Sain vanhan ibm t60 koneen johon tarvitsisi saada xp asenneltua. Xp sen takia että pitäisi pari ikivanhaa softaa saada vielä toimimaan satunnaisesti. Olen koittanut usb tikulta asennella useamman kerran mutta, joka kerta tulee eri ongelmia. Ensimmäisellä kerralla asennus väitti jonkin tiedoston tikulla olevan korruptoitunut. Toisella kerralla pyysi laittamaan aitoa cd:tä asemaan koska ei voinut varmistua tikulla olevan windowsin aitoudesta. Tämä siis kesken asennuksen. Kolmannella kerralla ei suostunut boottaamaan tikulta ollenkaan.
Iso tiedostoja olen ladannut netistä jo kolmea eri versiota (xp pro 32bit). Boottaavaa usbi tikkun olen tehnyt rufuksella ja macin kautta unetbootinilla, mutta edellä siis ongelmat mitä on aina tullut esiin.
Lähinnä tarvitsisin vinkkiä mistä ladata sopiva iso tiedosto jonka kanssa usb tikulta asennus onnistuisi? Ilmeisesti tuo rufuksella tehty boottaava usb kuitenkin tuntuu parhaiten toimivan vaikka ison avaus usbille viekin yli kaksi tuntia aikaa.
Iso tiedostoja olen ladannut netistä jo kolmea eri versiota (xp pro 32bit). Boottaavaa usbi tikkun olen tehnyt rufuksella ja macin kautta unetbootinilla, mutta edellä siis ongelmat mitä on aina tullut esiin.
Lähinnä tarvitsisin vinkkiä mistä ladata sopiva iso tiedosto jonka kanssa usb tikulta asennus onnistuisi? Ilmeisesti tuo rufuksella tehty boottaava usb kuitenkin tuntuu parhaiten toimivan vaikka ison avaus usbille viekin yli kaksi tuntia aikaa.