Windows ongelma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 960
Mitä Tarkoittaa kopio Windows?
Onko molemmat versiot samoja, ei siis Home -> Pro tai päin västoin.

Yrität näköjään päivittää vanhaa versiota. Olisiko parempi suorittaa puhdas asennus "Mukautettu" vaihtoehdolla, jossa levyn kaikki osiot poistetaan.

Täältä voit ladata ihan aidon version "Lataa työkalu nyt" ja tehdä sen avulla asennusmedian USB-tikulle. Asennusmedian voi tehdä myös DVD:lle tuolla työkalulla.

Asennus käynnistetään bootin yhteydessä asennusmedialta.

Edit: tuo lataus sisältää molemmat, Home ja Pro versiot.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2021
Viestejä
3
Mitä Tarkoittaa kopio Windows?
Onko molemmat versiot samoja, ei siis Home -> Pro tai päin västoin.

Yrität näköjään päivittää vanhaa versiota. Olisiko parempi suorittaa puhdas asennus "Mukautettu" vaihtoehdolla, jossa levyn kaikki osiot poistetaan.

Täältä voit ladata ihan aidon version "Lataa työkalu nyt" ja tehdä sen avulla asennusmedian USB-tikulle. Asennusmedian voi tehdä myös DVD:lle tuolla työkalulla.

Asennus käynnistetään bootin yhteydessä asennusmedialta.

Edit: tuo lataus sisältää molemmat, Home ja Pro versiot.
joo siis tämän kopion olen saanut kaveriltani joka on kösitykseni mukaan imuroinut jostain netistä tms. Olen ladannut juuri tuon tikulle ladattavan kyseessä on pro versio voi olla toki että olen ajatuksissani valinnut väärän version. Täytyy kokeilla tällä ohjeella kiitos sulle!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 960
Kannattaa toki ladata aina uusin käyttöjärjestelmäversio, Jo senkin takia, että se jää vuodessa vanhaksi, koska vuoden aikana tulee kaksi uuttaa päivitysversiota.

Latauksessa on molemmat käyttöjärjestelmäversiot Home ja Pro, asennuksen aikana suoritetaan oikean version valinta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 330
Viestejä
4 330 172
Jäsenet
72 198
Uusin jäsen
Ludichrist

Hinta.fi

Ylös Bottom