x3D prosessoreiden suurin hyöty peleissä

Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 112
On vanhemmissa, modatuissa peleissä joissa drawcallien määrä ylittää alkuperäisen suunnittelun, ja CPU menee "tukkoon". Välimuistin kolminkertaistaminen voi tuoda 70% fps parannuksia 4K-resollakin. Skyrimin maisema valikoitui hyvin kohdalle, ja jossa näkyy kun mennään CPU rajoitteisesta GPU rajoitteiseksi.

CPU Drawcalls 4K.png


Olen tätä jo pitkään epäillyt, mutta koska tätä ei juuri missään testata, niin nyt pääsi itse testaamaan. Oikeastaan ainoa paikka missä tästä on näkynyt viitteitä on tässä: Fallout 4 CPU benchmark thread(need some Zen3 and Zen4 results!) Ja sielläkin testaavat 800x600 resolla, kun järkevämpää on testata miten CPU voi hidastaa GPU:n 4K:llakin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 989
Viestejä
4 370 393
Jäsenet
72 717
Uusin jäsen
Rautti

Hinta.fi

Ylös Bottom