www.GreenWare.fi - Läppäreitä laatutietoisille (22.4.2021, heti valmiina olevat koneet sopuhinnoin)

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
1 050
Omat kokemukset meni näin:

28.9.2020 tilattu kone
1.10.2020 ilmoitus että on lähtenyt mutta ei sitten ollutkaan.
.... tässä välissä jokunen viesti
29.10.2020 kone lähti matkaan
2.11.2020 paketti saapui noudettu.

En ehkä odottanut yli 1kk toimitusaikaa. Mahdollista oli perua kaupat vaikka kuinka monesti mutta halusin antaa yrittäjälle mahdollisuuden.
Jotain kompensaatiota tulikin mutta se on aina ostaja ja myyjän välinen asia.

Summa summarum. Tilaan seuraavallakin kerralla kyllä, mutta toki varaudun myös ettei kone heti ole ovella.
Ja kiitos toimituksesta ja vastauksista.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 193
Itse tein kaupat lauantaina ja tänään lähti kone matkaan. Hyvä kommunikointi koko ajalta, eli kaikkiin yhteydenottoihin vastattiin melkein heti.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
376
Itsellänikin oli jo syyskuun alussa tilattu ja maksettu kalliskin kone. Tuo kone oli siis kuormasta joka piti saapua jo syyskuun loppupuolella ja ilmeisesti saapuikin, tosin mitään ei kuulunut ja lokakuun alkupuolella kyselin asiasta jolloin vastattiin olevan jonoa joka ihan ymmärrettävääkin, kun varmaan yhden miehen firmana pääsääntöisesti pyörii (oletan ainakin näin), joten kaikki sairastumiset tai jalan telomiset tietty vaikuttaa toimituksiin.

Anyway nyt 31.10 tuli postista ilmoitus että paketti noudettavissa. Kone hienossa kunnossa ja eipä juuri käytetyksi ulkoisesti osaisi edes sanoa ellei tietäisi. Olen kaikinpuolin tyytyväinen kauppoihin ja varmaan tilaan uudelleenkin jos tarvetta tulee. Samaten mulla yhteydenottoihin vastattiin täällä forumilla miltein samantien vaikka usein kirjoittelin viestejä puolilta öin joten siinäkin suhteessa homma toimi kuin unelma.

Ymmärrän osittain Hermanniakin, kun onhan netissä kaikenlaisia huijareita ja tietty varovaisuus on hyväksi nykymaailmassa, mutta so far tässä ei ole ollut mitään siihen viittaavaa ja jotain kärsivällisyyttä ja ymmärrystä pitää meillä asiakkaillakin olla.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty.


Varsinainen työntekijämme palasi tänään töihin, vuokratyöläisen duunit loppui viimeviikkoon.

Toimitusaikataulut normalisoituvat nyt mutta hetki menee, purin itse viimeviikolla pahiten myöhässä olevien ruuhkan pois (pe lähetin 20 konetta) mutta jonkinverran on vielä jonoa tuotannossa, ei paljoa mutta <10 konetta. Hyllyssä heti valmiina olevat koneet saadaan heti liikkeelle, käsittelyä odottavissa menee pari päivää. Noudotkin onnistuu taas.

Itse olen vielä ainakin ensiviikon loppupuolelle asti karanteenissa, noudot onnistuvat nyt taas myös.


soitto/whatsapp 050 333 9079 / email info@greenware.fi / nettikaupan chat www.greenware.fi
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, Dell Latitude 5480 saldot nyt oikein aloitusviestissä ja muutama malli lisätty joita saapunut viimeviikolla/toissaviikolla. Muutama heti hyllyssä valmiina oleva kone lisätty myös.

G5 Carbonien määrä myös päivitetty, näitä oli saapunut myös lisää.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Jono melkein kokonaan purettu, montaa myöhässä olevaa konetta ei tämän päivän jälkeen enää ole lähettämättä (ja nekään ei myöhässä paljoa ole). Huomenna perjantaina ollaan vihdoin taas ajantasalla.

Nämä löytyy HETI VALMIINA hyllystä, jos kiinnostusta niin saadaan vielä tänään torstaina postin kyytiin (ja huomiseksi siis perille) ja noutokin onnistuu :).. Tinkaillakin voi vähän koittaa, 0503339079 (soitto/whatsapp), info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi on parhaat tavat tavoitella.

1x Dell Precision 7520, i7 7820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080 (Dell Ultrasharp), Quadro M1200M, 4G, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 920eur 750eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Valmistajan On-Site takuuta 8.12.2020* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x Dell Latitude 5490
, i5 8250u, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 730eur 650eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 20.7.2021* *8gb muistilla -35eur, Uudella 1tb NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Dell Latitude 14 Rugged Extreme 7404
i7 4650u, 16gb, 256 SSD, 14" HD 1366x768 Rugged Outdoor Resistive, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 890eur 650eur 12kk GreenWare takuu *_VÄHÄN_ erikoisempaa herkkua tarjolla :)... Jos et tiedä mikä tämä on, et tarvitse tätä =)...* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA


2x HP Zbook 17 G3
, i7 6820hq, 32gb, 512 m.2 NVMe SSD, 17" FHD IPS 1920x1080, Quadro M4000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 1190eur 850eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *16gb muistilla -80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x HP Zbook 15u G4
, i7 7500u, 16gb, 512 m.2 NVMe SSD, 15" FHD IPS 1920x1080, Radeon R7 M350, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
^^ näistä ei saa enää tingata mutta ei pitäisi hintojen olla kovin pahat. Vähän lisäalea valmiina oleviin koneisiin ja nouto onnistuu tänään torstaina sekä huomenna perjantaina.

Precision 7520 700eur
Latitude 5490 610eur
Rugged Latitude 600eur
Zbook 17 800eur
Zbook 15u g4 600eur
P50 650eur
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
38
Kirjoitellaan nyt vähän omiakin kokemuksia tänne, kun näyttää olevan käyttäjillä sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Tälläisissä tapauksissa reklamoin aina ensin yritystä ja annan mahdollisuuden korjata tilanteen, kuten tässäkin tapauksessa mutta nyt koen tarpeelliseksi antaa palautetta myös julkisesti.

Tilasin siis koneen (Lenovo X1 Carbon 4th gen) ensimmäisen kerran kesällä. Maksoin ennakkoon ja kone saapuikin noin kuukauden odottelun jälkeen. Viive toki ihan ymmärrettävä yrityksestä riippumattomista syistä. Kone oli muuten päällisin puolin hyvässä kunnossa, mutta lyhyen käytön jälkeen koneessa ilmeni näppäinvika eli yksi kirjaimista ei toiminut ja muutakin vikaa ilmeni mm. kaiuttimet ja kamera ei toiminut. Myyjä epäili emolevyä vialliseksi ja tarjoutui vaihtamaan koneen toiseen vastaavanlaiseen.

Vaihto tapahtuikin nopeasti, kun ajoin henkilökohtaisesti vaihtamaan koneen Valkeakoskelle. Kuulemma uusi kone oli nyt testattu toimivaksi. Kotiin päästyäni ja konetta hieman käpisteltyäni tämä uusikin kone paljastui näppäinvikaiseksi. Tällä kertaa kirjain G ei toiminut. Eletään syyskuuta. Myyjä pahoitteli asiaa ja lupasi korvata asian vaihtamalla taas koneen.

Nyt olenkin sitten pari kuukautta odotellut ja ollut säännöllisesti myyjään yhteydessä vaihdon tiimoilta. Aina on vastattu yhteydenottoihin nopeasti ja lupailtu lähettää kone yms. mutta mitään ei ole tapahtunut. Viimeisin tieto on se, että kuulemma nyt maanantaina on uusi kone lähetetty matkahuollon kautta, mutta ei ainakaan vielä ole tullut perille ja paketin seurantakoodia en ole saanut useista pyynnöistä huolimatta.

Olen itse tehnyt yritykselle kirjallisen reklamaation kilpailu ja kuluttajaviraston suositusten mukaisesti suoraan Greenwarelle ja ensi viikolla kahden viikon vastausajan jälkeen otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja teen mahdollisesti rikosilmoituksen mikäli asiaa ei ole hoidettu siihen mennessä.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 231
Kirjoitellaan nyt vähän omiakin kokemuksia tänne, kun näyttää olevan käyttäjillä sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Tälläisissä tapauksissa reklamoin aina ensin yritystä ja annan mahdollisuuden korjata tilanteen, kuten tässäkin tapauksessa mutta nyt koen tarpeelliseksi antaa palautetta myös julkisesti.

Tilasin siis koneen (Lenovo X1 Carbon 4th gen) ensimmäisen kerran kesällä. Maksoin ennakkoon ja kone saapuikin noin kuukauden odottelun jälkeen. Viive toki ihan ymmärrettävä yrityksestä riippumattomista syistä. Kone oli muuten päällisin puolin hyvässä kunnossa, mutta lyhyen käytön jälkeen koneessa ilmeni näppäinvika eli yksi kirjaimista ei toiminut ja muutakin vikaa ilmeni mm. kaiuttimet ja kamera ei toiminut. Myyjä epäili emolevyä vialliseksi ja tarjoutui vaihtamaan koneen toiseen vastaavanlaiseen.

Vaihto tapahtuikin nopeasti, kun ajoin henkilökohtaisesti vaihtamaan koneen Valkeakoskelle. Kuulemma uusi kone oli nyt testattu toimivaksi. Kotiin päästyäni ja konetta hieman käpisteltyäni tämä uusikin kone paljastui näppäinvikaiseksi. Tällä kertaa kirjain G ei toiminut. Eletään syyskuuta. Myyjä pahoitteli asiaa ja lupasi korvata asian vaihtamalla taas koneen.

Nyt olenkin sitten pari kuukautta odotellut ja ollut säännöllisesti myyjään yhteydessä vaihdon tiimoilta. Aina on vastattu yhteydenottoihin nopeasti ja lupailtu lähettää kone yms. mutta mitään ei ole tapahtunut. Viimeisin tieto on se, että kuulemma nyt maanantaina on uusi kone lähetetty matkahuollon kautta, mutta ei ainakaan vielä ole tullut perille ja paketin seurantakoodia en ole saanut useista pyynnöistä huolimatta.

Olen itse tehnyt yritykselle kirjallisen reklamaation kilpailu ja kuluttajaviraston suositusten mukaisesti suoraan Greenwarelle ja ensi viikolla kahden viikon vastausajan jälkeen otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja teen mahdollisesti rikosilmoituksen mikäli asiaa ei ole hoidettu siihen mennessä.
Ei poliisi tutki mitään tuommoisia asioita. Tässä, kun ei mitään rikosta ole tapahtunut. Oletko soittanut myyjälle?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
38
Ei poliisi tutki mitään tuommoisia asioita. Tässä, kun ei mitään rikosta ole tapahtunut. Oletko soittanut myyjälle?
Ei varmaan tutkikkaan. Katsotaan mitä kuluttajaneuvonnasta suositellaan tekemään. Jos luit viestini, niin siinä kirjoitin että olen ollut myyjään useasti yhteydessä ja saanut kyllä yhteydenkin. Siitä ei ole kyse.

e: Ja niin tuo nyt on vähän tulkinnanalainen homma. On markkinoitu ja myyty TOIMIVA kone 12kk takuulla. Kone ei ole toimiva, eikä asiaa ole korjattu ainakaan vielä.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Ei varmaan tutkikkaan. Katsotaan mitä kuluttajaneuvonnasta suositellaan tekemään. Jos luit viestini, niin siinä kirjoitin että olen ollut myyjään useasti yhteydessä ja saanut kyllä yhteydenkin. Siitä ei ole kyse.

e: Ja niin tuo nyt on vähän tulkinnanalainen homma. On markkinoitu ja myyty TOIMIVA kone 12kk takuulla. Kone ei ole toimiva, eikä asiaa ole korjattu ainakaan vielä.
Onhan sinulle ehdotettu kolmea vaihto konetta (joista yksi on lähetetty tälläviikolla), näppäimistön vaihtoa siihen carboniin omasta toimestasi + 100e hyvitystä (näppis meillä hyllyssä), sekä toki kaupanpurkua.

Tarjosin myös 5490 Latituden tuomista sinulle kotiovelle eilen vai toissapäivänä kun viestiteltiin.

Sinulla on oikeus purkaa kauppa eikä missään vaiheessa ole sanottu mitään sinne päinkään etteikö tämä kävisi.

Kyseessä on käytetyt tuotteet jotka enemmän tai vähemmän yksilöitä eikä samanlaisia ole välttämättä kuin yksi hyllyssä. Tuo sinulla nytkin oleva carbon on QHD näytöllä kun alkuperäinen oli FHD.

Kaupan purku onnistuu tottakai välittömästi jos sitä vain pyydät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
38
Onhan sinulle ehdotettu kolmea vaihto konetta (joista yksi on lähetetty tälläviikolla), näppäimistön vaihtoa siihen carboniin omasta toimestasi + 100e hyvitystä (näppis meillä hyllyssä), sekä toki kaupanpurkua.

Tarjosin myös 5490 Latituden tuomista sinulle kotiovelle eilen vai toissapäivänä kun viestiteltiin.

Sinulla on oikeus purkaa kauppa eikä missään vaiheessa ole sanottu mitään sinne päinkään etteikö tämä kävisi.

Kyseessä on käytetyt tuotteet jotka enemmän tai vähemmän yksilöitä eikä samanlaisia ole välttämättä kuin yksi hyllyssä. Tuo sinulla nytkin oleva carbon on QHD näytöllä kun alkuperäinen oli FHD.

Kaupan purku onnistuu tottakai välittömästi jos sitä vain pyydät.
Kyllä on ehdotettu vaihtoa ja olen jokaiseen ehdotukseen suostunut. Koneita ei vaan ole kuulunut (kuten mainitsemaasi delliä, jonka lupasitte lähettää). Näppäimistöä en itse lähde vaihtamaan koska vaikuttaa työläältä hommalta ja riskinä rikkoa jotain muuta.

Kuten olen moneen kertaan sanonut, ei ole niin väliä mikä kone sieltä lähetetään kunhan se on toimiva. En myöskään halua purkaa kauppaa vaan tarvitsen sen toimivan koneen, jotta voin opiskella myös muualla kuin kotona. Sitä maanantaina lähetettyä konetta tässä nyt edelleen odottelen ja en ymmärrä miksei sitä seurantakoodia voi lähettää minulle whatsappissa?

Se miksi kieltäydyin kotiovelle toimituksesta on se, etten halua ottaa riskiä koronatartunnasta ja toisekseen luotin siihen että maanantaina on postissa lähetetty kone tulemaan.

e: Eli siis yhteenvetona: En halua purkaa kauppaa. Tarvitsen toimivan koneen. Mikäli maanantaina lähetetty kone nyt vaan saapuisi perille niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Kyllä on ehdotettu vaihtoa ja olen jokaiseen ehdotukseen suostunut. Koneita ei vaan ole kuulunut (kuten mainitsemaasi delliä, jonka lupasitte lähettää). Näppäimistöä en itse lähde vaihtamaan koska vaikuttaa työläältä hommalta ja riskinä rikkoa jotain muuta.

Kuten olen moneen kertaan sanonut, ei ole niin väliä mikä kone sieltä lähetetään kunhan se on toimiva. En myöskään halua purkaa kauppaa vaan tarvitsen sen toimivan koneen, jotta voin opiskella myös muualla kuin kotona. Sitä maanantaina lähetettyä konetta tässä nyt edelleen odottelen ja en ymmärrä miksei sitä seurantakoodia voi lähettää minulle whatsappissa?

Se miksi kieltäydyin kotiovelle toimituksesta on se, etten halua ottaa riskiä koronatartunnasta ja toisekseen luotin siihen että maanantaina on postissa lähetetty kone tulemaan.
En minä sitä sentäs itse olisi tuonut ovelle.

Kyllä mä pistän seurantakoodia ja infoa kun saan vaan itse ensin tiedot. 4 viikkoa tulee nyt täyteen kun olen viimeksi itse ollut paikanpäällä ja ainakin viikko vielä edessä... Sitä ennen ei vaan hommat onnistu kätevästi kun ei pääse itse asioita tekeen... Uusinta Whatsapp viestiäsi (tänään aamulla) en huomannut edes vastakuin hetki sitten. Vastaamatta en kenellekään jätä, uutta viestiä vaan jos en tajua / soittoa perään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
38
En minä sitä sentäs itse olisi tuonut ovelle.

Kyllä mä pistän seurantakoodia ja infoa kun saan vaan itse ensin tiedot. 4 viikkoa tulee nyt täyteen kun olen viimeksi itse ollut paikanpäällä ja ainakin viikko vielä edessä... Sitä ennen ei vaan hommat onnistu kätevästi kun ei pääse itse asioita tekeen... Uusinta Whatsapp viestiäsi (tänään aamulla) en huomannut edes vastakuin hetki sitten. Vastaamatta en kenellekään jätä, uutta viestiä vaan jos en tajua / soittoa perään.
Joo. Mulla ei oo mitään valittamista siitä ettei viesteihin tai yhteydenottoihin ole vastattu. Ymmärrän myös että nyt on ollut hankala tilanne korona yms suhteen. Jään odottelemaan matkahuollon kautta konetta saapuvaksi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10
Olen ostanut vuosien aikana Juhaliukselta kymmeniä koneita (Muron puolella käyttäjänä Ville Laitila). Aina kaupat on sujuneet hyvin ja nopeasti. Viimeksi 5 kpl Thinkpadeja elokuussa. Nyt ei kuitenkaan enää mikään onnistu.

24.8. Sovittiin kaupat 20 kpl Chromebook. Asiakkaana rekisteröity yhdistys.
27.8. Maksettu 2400 € ennakkolaskulla. Toimitus luvattu seuraavalle viikolle
17.9. Kyselin koneista: Ovat hieman myöhästyneet, mutta nyt työn alla
1.10. Kyselin koneista: Suurin osa valmiita, seuraavana päivänä saadaan loput valmiiksi
8.10. Kyselin koneista: Lähetetty 1.10. Lähetys ei ole kuitenkaan kirjautunut. (Eikä myöskään saapunut perille)
16.10. Kyselin koneista: Luvattu palauttaa rahat, kunnes koneet on toimitettu. Hyvistyslasku lähetetty tilitoimistolle luvattu, että maanantaina maksetaan.
19.10. Tilitoimistolta kuitattu, että hyvityslasku vastaanotettu ja käsittelyssä. Juhalius luvannut lähettää kuitin heti, kun maksettu.
21.10. Schenker kuulemma palauttanut Chromebookit Greenwarelle.
5.11. Koneita eikä rahoja ole näkynyt. Ilmoitin Juhaliukselle kirjoittavani kokemukset foorumille. Hän inkkasi tämän keskustelun, jota en ollut aiemmin huomannut. Lupasin odotella vielä hetken. Juhalius lupasi antaa saman päivän aikana minua tyydyttävän vastauksen. Lupasikin sittten, että siirtää vaikka omalta tililtä rahat, jollei saa minulle seuraavana päivänä kuittia heti päivällä. Tarjosin vaihtoehtoa maksaa verkkomaksuna, jolloin näen heti, että rahat on siirtyneet.
6.11. Juhalius pyytänyt tilitoimistoa suorittamaan maksun verkkomaksuna. Lupasi myös, että tänään tulee maksu. Joko tilitoimiston tai vaimon tekemänä. Illalla tuli viestiä, että vaimo ei ole vielä kotona. Juhalius laittaa viestin, kun maksu tapahtuu.
7.11. eli tänään. Ilmoitin kirjoittavani tänne foorumille. Juhalius lupasi, että maksu tulee viikonlopun aikana 100 % varmuudella.

Tässä kohtaa minulla loppui kärsivällisyys ja usko lupauksiin. En myöskään halua enää kuulla yhtään selitystä enkä uhrata tähän enempää aikaa. Kirjoitin tämän tänne muita Greenwaren asiakkaita varten, jotka miettivät, mikä on oman tilauksen tilanne ja uusia asiakkaita varten, jotka miettivät, kannattaako ennakkoon maksaa. Toivoisin myös, että @Sampsa ottaisi kantaa yhteistyökumppanin toimintaan.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Olen ostanut vuosien aikana Juhaliukselta kymmeniä koneita (Muron puolella käyttäjänä Ville Laitila). Aina kaupat on sujuneet hyvin ja nopeasti. Viimeksi 5 kpl Thinkpadeja elokuussa. Nyt ei kuitenkaan enää mikään onnistu.

24.8. Sovittiin kaupat 20 kpl Chromebook. Asiakkaana rekisteröity yhdistys.
27.8. Maksettu 2400 € ennakkolaskulla. Toimitus luvattu seuraavalle viikolle
17.9. Kyselin koneista: Ovat hieman myöhästyneet, mutta nyt työn alla
1.10. Kyselin koneista: Suurin osa valmiita, seuraavana päivänä saadaan loput valmiiksi
8.10. Kyselin koneista: Lähetetty 1.10. Lähetys ei ole kuitenkaan kirjautunut. (Eikä myöskään saapunut perille)
16.10. Kyselin koneista: Luvattu palauttaa rahat, kunnes koneet on toimitettu. Hyvistyslasku lähetetty tilitoimistolle luvattu, että maanantaina maksetaan.
19.10. Tilitoimistolta kuitattu, että hyvityslasku vastaanotettu ja käsittelyssä. Juhalius luvannut lähettää kuitin heti, kun maksettu.
21.10. Schenker kuulemma palauttanut Chromebookit Greenwarelle.
5.11. Koneita eikä rahoja ole näkynyt. Ilmoitin Juhaliukselle kirjoittavani kokemukset foorumille. Hän inkkasi tämän keskustelun, jota en ollut aiemmin huomannut. Lupasin odotella vielä hetken. Juhalius lupasi antaa saman päivän aikana minua tyydyttävän vastauksen. Lupasikin sittten, että siirtää vaikka omalta tililtä rahat, jollei saa minulle seuraavana päivänä kuittia heti päivällä. Tarjosin vaihtoehtoa maksaa verkkomaksuna, jolloin näen heti, että rahat on siirtyneet.
6.11. Juhalius pyytänyt tilitoimistoa suorittamaan maksun verkkomaksuna. Lupasi myös, että tänään tulee maksu. Joko tilitoimiston tai vaimon tekemänä. Illalla tuli viestiä, että vaimo ei ole vielä kotona. Juhalius laittaa viestin, kun maksu tapahtuu.
7.11. eli tänään. Ilmoitin kirjoittavani tänne foorumille. Juhalius lupasi, että maksu tulee viikonlopun aikana 100 % varmuudella.

Tässä kohtaa minulla loppui kärsivällisyys ja usko lupauksiin. En myöskään halua enää kuulla yhtään selitystä enkä uhrata tähän enempää aikaa. Kirjoitin tämän tänne muita Greenwaren asiakkaita varten, jotka miettivät, mikä on oman tilauksen tilanne ja uusia asiakkaita varten, jotka miettivät, kannattaako ennakkoon maksaa. Toivoisin myös, että @Sampsa ottaisi kantaa yhteistyökumppanin toimintaan.
En tässä joka kohtaa rupea kommentoimaan, itselläni ei ole pääsyä koko keskusteluhistoriaan tällähetkellä. Sen verran kuitenkin kommentoin heti alkupään väitteitä että koneita ei todellakaan ole luvattu seuraavaksi viikoksi, sanoin sinulle että jos hoidatte maksun heti niin koitetaan saada koneet seuraavan ("ensiviikolla saapuvan") kuorman kyytiin ja vaikka kuorma olisi saapunut seuraavalla viikolla niin toimitusta ei todellakaan silti luvattu samalle viikolle vaan että koneet saapuvat MEILLE silloin jonka jälkeen nämä 20 konetta pitää tarkastaa, asennella, pakata ja kuljetuksessakin menee pari päivää. Ette hoitaneet laskua heti eikä tämä toki varmasti ainoa nyt hieman liioiteltu väite ole tuossa.

Koneet ovat meillä ja olen luvannut että ne toimitetaan asap kunhan saadaan käytyä läpi että kaikki 20kpl yhä kunnossa. Tätä toki ei nyt sitten ole tapahtumassa kun kaupat on purettu.

Tämän viikon keskiviikkona kun keskustelimme rahan palautuksesta et halunnut että siirtoa tehdään jollei tilitoimisto ole 100% varma että rahat näkyvät teillä tilillä perjantaina. Tämän ilmoitin tilitoimistolle (kuten sinulle kerroin)

Halusit että palautus tehdään lahjoituksena täältä Lahjoitus Reisjärven kr. opistolle – Opistokauppa ellei rahoja saada perjantaihin mennessä tilille näkymään. Kerroin että kirjanpitäjän mielestä tuo voi hyvinkin olla hankala kirjanpidossa ja että hyvinkin mahdollisisesti he eivät tuota kautta asiaa halua hoitaa. Tämä siis tuo lainauksessa mainittu "verkkomaksu".

Kerroin myös että voimme hoitaa palautuksen omalta henkkoht tililtämme tuon lahjoituksen kautta jollei muu edellä mainittu onnistu ja sumplimme asian itse sitten kirjanpitäjän kanssa. Tämä optio ei nyt tämän kirjoituksen jälkeen ole enää voimassa.
Rahat tulevat firman tililtä tilisiirtona jossa menee pari arkipäivää, raha ei ole tulossa teille vlopun aikana. Maksu jonka lupasin suorittaa vlopun aikana ("Juhalius lupasi, että maksu tulee viikonlopun aikana 100 % varmuudella.")
oli tuon lahjoitus linkin kautta ja omalta henkkoht tililtämme, jonka tiesit kyllä varmasti kun tätä kirjoitusta teit.

Menin jopa niin pitkälle asian kanssa että näytin sinulle meidän tämän viikon klarnan tilitystiedot ettei tarvitse sitä epäillä ettei firmalla olisi rahaa.

Tärkeintä tuntui kuitenkin olla päästä kirjoittelemaan tänne iotech ketjuun.

Olen pitänyt sinua ja kaikkia muitakin asiakkaitamme takuulla ajantasalla sekä yksityisesti että ihan julkisesti täällä iotech ketjuissa. Tätä ketjua lukeneilla ei varmasti kenelläkään ole epäselvyyttä koronan meille aiheuttamista ongelmista (viikko ainakin vielä ennenkuin itse voidaan olla paikanpäällä asioita hoitamassa fyysisesti varastolla)

Kuten itsekin kirjoitit niin kymmeniä kauppoja on onnistuneesti tehty, viimeksi elokuussa...
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Jono purettu perjantaina, myytyjä koneita muutamia vielä käsittelemättä mutta toimitukset nyt taas normaaliajoissa. HETI VARASTOSSA olevat koneet saadaan aina saman arkipäivän/seuraavan arkipäivän toimitukseen ja käsittelyä odottelevat parissa päivässä. Käsittelemättömien kuormien kimppuun käydään heti maanantaina eli sieltä siirtymässä koneet "HETI VARASTOSSA" otsikon alle. Oma koronakaranteenini voi päättyä ensiviikolla, keskiviikkona uuteen testiin... ...siitä kun saadaan negatiivinen vaan.

Nämä löytyy HETI VALMIINA hyllystä, noutokin onnistuu nyt vloppuna. 0503339079 (soitto/whatsapp), info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi on parhaat tavat tavoitella.

1x Dell Precision 7520, i7 7820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080 (Dell Ultrasharp), Quadro M1200M, 4G, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 920eur 700eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Valmistajan On-Site takuuta 8.12.2020* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x Dell Latitude 5490
, i5 8250u, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 730eur 610eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 20.7.2021* *8gb muistilla -35eur, Uudella 1tb NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Dell Latitude 14 Rugged Extreme 7404
i7 4650u, 16gb, 256 SSD, 14" HD 1366x768 Rugged Outdoor Resistive, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 890eur 600eur 12kk GreenWare takuu *_VÄHÄN_ erikoisempaa herkkua tarjolla :)... Jos et tiedä mikä tämä on, et tarvitse tätä =)...* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA


2x HP Zbook 17 G3
, i7 6820hq, 32gb, 512 m.2 NVMe SSD, 17" FHD IPS 1920x1080, Quadro M4000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 1190eur 800eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *16gb muistilla -80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x HP Zbook 15u G4
, i7 7500u, 16gb, 512 m.2 NVMe SSD, 15" FHD IPS 1920x1080, Radeon R7 M350, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 600eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Väliaikatietoja.

Koronakaranteeni ohi! Nyt ollaan taas 'normaalisti' 24/7 töissä ja noudot sun muut onnistuvat kaikki taas nopeasti parin tunnin varoitusajalla :)

Eilinen ja tämä päivä menee nyt myytyjen kanssa (postitan kaikki tänään, ihan manuaalisesti postiin viemällä) mut sit ollaan täysin ajantasalla :)

Uutta konettakin tulossa, päivittelen aloitusviestin tänään illalla kun kiire ohi.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, uutta tulevaa kuormaa lisätty. Varsin kivoja Asus Zenbookeja 3200x1800 QHD+ näytöllä jne, kurkkaa aloitusviesti.



Kasa Thinkpadeja (Carbon G5 & P50) heti valmiina hyllyssä.

Noudot onnistuu taas normaalisti ja toimitusajat taas normaalit eli jos tilaus tehdään ennen klo 19 niin voidaan luvata seuraavan arkipäivän postitut :)

Parhaiten tavoittaa yhä soitto/tekstari 0503339079, email info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
38
Päivitetään omaa tilannetta, ettei jää pelkästään negatiiviset kommentit tähän ketjuun näkyville.

Eilen itse seppä toimitte uuden toimivan koneen ihan kotiovelle asti. Vaihdokki on lähes uudenveroinen ulkoisesti ja kaikki tuntuu toimivan hyvin. On-site takuutakin vielä useampi kuukausi koneessa jäljellä!

Homma siis hoidossa omalta osaltani.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
162
Päivitetään omaa tilannetta, ettei jää pelkästään negatiiviset kommentit tähän ketjuun näkyville.

Eilen itse seppä toimitte uuden toimivan koneen ihan kotiovelle asti. Vaihdokki on lähes uudenveroinen ulkoisesti ja kaikki tuntuu toimivan hyvin. On-site takuutakin vielä useampi kuukausi koneessa jäljellä!

Homma siis hoidossa omalta osaltani.
Mulla sama homma. Täydellisessä kunnossa oleva X1 Carbon Gen6 saapui kotiovelle toimitettuna. Sen verran monta konetta tullut jo hommattua ja kun tiedotus koronan aiheuttamista ongelmista oli reaaliaikainen, ei koneen saaminen jännittänyt missään vaiheessa. @Juhalius on hyvällä asialla rakkaudesta lajiin.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviestiä päivitelty, parit varsin kivat thinkpadit lisäilty (T480 ja T480s).

Rohkeasti viestiä tulemaan vaan, 050 333 9079 soitto/whatsapp, info@greenware.fi sekä nettikaupan chat www.greenware.fi on parhaat ja nopeimmat tavat tavoitella. Asentelen muutaman 5480 Latituden tänään eli niitäkin on käytännössä nyt heti valmiina hyllyssä odottamassa uutta kotia. Noudot onnistuu taas normaalisti (eli lähes 24/7) ja postin kyytiin (valmiit) koneet lähtevät aina viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Edit: T480s myyty, T480 vielä vailla uutta kotia
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Maanantaina 16.10.2020 klo 15:00 mennessä tehdyt tilaukset kerkeävät vielä saman päivän postiin (tai matkahuoltoon, ostaja saa päättää) eli oletuksena tiistaina perillä.

Tämä koskee oletuksena valmiina olevia koneita, toki käsittelyä vaillakin olevat koneet voivat keretä mutta nämä sit tapauskohtaisesti.

Eli tästä esim konetta uuteen kotiin tiistaiksi:


1x HP Zbook 15u G4, i7 7500u, 16gb, 512 m.2 NVMe SSD, 15" FHD IPS 1920x1080, Radeon R7 M350, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

5x Lenovo Thinkpad P50,
i7 6820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" 4K UHD IPS 3840x2160, Quadro M2000M, Pantone Color Sensor, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 950eur 820eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Lenovo Thinkpad P50,
i7 6700hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, Quadro M1000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 780eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

10x Lenovo Carbon G5,
i5 7300u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" QHD IPS 2560x1440, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 680eur 640eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *On-site tehdastakuu 9.4.2021* *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*

3x Lenovo Carbon G5,
i5 7300u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" FHD IPS 1920x1080, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 590eur 540eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10
Olen ostanut vuosien aikana Juhaliukselta kymmeniä koneita (Muron puolella käyttäjänä Ville Laitila). Aina kaupat on sujuneet hyvin ja nopeasti. Viimeksi 5 kpl Thinkpadeja elokuussa. Nyt ei kuitenkaan enää mikään onnistu.

24.8. Sovittiin kaupat 20 kpl Chromebook. Asiakkaana rekisteröity yhdistys.
27.8. Maksettu 2400 € ennakkolaskulla. Toimitus luvattu seuraavalle viikolle
17.9. Kyselin koneista: Ovat hieman myöhästyneet, mutta nyt työn alla
1.10. Kyselin koneista: Suurin osa valmiita, seuraavana päivänä saadaan loput valmiiksi
8.10. Kyselin koneista: Lähetetty 1.10. Lähetys ei ole kuitenkaan kirjautunut. (Eikä myöskään saapunut perille)
16.10. Kyselin koneista: Luvattu palauttaa rahat, kunnes koneet on toimitettu. Hyvistyslasku lähetetty tilitoimistolle luvattu, että maanantaina maksetaan.
19.10. Tilitoimistolta kuitattu, että hyvityslasku vastaanotettu ja käsittelyssä. Juhalius luvannut lähettää kuitin heti, kun maksettu.
21.10. Schenker kuulemma palauttanut Chromebookit Greenwarelle.
5.11. Koneita eikä rahoja ole näkynyt. Ilmoitin Juhaliukselle kirjoittavani kokemukset foorumille. Hän inkkasi tämän keskustelun, jota en ollut aiemmin huomannut. Lupasin odotella vielä hetken. Juhalius lupasi antaa saman päivän aikana minua tyydyttävän vastauksen. Lupasikin sittten, että siirtää vaikka omalta tililtä rahat, jollei saa minulle seuraavana päivänä kuittia heti päivällä. Tarjosin vaihtoehtoa maksaa verkkomaksuna, jolloin näen heti, että rahat on siirtyneet.
6.11. Juhalius pyytänyt tilitoimistoa suorittamaan maksun verkkomaksuna. Lupasi myös, että tänään tulee maksu. Joko tilitoimiston tai vaimon tekemänä. Illalla tuli viestiä, että vaimo ei ole vielä kotona. Juhalius laittaa viestin, kun maksu tapahtuu.
7.11. eli tänään. Ilmoitin kirjoittavani tänne foorumille. Juhalius lupasi, että maksu tulee viikonlopun aikana 100 % varmuudella.

Tässä kohtaa minulla loppui kärsivällisyys ja usko lupauksiin. En myöskään halua enää kuulla yhtään selitystä enkä uhrata tähän enempää aikaa. Kirjoitin tämän tänne muita Greenwaren asiakkaita varten, jotka miettivät, mikä on oman tilauksen tilanne ja uusia asiakkaita varten, jotka miettivät, kannattaako ennakkoon maksaa. Toivoisin myös, että @Sampsa ottaisi kantaa yhteistyökumppanin toimintaan.
En ole vieläkään saanut koneita, enkä rahoja, joten päivitän hieman tilannetta.
7.11. Foorumiviestissä Juhalius lupasi, että rahat palautuvat tilisiirtona parin arkipäivän kuluessa.
9.11. Juhalius lupasi katsoa Chromebookit keskiviikkona, kun palaa töihin. Sovimme uudet kaupat Thinkpad P50 -koneesta.
11.11. Rahat eivät ole saapuneet. Juhaliuksen mukaan pitäisi tänään tai huomenna viimeistään näkyä tilillä.
12.11. Juhalius lähettää uuden hyvityslaskun, josta vähennetty Thinkpad P50 kauppasumma. Loppusummaksi jää -1460 €.
13.11. Thinkpad P50 saapuu, kuten luvattu.
18.11. eli tänään. Rahoja ei ole palautunut. Illalla pitäisi kuulemma näkyä tilillä. Tätä ennen on kuitenkin tulkinnasta riippuen ollut 5 tai 6 toteutumatonta lupausta rahojen palauttamisesta, joten päätän päivittää tilanteen foorumille.

Samaan aikaan onneksi monet ovat saaneet joko koneen tai rahansa takaisin. Minunkin velka on pienentynyt 940 €. En voi silti mitenkään ymmärtää, enkä hyväksyä tällaista tapaa hoitaa liiketoimintaa. Yritystoiminnassa voi ymmärrettävästi tulla vastoinkäymisiä, mutta rehellinen täytyy olla ja lupaukset pitää.

EDIT 20.11. Sain rahat takaisin, joten tämä asia on loppuunkäsitelty.
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, lisätty tulevaa konetta sekä muutama heti valmis.

G5 X1 Carboneita QHD näytöllä vielä 7kpl jäljellä, näissä on KOLMESSA ihan uusi näyttö (on-site takuuseen vaihdettu). Kolme nopeinta saa koneensa uudella näytöllä :)


Nämä HETI valmiina toimitukseen, saa tulla hakeen (melkein) koska vain Valkeakoskelta ja postiin/matkahuoltoon viimeistään seuraavana arkipäivänä.



1x Dell Precision 7520, i7 7820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080 (Dell Ultrasharp), Quadro M1200M, 4G, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 920eur 750eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Valmistajan On-Site takuuta 8.12.2020* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x Dell Latitude 14 Rugged Extreme 7404
i7 4650u, 16gb, 256 SSD, 14" HD 1366x768 Rugged Outdoor Resistive, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 890eur 650eur 12kk GreenWare takuu *_VÄHÄN_ erikoisempaa herkkua tarjolla :)... Jos et tiedä mikä tämä on, et tarvitse tätä =)...* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA


1x HP Zbook 17 G3
, i7 6820hq, 32gb, 512 m.2 NVMe SSD, 17" FHD IPS 1920x1080, Quadro M4000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 1190eur 850eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *16gb muistilla -80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x HP Zbook 15u G4
, i7 7500u, 16gb, 512 m.2 NVMe SSD, 15" FHD IPS 1920x1080, Radeon R7 M350, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x HP Elitebook 840 G5,
i5 8250u, 16gb, 500 m.2 NVME (UUSI), 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 720eur (sis alv 24%) *On-site tehdastakuu 18.5.2022* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*


1x Lenovo Thinkpad T480,
i5 8250u, 16gb, 500 m.2 NVME (UUSI), 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 780eur 690eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Off-site tehdastakuu 19.12.2021* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* *HUOM! Odottaa takuusta uutta emoa tällähetkellä, arvio 19.11.2020"

5x Lenovo Thinkpad P50,
i7 6820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" 4K UHD IPS 3840x2160, Quadro M2000M, Pantone Color Sensor, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 950eur 820eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Lenovo Thinkpad P50,
i7 6700hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, Quadro M1000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 780eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

7x Lenovo Carbon G5,
i5 7300u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" QHD IPS 2560x1440, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 680eur 640eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *On-site tehdastakuu 9.4.2021* *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*

2x Lenovo Carbon G5,
i5 7300u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" FHD IPS 1920x1080, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 590eur 540eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*

2x Lenovo Thinkpad T580,
i5 8350u, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 980eur 870eur (sis alv 24%) *Valmistajan Off-Site takuuta 19.2.2022* *8gb muistilla -35eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviestiä päivitelty, kasa saapuvaa konetta lisätty sekä heti saatavilla oleva varasto (koneet jotka asennettuna valmiina hyllyssä) päivitetty.

Nyt olis tulossa paljon kyseltyjä pöytäkoneita :)


Saapunuu varastoon 4.12.2020, saa ostella ennakkoon :)


10x Dell Optiplex 5070 SFF, i5 9500, 16gb, 240 m.2 SSD (UUSI) + 500 HDD 7200rpm, Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 590eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 18.12.2022* *32gb muistilla +80eur, Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty. Heti valmiina hyvä kasa koneita, noudot onnistuvat normaalisti (24/7 kunhan etukäteen sovitaan aika) loppuviikon (vloppu mukaanlukien)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, heti valmiit koneet saa noutaa Valkeakoskelta (lähes, sopimuksen mukaan) 24/7. Postin/matkahuollon kyytiin heti maanantaina :)

Nyt vloppuna saa koittaa koneista tinkailla vielä hieman alehintojen päälle :)... Näissä Dell LAtitudeissa isoa tinkivaraa ei ole mutta kymppi/pari onnistuu vielä ja voin luvata että tämän halvemmalla ei koneet liiiku myöskään black fridayna, itsevarmasti totean että kilpailijoilta ei vastaavaa rautaa saane lähellekään samaan hintaan edes black fridayna :)

Paras tapa tavoitella on whatsapp/puhelu 0503339079
, email info@greenware.fi sekä nettikaupan chat www.greenware.fi. Toki täälläkin YV viestit käyn lukemassa usein mutta välillä niistä jää osa huomaamatta jos ja kun viestejä tulee paljon (merkkaantuvat syystä X luetuiksi vaikka ei ole luettu)


Nämä Dellit eivät ole hyllyssä valmiina, otan nämä henkkoht käsittelyyn heti maanantaina joten nopea toimitus :)

4x Dell Latitude 5480
, i5 6440HQ (neliydin), 16gb, 256 SSD, 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 530eur 450eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 12.6.2021* *8gb muistilla -35eur, Uudella 480gb SSD levyllä +40eur*

7x Dell Latitude 5480
, i5 6300HQ (neliydin), 16gb, 256 SSD, 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 540eur 450eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 15.10.2021* *8gb muistilla -35eur, Uudella 480gb SSD levyllä +40eur*

7x Dell Latitude 5480
, i5 6440HQ (neliydin), 16gb, 256 SSD, 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 520eur 430eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 6.3.2021* *8gb muistilla -35eur, Uudella 480gb SSD levyllä +40eur*

9x Dell Latitude 5480
, i5 6440HQ (neliydin), 16gb, 256 SSD, 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 480eur 410eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *8gb muistilla -35eur, Uudella 480gb SSD levyllä +40eur*

2x Dell Latitude 5480
, i5 6200u, 8gb, 256 SSD, 14" HD 1366x768, AC WLAN, Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 310eur 290eur (sis alv 24%)

1x Dell Latitude 5480, i5 6300u, 8gb, 256 SSD, 14" HD 1366x768, AC WLAN, Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 310eur 290eur (sis alv 24%)
 
Liittynyt
26.06.2020
Viestejä
1 300
Sukulaisella ois amkkiin koneen tarve ja ylläolevat dellit kiinnostaisi hinnaltaan. Onkohan tämä ihan legit firma nykyään kun aika paljon negaa tullut viimeaikoina, että uskaltako sukulaiselle suositella?
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Sukulaisella ois amkkiin koneen tarve ja ylläolevat dellit kiinnostaisi hinnaltaan. Onkohan tämä ihan legit firma nykyään kun aika paljon negaa tullut viimeaikoina, että uskaltako sukulaiselle suositella?
Kommentoikoot jokainen erikseen toki jos haluaa mutta koronakaranteenin jälkeen jokainen on nyt koneensa saanut. Toimittamattomia ei jonossa ole kuin viimeiseltä vuorokaudelta :)

Nykyään kusettajaksi syyttäminen ja muu avautuminen on kovin herkässä.. Mikä toki johtuu siitä että kaikenmaailman olemattoman tavaran myyjiä riittää.

Itse en toki silti olettanut että löytyy ihmisiä jotka haluaa vaan avautua julkisesti vaikka syyt myöhästymisille yms on tiedossa... Mut näitä tuntuu riittävän. Jokainen tähänkin ketjuun kirjoitettu valitus on hoidettu...

Voin tähän kommentoida vielä päälle että joillain ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys et mitä kovempaa huutaa niin sitä enemmän saa hyvityksiä ja homma nopeutuu... Henkkoht sillä on kyllä juurikin päinvastainen vaikutus :)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, aika paljon sieltä lähtikin jo heti valmiina olevia koneita uusille omistajille mutta kyllä siellä vielä on vaikka mitä :)

050 333 9079 tavoittaa parhaiten whatsapilla tai soittamalla, info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi toimivat myös hyvin. YV viestit täällä luetaan toki myös mutta välillä kun viestejä tulee paljon niin osa merkkaantuu luetuiksi vaikkeivät sitä ole = viestejä jää huomaamatta.
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
5
Päivitelläänhän omaa tilannettakin tänne kun on tämä rumba nyt päätökseen saatu. Kaupat peruttiin ja rahat näkyivät lähes heti tilillä. Plussat siitä. Paljon muuta kiiteltävää ei sitten juuri olekkaan. Monta kertaa luvattiin koneen saapuvan seuraavana päivänä 100% varmasti, vaan eipä saapunut. Ymmärrettävää olisi, jos tämä olisi kerran sattunut, mutta sama tapahtui useaan otteeseen. Luvattu että kone on postitettu -> Ei ollut, luvattu että kone viedään matkahuollon toimitettavaksi -> ei viety, luvattu että "tuttava" toimittaa koneen kotiovelle -> ei saapunut, toisena iltana uusi yritys tuloksetta. 30. Lokakuuta kone piti olla haettavissa, mutta emolevy oli viallinen, ja siihen myöhemmin huollossa vaihdettu vaikutti olevan suutari myös. Suurin ongelma tässä ei ollut toimitusajan venyminen, vaan tyhjät lupaukset, joita yrittäjältä joka viikko sai. Kaikkiin näihin yrittäjällä ei välttämättä voinut vaikuttaa, mutta moneen asian olisi voinut hoitaa paremmin.

Itse en toki silti olettanut että löytyy ihmisiä jotka haluaa vaan avautua julkisesti vaikka syyt myöhästymisille yms on tiedossa... Mut näitä tuntuu riittävän. Jokainen tähänkin ketjuun kirjoitettu valitus on hoidettu...

Voin tähän kommentoida vielä päälle että joillain ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys et mitä kovempaa huutaa niin sitä enemmän saa hyvityksiä ja homma nopeutuu... Henkkoht sillä on kyllä juurikin päinvastainen vaikutus
Ei kovin hyvältä vaikuta jos negatiivisella palautteella on kielteinen vaikutus toimitukseen(?). Tämä sai ajattelemaan, että lopussa ongelmia vain keksittiin vaikean asiakkaan kiusaksi. Omien kokemuksien perusteella en tätä kenellekkään suosittelisi.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Päivitelläänhän omaa tilannettakin tänne kun on tämä rumba nyt päätökseen saatu. Kaupat peruttiin ja rahat näkyivät lähes heti tilillä. Plussat siitä. Paljon muuta kiiteltävää ei sitten juuri olekkaan. Monta kertaa luvattiin koneen saapuvan seuraavana päivänä 100% varmasti, vaan eipä saapunut. Ymmärrettävää olisi, jos tämä olisi kerran sattunut, mutta sama tapahtui useaan otteeseen. Luvattu että kone on postitettu -> Ei ollut, luvattu että kone viedään matkahuollon toimitettavaksi -> ei viety, luvattu että "tuttava" toimittaa koneen kotiovelle -> ei saapunut, toisena iltana uusi yritys tuloksetta. 30. Lokakuuta kone piti olla haettavissa, mutta emolevy oli viallinen, ja siihen myöhemmin huollossa vaihdettu vaikutti olevan suutari myös. Suurin ongelma tässä ei ollut toimitusajan venyminen, vaan tyhjät lupaukset, joita yrittäjältä joka viikko sai. Kaikkiin näihin yrittäjällä ei välttämättä voinut vaikuttaa, mutta moneen asian olisi voinut hoitaa paremmin.



Ei kovin hyvältä vaikuta jos negatiivisella palautteella on kielteinen vaikutus toimitukseen(?). Tämä sai ajattelemaan, että lopussa ongelmia vain keksittiin vaikean asiakkaan kiusaksi. Omien kokemuksien perusteella en tätä kenellekkään suosittelisi.
Teille koitettiin keksiä kyllä useita ratkaisuita mutta ette niitä halunneet, viimeisenä tarjosin vielä samoilla spekseillä olevaa 840 G5 Elitebookia (+ 270e hyvitystä + koneen tuontia heti kotiovelle, tässä kohtaa kauppa olisi ollut jo reilusti miinuksella mutta pidin tärkeämpänä saada teille koneen) ... Aikaisemmin samalla diilillä tarjosin 5490 Latitudea ja T580 Lenovoa.

Iso osa koneista on meillä yksilöitä joten kun sen yhden kans menee hommat perseelleen niin sit on hankalaa tehdä muutakuin perua kaupat tai vaihtaa kone toiseen. Suurimman osan tästä keissistä olin itse koronakaranteenissa mutta vaikken olisi ollut niin lopputulos tässä olisi hyvinkin varmasti sama, koneen viallisuus olisi selvinnyt nopeammin mutta muilta osin en keksi mitä olisin asialle voinut tehdä.

Tämä kyseinen T480 on tällähetkellä takuussa, aikaisemmin siihen jo vaihdettiin emo mutta takuusta tullut vaihtoemo oli viallinen joten nyt se lähti sit Puolaan fiksaukseen... Kuva liitteenä.

Kyllä minä kestän negatiivisen palautteen mutta jos se tulee meistä riippumattomista syistä, minua syytetään julkisesti kusettajaksi yms mitä nyt tähän ketjuun oletkin jo kirjoitellut niin ei siinä kohtaa ihan älyttömästi inspiroi vinpanpäälle asiakaspalvelut..

Ylemmällä kirjoituksella en teihin edes viitannut, te ette ole mitään hyvityksiä vaatineet vaan olen tarjonnut ne itse teille. Enkä myöskään ole sanonut että valitysmisella olisi hidastava vaikutus meidän toimintaan mutta julkisten haukkumisen jälkeen en ole valmis erikoisjärjestelyihin (tämäkään ei teitä koske, teille koitettiin kyllä kone järkätä jokaisella taikatempulla)

Mulla on tapana vastata julkisesti jokaiseen julkiseen kysymykseen/kirjoitukseen mikä yritystäni koskee. Tämä ei ehkä ole ns normaali tapa Suomessa mutta näillä mennään, ja on menty kohta jo 10v, murosta alkaen.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Ihan noin vinkkinä täysin ulkopuolisena vihoviimeinen adia on että sanotaan että on lähetrtty mutta mitään ei ole oikeasti lähetetty. Lopouisi itsrllä ainakin tasan siihen
Koronakaranteenini ajan jouduimme käyttämään ulkopuolista lähetyspalvelua (keväällä oli sama homma). Meiltä ei takuulla ole yhteenkään pakettiin ilmoitettu että se olisi lähtenyt ellei näin oikeasti olisi, mutta jos osa paketeista seikkailee ympäri Suomea eikä niitä toimiteta sovitusti matkahuollolle/postille/schenkerille niin silloin se toki näkyy juurikin näin.. Meiltä tulee ilmoitus että paketti lähtenyt mutta postilta/mh/schenker ei kuulu mitään...

Tämäkin asia kuten kaikki muut ongelmat mitä meillä oli loppukesän on täällä ketjussa kerrottu ihan julkisesti. Joskus asioille ei vaan voi mitään, ymmärrän että se harmittaa ja kiukuttaa mutta en pysty ymmärtämään sitä että vedetään omia johtopäätöksiä ja niiden perusteella syytellään sit julkisesti.

Olen isolle osalle Forumin käyttäjistä jollain tapaa tuttu, murosta (iotech perustamisen jälkeen pelkästään täällä) löytyy minun kauppa historiaa (yksityisenä sekä vstorella) todnäk tuhansien kauppojen verran ja täällä iotechissäkin puhutaan takuulla jo tuhannesta kaupasta. Toki noita vstore ketjuja ei enää ole kummallakaan foorumilla olemassa mutta silti.

Jep tämä on osakeyhtiö mutta teen tätä 'omalla naamallani' ja en usko että GreenWarella olisi ensinnäkään edes ketjua täällä iotechissä (Sampsan kanssa historia jolloin helppo neuvotella) eikä varsinkaan noin 500 myytyä läppäriä tänävuonna ellen näin olisi aina toiminut. Tällä tapaa hommaa pyörittäessä jokainen väite ja syyte on minulle henkilökohtainen tarkoittaa sen antaja sitä tai ei.

Enkä nyt mainosta että olisin jollain tapaa täydellinen enkä tekisi virheitä, takuulla teen mutta pyrin ne selvittämään aina heti. Tarkoitin tällä vaan sitä että nykyään huudellaan niin helposti kusettajaksi (mille toki syynsä kun joka narkki kauppaa olematonta joka
puolella) ja valehtelijaksi... Vaikka historiaa onnistuineista kaupoista olisi todella isot määrät.


</avautuminen>
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
224
Pakko kommentoida tänne omat setit. Kolmisen viikkoa siinä meni, että koneen sain, mutta kyseessä oli juuri tuo koronakaranteenin aika. Sain seurantakoodin, mutta kone ei koskaan kirjautunut postille. Viesteihin vastattiin kuitenkin aina ja tilannetta selvitettiin kiitettävästi, joten kiitokset siitä. Hetkeksi meni järki, purettiin kaupat ja lopulta tilasin kuitenkin uuden koneen klarnan kautta kun rahat oli tulleet takaisin. Uusi kone tuli viikossa ja oli juuri sitä mitä pitikin. Olen tilannut aikaisemmin useita koneita, joko itse tai sitten ohjannut tuttujani tilaamaan täältä. Toivon syvästi ja uskonkin, että ongelmat ovat nyt selätetty ja homma jatkuu samalla pieteetillä millä tähänkin asti. Tulen tilaamaan koneita vielä siis jatkossakin, vaakakupin kääntää tämä erinomainen tavoitettavuus whatsapilla ja ties mitä reittiä vaan.

Pari kysymystä kuitenkin @Juhalius olisi ihan uteliaisuudesta: mitä meinaat tehdä noille protestilistamerkinnöille ? En itse yrittäjyydestä tiedä juurikaan mitään, mutta kuvittelisin että tuollaisen tiedon googlettamalla löytäminen on haitallista firmalle. Kauanko tuollaisen merkinnän poistumisessa menee ?

Lisäksi vielä : löytyikö tuota minun kadonnutta konetta koskaan mistään ?
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Pakko kommentoida tänne omat setit. Kolmisen viikkoa siinä meni, että koneen sain, mutta kyseessä oli juuri tuo koronakaranteenin aika. Sain seurantakoodin, mutta kone ei koskaan kirjautunut postille. Viesteihin vastattiin kuitenkin aina ja tilannetta selvitettiin kiitettävästi, joten kiitokset siitä. Hetkeksi meni järki, purettiin kaupat ja lopulta tilasin kuitenkin uuden koneen klarnan kautta kun rahat oli tulleet takaisin. Uusi kone tuli viikossa ja oli juuri sitä mitä pitikin. Olen tilannut aikaisemmin useita koneita, joko itse tai sitten ohjannut tuttujani tilaamaan täältä. Toivon syvästi ja uskonkin, että ongelmat ovat nyt selätetty ja homma jatkuu samalla pieteetillä millä tähänkin asti. Tulen tilaamaan koneita vielä siis jatkossakin, vaakakupin kääntää tämä erinomainen tavoitettavuus whatsapilla ja ties mitä reittiä vaan.

Pari kysymystä kuitenkin @Juhalius olisi ihan uteliaisuudesta: mitä meinaat tehdä noille protestilistamerkinnöille ? En itse yrittäjyydestä tiedä juurikaan mitään, mutta kuvittelisin että tuollaisen tiedon googlettamalla löytäminen on haitallista firmalle. Kauanko tuollaisen merkinnän poistumisessa menee ?

Lisäksi vielä : löytyikö tuota minun kadonnutta konetta koskaan mistään ?
Taitaa mennä 6kk, eipä niistä käytännössä haittaa ole. Meillä on samat vanhat tutut toimittajat. Ei ne toki kivoja siellä ole mutta mitään konkreettista haittaa niistä ei ole... Ei mahtanut vaan mitään noille tuossa välissä.

Tää on vähän sellainen vaan tää mun ns toimintamalli et jos en itse pääse tekeen niin hommat varmasti kusee jollain tasolla. Kukaan muu kun hommaa ei hoida lähellekään samanlain (eikä toki voi vaatiakaan työntekijältä). Tykkään tehdä 24/7 ja olla aina tavoitettavissa... Se ei stressiä itselläni nosta vaan päinvastoin tekee kuupalle hyvää kun on jatkuvasti tekemistä :).. Burn outista moni varoitellut mut tälläin sitä on menty jo se lähes 10v eikä ahdista yhtään
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Näissä on kolmessa uudet iskemättömät näytöt (On-site takuuseen vaihdettu Lenovon toimesta). Hinta sama, kolme ensimmäistä myytyä lähtee uudella näytöllä :)


6x Lenovo Carbon G5, i5 7300u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" QHD IPS 2560x1440, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 680eur 640eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *On-site tehdastakuu 9.4.2021* *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Maanantaina 23.11 klo 15 mennessä tehdyt kaupat "heti saatavilla" listalta kerkeävät vielä saman päivän postin/matkahuollon kyytin eli oletuksena tiistaina perillä :)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, vielä kerkeää muutaman tunnin koneet tämän päivän lähetyksiin :)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Todella paljon kaikkea kivaa saapumassa! Aloitusviesti päivitetty, uudella näytöllä olevia G5 Carboneita yhä 3kpl jäljellä yms!

Saapunuu varastoon 4.12.2020, saa ostella ennakkoon :) (PÖYTÄKONEITA!)


1x Dell Latitude 5289 2-in-1, i5 7300u, 8gb, 256 m.2 SSD, 12.5" FHD IPS TOUCH 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 490eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb NVMe SSD levyllä +50eur*

1x Dell Latitude 7280,
i5 7300u, 16gb, 256 m.2 SSD, 12.5" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 550eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb NVMe SSD levyllä +50eur*

2x Dell Latitude 5580,
i5 6200u, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Dell Latitude 5580,
i5 6440hq (neliydin), 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 720eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb NVMe SSD levyllä +70eur*

4x Dell Latitude 7370,
i5 7300u, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 13.3" QHD+ InfinityEdge IPS 3200x1800, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 690eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +90eur*

1x Dell Latitude 7490
, i5 8250u, 16gb, 512 m.2 SSD, 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 750eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 23.3.2022* *32gb muistilla +80eur, Uudella 500 NVMe SSD levyllä +50eur*

2x Dell Latitude 7390
, i5 8250u, 16gb, 512 m.2 SSD, 13.3" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Thunderbolt 3, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 750eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 27.4.2022, koneita ei otettu ikinä käyttöön, käytännössä uusia* *Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +90eur*

1x Dell Precision 7510,
i7 6820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080 (Dell Ultrasharp), Quadro M2000M, 4G, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 750eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Dell Precision 5510 (Täysin sama kone kuin XPS 15 9550 mutta Quadrolla)
, i7 6820hq, 16gb, 512 m.2 SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, Quadro M1000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Dell Precision 5510 (Täysin sama kone kuin XPS 15 9550 mutta Quadrolla)
, i7 6820hq, 16gb, 512 m.2 SSD (UUSI), 15" 4K UHD IPS 3840x2160, Quadro M1000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 920eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Dell Precision 7720,
i7 6920hq, 32gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 17" FHD IPS 1920x1080 (Dell Ultrasharp), Quadro P3000, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Thunderbolt 3, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 1390eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *64gb muistilla +160eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*



10x Dell Optiplex 5070 SFF
, i5 9500, 16gb, 240 m.2 SSD (UUSI) + 500 HDD 7200rpm, Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 590eur (sis alv 24%) *Valmistajan On-Site takuuta 18.12.2022* *32gb muistilla +80eur, Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*

^^ Tingata saa koittaa näistäkin vähän mutta noille 500gb HDD levyille en laske mitään arvoa, eli "mikä jää hinnaksi jos 500gb levyn jättää pois" on turha kysymys =)
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Nämä löytyvät varastosta heti valmiina, kunhan spekseihin ei tehdä muutoksia niin tiistaina klo 15 mennessä tehdyt tilaukset kerkeävät saman päivän postin/matkahuollon lähetyksiin eli oletuksena keskiviikkona perillä.


1x Dell Precision 7520, i7 7820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080 (Dell Ultrasharp), Quadro M1200M, 4G, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 920eur 750eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Valmistajan On-Site takuuta 8.12.2020* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x Dell Latitude 14 Rugged Extreme 7404
i7 4650u, 16gb, 256 SSD, 14" HD 1366x768 Rugged Outdoor Resistive, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 890eur 650eur 12kk GreenWare takuu *_VÄHÄN_ erikoisempaa herkkua tarjolla :)... Jos et tiedä mikä tämä on, et tarvitse tätä =)...* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA


1x HP Zbook 17 G3
, i7 6820hq, 32gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 17" FHD IPS 1920x1080, Quadro M4000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 1190eur 850eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *16gb muistilla -80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x HP Zbook 15u G4
, i7 7500u, 16gb, 512 m.2 NVMe SSD, 15" FHD IPS 1920x1080, Radeon R7 M350, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* Tarkemmat speksit ja kuvat NETTIKAUPASTA

1x HP Elitebook 850 G5,
i5 8250u, 16gb, 500 m.2 NVME (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 650eur (sis alv 24%) *On-site tehdastakuu 15.3.2022* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur* *Klommo oikeassa "alakulmassa", tarkastan tarkemmin sunnuntaina 22.11 asian ja laitan kuvaa damagesta. Ei kuitenkaan mikään ns paha klommo eikä vaikuta käyttöön, huomioitu reilusti hinnassa :)*

1x HP Elitebook 840 G5,
i5 8250u, 16gb, 500 m.2 NVME (UUSI), 14" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 790eur 720eur (sis alv 24%) *On-site tehdastakuu 18.5.2022* *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*



3x Lenovo Thinkpad P50,
i7 6820hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" 4K UHD IPS 3840x2160, Quadro M2000M, Pantone Color Sensor, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 950eur 820eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

1x Lenovo Thinkpad P50,
i7 6700hq, 16gb, 500 m.2 NVMe SSD (UUSI), 15" FHD 1920x1080, Quadro M1000M, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 780eur 650eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *32gb muistilla +80eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*

6x Lenovo Carbon G5,
i5 7300u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" QHD IPS 2560x1440, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 680eur 640eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *On-site tehdastakuu 9.4.2021* *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*

1x Lenovo Carbon G5,
i5 7200u, 8gb, 256 m.2 NVME, 14" FHD IPS 1920x1080, 4G, AC WLAN, Sormenjälkilukija, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 590eur 540eur (sis alv 24%) 12kk GreenWare takuu. *Uudella 500gb m.2 NVMe SSD levyllä +50eur*

1x Lenovo Thinkpad T580,
i5 8350u, 16gb, 480 SSD (UUSI), 15" FHD IPS 1920x1080, AC WLAN, Taustavalaistu näppis (FIN), Win 10 Pro / Linux / Levy tyhjänä ostajan valinnan mukaan 980eur 870eur (sis alv 24%) *Valmistajan Off-Site takuuta 19.2.2022* *8gb muistilla -35eur, Uudella 1tb m.2 NVMe SSD levyllä +70eur*
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitelty ja nettikauppaan lisätty konetta jonkinverran (www.greenware.fi)

Nettikaupan blackfriday alkaa puoliltaöin mutta kuten monesti olen sanonutkin, myyn täällä iotechissä niin halvalla kuin pystyy joten täällä on aina black friday ja nytkin nettikauppaan en näin halvalla koneita laita edes aleen.

27.11 erä on aikataulussa ja saapuu huomenna perjantaina illalla, lava on jo suomessa... Sovitaan vaikka että iotech black friday on niin että voitte koittaa tinkiä siitä =)... Toki varastossa olevistakin voi aina koittaa huudella.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
G5 Carbonit, P50 lenovot ja vähän muutakin lisätty nettikauppaan... Sieltä voi vilkuilla ja sit vaan viestiä tännepäin :).... 050 333 9079 whatsapp/soitto, info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi ovat parhaat tavat tavoitella.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty. Aika paljon lähti konetta eilen mutta yhä löytyy hyvät kasat ja tarjouksia saa koittaa esittää :)... 050 333 9079 soitto/whatsapp, info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi ovat parhaat tavat tavoitella

Saapumassa myös 5x T470s, i5 7300u, 16gb, 500nvme, fhd ips, 650eur / kpl

Päivittelen nämä aloitusviestiin kun pääsen illemmalla koneelle
 
Viimeksi muokattu:

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, yllä mainittu pieni T470s läjä lisätty ja heti hyllyssä varsin kivoja koneita :)... Rohkeasti viestiä tulemaan niin väännetään "black weekend" hinnat tuotteille. Parhaiten tavoittaa whatsapp/puhelu 0503339079, info@greenware.fi sekä nettikaupan chat www.greenware.fi

Valmiit koneet heti huomenna maanantaina postin/matkahuollon kyytiin. Noutaakin tottakai saa.
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Qhd näytöllisiä erittäin siistejä X1 Carbon G5 koneita vielä 5kpl jäljellä. Kolmessa ihan uusi käyttämätön näyttöpaneli (Lenovon toimesta vaihdettu takuuseen). Koneet heti valmiina toimitukseen, huomenna maanantaina klo 15 mennessä tehdyt tilaukset kerkeävät vielä saman päivän matkahuollon (tai postin) kyytiin.

Viestiä tulemaan vaan :)... 050 333 9079 soitto/whatsapp, info@greenware.fi ja nettikaupan chat www.greenware.fi tavoittavat parhaiten ja lähes 24/4 :)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
QHD näytöllisiä carboneita yhä 6kpl hyllyssä, takuuta taitaa olla kaikissa paitsi yhdessä ja kolmessa on uusi iskemätön näyttö. Viidestä löytyy kuvat nettikaupasta www.greenware.fi

FHD näytöllisiä yksi mutta odottaa uutta akkua, pitäisi saapua ylihuomenna keskiviikkona. Tämä yksilö 540eur

QHD koneet heti valmiina hyllyssä, voi tulla vaikka heti hakemaan tai huomenna kuljetuksen kyytiin :)
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 728
Aloitusviesti päivitetty, ISO kasa konetta heti valmiina hyllyssä (seuraavan päivän toimitukseen / nouto lähes 24/7 sopimuksen mukaan). Koitetaas asap lisäillä myös nettikauppaan.



X1 Carboneita 3kpl vielä uudella näytöllä, hinta sama kuin muillakin eli iotechiläisille 640e sis toimituskulut

 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 029
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom