Miltäs teidän Nintendo Switch -vuosi on näyttänyt?
Revisit your year in gaming with the Nintendo Switch system. Discover your gaming trends and share your favorites with friends!
year-in-review.nintendo.com
Yllä olevasta linkistä voitte käydä katsomassa teidän vuoden yhteenvedon.
Omat eniten pelatut pelit:
Mario Maker 2, 128 tuntia
Bayonetta 3, 8 tuntia
Steamworld Dig 2, 7 tuntia
Itselle positiivisin yllätys on vähän aikaa sitten julkaistu Nuuskamuikku -peli (Snufkin, melody of moominvalley). Erittäin cozy peli, jota oli mukava pelailla rennosti yhdessä puolison kanssa. Kauniisti tehtyjä maisemia ja varsin söpöjä pieniä yksityiskohtia. Mekaniikoiltaan ei mitään huipputasoa mutta silti hyvä, mukava, kasuaali peli.
Mario Maker 2:n löysin vuoden alussa ja olen ollut koukussa siitä asti. Mielettömän hyviä Kaizo -kenttiä löytyy uskomaton määrä - pelattava ei taida loppua ikinä kesken.
Ihmettelin myös, miten Mario Kart 8 ei päässyt listoille Top 3:een, koska olen omasta mielestä aivan varmasti pelannut sitä enemmän kuin 7 tuntia.
Bayonetta 3 oli elämäni ensimmäinen kyseisen genren (hack-n-slash, action-adventure tms) peli. Peli on hauska mutta ei lopulta temmannut mukanaan ja sen takia jäi peliaika lopulta aika vähäiseksi. En itse oikein ymmärrä hypeä tuon ympärillä.