Xbox Series X tilausseuranta

Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
87
On se komeaa, että saa 50€ lahjakortin kun tilaus viivästyy päivän tai pari. Skanssin Giganttihan yritti saada minut tyytymään 50€ lahjakorttiin 29.12. toimitusajalla :cautious:
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
461
No niin matkahuolto ihmisille surullisia uutisia mikäli tälle päivälle olitte mieluilleet. Sain äsken aspan kiinni ja kysyin, että onko tämä lähtenyt ruotsin vai suomen varastolta:


"Tarkistin tilanteen, ja tilauksenne on tosiaan lähtenyt keskusvarastoltamme Ruotsista viime yönä. Tilauksenne pitäisi olla teille noudettavissa tämän viikon aikana. Voitte seurata tilaustanne matkahuollon sivuilta seurantatunnuksella XXXXXXX. Pahoittelut että tilauksenne toimitus on viivästynyt, emmekää saa tuotetta toimitettua sovitussa ajassa. Logistiikka järjestelmässämme on tapahtunut virhe, jonka takia kaikki toimitukset eivät ole lähteneet toimitukseen sovitussa ajassa. Hyvityksenä tästä voimme tarjota teille 50€ sähköisen lahjakortin, joka on voimassa 3 vuotta sekä toimii jokaisessa kivijalkamyymälässämme. "
Sama litanja tuli mulle kun äskeen lopetin chättäilyn...kyllä korpeaa mutta 50 € luoas tännekkin lahjakortilla. Niiden sähläystä oli taas tämänkin kertainen.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
10
No niin matkahuolto ihmisille surullisia uutisia mikäli tälle päivälle olitte mieluilleet. Sain äsken aspan kiinni ja kysyin, että onko tämä lähtenyt ruotsin vai suomen varastolta:


"Tarkistin tilanteen, ja tilauksenne on tosiaan lähtenyt keskusvarastoltamme Ruotsista viime yönä. Tilauksenne pitäisi olla teille noudettavissa tämän viikon aikana. Voitte seurata tilaustanne matkahuollon sivuilta seurantatunnuksella XXXXXXX. Pahoittelut että tilauksenne toimitus on viivästynyt, emmekää saa tuotetta toimitettua sovitussa ajassa. Logistiikka järjestelmässämme on tapahtunut virhe, jonka takia kaikki toimitukset eivät ole lähteneet toimitukseen sovitussa ajassa. Hyvityksenä tästä voimme tarjota teille 50€ sähköisen lahjakortin, joka on voimassa 3 vuotta sekä toimii jokaisessa kivijalkamyymälässämme. "

Mitäs Paavola runoilit aspaan? Vois ihan vittuilun vuoksi runoilla samat asiat ja tsekata, josko sais myös 50€ lahjakortin.
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
17
En mitään oikeastaan, laitoin vaan kysymyksen, että onko nyt oikeasti näin, että lähtee ruotsista eikä suomesta. Laita sinne chättibottiin sun tilausnumero, sen jälkeen pystyy yhdistämään ihmiselle keskustelun. Jonoa oli, mutta lopulta sieltä joku vastasi.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
1 420
No niin matkahuolto ihmisille surullisia uutisia mikäli tälle päivälle olitte mieluilleet. Sain äsken aspan kiinni ja kysyin, että onko tämä lähtenyt ruotsin vai suomen varastolta:


"Tarkistin tilanteen, ja tilauksenne on tosiaan lähtenyt keskusvarastoltamme Ruotsista viime yönä. Tilauksenne pitäisi olla teille noudettavissa tämän viikon aikana. Voitte seurata tilaustanne matkahuollon sivuilta seurantatunnuksella XXXXXXX. Pahoittelut että tilauksenne toimitus on viivästynyt, emmekää saa tuotetta toimitettua sovitussa ajassa. Logistiikka järjestelmässämme on tapahtunut virhe, jonka takia kaikki toimitukset eivät ole lähteneet toimitukseen sovitussa ajassa. Hyvityksenä tästä voimme tarjota teille 50€ sähköisen lahjakortin, joka on voimassa 3 vuotta sekä toimii jokaisessa kivijalkamyymälässämme. "
Pitääpä laitella aspaan itsekin vielä uusiksi viestiä. Sain jo eilen tosiaan 5€ lahjakortin, mutta ei ole kyllä mielestäni mitenkään riittävä hyvitys, koska mielipahahan on nyt kovin suuri. Ennakkotilaajia pitäisi kohdella paremmin. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 908
Tuleeko lahjakortti automaattisesti vai pitääkö vaatia jostain?
 
Liittynyt
26.02.2018
Viestejä
102
"
Jos et näe Xbox Game Pass Ultimaten lunastusvaihtoehtoa alkuasetusten aikana tai Asetukset-sovelluksen kautta, ota yhteyttä jälleenmyyjään, jolta ostit konsolin Heidän on vahvistettava Xbox All Access -tilisi ja päätettävä seuraavista vaiheista.
"

Eli ottakaa yhteys giganttiin ja pyytäkää heiltä aktivointia. Soitto 2 aspaan nyt.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
382
9 aikoihin helsinkiin näköjään ups konsoli lähetys saapunut, 12 aikoihin tekstiviesti huomisesta toimitus ajasta... voisi kyllä tehdä nuita toimituksia kotiovelle myöhemminkin kuin 8-14 defaultina niin ei tarvitsisi päivää odotella.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
461
Pieni kevennys ;) Saas nähdä kumpi tulee mulla oikeasti ensiksi. Ps5 pitäis tulla heti ekas erässä pakettiautomaattiin : D
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
461
Tuleeko lahjakortti automaattisesti vai pitääkö vaatia jostain?
Vaikee sanoa jos noists nyt useampi ennakkotilasja valittas niin pistääkö automaattisesti? Mä kyl olisin sinne aspaan yhteydessä.... Ei ollut mulle kyl vielä ainakaan tippun mitään lahjakorttia....tulee varmaan viiveellä.
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
9
29.9. tilatun boksin kävin noutamassa Kalevan Gigantista juuri. Tilausvahvistuksessa luki että saapuu varastoon 3.10. ja eilen tuli tekstiviesti että on tänään noudettavissa. Omalta osaltani meni siis Gigantin puolesta oikein hyvin tämä ennakkotilaus.
Kiva, että 29.9 tilatun boxin sait jo. Itse tilasin 22.09 ensimmäisellä minuutilla noudettavaksi ja mitään ei ole vielä kuulunut...
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
56
Mihin sitä viestiä pitää laittaa? Chatbotin kautta en ainakaan päässyt keskustelemaan kenenkään kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 030
No niin matkahuolto ihmisille surullisia uutisia mikäli tälle päivälle olitte mieluilleet. Sain äsken aspan kiinni ja kysyin, että onko tämä lähtenyt ruotsin vai suomen varastolta:


"Tarkistin tilanteen, ja tilauksenne on tosiaan lähtenyt keskusvarastoltamme Ruotsista viime yönä. Tilauksenne pitäisi olla teille noudettavissa tämän viikon aikana. Voitte seurata tilaustanne matkahuollon sivuilta seurantatunnuksella XXXXXXX. Pahoittelut että tilauksenne toimitus on viivästynyt, emmekää saa tuotetta toimitettua sovitussa ajassa. Logistiikka järjestelmässämme on tapahtunut virhe, jonka takia kaikki toimitukset eivät ole lähteneet toimitukseen sovitussa ajassa. Hyvityksenä tästä voimme tarjota teille 50€ sähköisen lahjakortin, joka on voimassa 3 vuotta sekä toimii jokaisessa kivijalkamyymälässämme. "
No mitä hemmettiä? Itse juuri pääsin aspan chatista eikä vielä antanut mitään lahjakortteja. Sanoi että jos ei Xbox tule tänään vielä niin huomenna uusi yhteys niin katsotaan mahdollista hyvitystä.
Mihin sitä viestiä pitää laittaa? Chatbotin kautta en ainakaan päässyt keskustelemaan kenenkään kanssa.
Älä sano Xboxia chatbotille.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
191
Aspassa silmät kirkkaina väittivät, että toimituksissa ei ole mitään viivästyksiä. Koneet toimitetaan tilausjärjestyksessä. Kerroin tilanneeni parikymmentä minuuttia ennakkomyynnin aloituksesta ja ihmettelin, kun eivät tälle päivää saaneetkaan toimitettua. Muija vaan toisti mantraa "En voi luvata tälle päivälle, toimitetaan tilausjärjestyksessä, ei ole viivästyksiä". Kyllä tämä nyt alkaa syödä miestä jo siihen malliin, että menee vahvasti mietintään mistä jatkossa kaupat hoidetaan. Luokattoman huonosti toimittu koko prosessin ajan Gigantin taholta.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
461
Mihin sitä viestiä pitää laittaa? Chatbotin kautta en ainakaan päässyt keskustelemaan kenenkään kanssa.
Siellä voi olla aika melkoiset jonot...itse oli sijalla 20 kun pääsin aspan kanssa juttusille....siel vaan tyhmää kun ei näe miten jono etenee. Pitää aina välillä käydä tarkistamassa onko joku jo linjoilla.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
461
Juuri tuli 50 euron lahjakoodi puhelimeen...kandee olla tiukkana koska kaikilla meillä postin/ matkahuollon kautta tilanneilla ihan sama tilanne.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 108
Soitto aspaan 50€ lahjakortti, ja logistiikkajärjestelmän virheestä johtunut. Case closed ja trackin saatu yöllä.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
91
Chatissa sain omasta MH paketista vastauksen:
"
Valitettavasti meillä on ollut järjestelmähäiriö josta syystä 22.9-27.9 tehdyt tilaukset viivästyy. Pahoittelut tästä. Voin laittaa 50€ arvokoodin tulemaan tästä sopasta.
"
Kysyin että tuleeko tällä viikolla niin vastaus oli:
"Ei tän hetkisen tiedon mukaan mitä ollaan saatu. "

Edit: tuli tekstarina arvokoodi noin 5min chättäilyn jälkeen.
 
Liittynyt
10.04.2019
Viestejä
30
Itse oon chatbotin jonossa ollut 20 minuuttia. Kun liityin niin Estimated wait time oli 54min ja tällä hetkellä se on edelleen 54min. En haluaisi olla tänään töissä Gigantin asiakaspalvelussa
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
14
On aika hankalaa ollu Gigantilla tuo touhu kieltämättä, saa nähdä milloin oma ennakkotilaus saapuu. Btw vinkkinä, CDON näyttää että olisi varastossa X:ää kolmen päivän toimituksella. Mikäli joku ei Gigantin kanssa jaksa leikkiä enää.
Ostin tuolta. Kiitos vinkistä! Katsotaan miten tilanne etenee. Kova lupaus kyllä, jos noin nopeasti pystyvät toimittamaan.
 
Liittynyt
26.02.2018
Viestejä
102
Suosittelen ottamaan luurin käteen ja hoitamaan asian puheyhteydellä. Pääsee lähes heti juttusille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 908
Mitäs faktoja tarvitsevat/ovat olennaisia. Tilausnro/kellonaika, päivä? Ja tietysti marmatus että "ennakko blaa blaa, joudun odottamaan"?
 
Liittynyt
23.04.2020
Viestejä
3
Tilasin 22.9 klo 10.01 Lommilan Giganttiin ja äsken chatissä kyselin että missä viipyy viesti noudosta, niin ”valmistajan toimituksen puutteesta johtuen tuotteiden toimitukset venähtävät hiukan”. Tarjosi 50e lahjakorttia ja kuulemma ehkä keskiviikkona tai torstaina voi saada boksin, mutta ei varmasti.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
607
Suosittelen ottamaan luurin käteen ja hoitamaan asian puheyhteydellä. Pääsee lähes heti juttusille.
Mikäli olet hankkimassa tuotteita paina 1. Muissa asioissa paina 2. wtf. 5 min piti jonottaa puhelimella. Ja tietokone näytti, että liikkeeseen on menossa klo 15 aikaan lisää x:iä. Soittavat kuulemma takaisin kohta kun selvittävät onko siellä minullekin, mutta sanoi "pitäisi se nyt tulla tänään kun on luvattu".

Mitäs faktoja tarvitsevat/ovat olennaisia. Tilausnro/kellonaika, päivä? Ja tietysti marmatus että "ennakko blaa blaa, joudun odottamaan"?
Puhelimessa ei tarvinnut mitään faktoja, jos soitti tilauksessa olevasta numerosta.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
10
Täällä niin ikään saatiin Chatin kautta aspa kiinni. Lyö sen tilausnumeron sinne ja renkuttaa sitä että haluaa jutella ihmisen kanssa.
Parin min keskustelun jälkeen 50€ arvokoodi, pahoittelut "sopasta" ja lupaus siitä että boxin saa tän viikon aikana (kuorma on Suomessa tänään).
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
993
Tilasin 22.9 klo 10.01 Lommilan Giganttiin ja äsken chatissä kyselin että missä viipyy viesti noudosta, niin ”valmistajan toimituksen puutteesta johtuen tuotteiden toimitukset venähtävät hiukan”. Tarjosi 50e lahjakorttia ja kuulemma ehkä keskiviikkona tai torstaina voi saada boksin, mutta ei varmasti.
Hah! Eikös nuo olleet gigantin varastossa jo aikapäivää sitten?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
750
50e lahjakortti luvattiin tännekin. Lisäksi arvioi että ehkä tämän viikon puolella voi boxi tulla, mutta saattaa mennä ensi viikolle. Oma arvioni on tuo ensi viikko, kun aiemmat kokemukset gigantista tilatessa ovat osoittaneet että Ruotsin keskusvarastolta lähteneellä tavaralla menee saapumiseen ainakin se 6 arkipäivää.

Edit. Toimituksen myöhästymisen syyksi sain copypastevastauksen logistiikkajärjestelmässä tapahtuneesta virheestä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
241
Tuntuu 50e olevan automaatio. Viittaus logistiikkasoppaan, 5 sekunnin keskustelu ja koodi puhelimeen. Chatissa hoitui :)
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
9
Ei vieläkään All accessia itselläni, Porin gigantin myyjä sanoi ottavansa pääkonttoriin yhteyttä ja ilmoittavansa minulle parin tunnin sisään uudelleen
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
17
Harmi vaan ettei lahjakortti taida toimia nettikaupassa (wtf??? 2020), nyt olis klubihintaan 209€ se lisämuistipalikka ja jos siitä lohkasis vielä ton 50€ pois, niin hinta olisi jotakuinkin kohtuullinen.
 
Liittynyt
24.03.2017
Viestejä
105
reilu 40min meni jonottaessa ja asiakaspalvelun vastausten välillä kun kului "vähän" aikaa niin 40min keskustelun aloituksesta päästiin lahjakorttiin. Kovin koitin steelseriesejä ja / tai goodie - bägiä vielä hakea mutta tätä kautta sitä ei ainakaan lohjennut.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
17
Kaksi kertaa soitellut Gigantiin ja kysellyt all accessin game passin perään. Luvattu, että kohta toimii. No eipä toimi. Kai se tuolta settings-account pitäisi jostain löytyä, jos on löytyäkseen?
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
821
Laittakaa palaute suoraan Microsoft Suomelle että jatkossa välttävät Giganttia näissä lanseerauksissa. Tuokin on ihme homma että eivät saa pelejä julkaisupäivänä hyllyyn, pitää jostain tiskin alta kysellä.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
9
Nollatkaa konsoli (ei tarvitse pelejä poistaa) niin sitten kun konfiguroitte konsolin uudelleen (ilman puhelinta) pitäisi all access lähteä toimimaan...joku konsolifinillä testas tuon toimivaksi jonka jälkeen tosiaan itsekkin sain sen toimimaan noilla ohjeilla
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
56
"Jonossa on tällä hetkellä niin monta ihmistä, että siihen liittyminen on hetkellisesti suljettu. Voit yrittää myöhemmin uudelleen, tai kysyä nyt minulta. Muista, että ymmärrän parhaiten lyhyitä lauseita."

Meinaako tämä, että olen jossain jonossa, vai pitääkö tota chattia ränkyttää niin kauan, että jokin jonotussysteemi ilmestyy?
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
171
"Jonossa on tällä hetkellä niin monta ihmistä, että siihen liittyminen on hetkellisesti suljettu. Voit yrittää myöhemmin uudelleen, tai kysyä nyt minulta. Muista, että ymmärrän parhaiten lyhyitä lauseita."

Meinaako tämä, että olen jossain jonossa, vai pitääkö tota chattia ränkyttää, niin kauan, että jokin jonotussysteemi ilmestyy?
Täytyy ränkyttää. Näin ainakin eilen omalla kohdallani.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 908
Joo, 45min jotain on jonotus chatissa. Eikä lukema näköjään pienene vaan pysyy samana.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
171
Powerikin tarjoaa asiakaspalvelusta 25€ lahjakorttia, jos joku sattui sieltä tilaamaan. (Toimii vain myymälöissä).

En jaksanut tuosta sen enempää alkaa vänkäämään, että mutku gigantti tarjoo 50€!!!11. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 030
Nyt on Gigantin puhelinasiakaspalvelussakin jo jonoa enemmän. 10min jo odoteltu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
143 709
Viestejä
2 746 499
Jäsenet
53 098
Uusin jäsen
Tiijah92

Hinta.fi

Ylös Bottom