Xbox/Pc ohjain kestävyys

Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Oli pakko laittaa tänne jo viestiä kyseisen lafkan ohjaimista. Onko todella näin että ovat erittäin huonolaatuisia nämä.
Itsellä ongelma ollut lähinnä tuo driftin juttu vasemman tatin kanssa. Edellinen Xbox ohjain ei kestänyt kuin sen 2-vuotta, nyt tämä uusi Starfield Edition on ostettu 15.8.23 ja tähän tuli se sama ongelma.

Jos noita pc puolen pelejä ei olisi suurimmaksi osaksi tehty ohjain riippuvaiseksi niin en edes katsoisi näihin vaan ottaisin PS5 ohjaimen käyttöön, on ainakin laadukkaampi ja ei hajoa.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Forza horizon 5 Limited edition ohjaimen käytin takuussa n vuosi ostosta ja nyt hajosi sininen ohjain alle puoleen vuoteen.

Juurikin tää stick drift ongelma.

Tuntuu vähän liian tiuhaan näitä menevän, toki on useampi käyttäjäkin. Konsolin mukana tullut ohjain on pysynyt kuitenkin ehjänä.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 016
Mulla tais mennä pari vuotta että tuli driftiä, mutta tuntuu että korjaantui ainakin hetkeksi näillä ohjeilla, nopea ainakin testata:
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
Mulla tais mennä pari vuotta että tuli driftiä, mutta tuntuu että korjaantui ainakin hetkeksi näillä ohjeilla, nopea ainakin testata:
Kokeilin nyt noita vinkkejä, ei auta ja muuttunut nyt ärsyttäväksi/mahdottomaksi käyttää, tekee driftiä ylös ja alaspäin myös.
Gigantista tuon olen hankkinut, miten noiden takuuhuolto käytäntö menee?
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
136
No nyt pelailen langalla PS5 ohjaimella kun kone kuitenkin siinä puolenmetrin päässä. Täytynee tuo ohjain saada jotenkin huoltoon ja myydä pois kun tulee korjattuna takaisin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 304
No nyt pelailen langalla PS5 ohjaimella kun kone kuitenkin siinä puolenmetrin päässä. Täytynee tuo ohjain saada jotenkin huoltoon ja myydä pois kun tulee korjattuna takaisin.
Ohjaimella pitäis olla vuoden takuu. Vie giganttiin, nii saattavat antaa suoraan hyllystä uuden tilalle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 758
Viestejä
4 205 854
Jäsenet
70 959
Uusin jäsen
Sallys

Hinta.fi

Ylös Bottom