Windows ja Uusikovalevy

Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
14
Vaihdoin tietokoneeni kovalevyn uuteen ja asensin windowsin uudelleen. Vanha windowssini oli päivittynyt windows 10. Nyt uudelleen asennuksen jälkeen windows 7 ei päivity uuteen windows 10? Miten saan päivitettyä takaisin 10 ilman, että joudun ostamaan uutta windows 10?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 939
Miksi seiska piti ensin asentaa?
Lataa täältä kympin asennusmedia Lataa Windows 10 ja suorita puhdas asennus "Mukautettu" vaihtoehdolla, poista levyn kaikki osiot ja ala asennus suoraan osioimattoalle (Varaamaton) levyosiolle.

Windows 10 ja asennuksen aikana ei tule antaa tuoteavainta ollenkaan. Kohdassa, jossa sitä kysytään, tulee vastata "Minulla ei ole tuoteavainta", niin Windows aktivoituu automaattisesti.

edit: olin hidas vastaamaan.
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
14
Miksi seiska piti ensin asentaa?
Lataa täältä kympin asennusmedia Lataa Windows 10 ja suorita puhdas asennus "Mukautettu" vaihtoehdolla, poista levyn kaikki osiot ja ala asennus suoraan osioimattoalle (Varaamaton) levyosiolle.

Windows 10 ja asennuksen aikana ei tule antaa tuoteavainta ollenkaan. Kohdassa, jossa sitä kysytään, tulee vastata "Minulla ei ole tuoteavainta", niin Windows aktivoituu automaattisesti.

edit: olin hidas vastaamaan.
Jouduin vaihtamaan kovalevyn täysin uuteen. Heitin vaan windowssin asennuslevyn sisään ja luulin että kun päivitän asennuksen jälkeen niin päivittää tällöin automaattisesti 10 niin kuin aiemminkin. Mutta voinko nyt ladata tuon 10 ja asentaa vaikka 7 on jo asennettuna?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
2 133
Mutta voinko nyt ladata tuon 10 ja asentaa vaikka 7 on jo asennettuna?
Lue mitä Copra sinulle jo vastasi

Lataa täältä kympin asennusmedia Lataa Windows 10 ja suorita puhdas asennus "Mukautettu" vaihtoehdolla, poista levyn kaikki osiot ja ala asennus suoraan osioimattoalle (Varaamaton) levyosiolle.

Windows 10 ja asennuksen aikana ei tule antaa tuoteavainta ollenkaan. Kohdassa, jossa sitä kysytään, tulee vastata "Minulla ei ole tuoteavainta", niin Windows aktivoituu automaattisesti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 476
Viestejä
4 163 506
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom