Yhtäaikaa pelaaminen eri konsolilla (XBOX), mutta samalla tilillä.. onko mahdotonta?

Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Eli perheeseen tuli nyt 2kpl Seriers S konsoleita ja ennestään yksi Xbox One löytyy. Yksi tili on olemassa josta löytyy gamepass ultimate tilaus. Ongelma nyt on, että tuolla tilillä ei pysty pelaamaan useampaa konsolia yhtäaikaa vaan pitäisi jokaiseen tehdä oma jossa myös tuo 13e kuukaudessa maksava tilaus. Ei kait tää nyt niin voi mennä? Nimittäin aika älytöntä jos pitää 40e kuussa ruveta maksaa, että muksut voipi yhtäaikaa pelata eri pelejä eri konsolilla. Ymmärtäisin kyllä että samaa peliä ei yhtäaikaa voisi. Eli meneekö tosiaan niin että jokaisella oltava eri tili? Ja jos näin on niin onko olemassa jotain "perhe" tiliä?
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Laita toinen konsoli "home" konsoliksi sille tilille, jolla on game pass. Sitten kaikki muut profiilit saa livet, pelit ja passit käyttöön sillä konsolilla ja voit pelata millä tahansa konsolilla tilillä, jolla on tilaukset.

Samaa peliäkin voi tälleen pelata yhtä aikaa yhdessä kahdella konsolilla.

Nyt huomasinkin, että puhuit kolmesta konsolista. Ei taida kolmella pystyä pelaamaan vain yhdellä tilauksella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Laita toinen konsoli "home" konsoliksi sille tilille, jolla on game pass. Sitten kaikki muut profiilit saa livet, pelit ja passit käyttöön sillä konsolilla ja voit pelata millä tahansa konsolilla tilillä, jolla on tilaukset.

Samaa peliäkin voi tälleen pelata yhtä aikaa yhdessä kahdella konsolilla.

Nyt huomasinkin, että puhuit kolmesta konsolista. Ei taida kolmella pystyä pelaamaan vain yhdellä tilauksella.
Eli luon uuden tilin jossa ei livee ole niin sillä pitäis silti pystyä tuossa kotikonsolissa pelaamaan?
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Eli luon uuden tilin jossa ei livee ole niin sillä pitäis silti pystyä tuossa kotikonsolissa pelaamaan?
Kyllä. Game Passin lisäksi myös ostamiasi digipelejä. Ja tosiaan samaa peliä voi kahdella konsolilla pelata yhtä aikaa vaikka onlinessa.

Mulla tenavat pelaa kotona omalla tilillään vaikka samaan aikaan itse töissä pelaan omalla profiilillani.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Kyllä. Game Passin lisäksi myös ostamiasi digipelejä. Ja tosiaan samaa peliä voi kahdella konsolilla pelata yhtä aikaa vaikka onlinessa.

Mulla tenavat pelaa kotona omalla tilillään vaikka samaan aikaan itse töissä pelaan omalla profiilillani.
Okei.. huh.. pitääpä koittaa. Kiitos tästä! Kuhan nyt ees kahella toimii niin sekin on jo jotain.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
170
Joo. Kahdella menee nätisti. Poikani asuu toisella paikkakunnalla ja pelaa päätunnareilla (joihin on kytketty game pass ultimate-tilaus) sen series ässäl ja ite pelaan kotikonsoliksi merkatulla series äksällä sitten toisilla tunnareilla. Pelataan aika paljon multiplayer pelejä ja ei oo koskaan ollut mitään ongelmia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 438
Viestejä
4 218 460
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom