Aika harva ostaa erillistä mobiiliyhteyttä vain yhdelle konsolille, ja jos haluaa reissussa pelata netissä niin puhelimesta vain netin jako päälle. Eikös se juuri ole niin, että nykyaikana melkein kaikilla on WLAN kotona?Mistä syystä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika harva ostaa erillistä mobiiliyhteyttä vain yhdelle konsolille, ja jos haluaa reissussa pelata netissä niin puhelimesta vain netin jako päälle. Eikös se juuri ole niin, että nykyaikana melkein kaikilla on WLAN kotona?Mistä syystä?
Maksaa muutaman euron. Tämänhän piti nimenomaan olla myös mobiililaite joten "reissussa" pelaamisen piti olla se mitä tällä tehdään! Useimmissa maissa tethering on blokattu puhelimista joten ei toimi. Huomaan ettet ole milleniaali, mutta voin vakuuttaa sulle että nykyään se on nimenomaan niin että nettiä käytetään mobiilissa. Monilla ei ole mitään muuta nettiyhteyttä.Aika harva ostaa erillistä mobiiliyhteyttä vain yhdelle konsolille, ja jos haluaa reissussa pelata netissä niin puhelimesta vain netin jako päälle. Eikös se juuri ole niin, että nykyaikana melkein kaikilla on WLAN kotona?
Juu ehkä täällä mutta esim jenkeissä ei. Juuri muutama päivä sitten luin keskustelua verizonen rajattomasta 4G:stä, 130 dollaria kuukaudessa. Eiköhän ne 5-20 gigan datakattoset yhteydet ole käytetyimmät muodot ainakin jenkeissä. Tollasilla et pahemmin lataile eshopista pelejä.Maksaa muutaman euron. Tämänhän piti nimenomaan olla myös mobiililaite joten "reissussa" pelaamisen piti olla se mitä tällä tehdään! Useimmissa maissa tethering on blokattu puhelimista joten ei toimi. Huomaan ettet ole milleniaali, mutta voin vakuuttaa sulle että nykyään se on nimenomaan niin että nettiä käytetään mobiilissa. Monilla ei ole mitään muuta nettiyhteyttä.
Se on kaikilla tiedossa että suomessa on halpa data. Mut se itse pelaaminen ei vie juuri mitään dataa. Pitäiskö mun nyt HESEn joukkoliikenteen läpi liikkuessani ettiä joku mäcci missä pääsen tekemään jotain? Tethering tuhoaa puhelimen akun ja puhelut taitaa katkaista yhteyden.Juu ehkä täällä mutta esim jenkeissä ei. Juuri muutama päivä sitten luin keskustelua verizonen rajattomasta 4G:stä, 130 dollaria kuukaudessa. Eiköhän ne 5-20 gigan datakattoset yhteydet ole käytetyimmät muodot ainakin jenkeissä. Tollasilla et pahemmin lataile eshopista pelejä.
Monta niitä myytiin?Aika rikkaita tulevat olemaan noi jotka olivat onnekkaita ja saivat omansa.
Onko tälle tekstille jotain lähdettä?Huhu: Kaikki halukkaat eivät saa pikku-Nintendoa koskaan - lisää ei kohta tule?
Läheskään kaikki halukkaat eivät ole saaneet hankittua Nintendon Classic Mini -konsolia ja NeoGAFilla huhutaan, ettei niin tule koskaan käymäänkään.
Foorumille postaavan käyttäjä on sanojensa saanut useampaakin kautta tiedon, että Mini NES olisi jo tiensä päässä (EOL = End of Life). Kauppoihin niitä olisi tulossa ehkä vain pari erää lisää ja sitten homma oli siinä. Gigantti Suomessa ei näytä enää edes listaavan laitetta sivuillaan, eikä Verkkokauppa.comissa näytä paljon lupaavammalta. Postaajan mukaan jotkut laitteen tilaajat ovat saaneet viestejä siitä, että heidän tilauksensa on peruttu.
Sitä ei vielä tiedä, koskeeko jakelun loppuminen vain Pohjoismaita - eikä Nintendo ole virallisesti kertonut mitään.
Kiitokset uutisvinkistä Joonakselle.
Aika rikkaita tulevat olemaan noi jotka olivat onnekkaita ja saivat omansa.
No olihan noita dlc:tä jonkin verran wiiu:n yksinoikeuspeleissä. Hyrule warriors ainut "season pass" nimellä myytävä dlc-paketti?Jahas, Nintendokin lähti sitten season pass linjalle.
No, adapterit asia erikseen. Sisäänrakennettuna ei silti ole mahdollisuutta käyttää nettiä kuin yhdellä tavalla. Kiva toki, että onnistuu edes adapterilla (koska ei kai sekään mikään itsestäänselvyys ole).
Onhan tuo vähän, mutta veikkaan että loppupeleissä suhteellisen harva olisi jaksanut konsoliin olla hankkimassa ja iskemässä SIM-korttia. Lähes jokainen kohderyhmään kuuluva omistanee kuitenkin älypuhelimen, josta voi WLAN:in jakaa Switchillekin. Vähän tönkkö ratkaisu toki, mutta ainakin toimii.Kusista tehdä mobiililaite jossa ei ole mobiiliyhteyksiä. Nykyaikana kaikilla ei ole enää WLANeja kotona :/
Onhan tuo vähän, mutta veikkaan että loppupeleissä suhteellisen harva olisi jaksanut konsoliin olla hankkimassa ja iskemässä SIM-korttia. Lähes jokainen kohderyhmään kuuluva omistanee kuitenkin älypuhelimen, josta voi WLAN:in jakaa Switchillekin. Vähän tönkkö ratkaisu toki, mutta ainakin toimii.
Mielenkiintoinen ratkaisu kieltämättä, kun ei SIM-korttipaikan luulisi Nintendolle merkittävästi maksavan. Pitäisin itse vahvimpana arvauksena sitä, että Nintendolla WLAN:ia on pidetty hyvin laajalti käytössä olevana tekniikkana kun taas SIM-kortin vaativa ratkaisu on nähty kömpelönä eikä tarpeeksi suosittuna. Varmaan myös Vitan suunnalta on haettu jotain osviittaa SIM-korttipaikallisen mallin menestyksestä. Näillä perusteilla SIM-korttipaikka on sitten nähty turhana kustannuksena, vaikka ei kallis lisä olisikaan.En ymmärrä miksi tähän hintaan ei saa tollaista muissa tableteissa normaalia ominaisuutta... Lisäksi toi tethering on edelleen blokattu monessa maassa. Eikä se ole Suomessakaan täysin toimiva work around koska vie akun hyvin nopeasti. Nykyajan suosituimpia pelejä ovat moninpelit joita voi pelata oikeasti mobiileilla laittella.
Pitää toki olla antenni ja ehkä jotain muutakin, mutta veikkaan, että SIM-korttipaikka on se isoin juttu (niin fyysisesti kuin käyttäjienkin kannalta).Ja ei niitä mobiiliyhteyksiä millään pelkällä SIM-korttipaikalla laitteeseen saa.
Semmonen moduli ei maksa yhtään mitään. Ja jos 6 vuotta vanhassa, halvemmassa kilpailijassa on moinenTäytyy kuitenkin muistaa, että Switch on pelikonsoli, ei tabletti, vaikka ulkoisesti saman näköisiä ovatkin.
Ja ei niitä mobiiliyhteyksiä millään pelkällä SIM-korttipaikalla laitteeseen saa.
Vita on vaan ikivanha jo. Onhan toi selvästi yksi nykyajan standardi joka on jätetty pois.Mielenkiintoinen ratkaisu kieltämättä, kun ei SIM-korttipaikan luulisi Nintendolle merkittävästi maksavan. Pitäisin itse vahvimpana arvauksena sitä, että Nintendolla WLAN:ia on pidetty hyvin laajalti käytössä olevana tekniikkana kun taas SIM-kortin vaativa ratkaisu on nähty kömpelönä eikä tarpeeksi suosittuna. Varmaan myös Vitan suunnalta on haettu jotain osviittaa SIM-korttipaikallisen mallin menestyksestä. Näillä perusteilla SIM-korttipaikka on sitten nähty turhana kustannuksena, vaikka ei kallis lisä olisikaan.
Semmonen moduli ei maksa yhtään mitään. Ja jos 6 vuotta vanhassa, halvemmassa kilpailijassa on moinen
6 vuotta sitten ja 300€ on suorastaan ilmaista Switchiin verrattuna.Tosin Vitastakin se 3G-versio maksoi 50 euroa perusversiota enemmän (launchissa 300 € / 250 €).
Toistaiseksi se on ainoa käsikonsoli, joka on mobiilidatatukea edes kokeillut, ja tosiaan 3G-versio floppasi pahasti, eikä 2. sukupolven Vitasta edes tehty 3G-versiota.
Se on kaikilla tiedossa että suomessa on halpa data. Mut se itse pelaaminen ei vie juuri mitään dataa. Pitäiskö mun nyt HESEn joukkoliikenteen läpi liikkuessani ettiä joku mäcci missä pääsen tekemään jotain? Tethering tuhoaa puhelimen akun ja puhelut taitaa katkaista yhteyden.
No en nyt jaksa tätä haukkua tämän enempää. Harmittaa aidosti kun ainakin itselle tämä on niin suuri pettymys. Liian vähän, liian kalliiseen hintaan.
Onko tälle tekstille jotain lähdettä?
Voisin silti uskoa, että Nintendo on Vitaakin tuijotellut, kun ei ole parempiakaan vertailukohtia. Ei se tablettikaan oikein kelpaa vertailukohdaksi, kun sen käyttötapa on niin erilainen. Standardi kyllä, mutta ainakin minusta kuulostaa ikävältä lisävaivalta ja kuvittelisin useimpien kohderyhmään kuuluvien ajattelevan samoin. Tekniikkafoorumilta varmasti löytyy käyttäjiä, joille SIM-kortin tilaaminen ja asentaminen ei ole iso juttu, mutta peruspelaajalle se voi vaikuttaa ikävältä lisähommalta.Vita on vaan ikivanha jo. Onhan toi selvästi yksi nykyajan standardi joka on jätetty pois.
Nintendo on kuitenkin väittää toisin.
Pitää toki olla antenni ja ehkä jotain muutakin, mutta veikkaan, että SIM-korttipaikka on se isoin juttu (niin fyysisesti kuin käyttäjienkin kannalta).
Tiedän että näillä on lapset kohderyhmänä mutta ei nekään nyt mitään kehitysvammaisia kai oleVoisin silti uskoa, että Nintendo on Vitaakin tuijotellut, kun ei ole parempiakaan vertailukohtia. Ei se tablettikaan oikein kelpaa vertailukohdaksi, kun sen käyttötapa on niin erilainen. Standardi kyllä, mutta ainakin minusta kuulostaa ikävältä lisävaivalta ja kuvittelisin useimpien kohderyhmään kuuluvien ajattelevan samoin. Tekniikkafoorumilta varmasti löytyy käyttäjiä, joille SIM-kortin tilaaminen ja asentaminen ei ole iso juttu, mutta peruspelaajalle se voi vaikuttaa ikävältä lisähommalta.
Aika paska maininta.Unohtamatta täälläkin mainittua älyluuria josta voi netin jakaa niin halutessaan.
Miksi laittaa 3/4G modeemi Switchiin, kun sen jättämällä pois Nintendo säästää kivasti rahaa per laite ja toki hinta silti voidaan pitää mahdollisimman korkeana. Unohtamatta täälläkin mainittua älyluuria josta voi netin jakaa niin halutessaan. Kuinka moni aikuinen muutenkaan on valmis hankkimaan vielä toista SIM-korttia lapselle, kun puhelimessa on jo yksi liittymä.
Onhan toi Japani kehitysmaa, mutta aivan naurettavaa kun ottaa huomioon kuinka kallis laite tästä on tulossa.Juuri näin ne bisnespäätökset pitää tehdä. Jos ajatellaan, että modeemi maksaisi vaikkapa vain euron ja laitteita valmistetaan vaikkapa 10 miljoonaa, niin se olisi Nintendolle 10 miljoonan euron kustannus kun modeemi lisättäisiin kaikkiin laitteisiin. Sitten tehdään analyysi, kuinka monta laitetta saadaan myytyä enemmän, mikäli modeemi on mukana ja analysoidaan saadaanko sillä katettua tuo 10 miljoonan euron kustannus.
Nyt kun täällä on päätetty että rampautettuun tablettiin nykyaikaiset mobiiliyhteydet ois liian kalliita, niin kertokaas mihin toi hinta sit perustuu.Jos katsoo esim iPhonen BoM (bill of materials) listauksista BB/RF/PA (WLAN/BT on siis erillisellä piirillä) modulin hintaa, niin nykyaikainen 4G versio kustantaa laitevalmistajalle sen ~$33, joten kuluttajalle hinnankorotus olisi ehkä juurikin tuon Vitan 50€.
Tähän päälle sitten rumba GSM ja CDMA versioiden tekemisestä erikseen (koskee lähinnä jenkkimarkkinoita -> jos operaattoria myöhemmin vaihtaa, niin joutuisi konsolinkin mahdollisesti vaihtamaan), mahdolliset viranomais- ja operaattorivalidoinnit ja niistä aiheutuvat kulut jne., niin Nintendolle jälleenmyyntihinnan ohella myös helpompi ratkaisu jättää pois.
Tiedon löytämiseen meni ehkä minuuutti Googlen avulla: iPhonen BoM. Alhaalta löytyy taulukko, jossa on eritelty kaikki. Yllättävän kallista, mutta noin tuo näyttää oletettavasti parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan menevän.En aikaisemmin tiennyt että yksi 4G modeemi voi maksaa jopa 1/3 laitteen hinnasta! Jännittävää mitä netin foorumeilla voi oppia
Toi linkkishän on ihan täyttä kuraa Ekassa kappaleessa sanotaan että noi on jotain arvailuja Lisäksi miten iPhone liittyy nyt tähän? Ja miten on mahdollista myydä 4G-tabletteja niin halvalla että toi 50€ on täyttä paskapuhetta?Tiedon löytämiseen meni ehkä minuuutti Googlen avulla: iPhonen BoM. Alhaalta löytyy taulukko, jossa on eritelty kaikki. Yllättävän kallista, mutta noin tuo näyttää oletettavasti parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan menevän.
Nuo listaukset on arvioita, sillä Apple (tai muutkaan valmistajat) eivät kerro julkisuuteen millaisen diilin ovat piirivalmistajan kanssa tehneet. Piireillä kuitenkin on olemassa myyntihinta (yleensä alkaen 1000kpl erissä), jolla jopa sinä voisit niitä tilata ja siitä hinnasta sitten laitevalmistajat saavat määräalennuksia yms.Toi linkkishän on ihan täyttä kuraa Ekassa kappaleessa sanotaan että noi on jotain arvailuja Lisäksi miten iPhone liittyy nyt tähän? Ja miten on mahdollista myydä 4G-tabletteja niin halvalla että toi 50€ on täyttä paskapuhetta?
Välillä unohtuu olenko tuolla huvittelualueella vai en@Kaiser Soze voisi siistiä kirjoitusasuaan, seuraava varoitus napsahtaa herkästi ellei tyyli muutu.
Nuo listaukset on arvioita, sillä Apple (tai muutkaan valmistajat) eivät kerro julkisuuteen millaisen diilin ovat piirivalmistajan kanssa tehneet. Piireillä kuitenkin on olemassa myyntihinta (yleensä alkaen 1000kpl erissä), jolla jopa sinä voisit niitä tilata ja siitä hinnasta sitten laitevalmistajat saavat määräalennuksia yms.
iPhone 5/5S:n aikaan (Qualcomm) tuo BB/RF osio kustansi ~$28, iPhone 6/6S aikaan (Qualcomm) hinta nousi jo ~$33 ja iPhone 7 (Intel) näyttäisi tosiaan pyörivän siinä ~$34.
50€ halpistabletteja (ihan mielenkiinnosta näistä esimerkkejä olisi kiva nähdä, ei tosin tänne ketjuun spämmättynä) voidaan tehdä iskemällä sinne joku ikivanha cat4 tason kiinalaisen nyrkkipajan halpispiiri, jota tuotetaan moninkertainen määrä keski ja ylemmän hintaluokan vastaaviin verrattuna. Lisäksi todennäköisesti tuettuna on vain rajallinen määrä taajuuksia ja noilla laitteilla ei juuri katetta ole.
iPhone on hyvä referenssi, sillä Nintendon tapauksessa piirivalinta pitäisi olla pitkälti sitä vastaava, koska iPhonen globaali variantti on yksi monipuolisimmin eri taajuuksia tukeva. Applen tilausmäärät ovat tosin huomattavasti suuremmat, joten helposti $30+ hinnoissa tuon kanssa mentäisiin.
Tuo Vitan 50€ lisähinta on ollut täysin perusteltua, kun cellumoduli on kustantanut Sonylle ~$45 Sony PlayStation Vita PCH-1100 Handheld Gaming Console Teardown | Electronics360
Lähestulkoon nuo kaikki BOM listaukset perustuu IHS:n tietoihin, joten olet täysi vapaa (et ilmaiseksi kuitenkaan) selailemaan heidän tietokantaa komponenttien hinnoista Bill of Materials (BOM) Management Software | IHS
Itse en siis Switchiä ole hommaamassa, minulle riittää että pääsen Zeldaa WiiU:llani pelaamaan, koitan kuitenkin saada jotain järkeä tähän mutuiluun ja mielipahan lietsomiseen.
Nintendo Switch shows they still don't get mobile gaming
BY SIMON SAGE Thursday, Oct 20, 2016 at 5:03 pm EDT
We all love Nintendo. The franchises they've built are ingrained in many of our childhoods, and they've continued to capture the imagination with new takes on old favorites. Just when we think they're starting to wise up to the direction of gaming by announcing their first title for any phone, they go and make a new console centered entirely around the mobile lifestyle and miss the conceptual mark completely. Take a gander at the launch video to get an idea of what's up.
Let's break down some of the major selling points Nintendo is pushing in this video.
Remote play
The Switch plays games locally, but there have been many solutions for getting "real" games onto portable screens for awhile. How many people do you see out in the wild using currently-available remote play systems? Systems for playing big-boy games while out in the field have been around for years. The current generation of consoles have those features built in. Even outside of being officially sheltered, services like the now-defunct OnLive service have attempted to let you play your favorite games anywhere. Others, like the NVIDIA Shield, do so more successfully, but still for an incredibly niche audience. (Incidentally, the Nintendo Switch is using an NVIDIA mobile chip.) If you want to dig really far back, there's stuff like the Sega Nomad trying this same shtick, only relying on physical, local storage.
Selling portable play for AAA games, either through cloud gaming or streaming from your own machine or storing it locally on the device itself, has been around for awhile, and it's been an uphill battle. After years of trying, who still thinks there's a significant audience itching for a platform with that lifestyle baked into the physical design? Who seriously expects Nintendo to sell enough of Switch systems that my buddy will have a mount set up in his car to further facilitate this kind of play?
Tablet gaming
Exclusive games are going to be the only thing selling this gimmicky, awkward mess.
When was the last time you saw a dude prop up an iPad on a plane and bust out a Bluetooth controller to play something on it? I'm not saying it's never, I'm saying it's a very, very small number of people. Part of that is because packing a spare controller is a hassle. Oh, but wait! The Nintendo Switch builds those right in! Holy hell, it's going to be easy to lose those controllers. Are they going to give us lanyards that nobody ever uses, like the Wii? Impact condoms too, for when we inevitably drop them?
The clicky securing mechanism on the Switch for those remotes is charming and all, but how many dismount cycles can you use with them until that spring wears out? Those controllers are microscopic. How can Nintendo expect people to use the halves as individual controllers comfortably? Am I going to have to buy another controller accessory to make this a viable comfortable experience?
Head-to-head local multiplayer
Does Nintendo really think you're going to have a friend that also buys a Switch to enable that multi-console mode? What are the odds they're carrying around a Switch at the same time you so happen to have yours, and you both have time after your basketball game to play a few rounds? Barring a game by pure happy coincidence, there's the physical overhead of arranging a time and place to haul your Nintendo Switch to your friend's place so you can play together. Is that going to introduce so much more happiness than just playing together online?
The Nintendo Switch will lose in mobile because the overhead is high.
Do you really think you'll bump into cute rando gamers at the airport thanks to the Nintendo Switch? What parties are you going to where it's socially acceptable to cram your face into a tablet the whole time, nevermind trying to convince a gaggle of people to come watch? Is Zelda so enthralling that you can't put it down for a second to make sure your dog isn't running off into the sunset while on a walk?
eSports
Super Smash Brothers and Mario speedrunning are the only hardcore Nintendo footholds that come to mind (correct me if I'm wrong). Does anyone really believe Splatoon can become an eSport that can fill a stadium? Do pro eSports teams that demand that much attention really need an all-in-one gaming system more portable than a gaming laptop? Will environments with presumably strict, competitive regulations actually let players bring their own hardware? I admit, I don't follow eSports that much, but if there's some problem in that scene that the Nintendo Switch fixes, I'm all ears.
Taking a quick look at the comments on Reddit, the big things people sound super pumped about are the game titles, and presuming they're going to be exclusive to the Nintendo Switch. Those games are going to be the only things selling this gimmicky, awkward mess. I think the core of the problem is how Nintendo is conceptualizing playing games on the go. It isn't a social thing that I go to roof parties and bust out, or chat up ladies with, or play after a real basketball game.
It's something I do for 5-10 minutes at a cycle while on the bus, waiting in line, or otherwise have a small gap of time where I have a nominal amount of attention to spare. iPhone wins in this context because the overhead is low. People already have one in their pocket, it's portable, the games are cheap, and often aren't very demanding. The Nintendo Switch will lose here because the overhead is high. It's a big piece of hardware, with multiple moving parts, running expensive, AAA games that require a lot of attention.
Does Nintendo really think I'm going to enjoy the full splendor of remastered Skyrim on a 7-8-inch tablet? Do they think I'm going to have a good time with that experience punctured by getting in and out of an Uber, going through airport security, boarding the plane, getting the in-flight meal, etc. etc.? Hell no, I sit in one spot with a big screen and play Skyrim when I know I'm not going to be interrupted every five minutes. Console games aren't designed to be played on the go, and you can't change that just by dragging and dropping them into a mobile context.
We've seen accessory manufacturers try to empower iPad and iPhone with console-class capabilities, and surely Apple TV plays a significant role in bringing those experiences to the big screen. At this point, it's difficult to see what real benefit the Nintendo Switch will offer that this existing combination of products hasn't. Nintendo gets points for trying something new, and for a lot of Wii U diehards, the Nintendo Switch is seen as what the last console should have been: an elegant marriage of mobile and console gaming.
There's still a lot left to be seen about how this imagining pans out. For example, we still don't know things like cost and battery life, which may very easily weigh down prospects for the Switch further, but in my opinion, it's going to be a bumpy March 2017 launch.
Jees. Älytöntä ylihintaa pyytävät tästä.Tässä on oppinut nyt että Switch on siis tabletti ja kallis semmoinen. Ilman 4G:tä ei voi pelata kannettava-moodissa ja tuo uusi rumble ohjaimissa (ja mitä gyroja ja muuta onkaan) on ilmainen ja pelkkä kone vain maksaa valmistaa? Huh, onneksi en vielä erehtynyt tilaamaan. Voiko tällä soittaa sentään? Jos lankapuhelimena toimisi edes?
Joo olet oikeassa. Siis mua vaan ärsyttää rinkirunkku näiden konsolien ympärillä. Ja oikeasti toivoin tästä jotain vähän toisenlaista.Jos kaiseri ny vaan rauhottuisit tämän Switchin kanssa. Selkeästi et konetta ole ostamassa oli hinta mikä vaan, ja kiinnostus muutenkin tuntuu olevan jossain ihan muualla kuin Nintendon tuotteissa. Miksi siis vaivautua kirjoittamaan helvetisti viestejä tähän triidiin joiden sisältö on puhtaasti vain dissata sitä?
Niin toivoin minäkin toisenlaista, mutta kun huhut alkoivat vahvistua suunnittelun/tehon suhteen, jätin asian sikseen koska mielenkiinto aikalailla täysin lähti koko laitetta kohtaan. Toisinsanoen petyin Nintendoon (tämä on varmaankin ensimmäinen Nintendo joka jää ostamatta, ja historia itsellä alkaa NES:istä, joten hiukan haikeaa. Jos ei nyt jotain kolmatta ihmettä pelien suhteen tapahdu). Mutta tästä huolimatta annetaan niiden ihmisten rauhassa keskustella, keneen tällainen uppoaa eikä pilata sitä turhalla dissaamisella, mikä ei johda mihinkäänJoo olet oikeassa. Siis mua vaan ärsyttää rinkirunkku näiden konsolien ympärillä. Ja oikeasti toivoin tästä jotain vähän toisenlaista.
Mistä saa rajattoman datakortin muutamaan euroon? Tottahan tuo on, että monet perus netinkäyttäjät käyttävätkin mobiiliyhteyksiä, mutta harva tosipelaaja mobiililla pelailee.Maksaa muutaman euron. Tämänhän piti nimenomaan olla myös mobiililaite joten "reissussa" pelaamisen piti olla se mitä tällä tehdään! Useimmissa maissa tethering on blokattu puhelimista joten ei toimi. Huomaan ettet ole milleniaali, mutta voin vakuuttaa sulle että nykyään se on nimenomaan niin että nettiä käytetään mobiilissa. Monilla ei ole mitään muuta nettiyhteyttä.
Maksaa muutaman euron. Tämänhän piti nimenomaan olla myös mobiililaite joten "reissussa" pelaamisen piti olla se mitä tällä tehdään! Useimmissa maissa tethering on blokattu puhelimista joten ei toimi. Huomaan ettet ole milleniaali, mutta voin vakuuttaa sulle että nykyään se on nimenomaan niin että nettiä käytetään mobiilissa. Monilla ei ole mitään muuta nettiyhteyttä.
Et tarvitse rajatonta pelaamiseen, pelaaminen ei vie käytännössä mitään gigatavutasolla. En tiedä miksi on relevanttia mitä "tosipelaajat" tekee kun puhutaan NintendostaMistä saa rajattoman datakortin muutamaan euroon? Tottahan tuo on, että monet perus netinkäyttäjät käyttävätkin mobiiliyhteyksiä, mutta harva tosipelaaja mobiililla pelailee.
Kyllä se valokuitu on tämän päivän sana, eikä 4g. Jos laitteesta sim-korttipaikka löytyisi, niin sitä käyttäisi todella pieni osa switchin käyttäjistä, mutta eihän siitä mitään haittaa olisi ollut, vaikka tuki simmille löytyisikin.
Olin kysymässä haluatko lukita vastauksen, mutta jätetään se johonkin toiseen threadiinKyllä se valokuitu on tämän päivän sana, eikä 4g.
Olet tosi harvinainen tyyppi sitten. Kaikki suosituimmat pelit ovat moninpelejä ja jos katsot näitä tämänkin vehkeen nimikkeitä niin netissä pitäisi pelaillaItse ainakin aion pelata tällä reissussa, enkä silti tarvitse siihen nettiyhteyttä.