Yleinen Nintendo ketju (WiiU, Switch & 3DS)

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
689
Onko kellään Switchille GTA Definitive Editionia? Onko mistään kotoisin tai paremminkin.. ovatko ihan pelattavia?

Nostalgisuuden vuoksi harkitsen ostavani kun viimeeksi PS2:lla tullut pelattua todella, todella paljon. Haluais muistella nuoruuden suosikki-pelejä :happy:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Tuli sitten hankittua Switchille se 8bitdo Ultimate ohjain, enkä ole katunut. Laatuvaikutelma on yhtä hyvä kuin esim. PS5 ja Xbox -ohjaimissa. Switchiin yhdistäminen meni heittämällä ja tämä muuten osaa herättää konsolin unesta. Kun ohjaimen laittaa päälle ja ravistelee sitä vähän, niin käynnistyy Switch. Bonuksena lataustelakka ja 2.4G dongle vaikka PC:n, Misterin tai muun laitteen kanssa käytettäväksi bluetoothia pienemmällä lagilla. Suosittelen Pro Controllerin vaihtoehtona.
 
Liittynyt
30.10.2022
Viestejä
141
Onko kellään Switchille GTA Definitive Editionia? Onko mistään kotoisin tai paremminkin.. ovatko ihan pelattavia?
Ei valittamista ainakaan kolmosen osalta. Pelattavuus parempi kuin originaalilla, koska epäonnistuneet tehtävät saa aloittaa heti alusta ja tallennus ei vaadi käyntiä kämpillä. Tähtäysavustus on oletuksena hyvä, koska vihutkin räiskii turhan tehokkaasti.

Pelisuunnittelu vaan on muuten melko ikääntynyt, joten raastaa hermoja siinä missä aikoinaankin. Esim auton tähtäys rampille stunttihyppyjä varten on täsmälleen yhtä ärstyttävää. Ei riitä että osuu hyppyriin, vaan alastulo pitää saada siististi kohdilleen. Ja tehtävät ovat alussa tylsän helppoja, mutta loppuakohden tarpeettoman pikkutarkkoja.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Facen Nintendoryhmäs oli joku kyselly, niin katotaas miten täällä: kui moni tosissaan hyödyntää Switchin kannettavuutta ja esimerkiksi pelailee kahvilloissa/julkisil paikoilla Switchillä? Junat, bussit yms. lasketaan myös.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Facen Nintendoryhmäs oli joku kyselly, niin katotaas miten täällä: kui moni tosissaan hyödyntää Switchin kannettavuutta ja esimerkiksi pelailee kahvilloissa/julkisil paikoilla Switchillä? Junat, bussit yms. lasketaan myös.
Paljon tulee pelattua sohvalla/sängyllä. Itsellä ehkä 80% on käsikonsolin käyttöä. Mutta melkeinpä kotona tai pihalla. Mökillekin lähtee joskus mukaan.
Julkisilla ei tule niin pitkiä matkoja kuljettua, että tulisi pelailtua. Lisäksi itsellä alkaa päätä särkemään/tulee paha olo kun pomppivansa bussissa yrittää pelata.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Facen Nintendoryhmäs oli joku kyselly, niin katotaas miten täällä: kui moni tosissaan hyödyntää Switchin kannettavuutta ja esimerkiksi pelailee kahvilloissa/julkisil paikoilla Switchillä? Junat, bussit yms. lasketaan myös.
Junassa olen pelannut pari kertaa kun täältä porista olen mennyt kaverin luo tampereelle.
Kotona on kyllä tullut katsottua paljon tube videoita sängyssä makoillen ja myös pelattua witcher 3:n tarina sekä heart of stone lisäri läpi sillä telkkarin kautta tuo näyttää niin kamalalle ettei sitä voi toivoa edes pahimman vihamiehen kokemaksi.
Samoin kaikki visual novel tyyliset pelit tulee pelattua sängyssä makoillen kun se on kuitenkin pelkkää tekstin lukemista niin ei noita jaksa sohvalla istuen pelata.
Jos tälle saisi netflixin niin se olisi myös joka ilta mun netflix kone sängyssä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Picrosseja ja vastaavia puzzle-pelejä ja tyyliin vanhoja Doomeja pelaan monesti kannettavana samalla kun esim kuuntelen jotain puhejuttua tai TV:stä tulee jotain mihin ei tarvitse täysillä keskittyä. Toisaalta kaikki "oikeat" pelit pelaan kyllä TV:stä.

Reissuun tuota ei ole tullut otettua mukaan, toisin kuin aikanaan 3DS ja PS Vita.
 
Liittynyt
06.12.2018
Viestejä
34
Facen Nintendoryhmäs oli joku kyselly, niin katotaas miten täällä: kui moni tosissaan hyödyntää Switchin kannettavuutta ja esimerkiksi pelailee kahvilloissa/julkisil paikoilla Switchillä? Junat, bussit yms. lasketaan myös.

Aiemmin kun kuljin julkisilla töihin, tuli pelailtua bussissa liki joka päivä. Yleensä mukana myös reissussa lentokoneessa ja junissa. Kesäisin tulee välillä käytyä puistokaljoilla Switchin kanssa. Kotonakin pelaan yleensä ksikonsolimoodissa, varmaan yli 90% peliajasta.
 
Liittynyt
30.10.2022
Viestejä
141
Facen Nintendoryhmäs oli joku kyselly, niin katotaas miten täällä: kui moni tosissaan hyödyntää Switchin kannettavuutta ja esimerkiksi pelailee kahvilloissa/julkisil paikoilla Switchillä? Junat, bussit yms. lasketaan myös.
Switchin etu on kotona, kun voi mennä jonnekin hiljaiseen (tai kesällä viileämpään) nurkkaan pelaamaan oikeita pelejä. Kodin ulkopuolella kännykkä riittää ja harvoin tarvii sitäkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Onko täällä ketään, kuka pelaisi Switchilla Smash Bros Ultimatea? Itseäni ihmetyttää, kun siinä on niin vaikea löytää vastustajia onlinematseihin. Tavallisessa matchmakingissa saattaa kestää tyyliin yli 10 minuuttia ennenkuin ilmestyy ketään. Turnauksessa pääsee pelaamaan vähän nopeammin, mutta siinäkin näyttää olevan niin, että 8 pelaajan mittelössä saattaa olla 1 tai 2 muuta oikeaa ihmistä ja loput on botteja. Mitähän ihmettä? Käsittääkseni tämä on kuitenkin Switchin suosituimpia pelejä, niin pelaajia luulisi kyllä löytyvän. En usko, että on kiinni verkkoyhteydestäkään, kun esim. Mario Kartissa löytyy kyllä heti pelejä ja samoin vaikka PS5:llä Street Fighteriä tai NHL:ään pelattaessa löytyy vastus tyypillisesti sekunneissa. Onkohan tuossa pelissä rajattu tuota hakua jotenkin tosi tiukasti maantieteellisesti?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
486
Facen Nintendoryhmäs oli joku kyselly, niin katotaas miten täällä: kui moni tosissaan hyödyntää Switchin kannettavuutta ja esimerkiksi pelailee kahvilloissa/julkisil paikoilla Switchillä? Junat, bussit yms. lasketaan myös.
Junassa tai bussissa joskus olen pelannut. Työreissuilla tulee pelattua illalla hotellihuoneessa.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
En yllättyisi jos pitäisivät Zeldan minimissä ja ilmoittavat oman zelda directin ajankohdan.
Edelleen odottelen Wind Wakerin tulemista switchille. Ja voivat samalla sen Twilight Princessinkin tuoda.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736


Toinenkin muistutus Nintendo Directistä joka alkaa 20 minuutin päästä klo. 24. Aika pitkä eli 40 minuuttia luvassa ja uusimmasta Zeldasta on huhuttu olevan juttua. Vuonna 2017 julkaistu Zelda:BotW oli erittäin hyvä ja siinä on paras avoin maailma mitä olen pelannut, tämä "jatko-osa" kiinnostaa kovasti! Mm. Elden Ring otti avoimeen maailmaansa mallia edellisestä Zeldasta, mutta sen varmaan kaikki tämän ketjun lukijat jo tietää.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ihan kiehtova traileri ja ennakkotilaukset alkaa, eli enää ei pitäs voida viivästyä. Ostan kyllä saman tien.

 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
Kovat on odotukset zeldalle mutta samalla taas pelottaa mitenkä tuo kartan laita. Onko tullut paljon muutoksia vai enemmänkin vain noissa leijuvissa kohteissa.
Botw:ssa oli mielestäni parasta se maailman tutkiminen omassa rauhassa. Saakohan sitä samaa fiilistä enää...
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Zelda:TOTK on muuten Nintendon eka first-party-Switch-peli, jonka USA-dollarihinta eShopissa on $69,99 (normaalisti kaikki 59,99).

Tosin Euroopassa jo BOTW oli 69,99 € vaikka kaikki muu first-party-kama 59,99 €, eli mahdollisesti Nintendo vain pitää näitä Zeldoja tavallaan muita arvokkaampina peleinä, mistä en olisikaan eri mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 604
Aimo annos uutta ja vanhaa tulossa: Laytonin paluu oli kiva yllätys. DS-pelien porttauksia taas lisää, ei huono sekään, kuin myös Pikmin 4:stä lisää. Hauskoja hetkiä tiedossa! BotW 2:sta, anteeksi TotK:sta, en niin välitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 272
Kai tämä on vain joku välijulkaisu? Eli MP4 on kuitenkin vielä työn alla?
Todennäköisesti joku pienempi studio tai tiimi on vastuussa tuosta remasterista.

Nelosen kehitys aloitettiin alusta jossain kohtaa ja siirrettiin Retro studiosille, jonka vuoksi siinä on kestänyt:

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Metroid Prime Remasteredin voisi kyllä pelata, kun sopivasti Dread menee läpi varmaan tässä lähipäivinä. Tosin 39,99 € ehkä vähän liikaa varsinkin, kun alkuperäinenkin on hyllyssä. Zelda Breath of The Wild näkyy muuten tulleen juuri eShoppiin -30 % alella. Halvaksihan sitä ei voi vieläkään sanoa, mutta ei ole tainnut toistaiseksi virallisia kanavia pitkin irrota sitä 69,99 € halvemmalla.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
Aika hyvältä näyttää tuo Metroid remasteri. Ei mikään suora emulaattori portti vaan ihan kunnolla tekstuurit tehty uudelleen.

Jos tykkää puzzle, point & click ja tarina vetoisesta peleistä niin ghost trick kannattaa hommata. Oikein hyvä peli mitä aikoinaa DS:llä pelasin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Metroid Primen remasteri näyttää oikeasti todella hyvältä ja pyörii vielä todella sujuvasti:
 

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 107
No ei tuo 60fps nyt yllätä kun alkuperäinen oli aikoinaan todella näyttävä (toki edelleen näyttää hyvälle) ja rullasi saman. Ite nyt eilisin illan ja aamun pelannut ja eka läpipeluu kestää varmaan sen reilun 20 tuntia kun jään edelleen ihastelemaan maailmaa ja skannailen kaiken, jälleen kerran. Vaikka olen jonkun +10 kertaa tämän jo läpi pelannut aikaisemmin niin silti vetoa on niin paljon että hirvittää. Ulkoasu on kyllä todella nätti ja kontrollit pelaa hyvin, pelasi sitten dual stickiä tai pointerilla. Itse nautin enemmän pointer-ohjauksesta kun se on lähempänä Wii:n ohjausta. Haluaisin tosin että näppäimiä saisi vaihtaa, kun nyt gyro nollataan kahdesta näppäimestä (ZR ja R) ja hypitään kahdesta (B ja L). Haluaisin että ampuminen olisi ZR, ohjukset R ja gyron nollaus L.

Ei tässä muuta ihmeteltävää ole joten takaisin pelaamaan.
Harvoin näin loistavia pelejä valuu. Toivottavasti Echoes ja Corruption saa samanlaiset remastered-versiot ja MP4 sitten Switch 2:lle julkaisuun.
No joo. Taitaa kyllä kaikki Nintendon first party pelit toimia 60fps. Eipä sillä muuta kannata pelatakkaan. Mutta hyvä että on onnistunut remaster.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
No ei tuo 60fps nyt yllätä kun alkuperäinen oli aikoinaan todella näyttävä (toki edelleen näyttää hyvälle) ja rullasi saman. Ite nyt eilisin illan ja aamun pelannut ja eka läpipeluu kestää varmaan sen reilun 20 tuntia kun jään edelleen ihastelemaan maailmaa ja skannailen kaiken, jälleen kerran. Vaikka olen jonkun +10 kertaa tämän jo läpi pelannut aikaisemmin niin silti vetoa on niin paljon että hirvittää. Ulkoasu on kyllä todella nätti ja kontrollit pelaa hyvin, pelasi sitten dual stickiä tai pointerilla. Itse nautin enemmän pointer-ohjauksesta kun se on lähempänä Wii:n ohjausta. Haluaisin tosin että näppäimiä saisi vaihtaa, kun nyt gyro nollataan kahdesta näppäimestä (ZR ja R) ja hypitään kahdesta (B ja L). Haluaisin että ampuminen olisi ZR, ohjukset R ja gyron nollaus L.

Ei tässä muuta ihmeteltävää ole joten takaisin pelaamaan.
Harvoin näin loistavia pelejä valuu. Toivottavasti Echoes ja Corruption saa samanlaiset remastered-versiot ja MP4 sitten Switch 2:lle julkaisuun.
Itse samoilla tuntemuksilla paitsi ohjaus. Kokeilin äkkiseltään aamulla joko pro controllerilla ja liikeohjaimilla, molemmilla hirveä lagi kun yrität tähdätä tai käännyt, en tiedä mistä johtuu vai onko oikeasti tuollainen, älyttömän epätarkka ohjaus siis.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Itsellä oli samoja ongelmia kun konsolin ja joyconien väliin kertyi esteitä, esim tyhjiä tölkkejä niin yhteys pätki. Mutta nyt en ole huomannut samaa enää kun "näköyhteys" on laitteilla.
Oletko päivitellyt ohjaimien firmwaret?
No on kone kyllä 1,5 metrin päässä tosin näyttö oikealle eli sivuttain on kone. En muista milloin olisi päivitys tullut, miten nuo saa edes päivitettyä?

Yksi juttu kanssa ihmetyttää että vuonna 2023 ei ole y-inverttiä asetuksissa, ei tule mitään minun pelaamisesta kun tuota ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 272
Zelda: TotK Collector's Edition ilmestyi verkkokauppaan ennakkotilattavaksi.
Melko suolainen 150€ hinta, mutta oli hieman odotettavissakin, kun dollareissa ilmoitettiin jo $130.

 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Huomasin myös että TOTK:n normiversion ennakkotilaushinta Verkkiksessä nousi eilisen jälkeen jostain 55 tai 56 eurosta 62,99 euroon. Gigantissa se oli 64,95 € jo ennestään.

Anyway itse ostan sen diginä USA-kaupasta vaikka hinta onkin $70, koska mulla on USA-tilillä ennestään hankittuna tarpeeksi dollareita. Vaihtoehtona olis myös laittaa Switch Online ja sitten ostaa $100:lla 2 pelivoucheria, mikä olisikin selkeä valinta, jos mulla olisi jokin muukin >$50 peli aikomuksena ostaa lähiaikoina, mutta eipä ole, joten tuskin kikkailen.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
915
Huomasin myös että TOTK:n normiversion ennakkotilaushinta Verkkiksessä nousi eilisen jälkeen jostain 55 tai 56 eurosta 62,99 euroon. Gigantissa se oli 64,95 € jo ennestään.

Anyway itse ostan sen diginä USA-kaupasta vaikka hinta onkin $70, koska mulla on USA-tilillä ennestään hankittuna tarpeeksi dollareita. Vaihtoehtona olis myös laittaa Switch Online ja sitten ostaa $100:lla 2 pelivoucheria, mikä olisikin selkeä valinta, jos mulla olisi jokin muukin >$50 peli aikomuksena ostaa lähiaikoina, mutta eipä ole, joten tuskin kikkailen.
Itselle uskottelen pelin tulevan Giganttiin/Poweriin myyntiin alta 50€ lähempänä julkaisua, kaksi näitä olisi fyysisenä tarkoitus ostaa. Järkyttäviä nuo digipelit kun ei samaan aikaan voi kahdella laitteella pelailla Family-tilistä huolimatta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Itselle uskottelen pelin tulevan Giganttiin/Poweriin myyntiin alta 50€ lähempänä julkaisua, kaksi näitä olisi fyysisenä tarkoitus ostaa. Järkyttäviä nuo digipelit kun ei samaan aikaan voi kahdella laitteella pelailla Family-tilistä huolimatta.
Voi olla, että tulee pettymys. Ainakaan omien havaintojeni mukaan ei ole tainnut juurikaan Switchin AAA-pelejä tuohon hintaan julkkarissa, eikä paljon myöhempäänkään, irrota.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
75
Kannattaako switchille ostaa 8bitdo ultimate vai Nintendon oma pro ohjain? Mitä mieltä raati on
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 287
Kannattaako switchille ostaa 8bitdo ultimate vai Nintendon oma pro ohjain? Mitä mieltä raati on
Itselläni on Ultimate, tai itse asiassa kaksikin, ja olen ollut täysin tyytyväinen. Ostin sen, kun Nintendon Prota ei ollut saatavilla. Hintaerohan noilla ei suuri ole, että sen puoleen aika sama. Ultimatessa tietysti mukana lataustelakka ja mahdollisuus käyttää kapulaa vaikka PC:llä 2.4g pulikan kanssa. Toisaalta Amiibotukea ei ole, jos joku sellaista kaipaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ottaisin Nintendon Pro-ohjaimen jos isoa hintaeroa ei ole tai saatavuus ei vaivaa. 8BitDo on kuitenkin loistava vaihtoehto, ja 8BitDo Pro 2 tai SN30 Pro+ -ohjaimia saa halvemmallakin.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
671
Kannattaako switchille ostaa 8bitdo ultimate vai Nintendon oma pro ohjain? Mitä mieltä raati on
Itse suosin 8bitdo pro2:sta. Kerrankin kaikki ominaisuudet yhdessä kapulassa ja tuki monelle alustalle. Ainut miinus on, että konsolia ei saa käyntiin ohjaimella, mutta muuten rokkaa! Hintakin useassa paikassa hyvä.

