No sen teorian, että Suomessa on virallisesti kaksi kieltä ja että niistä molempia opetetaan peruskoulussa pakollisena oppiaineena. Suomen lisäksi se toinen niistä kielistä on edelleen Ruotsi.
Suomen kielipolitiikka – Wikipedia
Se on sitten eri asia mitä mieltä kukakin on pakkoruotista (minä olen sitä vastaan), mutta se ei kuulu tänne.
Eli minun epänormaalius oli siinä, että kun
kysymys oli että "kuka noin sanoo?", niin linkitin Dagens Nyheter -lehdessä alunperin olleeseen Ruotsin entisen pääministerin
Göran Perssonin haastatteluun kirjoittamatta saatteeksi sinulle osoitettua johdantoa, vai kuinka?
Missäköhän se vika nyt oikein onkaan?
Totta, mutta minun virhe oli olettamus siitä että ongelma google translaten käyttämisen kanssa olisi jäänyt muroon. Suurin osa foorumilla linkitetyistä artikkeleista osoittaa UK-sivustoille, joten en uskonut että yksittäinen viittaus ruotsalaiseen uutiseen aiheuttaa tällaisen butthurtin jossakin.
Väitit, että luomani "kymmenet ketjut ovat tyhjiä"? Varmaan voit kaivaa ja esitellä minulle ja muille ne kaikki tyhjät ja tarpeettomat ketjut, jotta ne voidaan poistaa. Siis ihan oikeasti näin, sillä eihän tyhjillä ketjuille ole mitään virkaa.
Toki voit myös raportoida ne suoraan moderaattoreille, jos ja kun et kehtaa julkisesti osoittaa olevasi väärässä.
Vai oliko sittenkin niin, että kaikissa niissä ei vain ole sinua miellyttävää aloituspostausta ja ne häiritsevät nyt sen vuoksi sinua aivan suunnattomasti, olkoonkin että suurin osa niistä oli oikeasti laittamassa koko tätä foorumia liikkeelle siinä vaiheessa kun täällä ei ollut mitään muuta kuin räbäsekoilua kaikkialla? Jos näin on, niin käsittääkseni tämä pointti on käsitelty moneen otteeseen jo aiemmin ja todettu moderaattoreita myöten että vastatuuleen kuseminen on typerää.
Väite oli että "tuskinpa nuo Trumpin tekemiset meihin vaikuttavat, ainakaan positiivisesti". Vaikea on ainakin tällä hetkellä nähdä sitä positiivista kehitystä missään.