• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Yhdysvaltain 45. presidentti Donald J. Trump

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Miksi vitussa Suomen mediaa pitäisi kiinnostaa jonkun futishuligaanin rinkirunkkaajien kokoontumisajo?
Kuka tässä Suomen mediasta puhui? Tarkoitin ihan yleisesti massamediaa, lähinnä tässä tapuksessa brittilän BBC. En tosin ole varma onko siellä ollut kuinka isosti noista uutisoitu.
Kysyin muuten ihan tosissaan että mistä nuo omat tietonne olette hankkineet, jos niihin uskoitte?
Periaatteessa luen vain foorumeita, vältän kaikenlaisia isoja mediataloja koska pidän niitä rikollisorganisaatioina.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Minkä kokoinen se nyt sitten oli? Ei siellä enempää porukkaa näkynyt kuin jossain perus mielenosotuksissa, joista media ei mainitse sanallakaan koska ei sovi median sairaaseen agendaan.

e. Tässä jotain kuvia, ei mitenkään ihmeellinen mielenosoitus vaikka media on rummuttanut tuota viikosta toiseen:





Vastineeksi vielä Tommy Robinson mielenosoitus, mistä psykopaattinen media ei puhu sanaakaan koska ei ole agendan mukaista, samaa kokoluokkaa:
Ja huomenna on muistaakseni taas Free Tommy-miekkari, kuinka noloa se onkaan kun siellä on moninkertainen määrä väkeä tähän naurettavaan ilmapallotapahtumaan verrattuna. :tup:
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Joko täällä taas kinastellaan porukan määrästä :D
Tämä kerta tulee suoraan vaihtoehtoisesta todellisuudesta. Kun aiemmin valehdeltiin väkimäärää isommaksi niin nyt toiseen suuntaan ja vieläpä ilman että Trump itse edes on vaivautunut asiaan kommentoimaan. Hyvin on kannattajat ehdollistettu. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 221
Vähän ilmakuvaa Trafalgar Squarelta:



On tuolla nyt muutama tyyppi paikalla :smoke:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 221
Kuka tässä Suomen mediasta puhui? Tarkoitin ihan yleisesti massamediaa, lähinnä tässä tapuksessa brittilän BBC. En tosin ole varma onko siellä ollut kuinka isosti noista uutisoitu.Periaatteessa luen vain foorumeita, vältän kaikenlaisia isoja mediataloja koska pidän niitä rikollisorganisaatioina.
Eli siis tietämättömänä vaan valitat, selvä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 221
BBC:llä myös vähän lähempää kuvaa:


Videolla mainitaan the Metropolitan Policen mukaan aukio on täynnä. Ja eiköhän tuonne helposti ainakin 50 000 mahdu.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Ja paljonko sinä kuvittelet tuolla olleen? Pari tuhatta? Britannian suurimmassa kaupungissa.
Ei se minua kiinnosta.

Sen sijaan minua kiinnostaa aivan helvetisti se, jos Free Tommy-miekkarissa "on moninkertainen määrä väkeä tähän naurettavaan ilmapallotapahtumaan verrattuna", kuten väitit. :rofl: Mutta onneksi tällaisten väittämien todenperäisyys voidaan tarkistaa. Joten ei muuta kuin lukuja tiskiin. Ei minulla ole mitään ongelmaa myöntää olleeni väärässä. :kahvi:

Aika säälittävä yritys sinulta.
Mitä minä oikein yritin?
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Ei se minua kiinnosta.
Näyttää kiinnostavan, kun kerran sinulla oli tarve vastata.

Sen sijaan minua kiinnostaa aivan helvetisti se, jos Free Tommy-miekkarissa "on moninkertainen määrä väkeä tähän naurettavaan ilmapallotapahtumaan verrattuna", kuten väitit. :rofl: Mutta onneksi tällaisten väittämien todenperäisyys voidaan tarkistaa. Joten ei muuta kuin lukuja tiskiin. Ei minulla ole mitään ongelmaa myöntää olleeni väärässä. :kahvi:
Huomennahan se nähdään. Omien tietojeni mukaan tuo oli aika säälittävä miekkari.

Mitä minä oikein yritin?
Kerro sinä. En minä sinun ajatuksenjuoksustasi tiedä, mutta jotainhan sinulla oli tarve todistella.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Näyttää kiinnostavan, kun kerran sinulla oli tarve vastata.
Kerron mielelläni. Väitteesi oli: Free Tommy-miekkarissa "on moninkertainen määrä väkeä tähän naurettavaan ilmapallotapahtumaan verrattuna". Tämä väite minua niin kovasti kiinnostaa ihan vain siksi, koska voisin lyödä tonnin vetoa, että väite on väärä.

Sen sijaan, minulle henkilökohtaisesti on aivan yksi ja sama, kuinka paljon missäkin miekkarissa käy väkeä. Kiinnostavaa ja hyödyllistä tietoa toki, samalla tavalla kuin maapallon väkiluku taikka Linnunradan tähtien lukumäärä.

Kerro sinä. En minä sinun ajatuksenjuoksustasi tiedä, mutta jotainhan sinulla oli tarve todistella.
Jos et sitä vielä tehnyt, vertaa tähän ketjuun äskettäin linkattuja videoita niihin pariin kuvaan, mikä Salariff laittoi. Vedä sellaiset johtopäätökset kuin itse haluat. Ei mulla oikeastaan tässä vaiheessa ollut muuta asiaa. Katsotaan sitten niitä lukuja myöhemmin. :smoke:
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kerron mielelläni. Väitteesi oli: Free Tommy-miekkarissa "on moninkertainen määrä väkeä tähän naurettavaan ilmapallotapahtumaan verrattuna". Tämä väite minua niin kovasti kiinnostaa ihan vain siksi, koska voisin lyödä tonnin vetoa, että väite on väärä.

Sen sijaan, minulle henkilökohtaisesti on aivan yksi ja sama, kuinka paljon missäkin miekkarissa käy väkeä. Kiinnostavaa ja hyödyllistä tietoa toki, samalla tavalla kuin maapallon väkiluku taikka Linnunradan tähtien lukumäärä.
Juuh, sen vuoksi sinulla oli tarve vastata viestiini.

Jos et sitä vielä tehnyt, vertaa tähän ketjuun äskettäin linkattuja videoita niihin pariin kuvaan, mikä Salariff laittoi. Vedä sellaiset johtopäätökset kuin itse haluat. Ei mulla oikeastaan tässä vaiheessa ollut muuta asiaa. Katsotaan sitten niitä lukuja myöhemmin. :smoke:
Nimenomaan. En tiedä mitä muuta kuvittelit.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
126
Vähän ilmakuvaa Trafalgar Squarelta:



On tuolla nyt muutama tyyppi paikalla :smoke:
Olin vuosituhannen alussa paikalla, kun tuolla samalla aukiolla oli Israelin kannattajien mielenosoitus, ja Palestiinan kannattajien vastamielenosoitus. Israelin kannattajia oli aukiolla suunnilleen sama määrä mitä tällä videolla näkyy, ja silloin uutisoitiin että 50.000 paikalla (ja palestiinalaisten puolella muutamia satoja).

Googletin, ja iloisena yllätyksenä löytyi vielä tästä mielenosoituksesta uutinen: 50,000 rally for Israel in Trafalgar Square

Tuo oli mielenkiintoinen tapahtuma muutenkin. Mielenosoitusryhmien välissä oli rivissä peruskoppalakkeja, eikä ketään kiinnostanut. Sitten kun tunnelma alkoi vähän kiristymään, paikalle ajoi jonossa kymmeniä mustia pakettiautoja, joista tuli ulos satoja poliiseja mustissa varusteissa, kommandohupuissa ja konepistoolit kädessä. Saman tien alkoi molemmat ryhmät hajaantumaan :)

Itse olin paikalla kaljupäisenä, teräskärkimaiharit jalassa ja pitkä nahkatakki päällä, joten poliisit ei päästäneet minua kumpaankaan mielenosoitukseen, sanoivat vaan että näyttää siltä ettet sinä kuulu tähän tapahtumaan... protestoinnin jälkeen olisin päässyt kyllä osallistumaan, mutta ajattelin että saattaa käydä huonosti, joten seurasin tilannetta vain sivusta.

Anteeksi osittainen off-topic. Mutta siis 50.000 on aika hyvä arvio osallistujamäärästä. Onko se sitten paljon tai vähän jne, en ota mitään kantaa.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 126
Peppukipu ei meinaa hellittää vaikka vaaleista on kohta kaksi vuotta.
Itse pystyn tunnustamaan, että mulla on peppu kipeä koko sen ajan, mitä Trump on presidenttinä. Ei niinkään poliittisten ratkaisujen osalta, mutta v*ttu että mää inhoan narsisteja ja ihmisiä jotka luulee olevansa jumalasta seuraavia (en usko jumaliin, mutta hyvä fraasi). Se itsensä kehumisen määrä on jotain mikä saa sapen kiehumaan oikein kunnolla. Päälle vielä oikein timanttinen kaksinaismoralismi, vähintäänkin puolitotuuksien jakeleminen ja itsekritiikittömyys niin niin...
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Viimeksi muokattu:

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 126
Näyttää vain siltä ettei Trump huomaa että Kuningatar jäi jälkeen.
Monarkiat sais heittää hiuksista v*ttuun, mutta onpahan taas selitys että "Trump ei huomaa". Jos on olemassa vielä kyseinen naurettava etiketti niin se on Trumpin tehtävä huomata ja lylllertää siinä mukana.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 221
Hyvät tavat on ihan mielipidekysymys. Monen mielestä Englannin kruununpääinstituutio ei ole enää hyvä järjestelmä.
Onhan tuo käsitteenä aika absurdi mutta kuitenkin loppuen lopuksi harmiton. Ehkä jopa brittien kannalta hyödyllinen järjestelmä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Onko suomen media löytäny yhtään hyvää asiaa Trumpin ja Putinin tapaamisesta, vai onko kaikki artikkelit kirjotettu negatiivisuuden kautta?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Onko suomen media löytäny yhtään hyvää asiaa Trumpin ja Putinin tapaamisesta, vai onko kaikki artikkelit kirjotettu negatiivisuuden kautta?
Vaikuttaa kaikki uutiset olevan varsin neutraaleja kuten yleensä. Ehkä kannattaa käydä lukemassa niitä uutisia eikä kysellä referaatteja?

Vähän sama juttu kun siinä että jos ei äänestä niin ei ole varaa arvostella politiikkaa, niin jos ei lue uutisia niin ei ole varaa arvostella niitäkään. Pelkästään foorumeilta tietoa etsiessä saa luettavaksi pelkästään kärjistetyimpiä esimerkkejä ja luultavasti vielä pelkästään jostain ääripäästä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 903
Onko suomen media löytäny yhtään hyvää asiaa Trumpin ja Putinin tapaamisesta, vai onko kaikki artikkelit kirjotettu negatiivisuuden kautta?
Kerro toki mitä positiivisia asioita tiedät tapaamisesta? Toistensa selkään taputtelua, telakoitumista, jotain muuta?
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Libbareilla alkaa mielenterveys pettämään :D Samaan aikaan Londonistanin rikosluvut raketoivat ja pormestari toteaa terrorismin olevan luontainen osa kaupungissa elämistä. Tossa vähän infoa et millanen helvetti Lontoo on vuonna 2018: Acid attacks in the UK – is London the worst affected and where else have they been carried out?



Melkoinen freakshow:

:D
Trumpin vihollisista näkee heti tämän olevan oikealla puolella :)
Englantilainen huumori tosiaan. Mitä jos tilattais näitä kimpalla ja vietäis kalastajatorpalle joka kämppään?
Trump Toilet Brush, Make Toilet Great Again, Commander In Crap
Luulen et tää toimis paljo paremmin :think:

Amazon.com: Funny Toilet Brand Hillary Clinton Toilet Paper: Home & Kitchen

edit. Joku unohti kertoa tälle vajakille miten golf-termit toimii :lol::lol: Toivon niin kovasti että Trump voittaa 2020. 4 vuotta lisää libbareita nolaamassa itseään!

u898f3neqt911.jpg
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Itse pystyn tunnustamaan, että mulla on peppu kipeä koko sen ajan, mitä Trump on presidenttinä. Ei niinkään poliittisten ratkaisujen osalta, mutta v*ttu että mää inhoan narsisteja ja ihmisiä jotka luulee olevansa jumalasta seuraavia (en usko jumaliin, mutta hyvä fraasi). Se itsensä kehumisen määrä on jotain mikä saa sapen kiehumaan oikein kunnolla. Päälle vielä oikein timanttinen kaksinaismoralismi, vähintäänkin puolitotuuksien jakeleminen ja itsekritiikittömyys niin niin...
Trump trollailee. Vähän sekoittaa pakkaa niin saadaan tuoreita fiiliksiä ja ajatuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 903
Et ole tainnut ymmärtää, että Trump trollailee. Vähän sekoittaa pakkaa niin saadaan tuoreita fiiliksiä ja ajatuksia.
"Ihan vaan läpällä" on aika vanha ja heikko selitys. Ja miten uskottava on johtaja joka huutaa sutta? Jos kyseessä olisi standup koomikko eikä jenkkien presidentti ymmärtäisin asiaa paljon paremmin.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 543
Et ole tainnut ymmärtää, että Trump trollailee. Vähän sekoittaa pakkaa niin saadaan tuoreita fiiliksiä ja ajatuksia.
Eli näytelty politiikka on hyvästä?

Samaa mieltä. Kuninkaallisten paikka olisi giljotiinissa. Kumma että kansa jaksaa ihastella noita kullassa kiereskeleviä vanhoja pieruja. Nyt siellä on uusi hollywoodnäyttelijä vetämässä skriptiä ja kansaa kiinnostaa kun on niin lutuista.
Eli näytelty politiikka on pahasta?
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Niin mutta Trumphan on ollut kaikenkaikkiaan erittäin hyvä presidentti.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom