Ja pari muuta, minkä haluaisin muuttaa näissä uusissa Zeldoissa:
1) Aseiden hajoaminen. Sen sijaan että ase hajotessaan katoaa, se voisi jäädä rikkinäisenä inventaarioon ja aseet voisi sitten aina korjata jossain. Olisi esim. mahdollisuus johonkin "great reset":iin, esim. kun käyt sängyssä nukkumassa, jolloin kaikki omistamasi aseet palautuisivat toimintakuntoon.
2) Itemien määrä. Peli ei kärsisi yhtään siitä, että ainakin 90 % itemeistä poistuisi.
3) Kokkailu, sen saisi poistaa kokonaan ja sen sijaan tarjolla olisi vain valmiita "ruokia" tai muita, joilla saa sydämiä/staminaa paikkailtua.
Itse kun tykkään peleissä juurikin siitä seikkailusta ja taisteluista, jolloin kaikki nuo turha näpertely tavaroiden ja ruokien kanssa on vain pakollista paskaa, joka ei kiinnosta hevon helvettiä.
Jos seuraava Zelda jatkaa BOTW:in ja TOTK:in viitoittamalla tiellä, niin loppuu ainakin itsellä Zelda-sarja siihen. Toivoisinkin että sieltä tulisi seuraavaksi jatkumoa Link to the Past ja Link Between Worlds peleille.
1) Aseiden hajoaminen. Sen sijaan että ase hajotessaan katoaa, se voisi jäädä rikkinäisenä inventaarioon ja aseet voisi sitten aina korjata jossain. Olisi esim. mahdollisuus johonkin "great reset":iin, esim. kun käyt sängyssä nukkumassa, jolloin kaikki omistamasi aseet palautuisivat toimintakuntoon.
2) Itemien määrä. Peli ei kärsisi yhtään siitä, että ainakin 90 % itemeistä poistuisi.
3) Kokkailu, sen saisi poistaa kokonaan ja sen sijaan tarjolla olisi vain valmiita "ruokia" tai muita, joilla saa sydämiä/staminaa paikkailtua.
Itse kun tykkään peleissä juurikin siitä seikkailusta ja taisteluista, jolloin kaikki nuo turha näpertely tavaroiden ja ruokien kanssa on vain pakollista paskaa, joka ei kiinnosta hevon helvettiä.
Jos seuraava Zelda jatkaa BOTW:in ja TOTK:in viitoittamalla tiellä, niin loppuu ainakin itsellä Zelda-sarja siihen. Toivoisinkin että sieltä tulisi seuraavaksi jatkumoa Link to the Past ja Link Between Worlds peleille.