Edit. Olen kokeillut todella monta ohjainta vuosien varrella ja tällä hetkellä en keksi parempaa vaihtoehtoa. Taitaa dpad myös pestä pro ohjaimen ja monet muut kapulat. Akku kestää myös pitkään yhdellä latauksella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 698
Voi olla, että tulee pettymys. Ainakaan omien havaintojeni mukaan ei ole tainnut juurikaan Switchin AAA-pelejä tuohon hintaan julkkarissa, eikä paljon myöhempäänkään, irrota.
Ite oon ostanu Kirby Forgotten Land, Zelda Skyward Sword HD ja Mario 3D Worldin Switchille 50€/kpl heti julkkarina Powerista. Tiiä sit onko noi AAA-pelejä...
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Ite oon ostanu Kirby Forgotten Land, Zelda Skyward Sword HD ja Mario 3D Worldin Switchille 50€/kpl heti julkkarina Powerista. Tiiä sit onko noi AAA-pelejä...
Näiden ohjehinta oli 59.95e ja uusi zelda on kympin enemmän joten en minäkään usko 49e tarjoukseen tämän kohdalla.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ite oon ostanu Kirby Forgotten Land, Zelda Skyward Sword HD ja Mario 3D Worldin Switchille 50€/kpl heti julkkarina Powerista. Tiiä sit onko noi AAA-pelejä...
On ne, mutta toisaalta Nintendo hinnoittelee TOTKin 10 euroa kalliimmaksi kuin normipelit (70 eikä 60 euroa eShopissa). Samoin se teki Euroopassa BOTWille. Siksi luulen että julkkarissa mahdolliset tarjoukset fyysiselle versiolle voi kenties olla 60 euron luokkaa jos jotain.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
724
Heitän kolmannenkin vaihtoehdon ilmoille, Gulikit Kingkong 2 Pro. Toisin kuin 8bitdo niin tässä on kaikki samat toiminnot kuin Nintendon Pro ohjaimessa, toki NFCn puute ei todennäköisesti valtaosaa juurikaan häiritse. Sen lisäksi siinä on sekä tatit että liipaisimet toteutettu hall sensoreilla, eli ne eivät koskaan tule kärsimään drift ilmiöstä, tiedä sitten onko noilla liipasimilla niin väliä. Säätömahdollisuuksia löytyy mm. deadzonen koko, tattien herkkyys ja tärinän määrä. Negatiivisia piirteitä, akkukesto on vähän kilpailijoita heikompi, eli Gulkit ~25t, 8bitdo Ultimate ~30t ja Switch Pro ~40t. D-padi on myös vain keskinkertainen, sanoisin että parempi kuin Nintendon mutta huonompi kuin Ultimatessa. Ainakin alkuun tuli myös yksittäisiä sekundalaatuisia myyntiin asti. En muista mikä niissä ei toiminut, mutta joku osassa mättäsi, eli kannattanee ostaa kaupasta jossa takuuta löytyy perävaloja pidemmälle, esim. Amazon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Itsellä oli samoja ongelmia kun konsolin ja joyconien väliin kertyi esteitä, esim tyhjiä tölkkejä niin yhteys pätki. Mutta nyt en ole huomannut samaa enää kun "näköyhteys" on laitteilla.
Oletko päivitellyt ohjaimien firmwaret?
No löytyihän se vika. Tv ei ollut Peli profiilissa. No mutta kuitenkin häiritsee tuo invertin puuttuminen mikäli haluaisi pro controllerilla pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 272
Heitän kolmannenkin vaihtoehdon ilmoille, Gulikit Kingkong 2 Pro. Toisin kuin 8bitdo niin tässä on kaikki samat toiminnot kuin Nintendon Pro ohjaimessa, toki NFCn puute ei todennäköisesti valtaosaa juurikaan häiritse. Sen lisäksi siinä on sekä tatit että liipaisimet toteutettu hall sensoreilla, eli ne eivät koskaan tule kärsimään drift ilmiöstä, tiedä sitten onko noilla liipasimilla niin väliä. Säätömahdollisuuksia löytyy mm. deadzonen koko, tattien herkkyys ja tärinän määrä. Negatiivisia piirteitä, akkukesto on vähän kilpailijoita heikompi, eli Gulkit ~25t, 8bitdo Ultimate ~30t ja Switch Pro ~40t. D-padi on myös vain keskinkertainen, sanoisin että parempi kuin Nintendon mutta huonompi kuin Ultimatessa. Ainakin alkuun tuli myös yksittäisiä sekundalaatuisia myyntiin asti. En muista mikä niissä ei toiminut, mutta joku osassa mättäsi, eli kannattanee ostaa kaupasta jossa takuuta löytyy perävaloja pidemmälle, esim. Amazon.
Bluetooth versio 8bitdo Ultimatesta ainakin sisältää myös hall effect tatit. Pelkällä 2,4GHz yhteydellä varustettu kaiketi ei niitä sisällä (?)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
724
Bluetooth versio 8bitdo Ultimatesta ainakin sisältää myös hall effect tatit. Pelkällä 2,4GHz yhteydellä varustettu kaiketi ei niitä sisällä (?)
Juu, kerran jo korjasin viestiä kun ensimmäisestä versiosta jäi selkeä vaikutelma että ne olisi yksinomaan Gulikitissä, olisi voinut vielä selvemmin sen kirjoittaa. Yritin siis sanoa että siinä ne löytyy myös liipasimista, kun Ultimatessa ne on käsittääkseni vielä potikoilla.
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 077
Nintendo Switchin ostin silloin julkaisun aikaan juuri sen Zeldan takia, nyt kun katsoin tuon uuden Zeldan trailerin, niin ei juuri intoa minussa herättänyt. Pääosin näyttää olevan vähän samaa huttua kuin BotW, mutta muutamilla uudistuksilla.

Vähän on jäänyt oma Switch myös Zeldan jälkeen vaan koristeeksi tv-tasolle, Smash Brosin siihen ostin, kun Nintendo 3DS-versiota tykkäsin pelailla paljon, mutta Switchin Smash on jäänyt aika lailla pelaamatta, minun makuuni ehkä jo vähän liikaa hahmoja. :D Pidin enemmän siitä konseptista että Nintendo-hahmot mättää toisiaan. Nyt tuolla on jotain Castlevanian hahmoja ja muita .Ja yleisesti pelissä oli sellaisia teknisiä ratkaisuja joista en pitänyt.

Miettinyt myös koko konsolin myymistä, mutta sitten toisaalta jos joskus kuitenkin tulee joku Nintendo-eksklusiivi jota haluaa pelata...

Eikun olinhan myös pelannut sillä tuon Link's Awakeningin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 393
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom