Xiaomi 10 5G lite sekoilee

Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
9
Terve, minulla on vajaa pari vuotta vanha ko. puhelin jossa on android 12 ja uusin miui 13.03v versio. Päivityksen jälkeen alkanut sekoileen että puhelin itse tiputtaa media äänet pois päältä vaikka puhelimeen ei edes koske. Asiaan ei vaikuta että painaa volume nappia pohjassa isomalle niin puhelin itse tiputtaa äänet pois päältä? on tehty tehdas asetuksen palautus mutta sekään ei auta? :/ jos yrittää puhelinta sammuttaa virta napista niin ottaa vaan näyttökuvia sarjoina??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
601
Siitä on volume down -nappi hajalla, ts. puhelin tulkitsee sen olevan painettuna pohjaan koko ajan. Samasta syystä tuo näyttökuvajuttu, normaalisti virtanappi + volume down ottaa screenshotin.
 
Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
9
tätä kyllä epäilin että itekki etä näppäimet paskana? tuota ei varmaan saa auki rikottua koko puhelinta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
601
Jos se on alle 2v sitten ostettu luuri, niin eikös siinä ole vielä takuuta? Tietysti jos sinne on päässyt esim. kosteutta sisään tai luuria tiputeltu, niin voi olla ettei takuu auta. Täytyy kyllä myöntää, että en tiedä puhelinten takuukäytännöistä paljoakaan. Puhelimen rakenne ei ole tiedossa mutta tuskin lähtisin itse avaamaan jos en tietäisi prikulleen mitä olen tekemässä ja miten. Muuten laite hajoaa lopullisesti turhan helposti. Tietysti tuotakin voi kokeilla jos ei ole mitään menetettävää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 063
Tyttärellä tuo sama ongelma korjaantui painelemalla äänenvoimakkuuden säädintä edes takaisin muutaman minuutin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 831
Viestejä
4 240 781
Jäsenet
71 257
Uusin jäsen
KaappiKommari

Hinta.fi

Ylös Bottom