• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Yhdysvaltojen sisä- ja ulkopolitiikka & muut maan tapahtumat

"Poliittisesti sitoutumattomat" USA 250 -keikat on valitettavasti joutunut parin suurnimen (kuten Poisonin ex-laulaja Brett Michaels) peruutukseen, mutta Milli Vanilli ja Vanilla ICE nähtävästi tähdittävät showta. Listalla on myös noita vähemmän tunnettuja legendoja, niin tulossa kyllä kaikkien aikojen festarikiertue. MAGA!
 
"Poliittisesti sitoutumattomat" USA 250 -keikat on valitettavasti joutunut parin suurnimen (kuten Poisonin ex-laulaja Brett Michaels) peruutukseen, mutta Milli Vanilli ja Vanilla ICE nähtävästi tähdittävät showta. Listalla on myös noita vähemmän tunnettuja legendoja, niin tulossa kyllä kaikkien aikojen festarikiertue. MAGA!

Milli Vanillikin on käsittääkseni perunut.
 
Sori. Siis yhden hitin ja yhden tosi-tvn poison oli suurin esiintyjä? Ja milli vanilli perui? Eikös ne ole avoimesti playbackia? Esim Hevisaurus taitaa soittaa oikeasti puvut päällä. Ja vanilla ice on yhden hitin ihme joka sanoi yhdessä vaiheessa ettei ikinä enää räppää?

Tahtoisin vaan lisätä yhden nimen listalle muistatteko kun kasarilla/ysärillä oli hassua että
 
Nyt ollaan jo päästy aika pitkälle matkalla kohti totalitarismia. Poliisi siirsi uutisten kuvausryhmän kauemmas sieltä missä tapahtuu. Alkuperäisellä paikallakin ryhmä oli kaukana tapahtumista, mutta olisi ehkä pystynyt näkemään sieltä jotain. Toisin sanoen: virkavalta estää uutismediaa tekemästä täysin laillista työtään. Huhhuh.
 
Nyt ollaan jo päästy aika pitkälle matkalla kohti totalitarismia. Poliisi siirsi uutisten kuvausryhmän kauemmas sieltä missä tapahtuu. Alkuperäisellä paikallakin ryhmä oli kaukana tapahtumista, mutta olisi ehkä pystynyt näkemään sieltä jotain. Toisin sanoen: virkavalta estää uutismediaa tekemästä täysin laillista työtään. Huhhuh.
New Jerseyn Demokraattikuvernöörin ja Newarkin Demokraattipormestarin johtamat paikallispoliisit jne. ottivat askeleen kohti totalitarismia?

Tässä kuvernöörin kommentti eiliseen tilanteeseen liittyen:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/GovSherrillNJ/status/2061042802285240365

Last night, masked individuals at Delaney Hall attacked the barrier in the protected protest area and began aggressive and dangerous actions against Newark and New Jersey State Police, including throwing projectiles, utilizing the barriers as weapons, and lighting tires on fire in the street. These actions put both peaceful protestors and law enforcement in danger. The police were not in protective gear; they had been on location since early in the morning ensuring protestors and counter protestors had areas to exercise their rights safely. As these dangerous actions took place, additional support was needed to protect civilians and law enforcement...
Olisiko tilanne arvioitu liian vaaralliseksi kaikille lähettyvillä oleville tms.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 178
Viestejä
5 243 062
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom