaan. Ei vaan kuulu enään tähän päivään.
Toisaalta, jos ilman OLEDia hintaa saadaan painettua merkittävästi alaspäin...Eikä käytä handheldinä. Minulle kelpaa, ilman näyttöäkin oleva. :D

399€ ei viittaisi OLEDiin. Maksaa nykyinen OLED-malli melkeinpä tuon 399€, niin seuraavan generaation laite ei mahtaisi ihan noin halpa olla. Tuskin kolmosella alkaa hinta, olipa OLED tai ei.

Edit: Tietenkin, jos tuolla tarkoitetaan verotonta hintaa, niin sitten voi ollakin. Siihen verot päälle, niin päästään siihen 500€ luokkaan.

Ite kyllä maksan vaikka extraa että saa OLED vaikka handheldinä en laitetta käytä. Ihan älytöntä jotain LCD paskaa vuonna 2025.

Toisaalta, jos ilman OLEDia hintaa saadaan painettua merkittävästi alaspäin...Eikä käytä handheldinä. Minulle kelpaa, ilman näyttöäkin oleva. :D
Tuollainen ilman näyttöä versio olisi kyllä fiksu ratkaisu normaalin oled mallisen rinnalle :thumbsup: Varmasti on paljon käyttäjiä joilla laite on pelkästään telakassa ja handheldinä ei käytetä koskaan. Olisi samalla sitten edukkaampi ostohintakin.

Tuollainen ilman näyttöä versio olisi kyllä fiksu ratkaisu normaalin oled mallisen rinnalle :thumbsup: Varmasti on paljon käyttäjiä joilla laite on pelkästään telakassa ja handheldinä ei käytetä koskaan. Olisi samalla sitten edukkaampi ostohintakin.
Meinasin jo kommentoida, että olisiko tuollainen näytötön versio kovin ”Switch”, mutta eipä litekään kovin ”Switch” taida olla. :D

Ite kyllä maksan vaikka extraa että saa OLED vaikka handheldinä en laitetta käytä. Ihan älytöntä jotain LCD paskaa vuonna 2025.
Maksat ekstraa että saat OLED näytön konsoliin jota et käytä handheldinä, joka on ainut muoto missä oledista on hyötyä? Nojoo, jokanen tekee rahoillansa mitä haluaa.

En usko 399€ hintaan, edes LCD:llä. 449€ oma veikkaus mihin haluavat osua mut 499€ toki mahollinen. Kaikki yli siitä on sit jo liikaa ja ampuvat itteensä jalkaan. Mut en myöskään usko et saadaan OLED näyttöä heti julkasussa vaikka oiskin ihan kiva. Ellei sit mennä kahen SKUn taktiikalla ja tulee LCD sekä OLED, mikä osaltansa selittäs ton et tulee välillä vuotoja et se on LCD, eiku OLED eiku sittenki LCD.

Heitetään viimesenä veikkauksena et 449€ LCD ja 549€ OLED. OLEDissa enemmän sisästä muistia jos tällänen malli tulee olemaan.

Itse veikkaan että vain yksi malli tai jos tulee toinenkin nii se on vaa isompi muistinen ja ehkä joku limited väritys. Eli LCD aluksi ja OLED vasta vuoden pari päästä nii saavat julkkarimallien ostajat kanssa päivittelemään. Jos heti kättelyssä tulee OLED malli nii moni varmaa vetää sillä hamaan loppuun asti.

399€ + tuohon suomilisä eli sanotaan 430€

Päivittikö kuinka moni Switchiänsä sen elinaikana? Tuli ihan vaan tosta ylemmästä mieleen, ite kun vedin 2017 ostetulla Switchillä ihan hamaan tappiin asti. Toki mä sitä harvoin telakasta nostan niin v2 isompi akunkesto tai oledin parempi näyttö ei kovin isoja parannuksia omaa käyttöä ajatellen olleet, mut kyllä se joskus sieltä poiskin tulee. Ehkä suurempi tekijä se et mä en Switchillä pelaa muuta kun yksinoikeudet oikeastaan, kaiken muun pelaa mieluummin jollain toisella alustalla kun tolla nuhasella tabletilla joka ilmestyessäänkin sisäls vanhaa rautaa.

Päivittikö kuinka moni Switchiänsä sen elinaikana? Tuli ihan vaan tosta ylemmästä mieleen, ite kun vedin 2017 ostetulla Switchillä ihan hamaan tappiin asti. Toki mä sitä harvoin telakasta nostan niin v2 isompi akunkesto tai oledin parempi näyttö ei kovin isoja parannuksia omaa käyttöä ajatellen olleet, mut kyllä se joskus sieltä poiskin tulee. Ehkä suurempi tekijä se et mä en Switchillä pelaa muuta kun yksinoikeudet oikeastaan, kaiken muun pelaa mieluummin jollain toisella alustalla kun tolla nuhasella tabletilla joka ilmestyessäänkin sisäls vanhaa rautaa.
v1 vaihtui v2, kun sattui se verkkokaupan hintavirhe kohdalle, jonka toimittivat tilanneille joulun kunniaksi.
v1 siirtyi sisarukselle, jolla edelleen käytössä (pitäisi joskus tarkistaa sattuiko se olemaan modattavaa mallia).

v2 sitten vaihtui TotK OLED:iin, koska tulee keräiltyä hieman Zelda aiheista materiaalia mm. Wind Waker WiiU löytyy myös.
Tämä sitten säilynee "kokoelmassa" ties mihin asti.

Allerkirjoittanut päivitti heti Olediin julkaisu revisiosta kun tulee kuitenkin 50% vähintään pelattua portable modessa. Muutenkin Switch vieläkin reilussa käytössä juuri tuon ominaisuuden takia ja vanhasta raudasta huolimatta sille on kyllä myös hyvin tehtyjä porttauksia 3rd party peleistä (esim nyt vaikka Ori pelit). En ole kokenut tarpeelliseksi hankkia esim steam deckia vaan odotan mielelläni Switch 2 joka täyttää sitten tuon funktion varsinkin nyt kun varmistettu että Switchin pelikirjaston pitäisi toimia. Olen valmistautunut siihen että Switch 2:sta ei tule heti oled mallia, mutta olen tuon vaihtorumban myös valmis tämän laitteen kanssa tekemään sen verran Nintendopilled olen.

Retroremake / TakiUdon jo twitterissä huuteli että heiltä tulee 99% varmuudella vaihdettava OLED näyttö switch 2:lle. Switch liteen ja normaali malliin tulikin jo viime vuonna

Niille siis kelle oled on pakollisuus ja eikä haittaa laitteen modaamista. Hieman jo mietin jos V1:seen pistäisi oledin mutta voipi olla että lähtee myyntiin, varsinkin jos kakkosessa on täysi taaksepäin yhteensopivuus.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 816
Jäsenet
75 493
Uusin jäsen
Tyhmäkoneekasaja22

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom