Itsekin olisin kiinnostunut noista kimppa Nintendo online tilauksista, jos niitä ryhmiä löytyy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
P̶o̶s̶t̶i̶t̶ ̶v̶a̶r̶m̶a̶a̶n̶ ̶n̶o̶u̶s̶s̶u̶ ̶n̶ä̶y̶t̶t̶ä̶ä̶ ̶i̶t̶e̶l̶l̶ä̶ ̶5̶,̶9̶9̶€̶ ̶j̶o̶s̶ o̶t̶t̶a̶a̶ ̶e̶s̶i̶m̶.̶ ̶P̶e̶l̶k̶ä̶n̶ ̶h̶i̶i̶r̶i̶m̶a̶t̶o̶n̶.̶Jos on platinapisteitä kertynyt eikä oo ollut mitään käyttöä, niin on uutta tullut taas tarjolle: esim. Starfox hiirimatto ja Yoshi post-it lappuja.
3 euron postikulut joutuu maksamaan.
Olin tulossa kommentoimaan ihan samaa. Vasta reilu tunti peliä takana, mutta on ollut aivan älyttömän hauskaa! Ostin tämän ihan puhtaasti pelaajien ylistyksen johdosta ja näemmä kannatti.On kyllä loistava peli tuo Splatoon Raiders. Nyt jo varmaan 20h takana.![]()
Itellä nyt 50h takana. Aikalailla sisältö koluttu läpi. En muista milloin olisin viimeeksi jääny tällä tavalla johonkin peliin koukkuun.Olin tulossa kommentoimaan ihan samaa. Vasta reilu tunti peliä takana, mutta on ollut aivan älyttömän hauskaa! Ostin tämän ihan puhtaasti pelaajien ylistyksen johdosta ja näemmä kannatti.![]()
Täysin kortilla olevat fyysiset pelit pitäisi toimia ilman nettiä, game-key card kortit sisältävät vain avaimen pelin lataamiseksi, joten ne vaativat netin.Onko switch 2:n suosittuja pelejä mahdollista pelata ilman nettiä? Olisi tarkoitus ostaa sellainen tuliaiseksi sukulaisen lapsille sinne ulkomaille. Ja onko konsolin mukana tulevat ohjaimilla mahdollista pelata kaksinpelejä(futista)?
Täysin kortilla olevat fyysiset pelit pitäisi toimia ilman nettiä, game-key card kortit sisältävät vain avaimen pelin lataamiseksi, joten ne vaativat netin.
Konsolin mukana tulevalla kahdella joy-conilla voi pelata kaksinpelejä, eivät ne toki ergonomisesti parhaita ole, mutta kuitenkin.
Juu näinhän se on ja mainittuna tuossa linkissäkin minkä laitoin:Käsittääkseni nuo avainperusteisetkaan eivät vaadi nettiä alkulatauksen jälkeen, joten periaatteessa asennettavissa Suomessa, jos haluaa säätää valmiiksi.
Riippuen lasten iästä, voi nuo joyconit olla se paras ratkaisu pienille kätösille.Konsolin mukana tulevalla kahdella joy-conilla voi pelata kaksinpelejä, eivät ne toki ergonomisesti parhaita ole, mutta kuitenkin.
Tuo ilmoitus tulee joskus jos pelaa noita vanhojen konsoleiden pelejä, niin se tarkistaa onko nintendo online -jäsenyys voimassa.Kyllä se laite joissain tilanteissa saattaa käyttöoikeutta tarkastella pelin asentamisen jälkeenkin. Ainakin itse muistan nähneeni moneen kertaan peliä käynnistäessä tekstin "checking if this software can be played". Itsestään selvästi tämä tapahtuu ainakin, jos sattuu samaa tiliä käyttämään usealla laitteella.
Tuo ilmoitus tulee joskus jos pelaa noita vanhojen konsoleiden pelejä, niin se tarkistaa onko nintendo online -jäsenyys voimassa.
Mutta jos sinulla on fyysinen pelikortti käytössä, niin mitään tuollaisia tarkistuksia ei tule koskaan. Eikä pitäisi tulla digitaalisten ostojenkaan kanssa, mikäli käyttää samalla tunnuksella vain yhtä konsolia.
Juu, en ole kovinkaan tarkasti pannut merkille, milloin se esiin hyppii, mutta suht usein. Itse olen ehkä käyttäjänä siinä mielessä poikkeustapaus, että sama tili on neljässä eri Switchissä. Aktiivikäytössä on sekä Switch 2 että useampi ykkösswitchi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.