Xiaomi 12 Pro

Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Osaisko joku neuvoa mitenkä tuosta kyseisestä puhelimesta soita puhelut / numeronäppimet mtenkä saa numeronäppäimistä esim numero 2 kohdassa kun on kirjaimet ABC niin mitenkä saan tulemaan jonkun - noista kirjaimista , tarvitsisin tuota toimintoa windowssin aktivointia varten kun siinä pitää näppäillä numeroita ja kirjaimia.
 

Liitteet

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Et mitenkään. Ei tuossa Windowsin puhelinaktivoinnissa pitäisi olla kun numeroita ja komentoihin sitten * ja #. Kuva toki selventäisi asiaa, jos voit laittaa.
Nuo kirjaimet on lähinnä jenkkimainoksissa käytetty. Eli vaikka, että soita numeroon SALENOW, jossa sitten jokainen kirjain vastaa tuossa näkyvää numeroa.
 
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Et mitenkään. Ei tuossa Windowsin puhelinaktivoinnissa pitäisi olla kun numeroita ja komentoihin sitten * ja #. Kuva toki selventäisi asiaa, jos voit laittaa.
Nuo kirjaimet on lähinnä jenkkimainoksissa käytetty. Eli vaikka, että soita numeroon SALENOW, jossa sitten jokainen kirjain vastaa tuossa näkyvää numeroa.
Moi kun menen tuohon aktivointi - ikkuna kohtaan - niin siellä ei minulla näy aktivointi ID tunnusta sitä kysyy puhelin aktivointi palvelussa mitenkä saan sen - näkyviin , olen aikaisemmin tällä Windows 8 Pron ( On aito ei ole laiton ostettu Jimmsiltä ) päivittänyt windows 10Proksi ja siintä windows 11 Proksi ja on aikaisemmin toiminut/aktivoitunut mutta nyt ei onnistu ja - asennuksen yhteydessäkin kirjauduin microsoft- tilillenikin jolla olen aikaisemminkin kirjautunut , koneeseeni vaihdoin emolevyn ja prosessorin ja pitäisi saada tämä Windows 11 Pro aktivoitua.
 

Liitteet

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Paina tuossa Aktivointi -ruudussa Muuta niin pääset syöttämään tuon avaimen, joka näkyy tuossa pienessä tarrassa. 11 ja kymppiin pitäisi periaatteessa kelvata vielä kasin avain. Jos tulee joku virheilmoitus, niin nappaa kuva. Yleensä tuossa vaiheessa on myös ohjeet puhelinaktivointiin jos se on mahdollinen.
Jos tuo ei toimi, niin itse puhelinaktivointiin pääsee sitten suoraan näin: Paina WIN + R ja kirjoita kommenoksi: slui 4 sekä paina OK.

Muistaakseni myös MS-tilin kautta tuo siirto onnistui jotenkin kikkailemalla OEM-lissun kanssa. Tästä tosin ei ole itsellä suoraa tietoa, eli joku muu saa kertoa jos tietää tuon paremmin.

Ja suosittelen poistamaan tuon kuvan lisenssistä :tup: Kohta on meinaan jollain muullakin käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2021
Viestejä
72
Paina tuossa Aktivointi -ruudussa Muuta niin pääset syöttämään tuon avaimen, joka näkyy tuossa pienessä tarrassa. 11 ja kymppiin pitäisi periaatteessa kelvata vielä kasin avain. Jos tulee joku virheilmoitus, niin nappaa kuva. Yleensä tuossa vaiheessa on myös ohjeet puhelinaktivointiin jos se on mahdollinen.
Jos tuo ei toimi, niin itse puhelinaktivointiin pääsee sitten suoraan näin: Paina WIN + R ja kirjoita kommenoksi: slui 4 sekä paina OK.

Muistaakseni myös MS-tilin kautta tuo siirto onnistui jotenkin kikkailemalla OEM-lissun kanssa. Tästä tosin ei ole itsellä suoraa tietoa, eli joku muu saa kertoa jos tietää tuon paremmin.

Ja suosittelen poistamaan tuon kuvan lisenssistä :tup: Kohta on meinaan jollain muullakin käytössä.

Olen kokeillut syöttää tuon Windows 8 Pron aktivointiavaimen mutta nyt ei jostain syystä kelpaa sanoo vain että Windowsin aktivointi ei onnistunut , vieläköhän toimii että jos asentaisi puhtaana tuon Windows 8 Pron ja päivittäisi sen sit Windows 11 Proksi , onkohan tuota puhelinaktivointia jossa ois - suomenkielinen palvelu.
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 519
Viestejä
4 202 284
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom