Myydään Yamaha YSP-900 laatu Soundbar | 50€ | Myyrmäki

Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
356
Myytävä tuote: Yamaha YSP-900 Soundbar
Hinta: 50€
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei takuuta, toimivuustakuu

Myydään ylimääräseksi jäänyt soundbari. Kyseessä Yamahan hyvinkin suurikokonen laite, josta lähtee melua. Kokonsa takia ei pysty postittaa. Kaikilta ominaisuuksiltaan täysin toimiva. Tällä saa helposti aika mukavan äänenlaadun kohotuksen telkkariin. Kaiuttimia löytyy 23 kappaletta joita saa säädettyä aika lailla miten itse haluaa ja liitäntöjä löytyy myös rutkasti. Vaikka kyseessä on hieman vanhempi laite, niin ei jää yhtään perässä vastaaviin. Mukana tulee soundbarin lisäksi virtapiuha ja kaukosäädin.

Pienenä kosmeettisena haittana laitteen ritilässä oikealla puolella ylhävällä kuvissa on pieni hyvinkin näkymätön kolhu, koitin saada hieman kuvissa näkymään. Itse en ole edes peruskäytössä ikinä tuota huomannut, kuvia ottaessa tuli vastaan.

Noudolla pelkästään, paikanpäällä saa toki kuunnella itse. Autolla kuljen väliä Nurmijärvi - Malmi päivittäin niin onnistuu tuontikin.


Sijainti: Myyrmäki, Vantaa
Toimitustapa: Nouto, voin autollakin ajella
Maksutapa: Käteinen


Kuva:



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
15
Moi

Onko tuo mikrofoni mukana, minkä avulla laitetta säädetään (automatiikan avulla)?
Jos kauppoihin päästään nouto onnistuu Myyrmäestä tai Malmilta.

Teemu
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
356
Moi

Onko tuo mikrofoni mukana, minkä avulla laitetta säädetään (automatiikan avulla)?
Jos kauppoihin päästään nouto onnistuu Myyrmäestä tai Malmilta.

Teemu
Moro, valitettavasti en itsekkään saanut tuossa minkäänlaista mikrofonia mukaan, eli sitä ei löydy. Mikäli kuitenkin kiinnostaa niin laita vaan viestiä jos haluat tulla katsomaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 912
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom