Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
91
Voisiko joku uuden ohjaimen omistaja kokeilla toimivatko kuulokkeet normaalisti 3,5 mm audioliittimeen kytkettynä? Oman Series X -ohjaimen kanssa vasemmasta kanavasta kuuluu vain kohinaa DT770 kuulokkeilla ja PC38X headsetilla vasen kanava on hiljaa paitsi jos itse headsetin volumerullasta laskee tasoa niin kanavatasapaino liikkuu oikealta vasemmalle. Molemmat kuulokkeet toimivat täysin oikein Series X konsolin kanssa kun käyttää vanhaa Onen ohjainta.
Päivitystä tähän ongelmaan jos joku muu sattuu törmäämään ohjaimen kuulokeportin toisen kanavan toimimattomuuteen. Kävin eilen Gigantissa valittamassa asiasta ja vaihtoivat ohjaimen mukisematta uuteen ja uuden ohjaimen kanssa kuulokkeet toimivat.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 286
Ei ole sellaista bundlea ellei joku kauppa satu sellaista itse tekemään.

Kaksi versiota on Wireless Adapterista. Uudempi on fyysisesti pienempi, mutta kaikki ohjaimet alkuperäisestä Xbox One -ohjaimesta Series-ohjaimeen tukevat kyllä molempia.
Olin tosiaan siinä uskossa, ettei tätä adapteria tarvisi lainkaan hankkia mutta kokemus osoitti toisin. Rahastusta, koska kyllähän tämän olisi halutessaan voinut varmasti toteuttaa jo olemassa olevien standardien mukaisesti.

Heikosti on adapteria saatavillakaan. Katselin jo mistä lähtisin hakemaan mutta verkkis, gigantti, poweri huutaa eioota.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Olin tosiaan siinä uskossa, ettei tätä adapteria tarvisi lainkaan hankkia mutta kokemus osoitti toisin. Rahastusta, koska kyllähän tämän olisi halutessaan voinut varmasti toteuttaa jo olemassa olevien standardien mukaisesti.

Heikosti on adapteria saatavillakaan. Katselin jo mistä lähtisin hakemaan mutta verkkis, gigantti, poweri huutaa eioota.
Konsolinetissä olisi tilattavissa loppuneena "tilaustuotteena", mutta paha sanoa, onko sitä saatavissa niinkään tai millä viiveellä.

Toki ohjainta voi aina käyttää johdon kanssa ensihätään, mutta varmaan tämän tiesitkin.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 286
Konsolinetissä olisi tilattavissa loppuneena "tilaustuotteena", mutta paha sanoa, onko sitä saatavissa niinkään tai millä viiveellä.

Toki ohjainta voi aina käyttää johdon kanssa ensihätään, mutta varmaan tämän tiesitkin.
Noh eiköhän noita piakkoin taas saa.

Ennestään löytyy xbox360 langallinen, että mdnnään nyt vielä sillä. Toisaalta on myös xbox one ohjain, langaton mutta sekon on sitä ensimmäistä versiota, joten eihän sekään toimi ilman donglea :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 437
Noh eiköhän noita piakkoin taas saa.

Ennestään löytyy xbox360 langallinen, että mdnnään nyt vielä sillä. Toisaalta on myös xbox one ohjain, langaton mutta sekon on sitä ensimmäistä versiota, joten eihän sekään toimi ilman donglea :)
Johdolla se ekakin One-ohjain toimii (micro-usb)?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Noh eiköhän noita piakkoin taas saa.

Ennestään löytyy xbox360 langallinen, että mdnnään nyt vielä sillä. Toisaalta on myös xbox one ohjain, langaton mutta sekon on sitä ensimmäistä versiota, joten eihän sekään toimi ilman donglea :)
Tarkoitin että sekä Xbox One että Series -ohjaimet toimivat aina myös johdollisena, kunhan löytyy dataa välittävä micro-USB-kaapeli tai Series-ohjaimen tapauksessa USB-C.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 286
Tarkoitin että sekä Xbox One että Series -ohjaimet toimivat aina myös johdollisena, kunhan löytyy dataa välittävä micro-USB-kaapeli tai Series-ohjaimen tapauksessa USB-C.
Kyllä vain. Langattoman ohjaimen toki ostin ensisijaisesti ja siten sitä aion käyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 129
Olin tosiaan siinä uskossa, ettei tätä adapteria tarvisi lainkaan hankkia mutta kokemus osoitti toisin. Rahastusta, koska kyllähän tämän olisi halutessaan voinut varmasti toteuttaa jo olemassa olevien standardien mukaisesti.

Heikosti on adapteria saatavillakaan. Katselin jo mistä lähtisin hakemaan mutta verkkis, gigantti, poweri huutaa eioota.
Olemassa oleva standardi on nimeltään Bluetooth. Eipä se Microsoftin vika ole jos tietokoneesi BT pätkii. Hyvin on toiminut omilla Xboxin ohjaimilla Bluetooth.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Olemassa oleva standardi on nimeltään Bluetooth. Eipä se Microsoftin vika ole jos tietokoneesi BT pätkii. Hyvin on toiminut omilla Xboxin ohjaimilla Bluetooth.
Tosin se Bluetooth lisättiin ohjaimeen vasta Xbone S:n julkaisussa. Sitä ennen, muutaman vuoden ajan langattomuus PC:llä vaati tuota donglea.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Myös parempi ja viiveettömämpi yhteys palikan kanssa. Vaatiiko jokainen ohjain muuten oman donglen, vai voiko samaan yhdistää useamman ohjaimen?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Mulla on vanhemman mallinen isompi usb-dongle. Toimiiko siinä toi uusi ohjain(varmaan toimii mutta haluan varmistaa) ja kuinka monta ohjainta se tukee samanaikaisesti?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Mulla on vanhemman mallinen isompi usb-dongle. Toimiiko siinä toi uusi ohjain(varmaan toimii mutta haluan varmistaa) ja kuinka monta ohjainta se tukee samanaikaisesti?
Toimii, ja kahdeksan ohjainta silläkin. Esim tuossa vanhan donglen arvostelussa mainitaan se kahdeksan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
48
Onko täällä muilla ollut Series X:n levyaseman kanssa ongelmia? Itse huomasin tänään kun ensimmäistä kertaa yritin pelilevyä asemaan laittaa, niin eihän se sinne mennyt millään. Huoltoon lähtee laite jossain vaiheessa. :tdown:
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
793
Onko täällä muilla ollut Series X:n levyaseman kanssa ongelmia? Itse huomasin tänään kun ensimmäistä kertaa yritin pelilevyä asemaan laittaa, niin eihän se sinne mennyt millään. Huoltoon lähtee laite jossain vaiheessa. :tdown:
Siis ei mene sisään sinne slottiin levy? Minulla oli ongelmia siinä, että käyttöliittymä on hyvin paska ilmoittamaan levystä mitään, joten vaikutti, ettei levyä tunnistettu, mutta ilmeisesti ongelma olikin siinä, että cyberpunkin storen preload ei toiminut levyn kanssa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
48
Siis ei mene sisään sinne slottiin levy? Minulla oli ongelmia siinä, että käyttöliittymä on hyvin paska ilmoittamaan levystä mitään, joten vaikutti, ettei levyä tunnistettu, mutta ilmeisesti ongelma olikin siinä, että cyberpunkin storen preload ei toiminut levyn kanssa.
Joo, ei huoli levyä ollenkaan sisään levyasemaan kuten tuossa linkissä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 129
Sanottakoon että oma Series X on toiminut täysin moitteettomasti. On käytännössä äänetön eikä tuo levyasemakaan pidä mielestäni mitään erityistä ääntä niinkuin jotkut sanovat :thumbsup:
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106


Indiana Jones tekee paluun! Mm. uudemmista Wolfenstein-peleistä tunnettu ruotsalainen Machine Games on pelin takana. Machine Games on Bethesdan alaisuudessa, joten peli lienee 99,9% varmuudella MS-yksinoikeus ja Game Passissa day 1. :tup:
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Toimiiko tuo display app striimaus hyvin? Voisi S:n hankkia ihan game pass -koneeksi, pelaisi kaikki jotka vaatii 60 fps ja sohvan taktiikalla striimaus windows peli-pc to xbox. Samalla olisi lapsille pelikone.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
XSX:n ohjaimesta B-näppäin alkanut jumittamaan eli jää välillä pohjaan/puoliväliin, ei varmaan voi tehdä itse mitään vaan takuuasia?
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
7
Onkos muilla ollu "flickering" ongelmia XSX'n kanssa? Mulla Sony KD-55Xe9005 töllö ja kuva räpsyili. Hieman asetuksia pläräsin, googlailin ja ehkä löysin ratkasun: "Change the bit rate in console video settings" Nyt ollu stabiili kuva 10min.
Tuli myös ohjain paketin mukana mutta siinä ilmeisesti joku uus usb-reikä? Oman vanhan elite controllerin usb-piuha ei käy siihen.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Tuli myös ohjain paketin mukana mutta siinä ilmeisesti joku uus usb-reikä? Oman vanhan elite controllerin usb-piuha ei käy siihen.
USB-C, vanha oli micro-USB. Toimii millä tahansa USB-C–USB-A -kaapelilla (kunhan ei ole pelkkä latauskaapeli, joka ei välitä dataa)
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 286
Olemassa oleva standardi on nimeltään Bluetooth. Eipä se Microsoftin vika ole jos tietokoneesi BT pätkii. Hyvin on toiminut omilla Xboxin ohjaimilla Bluetooth.
PS4 ohjain toimii moitteetta. Samoin toimii puhelin ja parit eri kuulokkeet. Ainoastaan tämä xbox-ohjain hävittää yhteyttä parin minuutin välein sen verrran, että peleissä tulee ilmoitus ja ohjaimen valo vilkahtaa.

Joko taajuus on eri tai ohjelmallisesti säädetty niin herkälle, että tulee ilmoitus hävinneestä yhteydestä.

Microsoftin tuki kehottaa hankkimaan adapterin. Asia on siis tiedostettu heidänkin päässään.

Emona:
Gigabyte X570 AORUS ULTRA
lisäantenni paikallaan ja etäisyys n. metri.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 129
PS4 ohjain toimii moitteetta. Samoin toimii puhelin ja parit eri kuulokkeet. Ainoastaan tämä xbox-ohjain hävittää yhteyttä parin minuutin välein sen verrran, että peleissä tulee ilmoitus ja ohjaimen valo vilkahtaa.

Joko taajuus on eri tai ohjelmallisesti säädetty niin herkälle, että tulee ilmoitus hävinneestä yhteydestä.

Microsoftin tuki kehottaa hankkimaan adapterin. Asia on siis tiedostettu heidänkin päässään.

Emona:
Gigabyte X570 AORUS ULTRA
lisäantenni paikallaan ja etäisyys n. metri.
Noh tottakai Microsoft joka tapauksessa kehottaa ostamaan lisää kilkkeitä heiltä ja mainostaa omaa proprietaryä parhaana.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 226
Noh tottakai Microsoft joka tapauksessa kehottaa ostamaan lisää kilkkeitä heiltä ja mainostaa omaa proprietaryä parhaana.
Tottakai, omalla tekillä toimii 8 ohjainta (+ kaikilla audio sisään ja ulos?) pienellä viiveellä. Bluetooth (saattaa) ottaa itteensä jo siitä, jos samassa huoneessa on muita bluetooth-laitteita. Puhumattakaa, että kaista muutenki aika kapee, siihen ei paljoa häiriötä kaipaa. Bluetoothin seuraava/uusin versio korjaa paljon asioita.

Jos pleikkarin ohjain toimii paremmin, nii liekö sit vahvempi signaali virrankulutuksen ehdoilla? En keksi muuta. Sama (standardi)teknologia kuite.

edit: lisäksi pc-markkinat on vain sivutuote, kuten Sonyllekkin. Tuskin muuten edes bluetoothia löytyis. Adapterilla saa kaiken irti ohjaimesta, vaikka muuten toimiskin. En lähtis syytteleen, se on kuitenkin lähtökohtaisesti xboxin ohjain. Pitäis tietty toimia, jos pc:lle myydään. Veikkaan, että vain adapteri-settiä mainostavat pc:lle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Tulipa huomattua että XSX:ssä on vielä se sama ongelma kuin XBonella eli latausnopeudet ainakin WIFIssä olivat masentavat kunnes lopetti taustalla olevan pelin jolloin nopeudet hyppäsi. Olisi voinut kuvitella että tämä olisi saatu fixattua?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Tulipa huomattua että XSX:ssä on vielä se sama ongelma kuin XBonella eli latausnopeudet ainakin WIFIssä olivat masentavat kunnes lopetti taustalla olevan pelin jolloin nopeudet hyppäsi. Olisi voinut kuvitella että tämä olisi saatu fixattua?
On ihan LANissakin sama, eikä ole bugi, vaan on ihan tarkoituksella tehty tuollaiseksi. Itsellä nimittäin oli latauslistassa jopa oikein ilmoitus, että jos haluat enemmän nopeutta, sammuta taustalla oleva peli...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Kovalevyllä varustetuista bokseista kantautunut, ideana ettei lataus rasita lättyä kesken pelin ja siten aiheuta lagauksia.
Tuo voi olla osatotuus. Itse olen kuullut että se throttlaus olisi nettipelien laginestoa varten. Ei käytetä täyttä kaistaa ettei nettipelit kärsi.

Eikö tämän olisi voinut aika helposti muuttaa XSX/XSS sarjaan? Miksi roikottaa moista mukana?
Tuota pitää varmaan Microsoftilta kysyä. Laita palautetta vaikka xboxinsiders-subredditin kautta, eipä se muuten valittamalla juuri parane.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Kovalevyllä varustetuista bokseista kantautunut, ideana ettei lataus rasita lättyä kesken pelin ja siten aiheuta lagauksia.
Karua, että se tekee noin vaikka peli on vain taustalla passiivisena. Ymmärrettävää toki mekaanisilla levyillä silloin kun peliä pelataan, mutta vähän järkevämpi systeemi tekisi vähintään eron sen välillä, onko päällä oleva peli aktiivinen vai taustalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 286
PS4 ohjain toimii moitteetta. Samoin toimii puhelin ja parit eri kuulokkeet. Ainoastaan tämä xbox-ohjain hävittää yhteyttä parin minuutin välein sen verrran, että peleissä tulee ilmoitus ja ohjaimen valo vilkahtaa.

Joko taajuus on eri tai ohjelmallisesti säädetty niin herkälle, että tulee ilmoitus hävinneestä yhteydestä.

Microsoftin tuki kehottaa hankkimaan adapterin. Asia on siis tiedostettu heidänkin päässään.

Emona:
Gigabyte X570 AORUS ULTRA
lisäantenni paikallaan ja etäisyys n. metri.
Ja Intelin bluetooth ajurin päivitys näemmä korjasi omalla kohdala tämän ongelman. Nyt on ainakin toiminut 20 minuutin testiajon pätkimättä. Flässäsin myös biosin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 129
Tulipa huomattua että XSX:ssä on vielä se sama ongelma kuin XBonella eli latausnopeudet ainakin WIFIssä olivat masentavat kunnes lopetti taustalla olevan pelin jolloin nopeudet hyppäsi. Olisi voinut kuvitella että tämä olisi saatu fixattua?
Kuten tuolla sanottukin jo niin tosiaan ehkäisee suorituskykyhaittoja levykäyttöä rajoittamalla ja ei käytä koko verkkokaistaa. Tuo sama ominaisuushan on myös kilpailevalla leirillä.

Itse haluisin vain asetuksen jolla tuon Quick Resumen saisi pois käytöstä ettei tarvitse joka kerta käsin sulkea peliä.
Ja Intelin bluetooth ajurin päivitys näemmä korjasi omalla kohdala tämän ongelman. Nyt on ainakin toiminut 20 minuutin testiajon pätkimättä. Flässäsin myös biosin.
Enkös sanonut heti alussa jo että koneessa joku häikkä ;)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
234
Tuo pelin lataus ja siinä samanaikainen asennus rasittaa prosessoria joka taas saattaa johtaa pelien hidasteluun. Ihan ymmärrettävää että latauksia throttlataan. Oli jo aiemmassa sukupolvessakin molemmilla leireillä.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Toimiiko tuo display app striimaus hyvin? Voisi S:n hankkia ihan game pass -koneeksi, pelaisi kaikki jotka vaatii 60 fps ja sohvan taktiikalla striimaus windows peli-pc to xbox. Samalla olisi lapsille pelikone.
Itse itselleni vastaten, ei tätä ominaisuutta ole olemassakaan uusilla konsoleilla. Ei striimausta kumpaankaan suuntaan.

Kikkailemalla löyty test app ominaisuudelle mutta laatu lähiverkossakin aivan kuraa.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Itseä häiritsee, ettei softatalo saa tehtyä sellaista puhelinappia, jonka kautta voisi ostaa pelejä ja lisäosia. Sonyllä tämä onnistuu. Sama vika nintendolla. Muuten edelleen tyytyväinen series x:ään ja game passiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 374
Enpä ole kaivannut kun konsoleilla ostaminen olllut helppoa,. tosin ps5:n tämän hetkinen store aivan karmea... Molempien nettisivut olleet aina kasa paskaa, niistä ei ostaisi vaikka aseella uhattaisiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 129
Nyt ku tuosta ostamisesta puhe niin saisivat antaa asetuksen ettei pelit lähtisi asentumaan heti kun ne on ostanut. Ärsyttää Live Gold pelien lunastuksessa kun aina pitää erikseen käydä perumassa asennus.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Enpä ole kaivannut kun konsoleilla ostaminen olllut helppoa,. tosin ps5:n tämän hetkinen store aivan karmea... Molempien nettisivut olleet aina kasa paskaa, niistä ei ostaisi vaikka aseella uhattaisiin.
Itse ostanut aika suuren osan ihan Mikkiksen webbisivuilta puhelimella/padillä/läppärillä, sieltä saa ne näppärästi asentumaankin halutuille laitteille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 374
Nyt ku tuosta ostamisesta puhe niin saisivat antaa asetuksen ettei pelit lähtisi asentumaan heti kun ne on ostanut. Ärsyttää Live Gold pelien lunastuksessa kun aina pitää erikseen käydä perumassa asennus.
Tämä on edelleen yksi käsittämättömyys MS:n konsolipuolella. Kenen mielestä "pakkoasennus" hyvä idea? Ei voi ymmärtää. Toisella puolella sentään onnistuu arkistoon laittaminen ja näin sen pitäisi olla Xboxillakin.

edit. Onko joku muuten jaksanut tarkistaa pysyykö nyt HDR-asetus paikallaan konsolissa? Itse pitkästä aikaa tein sen taas, mutta en oikein aiemminkaan huomannut oliko mitenkään "liikkunut".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Tulipa muuten mieleeni, millä nimellä porukalla näkyy XSX kun Microsoftin verkkosivuilta ostaa jotain ja pistää latautumaan konsolille? XBox Onet näyttää ihan oikein niillä nimillä mille konsoli on nimetty (esim. "Reiskan XBoksi" tms) mutta XSX näkyy jonain geneerisenä "Microsoft Xbox One" nimellä eikä sillä millä laite on nimetty?

Tätä voi kokeilla "ostamalla" jonkun GP pelin tai muun 0 hintaisen pelin niin ei tarvitse maksaa mitään.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Tulipa muuten mieleeni, millä nimellä porukalla näkyy XSX kun Microsoftin verkkosivuilta ostaa jotain ja pistää latautumaan konsolille? XBox Onet näyttää ihan oikein niillä nimillä mille konsoli on nimetty (esim. "Reiskan XBoksi" tms) mutta XSX näkyy jonain geneerisenä "Microsoft Xbox One" nimellä eikä sillä millä laite on nimetty?

Tätä voi kokeilla "ostamalla" jonkun GP pelin tai muun 0 hintaisen pelin niin ei tarvitse maksaa mitään.
Mulla on ollut 3 eri Xbox Onea, ja tuo ei ole koskaan näyttänyt luotettavasti minun itse asettamia nimiä; joskus on näyttänyt ja myöhemmin unohtanut ja joskus ei ole oppinut ollenkaan. Eli sanoisin että varmaan aika tavallista tuollainen.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Mulla on ollut 3 eri Xbox Onea, ja tuo ei ole koskaan näyttänyt luotettavasti minun itse asettamia nimiä; joskus on näyttänyt ja myöhemmin unohtanut ja joskus ei ole oppinut ollenkaan. Eli sanoisin että varmaan aika tavallista tuollainen.
Ok, olisi nyt näyttänyt edes Xbox Series X niin tietäisi heti mihin sen asennuksen laittaa menemään mutta pärjään kyllä nykyiselläkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 129
Tulipa muuten mieleeni, millä nimellä porukalla näkyy XSX kun Microsoftin verkkosivuilta ostaa jotain ja pistää latautumaan konsolille? XBox Onet näyttää ihan oikein niillä nimillä mille konsoli on nimetty (esim. "Reiskan XBoksi" tms) mutta XSX näkyy jonain geneerisenä "Microsoft Xbox One" nimellä eikä sillä millä laite on nimetty?

Tätä voi kokeilla "ostamalla" jonkun GP pelin tai muun 0 hintaisen pelin niin ei tarvitse maksaa mitään.
Ihan niillä nimillä mitkä olen niille antanut.
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
7
Olikos jollai antaa jotain järkevää tuohon mitkä pelit toimii ulkoiselta kovolta ja mitkä taas ei? Itellä on WD My Book 4 Tt USB3.0 kovo missä kaikki pelit uusinta nhl20 myöten ja pystyn pelaa niitä sieltä. Nyt sit kuitenki uusin cod black ops ei toimi sieltä vaan pitää lataa XSX'n sisäiselle kovolle, et pystyy pelaa
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 082
Olikos jollai antaa jotain järkevää tuohon mitkä pelit toimii ulkoiselta kovolta ja mitkä taas ei? Itellä on WD My Book 4 Tt USB3.0 kovo missä kaikki pelit uusinta nhl20 myöten ja pystyn pelaa niitä sieltä. Nyt sit kuitenki uusin cod black ops ei toimi sieltä vaan pitää lataa XSX'n sisäiselle kovolle, et pystyy pelaa
Kaikki pelit, jotka on "Optimized for Series X/S", toimivat vain sisäiseltä levyltä tai viralliselta laajennustikulta.

Tuolla ne on listattuna (toki vain ne joiden kohdalla lukee "Now Available"): Optimized for Series X|S | Xbox
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
146
  • Tykkää
Reactions: Zat
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 006
Viestejä
4 191 864
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
Package

Hinta.fi

Ylös Bottom