Windows uuelle kiintolevylle

Liittynyt
03.02.2020
Viestejä
14
mulla on normi hdd kovalevy mikä o ruvennu pitää kauheeta ääntä ja kaataa koneen aina tietyn aika välein... joten tilasin tos 1tb ssd nii miten onnistuis ku haluisin siirtää pelkän windowsin siihe uuelle nii mites tää tapahtuis?
 
Liittynyt
27.12.2019
Viestejä
14
Jos et koko levyä halua kloonata, niin helpoiten menee, kun asentaa Windowsin kokonaan uusiks uudelle levylle. Ota vaan vanhan levyn johto irti asennuksen ajaksi.
 
Liittynyt
03.02.2020
Viestejä
14
Jos et koko levyä halua kloonata, niin helpoiten menee, kun asentaa Windowsin kokonaan uusiks uudelle levylle. Ota vaan vanhan levyn johto irti asennuksen ajaksi.
mut eiks windows maksa tai kun en itse omista muistitikulla windowssia vaan joskus ostin pakettikoneen
 
Liittynyt
18.04.2019
Viestejä
720
mut eiks windows maksa tai kun en itse omista muistitikulla windowssia vaan joskus ostin pakettikoneen
Jos sinulla on koneessa asennettuna Windows 10, silloin voit asentaa Windows 10:n uudelle tyhjälle kovalevylle. Et tarvitse tuoteavainta asennuksessa ja asennuksen jälkeen Windows 10 aktivoituu automaattisesti. Aktivointi onnistuu automaattisesti koska kyse on samasta koneesta, jossa aiemmin on ollut Windows 10. edit: Jos asennuksessa kysytään tuoteavainta, valitse "Ohita".


"Haluatko asentaa Windows 10:n tietokoneeseesi?"
"Päästäksesi alkuun sinulla on oltava käyttöoikeus Windows 10:n asentamiseen. Voit sitten ladata ja asentaa tietovälineen luontityökalun. Lisätietoa työkalun käytöstä saat alla olevista ohjeista."
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 118
Viestejä
4 212 577
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom