www.GreenWare.fi - Läppäreitä laatutietoisille (22.4.2021, heti valmiina olevat koneet sopuhinnoin)

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
79
Edellisen viestin lähettämisen jälkeen tulikin iltapäivällä ihan oma-aloitteisesti viesti että olikin unohtunut vahvistaa maksu ja rahat on nyt siirretty. Samaa kaavaa noudattaa siis kuten aiemmillakin että rahojen palautuksessa on ongelmia ja tulee tyhjiä lupauksia ja sen jälkeen kun tänne julkisesti ongelmista ilmoittaa, niin kaikki sujuu nopeasti. Kukin vetäköön omat johtopäätökset asiasta.

Asia on nyt kuitenkin saatu hoidettua loppuun.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Edellisen viestin lähettämisen jälkeen tulikin iltapäivällä ihan oma-aloitteisesti viesti että olikin unohtunut vahvistaa maksu ja rahat on nyt siirretty. Samaa kaavaa noudattaa siis kuten aiemmillakin että rahojen palautuksessa on ongelmia ja tulee tyhjiä lupauksia ja sen jälkeen kun tänne julkisesti ongelmista ilmoittaa, niin kaikki sujuu nopeasti. Kukin vetäköön omat johtopäätökset asiasta.

Asia on nyt kuitenkin saatu hoidettua loppuun.
Kävin nyt lukemassa ensimmäistä kertaa tätä ketjua tänään, lisäksi olisit saanut minut kiinni puhelimella ihan koska vain.. Ainoa tapa jolla tavoittelit oli Whatsapp
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Kiitoksia jälleen kerran kaupoista.

Kun sai aikataulut mätsäämään, niin homma hoitui ja ostettu 7370 ei käytännössä uutta häpeä!


Eikun softat sisään ja karttoja veivaamaan :kippis:
Kiitoksia kaupoista jälleen kettan :)

Identtisiä ja yhtä siistejä pelejä ainakin yksi vielä vapaana. Toinen tällähetkellä varattuna maanantaihin asti.


2x Dell Latitude 7370, M7-6Y75, 16gb, 256 m.2 SSD, 13.3" QHD+ InfinityEdge IPS TOUCH 3200x1800, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 580eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb NVMe SSD levyllä +50eur*
 

corn

Valosnäppäilijä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
Aloitetaan nyt positiivisella palautteella, että hyvin on tähän asti yhteistyö rullannut ja vuosien aikana ostanut suoraan tai tuttavien kautta sen parisen kymmentä konetta.

Tässä myös muille tiedoksi viimeisin tilauksenseuranta:

22.02.2021 tilattu telakka ja kone
- Kone ja telakka "hyllyssä"
22.02.2021 PDF lasku maksettu

08.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: ei vastausta..

15.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: "katson tänään"

25.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: "saat tänään seurantatiedot"
- Postilta tuli seurantatiedot

29.03.2021 kyselty tilannetietoja, koska "Posti odottaa lähetystä"
- Greenware: "selvitän, mutta se noudettiin 25pv"
- perutaan kaupat ja sovitaan kauppahinnan takaisinmaksu
- Seurantakoodille ei koskaan toimitettu pakettia postiin...

08.04.2021 kyselty tilannetietoja, koska sovittua palautusta ei näy

09.04.2021 Greenware ilmoittaa, että palautus suoritettu

16.04.2021 kyselty tilannetietoja, kun sovittua palautusta ei näy
- ei vastausta

Nyt 12.5.2021 ei ole palautusta näkynyt niin ajattelin kokeilla tätä reittiä vaikka ajatus oli hoitaa asia hiljaisesti, mutta se ei toiminut.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitetaan nyt positiivisella palautteella, että hyvin on tähän asti yhteistyö rullannut ja vuosien aikana ostanut suoraan tai tuttavien kautta sen parisen kymmentä konetta.

Tässä myös muille tiedoksi viimeisin tilauksenseuranta:

22.02.2021 tilattu telakka ja kone
- Kone ja telakka "hyllyssä"
22.02.2021 PDF lasku maksettu

08.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: ei vastausta..

15.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: "katson tänään"

25.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: "saat tänään seurantatiedot"
- Postilta tuli seurantatiedot

29.03.2021 kyselty tilannetietoja, koska "Posti odottaa lähetystä"
- Greenware: "selvitän, mutta se noudettiin 25pv"
- perutaan kaupat ja sovitaan kauppahinnan takaisinmaksu
- Seurantakoodille ei koskaan toimitettu pakettia postiin...

08.04.2021 kyselty tilannetietoja, koska sovittua palautusta ei näy

09.04.2021 Greenware ilmoittaa, että palautus suoritettu

16.04.2021 kyselty tilannetietoja, kun sovittua palautusta ei näy
- ei vastausta

Nyt 12.5.2021 ei ole palautusta näkynyt niin ajattelin kokeilla tätä reittiä vaikka ajatus oli hoitaa asia hiljaisesti, mutta se ei toiminut.
Laitatko yv niin katsotaan, profiilisi on rajoitettu joten en pysty lähettämään.

Meillä ei käsittääkseni ole yv keskustelua täällä käynnissä joten en tiedä mistä koneesta on nyt kyse
 

corn

Valosnäppäilijä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
Laitatko yv niin katsotaan, profiilisi on rajoitettu joten en pysty lähettämään.

Meillä ei käsittääkseni ole yv keskustelua täällä käynnissä joten en tiedä mistä koneesta on nyt kyse
Jatkoin sähköpostissa vanhaa ketjua..
Kuittaan tänne, kun asiat saadaan hoidettua maaliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 077
PAkko sivusta näitä palautusjuttuja seuranneena sanoa, että aika paljon tuntuu ongelmia olevan.
Ja joo, toki varmasti positiivisia kauppoja enemmänkin. Mutta noita vastaavia kuin @corn nimimerkillä on näkynyt muutama muukin...

Greenwaren idea on hyvä, toivottavasti hommat vain rokkaisivat vieläkin paremmin.
Tuo meileihin/viesteihin vastaamattomuus näkyy mulle hirveän punaisena, se on sitä laadutonta asiakaspalvelua joka ainakin itselleni lähtökohtaisesti hyvin oleellinen asia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Silloin kun homma toimii niin tää on aivan loistava. Itsekin Vstore aikaan yhden koneen ostaneenä, sain sen tuotuna Tampereelle ja homma täys kymppi. Mut kyllä nyt varmaan volyymiin nähden liikaa näitä hukkuneita koneita ja rahat ei palaudu jne. Jos vika on muissa niin sit sellaset sopparit et homma toimii. Ei ole paljon uusista koneista viime aikoina ilmoiteltu joten saa nähdä miten jatko.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
53
Jep. Sen enempää keissiä avaamatta totean, että kolme vai neljä konetta on menestyksekkäästi ostettu, mutta aikaansa kutakin...

Kiitoksia kuitenkin ja toivottavasti asiat saadaan kuntoon.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Tällähetkellä heti valmiina, näiden jälkeen otan pienen paussin ja järjestelen hommat uusiksi niin että hommat pelaa. Uutta kuormaa saapumassa ja jotain pientä saapunutkin mutta tosiaan tässä välissä pieni tauko ja asioiden uudelleenjärjestely että hommat toimii

Nämä tosiaan heti valmiina, nouto Valkeakoskelta tai postitus

TARJOTA SAA, NÄMÄ HALUTAAN NYT VAAN POIS TÄSSÄ KOHTAA


2x Dell Latitude 7370, M7-6Y75, 16gb, 256 m.2 SSD, 13.3" QHD+ InfinityEdge IPS TOUCH 3200x1800, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN, Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 590eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb NVMe SSD levyllä +50eur*

1x Lenovo X1 Carbon G4, i7 6600u, 8gb, 256 m.2 SSD, 14* QHD IPS 2560x1440 , AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 490eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb NVMe SSD
 

corn

Valosnäppäilijä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
Aloitetaan nyt positiivisella palautteella, että hyvin on tähän asti yhteistyö rullannut ja vuosien aikana ostanut suoraan tai tuttavien kautta sen parisen kymmentä konetta.

Tässä myös muille tiedoksi viimeisin tilauksenseuranta:

22.02.2021 tilattu telakka ja kone
- Kone ja telakka "hyllyssä"
22.02.2021 PDF lasku maksettu

08.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: ei vastausta..

15.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: "katson tänään"

25.03.2021 kyselty tilannetietoja
- Greenware: "saat tänään seurantatiedot"
- Postilta tuli seurantatiedot

29.03.2021 kyselty tilannetietoja, koska "Posti odottaa lähetystä"
- Greenware: "selvitän, mutta se noudettiin 25pv"
- perutaan kaupat ja sovitaan kauppahinnan takaisinmaksu
- Seurantakoodille ei koskaan toimitettu pakettia postiin...

08.04.2021 kyselty tilannetietoja, koska sovittua palautusta ei näy

09.04.2021 Greenware ilmoittaa, että palautus suoritettu

16.04.2021 kyselty tilannetietoja, kun sovittua palautusta ei näy
- ei vastausta

Nyt 12.5.2021 ei ole palautusta näkynyt niin ajattelin kokeilla tätä reittiä vaikka ajatus oli hoitaa asia hiljaisesti, mutta se ei toiminut.
02.06.2021 Ei ole palautusta vielä saapunut.
Ehdottanut, että voisin ottaa vaikka edellä mainitun E7370 jos palautettavaa ei muuten ole.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
02.06.2021 Ei ole palautusta vielä saapunut.
Ehdottanut, että voisin ottaa vaikka edellä mainitun E7370 jos palautettavaa ei muuten ole.
Meiltä olisi siis pitänyt tulla palautus ja olet itse ehdottanut että voisit ottaa 7370 Dellin tilalle? Pistäs mulle whatsappia 050 333 9079 tai emailia info@greenware.fi niin sovitaan homma heti maaliin
 

corn

Valosnäppäilijä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
Meiltä olisi siis pitänyt tulla palautus ja olet itse ehdottanut että voisit ottaa 7370 Dellin tilalle? Pistäs mulle whatsappia 050 333 9079 tai emailia info@greenware.fi niin sovitaan homma heti maaliin
Eipä vaan ole tullut.. ja olen itse ehdottanut eilen sähköpostilla em. osoitteeseen.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Eipä vaan ole tullut.. ja olen itse ehdottanut eilen sähköpostilla em. osoitteeseen.
Katsoin mailit tänään viimeksi.. Voitko lähettää uudelleen nyt heti niin kyttään nyt kokoajan

Edit: uusi maili tuli perille ja vastasin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 491
Koitappa @Juhalius hieman ryhdistäytyä. 15.4 on siskon tilaus laitettu sisälle ja siihen sovittu päälle Fin-näppiksen saapumisen odotus n. viikko. Sanoin siskolle jo etukäteen varautua 3-4viikon odotusaikaan, mutta nyt kyllä vedät pohjat.
Normaalit selitykset kyllä löytyy kehiin:
- kuljetus hukannut, miepä alan selvittelemään kun pääsen koneelle
- mie olen ollut reissussa ja katson heti kun pääsen koneelle
- Laitappa whatsappiin viestiä, niin katson heti ja vastaus viipyy x-määrä tunteja tai menee 1-2päivää
- Seurantakoodi:
"31.05.2021 13:06
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi"


Tulikohan siinä kaikki?

Ei hitto näin voi tehdä liiketoimintaa.

Vois @Sampsa ja @Juha Kokkonen alkaa miettimään näitä yhteistyökuvioita uusiksi, jos minkäänlaista ryhdistäytymistä ei tapahdu. :rolleyes:
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Koitappa @Juhalius hieman ryhdistäytyä. 15.4 on siskon tilaus laitettu sisälle ja siihen sovittu päälle Fin-näppiksen saapumisen odotus n. viikko. Sanoin siskolle jo etukäteen varautua 3-4viikon odotusaikaan, mutta nyt kyllä vedät pohjat.
Normaalit selitykset kyllä löytyy kehiin:
- kuljetus hukannut, miepä alan selvittelemään kun pääsen koneelle
- mie olen ollut reissussa ja katson heti kun pääsen koneelle
- Laitappa whatsappiin viestiä, niin katson heti ja vastaus viipyy x-määrä tunteja tai menee 1-2päivää
- Seurantakoodi:
"31.05.2021 13:06
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi"


Tulikohan siinä kaikki?

Ei hitto näin voi tehdä liiketoimintaa.

Vois @Sampsa ja @Juha Kokkonen alkaa miettimään näitä yhteistyökuvioita uusiksi, jos minkäänlaista ryhdistäytymistä ei tapahdu. :rolleyes:
Sampsa on kommentoinut asiaa ketjussa jo aiemmin: www.GreenWare.fi - Läppäreitä laatutietoisille (22.4.2021, heti valmiina olevat koneet sopuhinnoin)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Koitappa @Juhalius hieman ryhdistäytyä. 15.4 on siskon tilaus laitettu sisälle ja siihen sovittu päälle Fin-näppiksen saapumisen odotus n. viikko. Sanoin siskolle jo etukäteen varautua 3-4viikon odotusaikaan, mutta nyt kyllä vedät pohjat.
Normaalit selitykset kyllä löytyy kehiin:
- kuljetus hukannut, miepä alan selvittelemään kun pääsen koneelle
- mie olen ollut reissussa ja katson heti kun pääsen koneelle
- Laitappa whatsappiin viestiä, niin katson heti ja vastaus viipyy x-määrä tunteja tai menee 1-2päivää
- Seurantakoodi:
"31.05.2021 13:06
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi"


Tulikohan siinä kaikki?

Ei hitto näin voi tehdä liiketoimintaa.

Vois @Sampsa ja @Juha Kokkonen alkaa miettimään näitä yhteistyökuvioita uusiksi, jos minkäänlaista ryhdistäytymistä ei tapahdu. :rolleyes:
Tämä viimeksi lähtenyt kone on lähtenyt suoraan suominäppiksellä,
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 491
Tämä viimeksi lähtenyt kone on lähtenyt suoraan suominäppiksellä,
No ei se kuitenkaan ole kuljetuksessa. Missä ko. läppäri sitten on, kun seurannassa ei mitään päivitystä? Lähimpään matkahuoltoon on kumminkin matkaa hurjat 3.1km. Pitääkö toimittaa sulle reittiohjeet?
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
7
Kaksiosainen palaute:

V-Store aikana hankittu jokunen kone, oli hyviä ja kaupat toiminut, varsinkin kun saman kylän "kauppa"

Greenware aikana (2020) yksi kone ostettu ja saatu ihan ilman draamaa.

Vuoden 2021 aikana ei sitten enää onnistukkaan.

18.1.2021 tilattu SFF pöytäkone sekä Chromebook koneita 2 kpl. (joita täällä mainostettu, ilmeisesti ei koskaan ollutkaan)
19.1.2021 tullut lasku s-postiin ja sittten uudestaan eri nimillä, lopuksi 20.1.2021 Skannauspalvelun kautta lasku tullut ja laitettu heti maksun (820€)

sitten alkanut selittelykierre toinen toistaan huikeampia esteitä. noin 20 huomautusviestiä Tammi/Toukokuu välillä, yleensä ei vastausta.

10.5.2021 SFF tilalle "korvaava" Lenovo P50, saatu sovittua, mikähän lienee pahnan pohjille jäänyt 150€ kone, pienellä resolla ja naarmu näytössä.
3.6.2021 laitettu taas vaihteeksi postia aiheesta, kun asiakas ei kelpuuttanut Lenovoa.

summa summarum, tässä tapauksessa on myyty tuotteita joita ei ole ollut olemassakaan, liekö ollut koskaan tulossakaan. vedätetty aina vaan ja uudellen.

haasteena on että kysymyksessä yritysten välinen kauppa, itse koittanut purkaa kaupan moneen kertaan, tässä tapauksessa kävi niin että asiakkalle lopulta hain normaali hintaisen SFF koneen Verkkokaupasta ja minun asiakas sai koneensa.

Mutta tässäkin tilateessa petoksen merkit täyttyvät ja se tulee oleen seuraava askel jos/kun tätä ei saada päätökseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 491
Eiköhän tämä ala oleen selvä keissi. 12877 syytä jo tällä hetkellä(vink. Protestilista 2020). :rolleyes: Sisko ainakin laittaa tilauksen peruutukseen. Tympii vaan tämä hemmetin kusetus: täälläkin moni porukasta on osaksi jopa goodwillinä halunnut tukea yritystä(mm. Minä), vaikka asioiden kanssa ollut hankaluuksia historian saatossa.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
4
Kieltämättä vastuutonta pitää tällaista toimijaa "yhteistyökumppanina" riippumatta siitä, mikä osapuolten tarkempi suhde on.

Tuskinpa "kumppanilta" saatu korvaus niin hyvä on, että omaa hyvää mainettaan kannattaa vaarantaa antamalla epäsuora hyväksyntä tällaiselle touhulle: Yhteistyökumppani-tukinauha pakostikin herättää luottamusta asiaan vihkiytymättömissä lukijoissa.

1622894312149.png

Jos jollakulla on vielä saatavia, niin ne kannattanee periä pikapuoliin, kun myös verokarhu on jo saaliilla (tieto YTJ:stä).
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Ei täällä ole mitään selitelty eikä selitellä nytkään. Parin kanssa vielä sopimatta rahojen palautus mutta sit tämä oli tässä tältä erää.

@Stonesto en näe kaupan perumisesta pyyntöä sinulta vasta kuin viimeisessä mailissasi jonka luin nyt ja vastaan siihen nyt
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Tämä viestiketju päättyy näiltä osin tähän. @Juhalius voisi vielä postata tämän viestin jälkeen yhteystiedot mistä tavoittaa jatkossa ja missä kanavissa mahdollista yhteydenpitoa voi jatkaa kun tämä ketju menee lukkoon.

Kiitos yhteistyöstä io-techin puolesta ja tsemppiä tulevaan.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Yhteystiedot ei muutu minnekään ja toimintakin jatkuu kunhan saadaan paketti kasaan taas. Puhelinnumerot, emailit jne säilyy siis. Ne ei ole yrityksen omistuksessa edes
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Yhteystiedot ei muutu minnekään ja toimintakin jatkuu kunhan saadaan paketti kasaan taas. Puhelinnumerot, emailit jne säilyy siis. Ne ei ole yrityksen omistuksessa edes
Moni päätyy tänne ketjun viimeiseen viestiin suoraan niin täällä ne olisi helpoiten löydettävissä kerralla ja yhdestä paikasta
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 458
Viestejä
4 162 682
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom