• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Yhdysvaltain 45. ja 47. presidentti Donald J. Trump

trumpin hallinto kaivoi jostain kiven alta menneiden vuosien artisteja esiintymään Freedom 250 tapahtumassa. Peruuntumiset alkoivat heti, kun artistit itse kuulivat tästä. Heitä oli ilmeisesti johdettu ihan urakalla harhaan, yhteydestä trumppiin ei ollut mitään puhetta keikkaa myydessä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.instagram.com/p/DY52OReDB3J/
 
Liittovaltion tuomari etsi (väliaikaisesti) trumpin 1,8 miljardin korvausrahaston "Bidenin hallinnon uhreille".
Siis mitä teki ?
:-)
Juu tajusin (luin linkin), mutta sait hymyileen.

Lainaanpätkän postaamasi Ylen linkistä

Yhdysvaltain liittovaltion tuomari esti perjantaina väliaikaisesti presidentti Donald Trumpia etenemästä 1,8 miljardin dollarin rahaston perustamisessa. Rahastosta on ollut tarkoitus maksaa korvauksia ihmisille, jotka kokevat hallituksen kohdelleen heitä väärin.

...

Yhdysvalloissa on arvioitu, että jopa väkivaltaiset mellakoitsijat, jotka tunkeutuivat Yhdysvaltain kongressitaloon 6. tammikuuta 2021, voisivat vapaasti hakea korvauksia rahastosta.
 
Yhdysvalloissa tuomari on määrännyt presidentti Donald Trumpin nimen poistettavaksi Kennedy Center for the Performing Arts -keskuksesta
Pääkaupungissa Washingtonissa toimiva liittovaltion piirituomari Christopher Cooper katsoi, ettei taidekeskusta voida nimetä uudelleen ilman kongressin päätöstä.

Keskuksen hallitus päätti viime vuoden lopulla nimetä presidentti John F. Kennedyn mukaan nimetyn keskuksen Trump-Kennedy Centeriksi.

Tuomari Cooper kuitenkin määräsi Trumpin hallinnon poistamaan kaikki Trumpin nimeä sisältävät fyysiset kyltit ja poistamaan kaikki viittaukset Trump-Kennedy Centeriin virallisista materiaaleista 14 päivän kuluessa.

 
Liittovaltion tuomari etsi (väliaikaisesti) trumpin 1,8 miljardin korvausrahaston "Bidenin hallinnon uhreille".
Edes republikaanit ei pidä tästä "lahjusrahastosta", joten ehkä donaldin kannalta parempi näin.
Siis mitä teki ?
:-)
Juu tajusin (luin linkin), mutta sait hymyileen.

Lainaanpätkän postaamasi Ylen linkistä
Pelkkä tilapäinen pysäytys, jotta varmistetaan että vahinkoa ei synny ennen kuin edes hieman tiedetään tapauksesta ja menestymisen mahdollisuudesta.

Jutun lopusta:

"Yhdysvaltain piirituomari Leonie Brinkema Alexandriassa, Virginiassa, kielsi perjantaina hallitusta etenemästä rahaston perustamisessa. Tuomari määräsi kuulemisen asiasta 12. kesäkuuta."


Eli 12.6 on alustava kuuleminen (preliminary hearing) jossa kartoitetaan tilannetta ja sitä onko kantajilla aidosti perustetta (standing) nostaa kannetta. Korkeimman oikeuden mukaan yleinen huoli veronmaksajan rahoista tai laittomuudesta ei riitä, vaan sulle pitää aiheutua konkreettista ja mitattavaa vahinkoa (rahaston perustamisesta) ja tän näyttäminen onkin astetta vaikeampi juttu ja isot mahdollisuudet että kanne tulee 12.6 kaatumaan toimivallan puutteen vuoksi.


Edit. Tossa vielä asiasta enkuksi jos kiinnostaa tarkka kuvaus asiasta

U.S. District Court Judge Leonie Brinkema temporarily blocked the administration from advancing its plan to create the fund, issuing a two-page order preventing Team Trump “from taking any further action pursuant to the creation or operation of the Anti-Weaponization Fund, which includes the transferring of money to the Fund; the consideration of any claims submitted to the Fund; and the disbursing of any funds from the Fund.”

To be sure, this is merely a preliminary step, which is unrelated to the underlying merits. For all intents and purposes, the judge (a Clinton appointee) decided to maintain the status quo until the court can hear additional arguments.

 
Viimeksi muokattu:
Pelkkä tilapäinen pysäytys, jotta varmistetaan että vahinkoa ei synny ennen kuin edes hieman tiedetään tapauksesta ja menestymisen mahdollisuudesta.

Jutun lopusta:

"Yhdysvaltain piirituomari Leonie Brinkema Alexandriassa, Virginiassa, kielsi perjantaina hallitusta etenemästä rahaston perustamisessa. Tuomari määräsi kuulemisen asiasta 12. kesäkuuta."


Eli 12.6 on alustava kuuleminen (preliminary hearing) jossa kartoitetaan tilannetta ja sitä onko kantajilla aidosti perustetta (standing) nostaa kannetta. Korkeimman oikeuden mukaan yleinen huoli veronmaksajan rahoista tai laittomuudesta ei riitä, vaan sulle pitää aiheutua konkreettista ja mitattavaa vahinkoa (rahaston perustamisesta) ja tän näyttäminen onkin astetta vaikeampi juttu ja isot mahdollisuudet että kanne tulee 12.6 kaatumaan toimivallan puutteen vuoksi.


Edit. Tossa vielä asiasta enkuksi jos kiinnostaa tarkka kuvaus asiasta

U.S. District Court Judge Leonie Brinkema temporarily blocked the administration from advancing its plan to create the fund, issuing a two-page order preventing Team Trump “from taking any further action pursuant to the creation or operation of the Anti-Weaponization Fund, which includes the transferring of money to the Fund; the consideration of any claims submitted to the Fund; and the disbursing of any funds from the Fund.”

To be sure, this is merely a preliminary step, which is unrelated to the underlying merits. For all intents and purposes, the judge (a Clinton appointee) decided to maintain the status quo until the court can hear additional arguments.


On tuossa rahastossa ainakin tämä hyvin potentiaalinen ongelma lain kanssa:

Eli Trumpin oman hallinto lopetti käytännöt, jota tuota rahaa jaettaessa tarvittaisiin. Absurdiahan tuossa on, että tuo muutos käsittääkseni tehtiin, ettei Epsteinin uhrit pääsisi rahastamaan.

"The memo, titled “Reinstating the Prohibitions on Improper Third Party Settlements,” sets out how the department should not use settlements “to require payments to nongovernmental, third-party organizations that were neither victims nor parties to the lawsuits,” except in limited circumstances."
 
On tuossa rahastossa ainakin tämä hyvin potentiaalinen ongelma lain kanssa:

Eli Trumpin oman hallinto lopetti käytännöt, jota tuota rahaa jaettaessa tarvittaisiin. Absurdiahan tuossa on, että tuo muutos käsittääkseni tehtiin, ettei Epsteinin uhrit pääsisi rahastamaan.

"The memo, titled “Reinstating the Prohibitions on Improper Third Party Settlements,” sets out how the department should not use settlements “to require payments to nongovernmental, third-party organizations that were neither victims nor parties to the lawsuits,” except in limited circumstances."
Siis joo, on laiton mutta jollei sitä haasta joku jolla on standing rahasto toteutuu.

Toinen vaihtoehto on että tuomari joka oli vastuussa sen trumpin alkuperäisen haasteen käsittelystä avaa tapauksen uudelleen, ja itseasiassa hän pyytää selvitystä trumpilta ja verovirastolta ja sen perusteella mahdollisesti järjestää kuulemisia

 
On kyseenalaista, onko Yhdysvaltoja enää valtiona olemassa. Valtionhan pitäisi noudattaa omia lakejaan, mutta Trumpin hallinto on romuttanut tämän periaatteen. Efektiivisesti Yhdysvallat on tällä hetkellä oligarkien hallinnoima mafiajärjestö, jossa sattuu asumaan yli 300 miljoonaa ihmistä. Näistä kymmenet miljoonat ovat niin pihalla asioista, että vasta nyt alkavat havahtumaan siihen, että bensan ja ruuan hinta vain kohoaa toisin kuin Trump lupasi vaalikampanjoissaan. Yhdysvallat on ammuskellut omaan jalkaansa niin pahasti, että sen asema maailman supervaltana on vähintään kyseenalainen ellei romutettu. Jännä nähdä, saavatko amerikkailaiset kaapattua maataan takaisin oligarkeilta ja kuinka monta vuosikymmentä heillä menee palauttaa muiden maiden luottamus. Yhdysvallat on surullinen tarina. Valtava potentiaali valtiona, mutta he päättivät aiheuttaa 50 vuodessa älyllisen ja moraalisen konkurssin, josta on vaikea nousta. Kysymys kuuluu mitkä maat tekevät samat virheet perässä?
 
Menee samaan kategoriaan tässäkin kuin Trumpin ihannoima Venäjä.
Venäjä taisi tipahtaa vähän alempaa. Ehkä joskus Katarina suuren aikaan oli hienoja rakennuksia, ruokia, kirjoja ja baletteja mutta nekin taisi tulla ranskalaisten avulla

Demokratiaa tai sananvapautta siellä ei taida olla ollut ainakaan tuhanteen vuoteen
 
Menee samaan kategoriaan tässäkin kuin Trumpin ihannoima Venäjä.
Ymmärtääkseni Venäjä on yllättävän "legalistinen". Lain mukaan mennään, ja jos ei onnistu niin Duuma muuttelee pykäliä parin päivän ajan. Tuohon verrattuna jenkeissä nyt viitataan lähinnä kinttaalla, koska mies kuitenkin haudassa kun about miljoona oikeustoimea edes käynnistyy.
 
  • Tykkää
Reactions: MkH
Ymmärtääkseni Venäjä on yllättävän "legalistinen". Lain mukaan mennään, ja jos ei onnistu niin Duuma muuttelee pykäliä parin päivän ajan. Tuohon verrattuna jenkeissä nyt viitataan lähinnä kinttaalla, koska mies kuitenkin haudassa kun about miljoona oikeustoimea edes käynnistyy.
Aivan totta, siellä se laki käännetään vain oikeaan asentoon. Hyvä pointti.
 
Kun ei piittaa laeista, niin voi antaa laittomasti rahaa jan6 kavereille ja tehdä selväksi että jatkossa voitte toimia trumpin tahdon mukaan taas ja saatte vielä osan ryöstösaaliista tällä tavalla.

Tuo jo riittää siihen ettei valta vaihdu.

Sen lisäksi voi laittaa ICE:n laittomasti pidättämään kaikki vääränväriset jotka lähestyy vaaliuurnia ja vain olla välittämättä siitä jos joku tuomari siitä vinkuu. Oikeusjuttuja on jo jonossa sellainen määrä ettei se hidasta yhtään.

Kyllähän tuolla aletaan olla point of no return tilanteessa jo.
 

Tulee ysärifiilikset tästä jotenkin.
 
Trumpin US-Iran rauhandiiliin kuuluu ilmeisesti 300 miljardin jälleenrakennusrahasto Iraniin:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/Osint613/status/2060296135181225989?s=20

Siinä on ihan kohtuu hyvää käyttöä America First verorahoille.
 
Viimeksi muokattu:
donald: "Olen maailman ykkösnähtävyys ja saan suuremman yleisön kuin Elvis ikinä!"
Totta kai olet, donald... Et ole yhtään harhainen...
1000056776.png

 
donald: "Olen maailman ykkösnähtävyys ja saan suuremman yleisön kuin Elvis ikinä!"
Totta kai olet, donald... Et ole yhtään harhainen...
1000056776.png

Tuon truuttauksen kirjoittaminen vaatii todella pienen peniksen.
 
Patrick Boylelta analyysiä Amerikan korkotilanteesta, kun Amerikka nyt nr.1. Lyhennelmänä historiasta nykyinen tilanne täysin kestämätön, mutta tänäpäivänä mielenkiintoinen. Trump jaksaa painostaa korkojen laskemista ja FEDin hallintaa: kuinka pitkälle mennään?
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://m.youtube.com/watch?v=5nvsDmwZWdM&pp=ygUFYm95bGU%3D
 

Tulee ysärifiilikset tästä jotenkin.
Aika jännä jos tuo yhtään keneenkään uppoaa. Jos olet jo sillä linjalla että uudet ihmiset täällä ovat kaikkiin ongelmiini syypää niin et tarvitse tuota mihinkään. Ja jos olet sillä linjalla että ei pahemmin kiinnosta, niin täytyy olla aika idiootti jos tuosta saa sellaisen ahaa elämyksen että "totta, alienit ovat pahiksia!".

Trump ei todellakaan ole tehnyt elämästä parempaa keskituloisille tai köyhille jenkeille. Moneen kertaan jopa todennut eri tavoin että ei edes kiinnosta. Voisi kuvitella että kaikenlaista jännää vielä nähdään ennen syksyn välivaaleja.
 
Välillä trumpin trööttäykset on sellaista tajunnanvirtaa, että niistä tulee melkein aivovaurio.
"Paskan Obama-tuomarin takia minun nimeni pitää poistaa Kennedy-keskuksesta, eikä sitä enää ehkä koskaan avata! Hillary, Venäjä-Venäjä! Miksemme saaneet toisten paskojen tuomareiden takia pitää laittomasti keräämiä tuontitulleja!"
Mutta sitten lopuksi veti vielä jotain oikeaa totuuttakin, "oikeus- ja poliittinen järjestelmä ovat rikki"...
1000056810.png

 
Jos olet jo sillä linjalla että uudet ihmiset täällä ovat kaikkiin ongelmiini syypää niin et tarvitse tuota mihinkään. Ja jos olet sillä linjalla että ei pahemmin kiinnosta, niin täytyy olla aika idiootti jos tuosta saa sellaisen ahaa elämyksen että "totta, alienit ovat pahiksia!".
No, vaikka täysin eri mieltä Trumpin sekoilusta niin tohon kyllä pakko sanoa että illegal on täysin eri asia kuin legal. Sitä ei vain jostain ihan ihme syystä jotkut ymmärrä.
 
No, vaikka täysin eri mieltä Trumpin sekoilusta niin tohon kyllä pakko sanoa että illegal on täysin eri asia kuin legal. Sitä ei vain jostain ihan ihme syystä jotkut ymmärrä.
Jenkeissä tilanne on ihan eri kuin Suomessa, siellä se että on "legal" on monille hyville kansalaisille about mahdoton rasti. Vaikka olisi tehnyt siellä verot maksaen töitä 20 vuotta. Suomessa laittomasti maahan tulleita on aika vähän siihen nähden minä verran on ns. haittamaahanmuuttoa kuitenkin ihan laillisesti.

Legal-illegal ei ole mikään kovin validi pointti jos legal status ei ole juuri kenenkään saatavilla.
 
Jenkeissä tilanne on ihan eri kuin Suomessa, siellä se että on "legal" on monille hyville kansalaisille about mahdoton rasti. Vaikka olisi tehnyt siellä verot maksaen töitä 20 vuotta. Suomessa laittomasti maahan tulleita on aika vähän siihen nähden minä verran on ns. haittamaahanmuuttoa kuitenkin ihan laillisesti.

Legal-illegal ei ole mikään kovin validi pointti jos legal status ei ole juuri kenenkään saatavilla.
No se ois ”legal” jos ois tullut oikeita reittejä pitkin 20 vuotta sitten. Et oo ”legal” jos oot tullut maahan luvatta asumaan. Simple as that.
 
No, vaikka täysin eri mieltä Trumpin sekoilusta niin tohon kyllä pakko sanoa että illegal on täysin eri asia kuin legal. Sitä ei vain jostain ihan ihme syystä jotkut ymmärrä.
Helsingin Sanomissa on tästä asiasta juttu, jossa jätetään kokonaan mainitsematta, että sivusto puhuu ainoastaan laittomista maahanmuuttajista:
Sitä voi sitten miettiä, että onko kyse toimittelijan ymmärtämättömyydestä vai tahallisesta lukijan harhaanjohtamisesta. Tai no ei sitä oikeastaan tarvitse edes miettiä, nimittäin heti uutisen julkaisemisen jälkeen joku huomautti asiasta kommenteissa, mutta se kommentti poistettiin nopeasti.

Samassa artikkelissa myös "asiantuntija" Heiskanen valehtelee, tai toimittaja vääristelee törkeästi hänen sanomiaan seuraavassa kohdassa:
Myöskään sanaa alien ei Heiskasen mukaan ole pidetty enää vuosikymmeniin suotavana viranomaiskielenkäyttönä maahanmuuttajiin liittyen.

Sanavalinnalla pyritäänkin herättämään vahvoja tunnereaktioita, mikä on Trumpin hallinnolle tyypillistä provosointia.
Jokainen, joka on ollut USA:n viranomaisten kanssa tekemisissä tietää, että alien-sanaa käytetään (ja on käytetty) monissa eri paikoissa, eikä siihen liity mitään stigmaa tai tunnelatausta. Esim. jokavuotinen maahanmuuttajien vero-opas on nimeltään U.S. Tax Guide for Aliens.
 
No se ois ”legal” jos ois tullut oikeita reittejä pitkin 20 vuotta sitten. Et oo ”legal” jos oot tullut maahan luvatta asumaan. Simple as that.

Ja jos olet tullut lapsena, teet töitä ja maksat verot? Samalla tavalla paha rikollinen, simple as that?
 
Jokainen, joka on ollut USA:n viranomaisten kanssa tekemisissä tietää, että alien-sanaa käytetään (ja on käytetty) monissa eri paikoissa, eikä siihen liity mitään stigmaa tai tunnelatausta. Esim. jokavuotinen maahanmuuttajien vero-opas on nimeltään U.S. Tax Guide for Aliens.

Juu, siitä on ihan wiki-sivukin sen käytöstä lakiteknisesti. Tuo ei varsinaisesti vastaa kysymykseen, että käytetäänkö sitä muuten. Ja kyllä, vaikka DREAM act sisältää sanan alien, mutta sekin samaa jargonia.
Laki on laki. Mitä on valtio ilman lakeja? Kuuluttaisin vanhempien vastuunkannon perään, varmaan tiesi mitä edessä on.

Töitä? Yhteiskunnan pystyssä pitämistä verojen muodossa?

E. Tarkempi vastaus kysymykseen: Trumpin Amerikka.
 
Asiaton käytös - oneliner, keskustelun sotkeminen, samasta huomautettu juuri hiljattain
Eikös tämä ole sitä hyvesignalointia kun tiedetään että ensimmäinen rouva ja Muskin veljekset ovat suhtautuneet kyseiseen lakiin huumorilla?
Whatabout
 
Jenkeissä tilanne on ihan eri kuin Suomessa, siellä se että on "legal" on monille hyville kansalaisille about mahdoton rasti. Vaikka olisi tehnyt siellä verot maksaen töitä 20 vuotta. Suomessa laittomasti maahan tulleita on aika vähän siihen nähden minä verran on ns. haittamaahanmuuttoa kuitenkin ihan laillisesti.

Legal-illegal ei ole mikään kovin validi pointti jos legal status ei ole juuri kenenkään saatavilla.
Kenelläkään ulkomaalaisella ei ole mitään perustavanlaatuista oikeutta saada oleskella tai muuttaa USA:n tai minnekään muuhunkaan maahan. Jos laillisia reittejä muuttaa sinne ei ole niin sitten sinne ei mennä. Jos kuitenkin laittomasti maahan päätyy niin on silloin tietoisesti luopunut oikeuksistaan.

Kaikesta huolimatta jenkkeihin pääsee ja on aina päässyt laillisesti muuttamaan, mutta sitten miten helposti kielitaidoton meksikolainen pääsee on oma asiansa.
Helsingin Sanomissa on tästä asiasta juttu, jossa jätetään kokonaan mainitsematta, että sivusto puhuu ainoastaan laittomista maahanmuuttajista:
Sitä voi sitten miettiä, että onko kyse toimittelijan ymmärtämättömyydestä vai tahallisesta lukijan harhaanjohtamisesta. Tai no ei sitä oikeastaan tarvitse edes miettiä, nimittäin heti uutisen julkaisemisen jälkeen joku huomautti asiasta kommenteissa, mutta se kommentti poistettiin nopeasti.

Samassa artikkelissa myös "asiantuntija" Heiskanen valehtelee, tai toimittaja vääristelee törkeästi hänen sanomiaan seuraavassa kohdassa:

Jokainen, joka on ollut USA:n viranomaisten kanssa tekemisissä tietää, että alien-sanaa käytetään (ja on käytetty) monissa eri paikoissa, eikä siihen liity mitään stigmaa tai tunnelatausta. Esim. jokavuotinen maahanmuuttajien vero-opas on nimeltään U.S. Tax Guide for Aliens.
Hesari valehtelee ja sensuroi totuuden kommenteistaan osa #79344. Olisi maailman kirjat sekaisin jos tuossa jalkarätti-julkaisussa olisi edes yksi ei-valehdeltu uutinen.

Olisi toki ihan yleisesti mielenkiintoista tietää jenkeissä mikä on se todellinen vaara jonka laittomat maahanmuutajat aiheuttavat jenkkiyhteiskunnalle. Yleisesti ja historiallisesti on jäänyt enemmän sellainen käsitys että rajan ylittäjät on useimmiten taco-myyjiä, puutarhureita yms. ja että jenkkien vaarallisuuden aiheuttaa käytännössä ensisijaisesti ihan omat afro-amerikkalaiset kansalaiset ja vasta toisena latino-jengit joista osa on laillisia ja osa laittomia.

Veikkaisin että Euroopan pahimmissa ongelmavaltioissa kuten Ranskassa ja Ruotsissa tällaista ICE-tyylistä massaratsia/pidätyspolitiikkaa tarvittaisiin enemmän kuin missään päin USA:a.
 
Viimeksi muokattu:
trumpilla on niin monta huijausta magalaisten rahojen saamiseksi, että olin ehtinyt jo unohtaa trump-kellot.
Niiden toimitukset ovat alkaneet ja ainakin yksi on saanut rump-kellon.
1000003858.jpg

"Olemme erittäin pettyneitä, odotimme kellolla olevan Yhdysvaltain presidentin arvokkuus (integrity)."
Ongelma taitaa tässä tapauksessa olla, että kello kuvaa nykyisen presidentin arvokkuutta (ja rehellisyyttä) turhankin hyvin...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/ha3o7OeEig0
 
Helsingin Sanomissa on tästä asiasta juttu, jossa jätetään kokonaan mainitsematta, että sivusto puhuu ainoastaan laittomista maahanmuuttajista:

Se etusivu puhuu kyllä pelkästään muukalaisista (alieneista) ja niiden invaasiosta. Ja että eivät kuulu 'tänne'.

Sivun lopussa, perinteiseen Daily Mail tyyliin on toki maininta, että oikeastaan toisin kuin yllä esitetään, niin tässä puhutaan asiasta x. Mutta vaikka siinä vaiheessa, kun kerrotaan up to 4395 jengeihin liittyvien suomalaisten tehneen seksuaalirikoksia ja ryöstöjä, niin asiaa ei ole kerrottu.

1000064425.jpg


"In law, an alien is a foreign-born resident who has not been naturalized and is still a citizen or subject of a foreign country"
 
trumpilla on niin monta huijausta magalaisten rahojen saamiseksi, että olin ehtinyt jo unohtaa trump-kellot.
Niiden toimitukset ovat alkaneet ja ainakin yksi on saanut rump-kellon.
1000003858.jpg

"Olemme erittäin pettyneitä, odotimme kellolla olevan Yhdysvaltain presidentin arvokkuus (integrity)."
Ongelma taitaa tässä tapauksessa olla, että kello kuvaa nykyisen presidentin arvokkuutta (ja rehellisyyttä) turhankin hyvin...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/ha3o7OeEig0

Tavallaan sääli koska tolla porukalla ei liene yleensä keinoja tienata ylimääräistä. Tai no ehkä rynnimällä virastotaloon voi tienata millin

Mutta vaikea tuntea myötätuntoa jos logiikka on että henkilö a on niin rikas koska myy paskaa idiooteille joten tämän paskan täytyy olla hyvä ja tuen miljardööriä vähistäni.

Trump on myynyt tuotteita ehkä 40 vuotta ja onko yksikään ihminen missään julkisesti, ja rehellisesti ja ansaitusti, sanonut että ostan Trumpin pihvejä, vodkaa, lautapelejä, kirjoja, lenkkareita, raamattuja, lippiksiä, rannekelloja koska laatu ja tuotantoketjun eettisyys ovat niin paljon kilpailijoita edellä. No ehkä jos ostaa vähän rypistyneillä seteleillä kerrostalo-osakkeen Panamasta
 
Tavallaan sääli koska tolla porukalla ei liene yleensä keinoja tienata ylimääräistä. Tai no ehkä rynnimällä virastotaloon voi tienata millin

Mutta vaikea tuntea myötätuntoa jos logiikka on että henkilö a on niin rikas koska myy paskaa idiooteille joten tämän paskan täytyy olla hyvä ja tuen miljardööriä vähistäni.

Trump on myynyt tuotteita ehkä 40 vuotta ja onko yksikään ihminen missään julkisesti, ja rehellisesti ja ansaitusti, sanonut että ostan Trumpin pihvejä, vodkaa, lautapelejä, kirjoja, lenkkareita, raamattuja, lippiksiä, rannekelloja koska laatu ja tuotantoketjun eettisyys ovat niin paljon kilpailijoita edellä. No ehkä jos ostaa vähän rypistyneillä seteleillä kerrostalo-osakkeen Panamasta
No jonkun osavaltion koulut taisi ostaa sitä trumpin raamattua, kun kilpailituksen spekseissä oli että kirjassa pitää lukea niitä maga lisäyksiä, jota vaatimusta mikään muu raamattu ei siis täyttänyt.

muoks: oli pakotettu ostamaan
 
Viimeksi muokattu:
Joo. Silloin vielä luulin ettei korruptio voisi olla ilmeisempää
On kyllä jännä nähdä, missä se korruption raja menee. Koska se kannattaja joukko, joka kovaan ääneen itki, kun Bidenin poika oli töissä jne, alkaa valittaa Trumpin korruptiosta?

En pidätä hengitystäni, mutta olisi mielenkiintoista nähdä niitä reaktioita. Toki reaktio se hyväksyntäkin on.
 
On kyllä jännä nähdä, missä se korruption raja menee. Koska se kannattaja joukko, joka kovaan ääneen itki, kun Bidenin poika oli töissä jne, alkaa valittaa Trumpin korruptiosta?
Joo. Käsittääkseni Hunter sai ykkösmiljoonia jostain hallituspaikasta ilman mitään asiantuntemusta. En tunne aikajanaa että oliko Joe vielä varapressana ja miten se syyttäjän erottaminen meni mutta aika nappikauppaa nykyiseen verrattuna
En pidätä hengitystäni, mutta olisi mielenkiintoista nähdä niitä reaktioita. Toki reaktio se hyväksyntäkin on.
On joitain ihmisiä somessa, vaikka Nick Fuentes, jotka väittävät että kelkka on kääntynyt. Somessa anonyymit jopa sanovat äänestäneensä kolmesti (eri vaaleissa, tsillatkaa) mutta nyt pettyneensä. Tarkistin vielä bensan hinnan ja tekoälyn tiivistelmä oli että kuukausittainen kulu nousi noin sadalla eurolla. Se oli se korsi joka katkaisi kamelin selän

Totuus nähdään toivottavasti vaaleissa 26 ja 28
 
Totuus nähdään toivottavasti vaaleissa 26 ja 28
Kaiken järjen mukaan Trumpin kannatus on enää syvän pään core-magan varassa. Kovin vaikea on ymmärtää, miten täysipäiset amerikkalaiset oli sitten demokraatti tai republikaani, voisivat äänestää tuon hulluuden jatkumisen puolesta.

Core+ ikirepublikaanit, niin joku 40% luulisi olevan kannatus vaaleissa. Toki usa osaa yllättää kerrasta toiseen.
 
On kyllä jännä nähdä, missä se korruption raja menee. Koska se kannattaja joukko, joka kovaan ääneen itki, kun Bidenin poika oli töissä jne, alkaa valittaa Trumpin korruptiosta?

En pidätä hengitystäni, mutta olisi mielenkiintoista nähdä niitä reaktioita. Toki reaktio se hyväksyntäkin on.
Ei koskaan koska kaksoisstandardit?
 
On kyllä jännä nähdä, missä se korruption raja menee. Koska se kannattaja joukko, joka kovaan ääneen itki, kun Bidenin poika oli töissä jne, alkaa valittaa Trumpin korruptiosta?

En pidätä hengitystäni, mutta olisi mielenkiintoista nähdä niitä reaktioita. Toki reaktio se hyväksyntäkin on.
donaldin perhe saa miljoonia liittovaltion diileistä ja jopa miljardeja ulkomailta, ja Fox News vain hehkuttaa kuinka hyviä bisnesmiehiä he ovat ja valittavat demarit ovat vain luusereita.
Joten lampaat eivät ikinä nosta mitään meteliä noista.
 
Kaiken järjen mukaan Trumpin kannatus on enää syvän pään core-magan varassa. Kovin vaikea on ymmärtää, miten täysipäiset amerikkalaiset oli sitten demokraatti tai republikaani, voisivat äänestää tuon hulluuden jatkumisen puolesta.

Core+ ikirepublikaanit, niin joku 40% luulisi olevan kannatus vaaleissa. Toki usa osaa yllättää kerrasta toiseen.
Olko tähän voi jonkin toiseen ketjuun postattu kuin porukka puolueen esivaaleissa valitsee nyky hallinnon ukkoja.

Ollaan optimisteja, vaikka olemma saaneet pettyä kerta toisen jälkeen
 
Tämä voi mennä jo vähän salaliittoteorian puolelle, mutta tulipa mieleen: jospa osa Trumpin tämänhetkisistä hölmöilyistä on osa vaalitaktiikkaa ensi syksylle? Esimerkiksi tämä idioottimainen "hyvitysrahasto": siinähän on republikaaneille tilaisuus asettua muodollisesti Trumpia vastaan. Äänestäjät huokaisivat helpotuksesta, kun oma rakas edustaja näyttää teräksistä selkärankaa ja häntä voikin turvallisin mielin kannattaa. Sitten kun vaalit on pidetty ja voitettu, voi DJT & co taas rellestää pari vuotta huoletta.

Trumpille henkilökohtaisesti ei liene mitään merkitystä äänestäjien suosiolla. Hän ei kuitenkaan asetu enää ehdolle mihinkään, mikä äänestämällä päätetään. Mutta oman puolueen voitto helpottaisi loppukauden hoitamista tuottoisasti.
 
Tämä voi mennä jo vähän salaliittoteorian puolelle, mutta tulipa mieleen: jospa osa Trumpin tämänhetkisistä hölmöilyistä on osa vaalitaktiikkaa ensi syksylle? Esimerkiksi tämä idioottimainen "hyvitysrahasto": siinähän on republikaaneille tilaisuus asettua muodollisesti Trumpia vastaan. Äänestäjät huokaisivat helpotuksesta, kun oma rakas edustaja näyttää teräksistä selkärankaa ja häntä voikin turvallisin mielin kannattaa. Sitten kun vaalit on pidetty ja voitettu, voi DJT & co taas rellestää pari vuotta huoletta.

Trumpille henkilökohtaisesti ei liene mitään merkitystä äänestäjien suosiolla. Hän ei kuitenkaan asetu enää ehdolle mihinkään, mikä äänestämällä päätetään. Mutta oman puolueen voitto helpottaisi loppukauden hoitamista tuottoisasti.
Miksi Trump tekisi mitään mikä hyödyttäisi puoluetta mutta ei häntä?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
309 176
Viestejä
5 243 053
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom