On vanhemmissa, modatuissa peleissä joissa drawcallien määrä ylittää alkuperäisen suunnittelun, ja CPU menee "tukkoon". Välimuistin kolminkertaistaminen voi tuoda 70% fps parannuksia 4K-resollakin. Skyrimin maisema valikoitui hyvin kohdalle, ja jossa näkyy kun mennään CPU rajoitteisesta GPU rajoitteiseksi.
Olen tätä jo pitkään epäillyt, mutta koska tätä ei juuri missään testata, niin nyt pääsi itse testaamaan. Oikeastaan ainoa paikka missä tästä on näkynyt viitteitä on tässä: Fallout 4 CPU benchmark thread(need some Zen3 and Zen4 results!) Ja sielläkin testaavat 800x600 resolla, kun järkevämpää on testata miten CPU voi hidastaa GPU:n 4K:llakin.
Olen tätä jo pitkään epäillyt, mutta koska tätä ei juuri missään testata, niin nyt pääsi itse testaamaan. Oikeastaan ainoa paikka missä tästä on näkynyt viitteitä on tässä: Fallout 4 CPU benchmark thread(need some Zen3 and Zen4 results!) Ja sielläkin testaavat 800x600 resolla, kun järkevämpää on testata miten CPU voi hidastaa GPU:n 4K:llakin.
Viimeksi muokattu: