Yleinen Nintendo ketju (WiiU, Switch & 3DS)

Heräteostoksena ostin torista switchin muksulle kun halvalla sai mutta jessus, onko noi pelit tosiaan noin kalliita? Joku pokemon peli pitäis ostaa mutta tuolla nintendo kaupassa ei oo ensimmäistäkään alle 60e ja nopeella vilkasulla ei juuri halvemmalla saa mistään. Onko tuola nintendo kaupassa jotain tarjouksia välillä vai onko ns apteekin hinnat?
Mulla olis Pokemon Arceus kolmeenkymppiin. Tuo tosin poikkeaa hiukan tyyliltään noihin perinteisiin, kannattaa tutustua. Laitan YV:tä.

tuli ostettua oled switch ja tarkoitus hommata kaveriksi muistikortti, joku -deleted- käsittääkseni on ihan riittävä eikä tarvitse mitään ultra performance korttia?

edit: väärä kortti pois varmuuden vuoksi.

Viimeksi muokattu:
Foliohatut esille ja suolan kanssa

1wqpp2.png

l6i3kz.png

wcb36f.png

9nsb4z.png

xyjkxv.png

Foliohatut esille ja suolan kanssa

1wqpp2.png

l6i3kz.png

wcb36f.png

9nsb4z.png

xyjkxv.png
Jossakin väitettiin, että nämä ei olisi aitoja vaan jonkun kiinalaisen intohimoisen 3D-tulostelija harrastajan aikaansaannoksia. Noh niin tai näin muutaman päivän päästä (26.9.) saattaapi tulla tietoja Nintendo Directin yhteydessä.

Nythän Nintendo muuten julkaisi myös tuollaisia uusia bundleja (switch + peli + online jäsenyys). Itse pidän hinnoittelua turhan korkeana. Mutta Nintendolla menee hyvin niin voivat myydä edelleen hyvällä katteella. :)

Olen menossa ensi viikolla Kiinaan ja sieltä näyttäisi saavan Nintendon Pro Controllerin hieman halvemmalla. Feikkejä on toki liikenteessä mutta jos ne onnistuu väistämään, onko muita ongelmia tiedossa esim. yhteensopivuuden kanssa (eri regiona tms.)?

Jossakin väitettiin, että nämä ei olisi aitoja vaan jonkun kiinalaisen intohimoisen 3D-tulostelija harrastajan aikaansaannoksia. Noh niin tai näin muutaman päivän päästä (26.9.) saattaapi tulla tietoja Nintendo Directin yhteydessä.
Mistä luit että tänään olisi directi? En ainakaan itse löydä sellaista tietoa.

Mistä luit että tänään olisi directi? En ainakaan itse löydä sellaista tietoa.
Taisi olla valistunut arvaus (ja Directeistähän ilmoitetaan vasta päivää paria ennen, joten noin aikaisin ei voinut olla tietoa).

Kuulemma Switchin julkaisusta lähtien joka syyskuu on ollut Direct, mutta näköjään ei tällä kertaa.

Switch Onlineen sisältyy nyt Nintendo Music, joka on mobiiliappi Nintendon pelimusiikkien kuunteluun. Apissa on yllättävän paljon näppäriä ominaisuuksia, mutta minusta vähän kyynistä että tuo vaatii sen Switch Onlinen eikä ole ilmaista tai halvempaa vaihtoehtoa. Mutta ihan jees.

Toisaalta Switch online on kyllä oikeastaan mihin tahansa palveluun nähden todella halpa (19,99 € / vuosi). Vaikea myös kuvitella, että kukaan haluaisi tuota pelkästään erikseen ostaa, kun tuolla ei ole mitään muuta kuin nintendopelien musiikkia. Ihan jees lisä Switch onlinen tilaajille kuitenkin, mutta aika vähälle käytölle mahtaa jäädä.

Toisaalta Switch online on kyllä oikeastaan mihin tahansa palveluun nähden todella halpa (19,99 € / vuosi). Vaikea myös kuvitella, että kukaan haluaisi tuota pelkästään erikseen ostaa, kun tuolla ei ole mitään muuta kuin nintendopelien musiikkia. Ihan jees lisä Switch onlinen tilaajille kuitenkin, mutta aika vähälle käytölle mahtaa jäädä.
Itse voisin hyvinkin harkita tyyliin eurolla kuukausi tai mainosrahoitteista/rajoitettua ilmaisversiota, kun taas Switch Onlinelle on tarvetta korkeintaan kausiluontoisesti ja silloinkin vain retropelikirjaston takia.

Hyvinkin tämä on kelpo lisäetu Online-tilaajille, mutta harmillista että palvelu tarjotaan vain niille. Taustallahan tässä siis on se, että Nintendon musiikkeja on muutoin hyvin huonosti tarjolla missään kovin legitiimisti ja käyttäjäystävällisesti, vaikkakin toki Youtubesta aina löytyy.

No Nintendo pitää tunnetusti hyvin tiukasti omastaan kiinni. Sama juttu kuin niiden retropelienkin kanssa, mihin pääsee käsiksi vain Switch onlinetilauksella. Voisi luulla, että olisi kannattavaa myydä niitä myös erikseen vaikka sitten luokkaa viiden euron hintaan niille, jotka haluavat vain pelin tai pari, mutta eivät muutoin onlinetilausta, mutta näin eivät ole tehneet. Kai tässä koko julkaisussa on vain taustalla koittaa buustata Onlinen myyntiä tai pitää vaan Nintendon nimi pinnalla (vertaa herätyskello) sitä seuraavaa konsolia odotellessa. Joulumyyntiinhän sieltä ei mitään erityistä peliä ole tänä vuonna ainakaan tämän hetken tiedon mukaan tulossa. Vaikea nähdä, että tämä musiikkijuttu tulisi kuitenkaan missään muodossa olemaan Nintendolle mikään rahasampo.

Mukava yllätys kyllä toi että kuuluu tuohon perus-NSO:hon, olin jo varautumassa johonkin erilliseen kuukausimaksuun kun tuota traileria katteli. Vielä kun Xenobladen ja Fire Emblemin (muutkin kuin ton yhden) musat saa tuonne niin ei tarvi YouTubesta enää niitä kuunnella.

Marraskuun uutiskirjeessä mainittiin Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition tulevan March 20th, 2025. Ihmetellytkin miksei tätä ole saatu Switchille mutta parempi nyt kuin ei koskaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 557
Jäsenet
73 970
Uusin jäsen
Keilapallo69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom