• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Yhdysvaltain 45. ja 47. presidentti Donald J. Trump

C+C Music Factory (yksi versio bändistä) pää-äijä ilmoitti 7min puheessa pöntöltä että meinaa osallistua. Ei pidä Trumpista, mutta hänelle ei sanota mitä tehdä ja mitä ei. Räntti on erinomainen oli melkein mistä tahansa mitä mieltä tahansa. Taitaa olla vain instassa, mutta youtubesta löytyy palasia.
Musta kaveri joka sanoi pöntöllä istuen että esiintyy vaikka pohjois-koreassa jos erikseen kielletään? En tunne musiikkia mutta tuon perusteella pitänee ottaa kuunteluun
 
Trumpin armahdukset on kanssa aika legendaarisella tasolla. USA:ssa ei varmaan ole vankilassa about ainuttakaan valkokaulusrikollista kun kausi on ohi, paitsi ehkä pari sellaista joiden kanssa Trump on riidoissa. Trump armahtaa kenet vaan koska vaan.
 
Trumpin armahdukset on kanssa aika legendaarisella tasolla. USA:ssa ei varmaan ole vankilassa about ainuttakaan valkokaulusrikollista kun kausi on ohi, paitsi ehkä pari sellaista joiden kanssa Trump on riidoissa. Trump armahtaa kenet vaan koska vaan.
Ilkeämielisten juorujen mukaan rahaa vastaan. Mutta rehellisyyden nimissä olen melko luottavainen että 1500 loppiaiskövelijää eivät maksaneet rahassa. Uskollisuus riitti. Ja sitähän heille oli antifassa ja FBI:ssä opetettu, että olkaa uskollisia Trumpille
 
Hitler oli (paljon) nuorempi eikä kärsinyt ikääntymiseen liittyvistä seniliteeteistä, ja olihan se kirjoittanut kirjankin ja tehnyt taidetta, joten varmaan on päässä liikkunut muutakin kuin oma pankkitili. Trumpiin verrattuna Hitler oli suorastaan "älymystöä" ja filosofi...
Jonkun tutkimuksen näin tyyliin Quorassa, että natsipäälliköillä olisi ollut sitä korkeampi ÄO, mitä korkeammassa asemassa olivat. En kyl sitten tiedä, että mistä ne oli ne ÄO:t saaneet, mut se tukis kyl tätä ajatusta.
 
Jonkun tutkimuksen näin tyyliin Quorassa, että natsipäälliköillä olisi ollut sitä korkeampi ÄO, mitä korkeammassa asemassa olivat. En kyl sitten tiedä, että mistä ne oli ne ÄO:t saaneet, mut se tukis kyl tätä ajatusta.
Amerikkalaiset testasivat kiinni saadut natsipomot Nürnbergissä.

Kaikki nuo natsit sanoivat myös, että Hitler oli älykkäin koko joukosta. Se voi olla pelkkää fanaattista lojaalisuutta, mutta toisaalta fiksuimpana oleminen on yleensä diktaattoreilla vaatimuksena, koska muuten ottaa riskin tulla jonkun älykkäämmän alaisensa syrjäyttämäksi.

Pitipä Trumpia diktaattorina tai ei, niin Trumpin hallintoa katsoessa näyttää kyllä, että tuo(kin) kohta diktaattorin pelikirjasta on otettu huomioon.
 
Amerikkalaiset testasivat kiinni saadut natsipomot Nürnbergissä.

Kaikki nuo natsit sanoivat myös, että Hitler oli älykkäin koko joukosta. Se voi olla pelkkää fanaattista lojaalisuutta, mutta toisaalta fiksuimpana oleminen on yleensä diktaattoreilla vaatimuksena, koska muuten ottaa riskin tulla jonkun älykkäämmän alaisensa syrjäyttämäksi.

Pitipä Trumpia diktaattorina tai ei, niin Trumpin hallintoa katsoessa näyttää kyllä, että tuo(kin) kohta diktaattorin pelikirjasta on otettu huomioon.
30-40-lukujen Saksassa huippuälykkäille taisi aueta parhaat mahdollisuudet puolueen jäsenenä. Mutta jännä ajatus että DJT olisi fiksuin jos huoneessa on joku toinen jonka autonominen hermosto toimii edes sillä tasolla että hengittää ilman konetta
 
Tämä on vain oma veikkaus mutta en usko että Trumpin hallinto yrittää mitään laajamittaista vaalivilppiä välivaaleissa. Orbankaan ei yrittänyt vaikka siihen oli selvästi paremmat resurssit. Trump on toki hullumpi kuin Orban mutta se minkä verran lojaaleja hulluja on jäljellä on toinen kysymys. Trumpin presidenttiydestä hyötyjät ovat kuitenkin varsin pieni porukka joka on suoraan palkkalistoilla. Vaalilupauksista ei ole jäljellä kuin melko paha maku suussa.
Kysymys on myös siitä, kenen palkkalistoilla Trump on. Musk ja muutama muu superrikas heebo käytännössä ostivat itselleen USA:n presidentin. Pieni porukka, melko isot resurssit.
 
Jonkun tutkimuksen näin tyyliin Quorassa, että natsipäälliköillä olisi ollut sitä korkeampi ÄO, mitä korkeammassa asemassa olivat. En kyl sitten tiedä, että mistä ne oli ne ÄO:t saaneet, mut se tukis kyl tätä ajatusta.
Eihän toi sinänsä tarkoita sitä että olisivat olleet älykkäitä, jos lähtötaso on ollut hyvin matalalla. ;)

Mutta helppohan se on uskoa, että älliä on johtohahmoilla ollut, mutta Hitler itse ei kyllä etenkään loppuaikoina enää suuria älyn merkkejä osoittanut. Mutta jos Trumpiin verrataan niin kuka tahansa ja sen mummo on nero.
 
Kysymys on myös siitä, kenen palkkalistoilla Trump on. Musk ja muutama muu superrikas heebo käytännössä ostivat itselleen USA:n presidentin. Pieni porukka, melko isot resurssit.
Tämä on mielenkiintoinen teoria. Meillä on Muskin omat sanat että kaiken voi hakkeroida ja että jos Kamala voittaa hän olisi kusessa/fucked. Ei liene mahdotonta että seuraavan 40 vuoden aikana demokraatti on valkoisessa talossa ja (siitä huolimatta) Muskia tutkitaan rikos- tai riita-asiassa ja miljoonakorvaukset tai vankila ovat pöydällä

Ei mitenkään korkea todennäköisyys mutta jos Musk on julkisuudessa seuraavat 30-40 vuotta ei myöskään poissuljettua.

Sanon vielä varmuuden vuoksi että en toivo että (myöskään) demokraattipoliitikot ottavat ihmisiä hampaisiinsa poliittisista syistä enkä että syyllisen löydyttyä löydetään rikos. Vaan ihan vain että on mahdollista että jotain hämärää on tehty ja on mahdollista että jopa rikas julkkis tuomitaan
 
Tämä on mielenkiintoinen teoria. Meillä on Muskin omat sanat että kaiken voi hakkeroida ja että jos Kamala voittaa hän olisi kusessa/fucked. Ei liene mahdotonta että seuraavan 40 vuoden aikana demokraatti on valkoisessa talossa ja (siitä huolimatta) Muskia tutkitaan rikos- tai riita-asiassa ja miljoonakorvaukset tai vankila ovat pöydällä

Ei mitenkään korkea todennäköisyys mutta jos Musk on julkisuudessa seuraavat 30-40 vuotta ei myöskään poissuljettua.

Sanon vielä varmuuden vuoksi että en toivo että (myöskään) demokraattipoliitikot ottavat ihmisiä hampaisiinsa poliittisista syistä enkä että syyllisen löydyttyä löydetään rikos. Vaan ihan vain että on mahdollista että jotain hämärää on tehty ja on mahdollista että jopa rikas julkkis tuomitaan
Jos jenkeissä tapahtuu nyt ihan lähitulevaisuudessa se muutos mitä monet toivoo niin kyllä tuo nykyinen tilanne voidaan myös nopeasti kääntää. Se on sitten eri asia että onko koko maan uskottavuus kuollut kun se voi taas 4v päästä presidentin mukana muuttua. Presidentin valtaoikeuksia pitäisi tuolla vähentää, mutta tuntuu että niitä tällä hetkellä päin vastoin kasvatetaan.
 
Eihän toi sinänsä tarkoita sitä että olisivat olleet älykkäitä, jos lähtötaso on ollut hyvin matalalla. ;)
"Gilbert also administered IQ tests to the Nazi leadership. Hjalmar Schacht scored highest with 143 points, followed by Arthur Seyss-Inquart and Göring. Julius Streicher scored lowest with 106 points."

Veikkaan Trumpin ja Trumpin kabinetin jäävän aika kauas noista luvuista. Tavallaan hyvä, koska tyhmä ja ilkeä on kuitenkin parempi yhdistelmä kuin älykäs ja ilkeä. Jälkimmäinen saa todennäköisesti enemmän pahaa aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: AIF
Veikkaan Trumpin ja Trumpin kabinetin jäävän aika kauas noista luvuista. Tavallaan hyvä, koska tyhmä ja ilkeä on kuitenkin parempi yhdistelmä kuin älykäs ja ilkeä. Jälkimmäinen saa todennäköisesti enemmän pahaa aikaan.
Vaikea kyllä hahmottaa, miten älykäs ja ilkeä voisi enää pahemmaksi vetää tästä mitä on tapahtunut...
 
Kannattaa hyvissä ajoin ennen syksyn välivaaleja alkaa haukkumaan vaaleja, jotta lampaat osaa toistella sitä, jos/kun äänestystulos ei miellytä.
1000003863.jpg

 
donald perui odotetusti America 250v juhlakonsertti kiertueen ja nosti itsensä päätähdeksi artistien sijaan. Joku toinen voisi kysyä miksi donaldin poppoo sitten alunperinkään valitsi kiertueelle "lahjattomia ja ylihintaisia" artisteja...
1000003866.jpg
 
Mitähän presidentillistä donald yrittää tällä AI-roskalla sanoa?
"Täytän Heijastusaltaan" millä?
1000003876.jpg

 
Mitähän presidentillistä donald yrittää tällä AI-roskalla sanoa?
"Täytän Heijastusaltaan" millä?
1000003876.jpg

Libsien kyynelillä.

Tuota kuvaahan on jaettu kymmenen vuotta. Toisin kun niitä missä 2020 käytännössä rukoiltiin että äänenlasku jatkuu/päättyy sen mukaan mitä itse haluaisi. Näitähän oli isoja porukkoja laskentapaikkojen pihoilla
 
Kun nyt tulee vaalit alkaa taas se itku varastetuista vaaleista niin mitenkäs ukko itse istuu voittajana varastetuissa vaaleissa eli hän tunnusti että huijattiin niin voitin.
 
Sleepy Trump suorittaa taas:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=39t0BEe9RQ0

- Tiivistettynä Rubio valehteli kongressille, ettei ole nähnyt Trumpin nukkuvan. Sitten esitettiin pätkä, jossa Rubio puhuu Iranin sodasta ja Trump nuokkuu sen vieressä.

Ja vasta äsken Trumpilla oli aika tiukka sivunoja nuokkumisessa, kun kaverit puhuu vieressä. Tuo jatkuu tuolla Rubio ja kongressipätkällä, mutta ekassa linkissä se on pidemmin esittettynä.
 
Libsien kyynelillä.

Tuota kuvaahan on jaettu kymmenen vuotta. Toisin kun niitä missä 2020 käytännössä rukoiltiin että äänenlasku jatkuu/päättyy sen mukaan mitä itse haluaisi. Näitähän oli isoja porukkoja laskentapaikkojen pihoilla
Mennyt ohi ja yritin googlettaa vanhoja, mutta epäonnistuin. Jos siis tuota altaan täyttö kuvaa tarkoitit
 
Mennyt ohi ja yritin googlettaa vanhoja, mutta epäonnistuin. Jos siis tuota altaan täyttö kuvaa tarkoitit
No en tietenkään että juuri tuota allasta olisi täytetty. Mutta tässä video 9v takaa. Vastahan vaalit oli 9,5 sitten

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/p46AXCtue9c?is=_Fv0Hy01vuS0SNkm
 
Mitähän presidentillistä donald yrittää tällä AI-roskalla sanoa?
"Täytän Heijastusaltaan" millä?
1000003876.jpg

Kuvastaa hyvin herran sielunmaisemaa ja ajatuksia. Hänen mielestään ei ole olemassa sellaista hyvää diiliä missä molemmat voittavat ja hyötyvät. Ei, vaan toisen täytyy hävitä että hän voi voittaa. Tässäkin hän voitti ja ownasi libsit. Tai että kauppataseen epäsuhta on sitä että muut hyötyvät heistä ja ryöstävät, vaikka kyseessä ollut vain ihan terve kauppasuhde ja tavara liikkunut tarpeen mukaan. Mutta ei, hänen mielestään suunnilleen jos hän lähettää omenan saksaan niin takaisin pitäisi tulla mersu vähintään, sitten voitetaan. Jännä nähdä miten tämä nykyisen sodan sotku selitetään voitoksi JA miten julistetaan iranin hävinneen. Ja paljon. Eikä voitto riitä vaan se pitää julistaa murskavoitoksi.
 
No en tietenkään että juuri tuota allasta olisi täytetty. Mutta tässä video 9v takaa

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/p46AXCtue9c?is=_Fv0Hy01vuS0SNkm

Aa, tuota polvillaan olevaa tyyppiä tarkoitit, eli se kasvo nyysitty vanhasta videoista/kuvasta

kuva_2026-06-05_103744067.png
(kuvakaappaus linkkisi videosta)

Varmaan hienoa jonkun nähdä omat kasvot Liittovaltion presidentin sekoilu postauksissa. (en tiedä kuvan henkilöstä onko enempää julkkis)
 
Aa, tuota polvillaan olevaa tyyppiä tarkoitit, eli se kasvo nyysitty vanhasta videoista/kuvasta

kuva_2026-06-05_103744067.png
(kuvakaappaus linkkisi videosta)

Varmaan hienoa jonkun nähdä omat kasvot Liittovaltion presidentin sekoilu postauksissa. (en tiedä kuvan henkilöstä onko enempää julkkis)
Kyseinen henkilö voi olla vaikka kuinka kusipää tahansa mutta vähän kohtuutonta joo että yksi huono hetki kymmenen vuotta sitten tulee presidentin meemeihin. Siis henkilön joka kiukutteli koko vaalien ja virkaanastumisen välin. Ei onnitellut tai osallistunut jne, yritti palkita kapinoitsijoita ja itse asiassa kiukuttelee edelleen
 
Sleepy Trump suorittaa taas:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=39t0BEe9RQ0

- Tiivistettynä Rubio valehteli kongressille, ettei ole nähnyt Trumpin nukkuvan. Sitten esitettiin pätkä, jossa Rubio puhuu Iranin sodasta ja Trump nuokkuu sen vieressä.

Ja vasta äsken Trumpilla oli aika tiukka sivunoja nuokkumisessa, kun kaverit puhuu vieressä. Tuo jatkuu tuolla Rubio ja kongressipätkällä, mutta ekassa linkissä se on pidemmin esittettynä.

Papalla alkaa eläköityminen lähestymään.
Ei kyllä mikään ihme että lekurit testailee kognitiivisia kykyjä tuolta.
 
Mutta helppohan se on uskoa, että älliä on johtohahmoilla ollut, mutta Hitler itse ei kyllä etenkään loppuaikoina enää suuria älyn merkkejä osoittanut. Mutta jos Trumpiin verrataan niin kuka tahansa ja sen mummo on nero.
En kummankaan ÄO:sta tiedä, mutta taitaa diktaattorin homma melkein vaatia kunnon narsistisen luonteen ja sitä kautta uskon omaan ylivertaisuuteen ja kyvyttömyyden kestää kritiikkiä. Ajaa ne fiksut ympäriltä joko pois tai ainakin hiljentämään kaiken kritiikin. Sitten omassa täydellisyydentunnossaan lähdetään pistämään asioita ranttaliksi.

Olisi voinut toinen maailmansotakin mennä vähän erilailla, jos Hitler ei olisi hassannut aika suuria summia erilaisten wunderwaffejen kehittelyyn. Tai joku olisi sanonut tälle, että koko Euroopan laajuinen kahden rintaman sota ei ole ehkä maailman fiksuin idea.

Trump kyllä kieltämättä vaikuttaa jopa poikkeuksellisen helposti johdateltavalta wannabe-diktaattorilta.
 
Hitlerhän oli loppuajasta hyvin sairas ja veti melkoisia huumekoktaileja, niin minkä verran lie vaikutti päätöksiin. Sai raivokohtauksia jne.

Trump taas yksinkertainen, narsisti ja röyhkeän häpeilemätön korruption ja muun moraalittomuuden suhteen. Jää kyllä historiaan.
 
Hitlerhän oli loppuajasta hyvin sairas ja veti melkoisia huumekoktaileja, niin minkä verran lie vaikutti päätöksiin. Sai raivokohtauksia jne.

Trump taas yksinkertainen, narsisti ja röyhkeän häpeilemätön korruption ja muun moraalittomuuden suhteen. Jää kyllä historiaan.
Ei kai se ole poissuljettua etteikö olisi sairas tai mömmöissä? Tai ettei saisi raivokohtauksia? Ketsupista seinällä oli juoruja
 
Vesiallas vs. maailman korkeimmat rakennukset -vertailu menee kyllä typeryyksien kärkipäähän jopa Trumpilla. Taas kerran en jaksa käsittää, miksi ukko päästetään horisemaan julkisesti toinen toistaan älyttömämpiä juttuja. Ilmeisesti kukaan ei uskalla sanoa, että ei kannattaisi esitellä tuota julistetta. Tai sitten halutaankin näyttää julkisuuteen, että herran aivot ovat kerta kaikkiaan kärähtäneet lopullisesti. Kun ei vaikuta oikeasti olevan suunnitelmia laittaa pressaa syrjään, veikkaan tuota ensimmäistä.
 
Vesiallas vs. maailman korkeimmat rakennukset -vertailu menee kyllä typeryyksien kärkipäähän jopa Trumpilla. Taas kerran en jaksa käsittää, miksi ukko päästetään horisemaan julkisesti toinen toistaan älyttömämpiä juttuja. Ilmeisesti kukaan ei uskalla sanoa, että ei kannattaisi esitellä tuota julistetta. Tai sitten halutaankin näyttää julkisuuteen, että herran aivot ovat kerta kaikkiaan kärähtäneet lopullisesti. Kun ei vaikuta oikeasti olevan suunnitelmia laittaa pressaa syrjään, veikkaan tuota ensimmäistä.
Ehkä äijä ottaa niin paljon torkkuja että hänetkin mitataan vaakatasossa? Wikipedian mukaan esim Versaillesissa on kolme kertaa pidempi noin pitkä allas eli mikä tuo saavutus oli? Varsinkin kun Trump käsittääkseni pyysi kaveriaan pinnoittamaan pohjan, hän ei tilannut obeliskia eikä suunnitellut allasta vai miten Forest Gump oli siellä jo 70-luvulla
 
Olisi ihan kiva olla vaihtoehtoistodellisuudessa, jossa presidentti Harrisin keskittymiskyky riittäisi lähinnä tanssiaisalin suunnitteluun ja monumenttien kaunistamiseen, kun olisi sota Irania vastaan menossa.
 
Olisi ihan kiva olla vaihtoehtoistodellisuudessa, jossa presidentti Harrisin keskittymiskyky riittäisi lähinnä tanssiaisalin suunnitteluun ja monumenttien kaunistamiseen, kun olisi sota Irania vastaan menossa.
Olisiko sota Irania vastaan menossa? Olisiko edes Ukrainassa jos yhtenäinen NATO voisi panostaa sekä lähi-idän että Ukrainan panostukset ja oppia toisiltaan ja Ukrainalta esim droneista?
 
Olisi ihan kiva olla vaihtoehtoistodellisuudessa, jossa presidentti Harrisin keskittymiskyky riittäisi lähinnä tanssiaisalin suunnitteluun ja monumenttien kaunistamiseen, kun olisi sota Irania vastaan menossa.
Jos Trumppia ei olisi valittu, niin vaikea toki kuvitella miten hyvin mailmalla menisi, Putinilta olisi mennyt jo ennen vallanvaihtoa toiveet, samoin putinin sisäpiiriltä. Hyvinvointi meillä ja muualla ihan toisella tasolla.
Jenkkien talous ja luotto jenkkeihin ihan toisela tasolla, jenkit olisi suurvalta suvereenisti edelleen.
Lähi-idässä, no ne sekoilut olisi jääneet, Israelissakin rauhallisemaa, ja ehkä taasen jotain sopimista-aloiteltu.

Emme siinä todellisuus edes pystyisi kuvitteleen tätä nyt toteutuvaa vaihtoehtoa, emme ymmärtäisi alkuunkaan missä vaarassa oltu, vaan valittaisimme asioista jotka nyky tilanteessa toisarvoisia.


Se vaara vaihtoehtotodellisuudessa on että se paholainen jää henkiin, ja seuraavassa jaksossa jälleen uhkaa jenkkejä ja mailmaa.
 
Vahtoehtotodellisuudessa jossa Biden olisi jo varhain tajunnut että on yhden kauden presidentti, demokraatit olisivat varmaan saaneet jotain järkevämpää kasaan. Mutta joo tuskin silti oltaisiin tyytyväisiä mihinkään.

Mutta kaikista maailman typerimmistäkin asiosta voi sentään oppia jotain, Trumpin toisesta kaudesta voi kaiken kaikkiaan varmaan oppia aika paljon enemmän kuin useimmista USA:n presidentin yksittäisistä kausista. Jo ekasta 1,5 vuodesta saisi aika paljon irti.
 
Jos Trumppia ei olisi valittu, niin vaikea toki kuvitella miten hyvin mailmalla menisi, Putinilta olisi mennyt jo ennen vallanvaihtoa toiveet, samoin putinin sisäpiiriltä. Hyvinvointi meillä ja muualla ihan toisella tasolla.
Jenkkien talous ja luotto jenkkeihin ihan toisela tasolla, jenkit olisi suurvalta suvereenisti edelleen.
Lähi-idässä, no ne sekoilut olisi jääneet, Israelissakin rauhallisemaa, ja ehkä taasen jotain sopimista-aloiteltu.

Emme siinä todellisuus edes pystyisi kuvitteleen tätä nyt toteutuvaa vaihtoehtoa, emme ymmärtäisi alkuunkaan missä vaarassa oltu, vaan valittaisimme asioista jotka nyky tilanteessa toisarvoisia.


Se vaara vaihtoehtotodellisuudessa on että se paholainen jää henkiin, ja seuraavassa jaksossa jälleen uhkaa jenkkejä ja mailmaa.
Ja tässä on vielä pari vuotta aikaa vaihtaa tuomareita nuorempiin
 
Ehkä äijä ottaa niin paljon torkkuja että hänetkin mitataan vaakatasossa? Wikipedian mukaan esim Versaillesissa on kolme kertaa pidempi noin pitkä allas eli mikä tuo saavutus oli? Varsinkin kun Trump käsittääkseni pyysi kaveriaan pinnoittamaan pohjan, hän ei tilannut obeliskia eikä suunnitellut allasta vai miten Forest Gump oli siellä jo 70-luvulla
On kyllä hävyttömän kokoinen allas tuo Versaillesin Grand canal, 1,8 kilometriä pitkä.
 
donald postasi taas AI-roskavideon
1000003881.jpg

 
donald postasi taas AI-roskavideon
1000003881.jpg

Koettaa Trump -ressukka kovasti matkia niitä kuvia, joita Putinista leviteltiin 10-15 vuotta sitten.
Ei onneksi ole riisunut ylävartaloaan paljaaksi.
 
On se kova. Trump pystyi ottamaan torkut vaikka kansa huuteli ympärillä mutta kenen vika se on että väliaikaisessa makkarissa pitää järjestää korisfinaali samana päivänä
 
Varmaan kannattaisi vähentää yöllisiä Truth socialin viestipommituksia, kun ei tahdo yöunet riittää enää tuossa iässä.
 
On se kova. Trump pystyi ottamaan torkut vaikka kansa huuteli ympärillä mutta kenen vika se on että väliaikaisessa makkarissa pitää järjestää korisfinaali samana päivänä

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/CalltoActivism/status/2064162965100609620


Ehkä tuo on vain keskittynyttä pelin seuraamista. Kaikkien alojen eritysasiantuntijan ei tarvitse nähdä peliä, tai kuulla selostusta, jota ei ottelussa paikan päällä olekkaan. Tilanteesta pysyy kartalla muutenkin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 178
Viestejä
5 243 070
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom