Windows File Explorer kaatuilee silloin tällöin. SSD ongelma?

Liittynyt
16.05.2020
Viestejä
313
Tarttis apua pieneen ongelmaan joka mulla on. Oon koittanu Googlella ettiä ja täältä foorumilta mutta tuloksetta.

Windows 10 File Explorer/kansionäkymä kaatuilee silloin tällöin Windowsissa kun avaa File Explorerin/kansionäkymän esim. resurssienhallinnan pikakuvakkeesta joka avaa 'Pikakäytön' (tämä saattaa käydä myös minkä tahansa näkymän avatessa, mutta useimmiten tuossa kun se on mulla pikakuvakkeena).

Tämä ongelma on ollut mulla ainoastaan SSD:n kanssa, ja itseasiassa kahdessa eri SSD:ssä, eikä koskaan kovalevyn kanssa. Onko tämä tavallista SSD:n kohdalla vai onko tähän olemassa joku helppo fixi? :)
 
Viimeksi muokattu:

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 273
Sattuuko Explorer kaatumaan kun seikkailet kansiossa, jossa on kuva- tai videotiedostoja?
 
Liittynyt
16.05.2020
Viestejä
313
Sattuuko Explorer kaatumaan kun seikkailet kansiossa, jossa on kuva- tai videotiedostoja?
Ei oo tämmöistä tapahtunut. Tää liittynee thumbnaileihin josta oon itseasiassa lukenut muutamasta paikkaa.

Mulla siis tekee ton kaatumisen lähestulkoon poikkeuksetta kun avaan ton resurssienhallinnan pikakuvakkeen joka avaa pikakäytön näkymän.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 838
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom