Windows rikki

Liittynyt
08.09.2023
Viestejä
5
Hei! Yritin virtalähteen tuuletinta korjailla, ja koneen uudelleenkasaamisen jälkeen ilmeni onglema; kone ei suostu päästämään Windowsiin.

Käynnistettäessä latausruudulle ilmestyy viestejä, kuten ”windowsin automaattinen korjaus” ja ”diagnosoidaan tietokonetta” tai jotain siihen suuntaan.

Oon koittanut uudelleenasentaa Windowsia, mutta kone ei syystä tai toisesta anna mun tehdä sitä. Myöskään YouTube tutoriaaleista ei ole ollut apua (regback jne.). Oon aivan umpikujassa asian kanssa. Onko kellään apua tähän tilanteeseen tai ehdotuksia? Tai tietoa mistä koko homma johtuu?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Listaatko mitä rautaa koneesta löytyy ja mikä Windows kyseessä? Mihin tuo uusiksi asennus tökkää?
 
Liittynyt
08.09.2023
Viestejä
5
näyttis Gtx 960
prossu i5-4460
8gb ddr3 ramia
asus z97 emona
PSU Corsair vs650

Hieman vanhempi laitos kyseessä siis.

Kun yritän uudelleenasentaa, herjaa että ”Tietokoneen oletusasetusten palautuksessa ilmeni ongelma”, ei mitään tietoa miksi, oon ennenkin resetannu ja aina toiminut ongelmitta.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 446
Tee windowsin asennustikku (jos sellaista ei ole), boottaa siltä ja käynnistä uudelleenkorjaus sitä kautta.
Joskus Windows menee juntturalleen siten, että joku tärkeä tiedosto korruptoituu ja normaalibootin kautta korjaaminen ei toimi.
Itsellänikin kävi näin parisen kuukautta sitten.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
8
Miten korjasit? Saiko kovalevyä pelastettua?
Tärkeimmät tiedostot sain pelastettua kun liitin kovalevyn toiseen koneeseen, kokeilin monesti asentaa Windowsin uudelleen kaikenmaailman konsteilla ja korjata asennusta.
Pari kertaa onnistui nippanappa asentamaan Windowsin, mutta ei bootannut kuin Windowsin käynnistyksen korjausvalikkoon asti tuoreen asennuksen jälkeen.

Meni kovalevy vaihtoon, oli kuitenkin jo kymmenisen vuotta vanha 2.5" HDD.
 
Liittynyt
08.09.2023
Viestejä
5
Tee windowsin asennustikku (jos sellaista ei ole), boottaa siltä ja käynnistä uudelleenkorjaus sitä kautta.
Joskus Windows menee juntturalleen siten, että joku tärkeä tiedosto korruptoituu ja normaalibootin kautta korjaaminen ei toimi.
Itsellänikin kävi näin parisen kuukautta sitten.
Otan testiin.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 864
Itse tuskin olisin jaksanut kottaa Windowsin korjaussysteemeillä, ne kun aika harvoin korjaavat, tai vielä vähemmän uudestaanasenusta, olisin vaan ladannut varmuuskopioni osiosta takaisin. Sehän meillä kaikilla aina on? ;-)
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
97
Tuli vastaan tällainen tiedonjyvänen tänään muuhun liittyen, voi olla mahdollisesti syypää siihen ettei voi resetoida?

1694439376159.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 236
Viestejä
4 331 761
Jäsenet
72 152
Uusin jäsen
Monsku

Hinta.fi

Ylös Bottom